Guest Mr. Sensual Skrevet 28. December, 2021 Mærkeligt. Især når man tænker på hvor mange nye lækre modeller, man kan finde derude. Jeg mener: Plug ins. Hybrider. Rene el-modeller eller nye designs med klassiske drivmidler. Det må da ligge lige til et højre hand job at få anmeldt nogle flere fristelser i stedet for hele tiden at spørge, fedtspillende, om nogle har prøvet dit eller dat. Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidelining 253 Skrevet 28. December, 2021 Mindes ikke at jeg har set dig “tage én for holdet” ? Hvornår har du sidst anmeldt en GP hvor det er første gang vi ser hende anmeldt ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 28. December, 2021 Sidelining skrev, for 3 minutter siden: Mindes ikke at jeg har set dig “tage én for holdet” ? Hvornår har du sidst anmeldt en GP hvor det er første gang vi ser hende anmeldt ?? Indrømmet, det kan du godt have ret i. Tror dog at jeg var ret hurtig med Aghata og thai Nancy, men ok, jeg tar' din milde og utvivlsomt kærlige kritik til mig og kommer snart med et par overraskelser, som jeg har gået og gemt på. Modeller jeg har dyrket op i de seneste par måneder. Håber at andre åbner for deres inderste hemmeligheder....foranlediget af vores korrespondance her. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidelining 253 Skrevet 28. December, 2021 Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden: Indrømmet, det kan du godt have ret i. Tror dog at jeg var ret hurtig med Aghata og thai Nancy, men ok, jeg tar' din milde og utvivlsomt kærlige kritik til mig og kommer snart med et par overraskelser, som jeg har gået og gemt på. Modeller jeg har dyrket op i de seneste par måneder. Håber at andre åbner for deres inderste hemmeligheder....foranlediget af vores korrespondance her. Mange hilsener Mr. Sensual Aghata var du et par måneder for sent ude med, men indrømmet du er næsten altid den første som skriver en kærlighedserklæring hver gang du besøger en GP, som man næsten må tro at du har en T-shirt med “Mr Sensual” på når du besøger pigerne så de ved at det er dig. Når du så går og gemmer oplevelser i måneder så er der jo garanti for at en eller anden har anmeldt pigen før dig - så på den kærligste måde hermed en opfordring til at være hurtigere ved havelågen istedet for altid at sidde i baghånd (hvis du forstår min kortspils analogi). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 28. December, 2021 Sidelining skrev, for 9 minutter siden: Aghata var du et par måneder for sent ude med, men indrømmet du er næsten altid den første som skriver en kærlighedserklæring hver gang du besøger en GP, som man næsten må tro at du har en T-shirt med “Mr Sensual” på når du besøger pigerne så de ved at det er dig. Når du så går og gemmer oplevelser i måneder så er der jo garanti for at en eller anden har anmeldt pigen før dig - så på den kærligste måde hermed en opfordring til at være hurtigere ved havelågen istedet for altid at sidde i baghånd (hvis du forstår min kortspils analogi). God ide med t-shirten. Den vil jeg bruge. Selv om jeg allerede nu får rigeligt med sødme og fordele i forvejen fra de fleste af de dejlige piger...som du jo allerede har regnet ud. Bare vent og se, hvad der sker. Foranlediget af din kærlige kritik kommer der nyheder i forhånden. Meget snart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidelining 253 Skrevet 28. December, 2021 Mr. Sensual skrev, for 15 minutter siden: God ide med t-shirten. Den vil jeg bruge. Selv om jeg allerede nu får rigeligt med sødme og fordele i forvejen fra de fleste af de dejlige piger...som du jo allerede har regnet ud. Bare vent og se, hvad der sker. Foranlediget af din kærlige kritik kommer der nyheder i forhånden. Meget snart. Så længe du selv tror på at du får særlige fordele så fint med mig. Jeg er dog ret sikker på at du stadig må til lommerne som os andre. Det er ærlig talt lidt søgt at dine anmeldelser altid har en slet skjult agenda, udover at anmelde pigen for andre kunder, så tror jeg at det er mere vigtigt for dig at skrive “til pigen” så hun kan læse din kærlighedserklæring. nu kan du jo bevise at jeg tager fejl - lad os få nogle nyanmeldelser fra dig som består af faktuelle informationer skrevet til andre kunder (og ikke til pigen) så vi ved om pigen skal have et besøg eller ej. Prøv at skrue bare en lille smule ned for sleskheden. Det ville klæde dig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 28. December, 2021 Sidelining skrev, for 3 minutter siden: Så længe du selv tror på at du får særlige fordele så fint med mig. Jeg er dog ret sikker på at du stadig må til lommerne som os andre. Det er ærlig talt lidt søgt at dine anmeldelser altid har en slet skjult agenda, udover at anmelde pigen for andre kunder, så tror jeg at det er mere vigtigt for dig at skrive “til pigen” så hun kan læse din kærlighedserklæring. nu kan du jo bevise at jeg tager fejl - lad os få nogle nyanmeldelser fra dig som består af faktuelle informationer skrevet til andre kunder (og ikke til pigen) så vi ved om pigen skal have et besøg eller ej. Prøv at skrue bare en lille smule ned for sleskheden. Det ville klæde dig. Den, der spørger, må finde sig i at høre svaret. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 29. December, 2021 Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden: Mærkeligt. Især når man tænker på hvor mange nye lækre modeller, man kan finde derude. Jeg mener: Plug ins. Hybrider. Rene el-modeller eller nye designs med klassiske drivmidler. Det må da ligge lige til et højre hand job at få anmeldt nogle flere fristelser i stedet for hele tiden at spørge, fedtspillende, om nogle har prøvet dit eller dat. Venlig hilsen Mr. Sensual Hvorfor? Når folk skriver en anmeldelse er det oftest enten pba en fantastisk god oplevelse, en rigtig dårlig oplevelse, fordi de mangler opmærksomhed (ok, det sker også i andre fora…), eller fordi de har et horn i siden på gp’en. Altså oftest i situationer, hvor deres objektivitet og/eller dømmekraft er påvirket af følelser. Jeg bruger ikke EG som en form for De grå Sider, hvor jeg drømmer mig væk i andres mere eller mindre virkelige historier. De mest ærlige vurderinger får man, når man spørger; det, kan jeg ærlig talt ikke se, er at fedtspille? Og så bør mange bare afholde sig fra at skrive indlæg sent på weekendaftener; uanset om man (siger, at man) har haft Barolo eller guldøl i glasset… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 29. December, 2021 -Ja jeg læser mange anmeldelser -og en i mellem lade jeg inspirer til et besøg. Men jeg kan bedst lide at finde dem selv -og har også besøgt nogen der har været anmeldt hårdt herinde -og fået en helt anden oplevelse (ikke hver gang) Jeg drages ikke til at anmelde de steder der har været ekstraordinære oplevelser for mig herinde (ikke før det er gået noget tid) da jeg gerne vil have dem for mig selv (naivt og egoistisk) Jeg kan ikke skrive som "tråd starter! og jeg vil undlade, at jeg skrive, hvad jeg tænker om det andet end "underholdende læsning" Jeg synes tit tonen bliver "for" alvorlig i kommunikationen herinde -og folk ikke vil/kan acceptere forskelligheder -og det mere handler om at sleske/lefle for dem man er enig med -og hakke ned på dem der tænker anderledes eller man ikke kender... For mig kunne dette være et forum, hvor folk der har noget på hjertet -kunne skrive og få hjælp/hjælpe eller dele deres historie/anmeldelse, diskutere/debattere osv. Men kan godt forstå dem der har mistes lysten til at skrive noget som helst herinde -det er desværre fare for at blive "nedsablet" og kritiseret for selv det mindst man har skrevet... -og kan være af nogen som ikke engang har gidet læst hele tråden -men lige synes de vil "vise flaget" unde at vide, hvad der er blevet skrevet eller debatteres... Men folk har så travlt...;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5565 Skrevet 29. December, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 8 timer siden: Når folk skriver en anmeldelse er det oftest enten pba en fantastisk god oplevelse, en rigtig dårlig oplevelse, fordi de mangler opmærksomhed (ok, det sker også i andre fora…), eller fordi de har et horn i siden på gp’en. Altså oftest i situationer, hvor deres objektivitet og/eller dømmekraft er påvirket af følelser. Ja, alle anmeldelser er vel pr definition subjektive, er de ikke? Og ja, nogen anmeldelser bærer da ganske meget præg af at være “påvirket af følelser”, både i negativ og positiv retning, det er jeg enig i. Men det er vel også ok? Ligesom det også er ok, at hver anmelder laver sit bidrag på den måde, han synes det skal være, i stedet for at være bundet til en eller anden skabelon. (Sidstnævnte pointe er en generel betragtning, den er ikke rettet mod dig, @Svendsenaalborg) Når jeg laver en anmeldelse er det fordi, at jeg gerne vil give noget tilbage til et Forum, som jeg selv nyder godt af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 29. December, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 9 minutter siden: Ja, alle anmeldelser er vel pr definition subjektive, er de ikke? Og ja, nogen anmeldelser bærer da ganske meget præg af at være “påvirket af følelser”, både i negativ og positiv retning, det er jeg enig i. Men det er vel også ok? Ligesom det også er ok, at hver anmelder laver sit bidrag på den måde, han synes det skal være, i stedet for at være bundet til en eller anden skabelon. (Sidstnævnte pointe er en generel betragtning, den er ikke rettet mod dig, @Svendsenaalborg) Når jeg laver en anmeldelse er det fordi, at jeg gerne vil give noget tilbage til et Forum, som jeg selv nyder godt af. Jojo, selvfølgelig er det da fint. Men er det så bedre end at spørge til pigerne? Og er det ligefrem fedtspilleri at spørge? Det er den del af indlægget, jeg opponerer mod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5565 Skrevet 29. December, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 3 minutter siden: Men er det så bedre end at spørge til pigerne? Og er det ligefrem fedtspilleri at spørge? Det er den del af indlægget, jeg opponerer mod. Jeg ser ikke noget problem i, at der spørges til pigerne. Vi får jo alle gavn af at læse svarene. Der, hvor det i min optik kan blive lidt trættende, er hvis samme bruger stiller et hav af spørgsmål uden selv på noget tidspunkt at bidrage med anmeldelser eller erfaringer. Jeg gætter på, at det er noget i samme stil, @Mr. Sensual havde i tankerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 29. December, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 10 minutter siden: Jeg ser ikke noget problem i, at der spørges til pigerne. Vi får jo alle gavn af at læse svarene. Der, hvor det i min optik kan blive lidt trættende, er hvis samme bruger stiller et hav af spørgsmål uden selv på noget tidspunkt at bidrage med anmeldelser eller erfaringer. Jeg gætter på, at det er noget i samme stil, @Mr. Sensual havde i tankerne. Så er vi vist stort set enige Jeg gider så bare ikke altid gætte på folks egentlige tanker, når de vælger at udtrykke sig unuanceret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1740 Skrevet 29. December, 2021 (edited) Der er masser af andre måder man kan anbefale/advare om pigerne på. Det behøver jo ikke være en lang anmeldelse med en masse detaljer udpenslet. Jeg går tit ind i efterlysningstråde og giver mit besyv med. Nogen gange får man også indtryk af at folk mere skriver en anmeldelse for pigens skyld eller for at rose sig selv. Redigeret 29. December, 2021 af Lange 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome Skrevet 31. December, 2021 Hvis jeg finder en pige der er virkelig god og hun i forvejen ingen anmeldelser har, skriver jeg som regel ikke om det. For ligeså snart at piger der er lidt hemmelige bliver anmeldt så får de kuller og begynder på alt muligt skrammel istedet for at bibeholde det som gør det sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1740 Skrevet 31. December, 2021 SmallPenuzSyndrome skrev, for 14 minutter siden: Hvis jeg finder en pige der er virkelig god og hun i forvejen ingen anmeldelser har, skriver jeg som regel ikke om det. For ligeså snart at piger der er lidt hemmelige bliver anmeldt så får de kuller og begynder på alt muligt skrammel istedet for at bibeholde det som gør det sjovt. Jeg kan sagens forstå din holdning. Men hvis pigen ikke får den popularitet, herved også bedre indtjening, som positive anmeldelser også giver, så risikerer du jo også at hun flytter sin forretning et andet sted hen. Så den indstilling kan give bagslag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg