Hop til indhold

Recommended Posts

Advarsel skrev, den 2.1.2022 at 15:23:

Det står der heller ikke. Der står hun har nogen i ryggen, der tjener på hende og andre, og det er jo åbenlyst, at der er tale om et kartel med ensartede annoncer, koncept og lokaliteter.

Du har forstået det. Mønstret i annoncerne, den planlagte udskiftning i samme lejligheder, de prof. fotos.

Og de sindssyge arbejdstider. 9-0.00 hver dag? Kan være at hun er 'oplagt' kl 9... Men efter 10 aftaler og kl er 23 samme dag?

Ikke fordi jeg er vild med thai-piger... Men de styrer selv showet. Ingen bagmænd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 1 time siden:

Og de sindssyge arbejdstider. 9-0.00 hver dag? Kan være at hun er 'oplagt' kl 9... Men efter 10 aftaler og kl er 23 samme dag?

Du kender ikke deres arbejdstid, bare fordi du kan læse deres åbningstid.

Som regel er unge, der selv styrer i øvrigt ikke i stand til at styre sig selv, men det er en anden diskussion. Kort sagt: Du fejlslutter på det punkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 6 timer siden:

Du kender ikke deres arbejdstid, bare fordi du kan læse deres åbningstid.

Som regel er unge, der selv styrer i øvrigt ikke i stand til at styre sig selv, men det er en anden diskussion. Kort sagt: Du fejlslutter på det punkt.

Ja, sindssyge arbejdstider.

Min erfaring at de fleste næppe svarer sms eller opkald før efter kl. 12.00. Uanset de iflg. annonceringen åbner kl.09.00.

Derfor Ingen grund til panik hvis man ikke får svar på tidlig morgen henvendelse. 

Redigeret af Løsgænger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Løsgænger skrev, for 59 minutter siden:

Ja, sindssyge arbejdstider.

Min erfaring at de fleste næppe svarer sms eller opkald før efter kl. 12.00. Uanset de iflg. annonceringen åbner kl.09.00.

Derfor Ingen grund til panik hvis man ikke får svar på tidlig morgen henvendelse. 

Jeg ved da godt at de ikke er aktive i hele tidsrummet. Men de er i princippet "på" alligevel. Uden fridage.

Jeg mener stadig at bagmændene er de store vindere her. Ikke pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 1 time siden:

Jeg ved da godt at de ikke er aktive i hele tidsrummet. Men de er i princippet "på" alligevel. Uden fridage.

Jeg mener stadig at bagmændene er de store vindere her. Ikke pigerne.

Du har ret i at bagmændene tjener penge. Jeg har hørt fra en af pigerne, at huslejen er stor pr. dag eller uge, hvorefter der ikke er regler for hvad pigen laver og tjener så længe lejen bliver betalt. Der er imidlertid ikke tvivl om, at der skal knalles  igennem får at få gode penge med hjem. 

Hvad Angelica tjener selv og betaler i leje vides ikke.  Hendes priser og anmeldelsen her viser, at hun kan være et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mackan
meUsex skrev, den 1.1.2022 at 11:43:

Anyone else who can add to Mr. Whites review? Have a booking for Monday

How was your meeting with Angelica? Was she as beatiful as the pictures shows?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...