Hop til indhold

Recommended Posts

Angelica er dejlig, sprød, stram, spinkel, sødmefuld, syndig, smuk, sindsygt feminin, helt naturlig og ung af sind og af legeme. En glatkrop og et mirakel af en kvinde. Hun kan lide det, kysser vidunderligt, er ikke håndsky, går endog meget dybt, og hun er ikke nærig med noget. Og som hendes milde latter fyldte luften, manifesterede syndefaldet sig, lige der i lejligheden et sted på Amager tæt på Holmbladsgade, et kvarter fra hjem.

Amen Bob

Redigeret af Bobwhite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Bobwhite skrev, 1 time siden:

Angelica er dejlig, sprød, stram, spinkel, sødmefuld, syndig, smuk, sindsygt feminin, helt naturlig og ung af sind og af legeme. En glatkrop og et mirakel af en kvinde. Hun kan lide det, kysser vidunderligt, er ikke håndsky, går endog meget dybt, og hun er ikke nærig med noget. Og som hendes milde latter fyldte luften, manifesterede syndefaldet sig, lige der i lejligheden et sted på Amager tæt på Holmbladsgade, et kvarter fra hjem.

Amen Bob

Øv, du nåede hende før mig og kan iføre dig den prikkede bjergtrøje. Kort, flot skriv. Hun lyder helt fantastisk.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 2 timer siden:

Angelica er dejlig, sprød, stram, spinkel, sødmefuld, syndig, smuk, sindsygt feminin, helt naturlig og ung af sind og af legeme. En glatkrop og et mirakel af en kvinde. Hun kan lide det, kysser vidunderligt, er ikke håndsky, går endog meget dybt, og hun er ikke nærig med noget. Og som hendes milde latter fyldte luften, manifesterede syndefaldet sig, lige der i lejligheden et sted på Amager tæt på Holmbladsgade, et kvarter fra hjem.

Amen Bob

Amen BOB. Haha'

Navnet Angelica, minder mig om min tid som dreng i en katolsk skole. Vi blev undervist af nonner, i nonne beklædning og Angelica, var en af de værste med spanskrøret. 

En bambuskæp, som blev svirpet over vores røvbalder når der ikke var lavet lektier, eller vi havde gang i narrestreger.

Omtalte Angelica, var den værste. Udspekuleret som bare F.....og kaldte sine elever ind på rektors kontor, når de var i gang  med gymnastiktimen og havde de tynde gymnastikbukser på, så det gjorde extra ondt at få kæppen. Av. 

Tænker,  hvis man i dag havde den Fetich, med kombinationen Nonne, bambus smæk i nummeren osv. Ville det koste en formue. :D

Amen

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynboen1968 skrev, for 5 minutter siden:

Slående lighed med danske Sasha Louise Sprange …

Hvorfor skriver du det?

Nu har jeg ikke set Angelica i virkeligheden, men udfra billederne er der sq ikke mange ligheds punkter.
Hvis du besværede dig med at kigge på eks. brysterne, ville du nok opdage forskellen mellem store silikone bryster og nogle der for mig at se virker naturlige.

Man skal virkelig undlade at komme med de her insinueringer om at en kvinde er ombygget hvis man ikke ved det med sikkerhed…..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke brysterne men ansigtet, siger ikke hun oprindeligt har været mand, der er blot nogen slående lighedspunkter i ansigtstrækkene. Btw giver hormoner små bryster, så silikone fri er absolut ingen garant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynboen1968 skrev, for 9 minutter siden:

Det er ikke brysterne men ansigtet, siger ikke hun oprindeligt har været mand, der er blot nogen slående lighedspunkter i ansigtstrækkene. Btw giver hormoner små bryster, så silikone fri er absolut ingen garant.

Havde det været en "Ombygger" ville brysterne ikke være så små. I guarantee ! 

"De" kan aldrig få dem store nok, netop for at vise at de er...Ja, en kvinde.

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 5 minutter siden:

Havde det været en "Ombygger" ville brysterne ikke være så små. I guarantee ! 

"De" kan aldrig få dem store nok, netop for at vise at de er...Ja, en kvinde.

Det er desværre ikke så ensporet, der findes massere af kønsskiftede kvinder der ikke har silikone, det virker netop mere troværdigt/naturligt. Og ja, så er smag jo heldigvis individuel. Smuk er hun uden tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynboen1968 skrev, for 8 minutter siden:

Det er ikke brysterne men ansigtet, siger ikke hun oprindeligt har været mand, der er blot nogen slående lighedspunkter i ansigtstrækkene. Btw giver hormoner små bryster, så silikone fri er absolut ingen garant.

Men Sasha har netop silikone bryster, så derfor er sammenligningen ikke relevant.
Du siger, at du ikke siger at Angelica tidligere har været en mand, men sammenligner hende alligevel med én der har…. Det er bestemt det samme som at insinuere!

Det er præcis sådanne bemærkninger der får mindre bemidlet mennesker til at få det til at blive en sandhed at en given person er en ombygger.
Hvis man ved, med sikkerhed, at det er tilfældet, så er det en relevant oplysning. Hvis man bare kloger sig eller det i virkeligheden drejer sig om en forsmået holdning til en given person. Så skal man holde det for sig selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

En time efter en god anmeldelse, er den linket på profilen loool …

uden tvivl en smuk pige, men I ved allesammen at denne klynge er styret af hjerteløse mænd. Ingen af de flotte piger man nu mødet er selvstændige, og alligvel vælger så mange af jer at støtte kriminaliteten.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæder mig over referencen til katolske kvinder. Jeg kom til at mindes en ferie engang for mange somre siden, hvor et ocean af irske piger invaderede de lokale barer. Kan ikke huske hvad hun hed, men hun sprang direkte op og bed sig fast i min læbe, og så hang hun ligesom der. Og i hendes lejlighed boede en 3-4 piger, der alle havde samlet op. Sikke en nat. Og så videre til Frank Zappa med Catholic Girls, Do you know how they go? Catholic Girls, There can be no replacement, How do they go, after the show? All the way, That's the way they go, Every day, And none of their mamas ever seem to know, Hip-Hip-Hooray, For all the class they show, There's nothing like a Catholic Girl, At the CYO, When they learn to blow . . . 

Jeg synes en del kommentarer stritter. Hun er 100% kvinde og hun er helt naturlig. Det kan jeg garantere. Hvorfor bringe emnet op? Hvem glæder det? Ren spekulation baseret på ingenting. Ondskabsfuldt?  Og Jesus, hvad bygger du det dog på? Fordi jeg sendte hende linket og sagde tak for i går. Jeg er ganske sikker på at jeg både har kommunikeret med hende og at hun selv har lagt op. Ja måske er der en bagmand og det er der ofte i alle brancher. Livet er hårdt, lykken er kort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 1 time siden:

Hvorfor skriver du det?

Der er en snæver sammenhæng mellem homofobi, lav IQ og dårlig impulskontrol.

Jesus000 skrev, for 1 time siden:

En time efter en god anmeldelse, er den linket på profilen loool …

Velkommen til. Du er ny, og sikkert derfor uvidende om, at vi andre betragter dit indlæg som stupidt og naivt. Forklaringen er, at dette kartel er systematisk aktive på Eroguide, fx annoncerer de her jo - ofte før annoncer på andre portaler. Derfor overvåger de om der kommer anmeldelser, hvis ikke som her at anmelderen sender link. Faktisk opfordrer Eroguide jo selv annoncører til at linke fra annoncen til anmeldelser. Det er derfor intet påfaldende ved den mekanisme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 21 minutter siden:

at vi andre betragter dit indlæg som stupidt og naivt

Jeg synes du skal nøjes med at tale for dig selv. 
Jeg vil i al fald ikke på nogen måde bakke op om dit uforskammede og sårende svar til @Jesus000
Hvad er der i vejen med dig, siden du altid fornærmer, sårer og håner folk? 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden:

siden du altid fornærmer, sårer og håner folk?

Det gør jeg skam ikke. Dels håner jeg slet ikke folk, men derimod stupide indlæg, dels er det en mikroskopisk brøkdel af mine indlæg, der har den karakter. Fortsat drøftelse af din bias kan vi tage på private beskeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 minutter siden:

Fortsat drøftelse af din bias kan vi tage på private beskeder.

Bias åh disse modeord :lol:

Nej vi behøver ikke noget videre udveksling af meninger om dette emne.

Du ryger på ignorer som du var med Bebop alias. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er helt i orden med de korte og præcise maskingeværsalver fra fx Advarsel. Det må man altså leve med, når man stikker næsen frem og skriver insinuerende og upassende om udenforstående og i denne sammenhæng helt uskyldige mennesker (som fx i denne tråd Englen Angelina og Sasha Louise Sprange, som jeg så ikke kendte, men checkede og faktisk synes er en flot pige!).

Det er ærlig talt kujonagtig, tarvelig og ondskabsfuld adfærd, typisk for internettet. Sådan noget man kun skriver, når man kan gemme sig bag en skærm. Det klæder hverken personen, dette fora eller denne tråd, som er startet som en næsegrus hyldest til en vidunderlig kvinde. 

Og så er Advarsel oven i købet kort, sjov og velformuleret. Han gør sig umage, påpeger sin observation og skriver hvad han mener. Jeg er meget enig, og fan. Hvis (og når) jeg gør mig skyldig i en sådan adfærd (og det sker) vil jeg med glæde modtage en salve direkte i ansigtet fra Advarsel. 

Redigeret af Bobwhite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 6 timer siden:

Angelica er dejlig, sprød, stram, spinkel, sødmefuld, syndig, smuk, sindsygt feminin, helt naturlig og ung af sind og af legeme. En glatkrop og et mirakel af en kvinde. Hun kan lide det, kysser vidunderligt, er ikke håndsky, går endog meget dybt, og hun er ikke nærig med noget. Og som hendes milde latter fyldte luften, manifesterede syndefaldet sig, lige der i lejligheden et sted på Amager tæt på Holmbladsgade, et kvarter fra hjem.

Amen Bob

Er hun meget stram? Det tænder jeg en helt del på og hun ser jo dejlig ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stram som tøjlen på en unghingst der lugter en hoppe i brunst, stram som en finanslov fra Mogens Glistrup, stram som lugten fra et urinal  på hovedbanegården. Stram!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser virkelig lækker ud!

Og det er mega fristende...!

Men, jeg har det ret stramt med piger, der har en flok banditter i ryggen. Ulækre typer, der tjener på flotte pigers fattige baggrund. Bvadr. Pigerne må super gerne tage et pænt beløb, men det skal 100% gå til dem selv!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, for 5 timer siden:

Anyone else who can add to Mr. Whites review? Have a booking for Monday

Ja selvfølgelig 

det er noget pjat danske fyr, i denne branche er der altid bagmænd af forskellig slags

jeg har haft mange gode oplevelser med disse skønne unge kvinder!

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 30.12.2021 at 08:57:

Men, jeg har det ret stramt med piger, der har en flok banditter i ryggen. Ulækre typer, der tjener på flotte pigers fattige baggrund. Bvadr. Pigerne må super gerne tage et pænt beløb, men det skal 100% gå til dem selv!!

Enig, men hvorfor tror du Angelica bliver styret af bagmænd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oliekongen skrev, for 16 timer siden:

Enig, men hvorfor tror du Angelica bliver styret af bagmænd?

Det står der heller ikke. Der står hun har nogen i ryggen, der tjener på hende og andre, og det er jo åbenlyst, at der er tale om et kartel med ensartede annoncer, koncept og lokaliteter.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...