Hop til indhold
Lady Cherie

SM var nu bedre for 5-7 år siden....øh?

Recommended Posts

AmagerStang skrev, for 6 timer siden:

Kære Lady Cherie, 

Ingen grund til at bruge energi på ham, Jeg besøgte dig for mange år siden ( i hvidovre ) kan det ikke passe du var der ? 

Nevermind, Jeg vil helt sikkert besøge dig i det nye på, og ja syntes din nuværende alder er afsindig fræk, du er moden, erfaren og lækker <3

Godt Nytår .

Hej Amagerstang

Jo det var i Hvidovre, jeg var og du skal da være velkommen i Hellerup.

Tak for "roserne":)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 3 timer siden:

Med dette indlæg under bæltestedet gør hr. Rejsedirektøren sig fortjent til en ordentlig omgang bank.

Kære MesterJacob

Sådan noget må vi jo ikke skrive....fy:D

Så har du fået skæld ud.

Men ellers viljeg da sige at du er en mand lige efter mit hjert og meget sympatisk....:D<3:D<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg opgav denne tråd cirka på halvvejen . 

 

Det undrer mig at en forkert sætning fra en bruger giver karantæne,  mens trådstarter må smide om sig med ukvemsord uden konsekvenser ? 

 

Det synes jeg er ret tankevækkende, men okay det er jo også GP der betaler annonceringen her på siden og ja : Money talks , så må vi bare se hvornår jeg ryger ud for at have ytret mig ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Testeren2000 skrev, for 7 timer siden:

Jeg opgav denne tråd cirka på halvvejen . 

 

Det undrer mig at en forkert sætning fra en bruger giver karantæne,  mens trådstarter må smide om sig med ukvemsord uden konsekvenser ? 

 

Det synes jeg er ret tankevækkende, men okay det er jo også GP der betaler annonceringen her på siden og ja : Money talks , så må vi bare se hvornår jeg ryger ud for at have ytret mig ? 

Kære hr Tester

Nu er strengen jo også enormt lang, så jeg kan godt forstå du opgav på halvvejen, bare du ikke har samme tendens ved sex, eller når du slår græs:D

Men jeg syntes du skal skrive til en af de " grønne" om dit spørgsmål, det kan de lettere svare på end jeg, altså, hvornår du ryger ud, for at du har ytret dig.

Men en ting er at læse halvdelen af en streg, og så gi op, noget andet er at forstå den.

Nu undre det mig, at du undre dig at en forkert sætning fra en bruger giver karantæne, du er måske enig i hans indlæg? og det var måske et af de indlæg du skulle have nærlæst, for at forstå, det meste af tråden.....men jeg går ud fra vi er havnede der som du har det med græsslåning:D

Money talks...ja det gør de, men jeg syntes (igen) du skulle sætte dig ind i det du udtaler dig om......Jeg tror faktisk din dagligdag vil blive meget lettere hvis du udtaler dig om noget du ved noget om, i stedet for at gætte dig frem på urigtige påstande.Bare et godt råd.

Så har du skrevet jeg smider om mig med ukvemsord? sig endelig til hvis der er nogen af mine ord til dig i dette indlæg der virker stødende på dig...som ukvemsord,

Så vil jeg straks og på forhånd give dig en uforbeholden undskyldning:)

Husk det er aldrig for sent at give op!

 

Redigeret af Lady Cherie
Hiraglyffer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 14 timer siden:

Men ellers viljeg da sige at du er en mand lige efter mit hjert og meget sympatisk....:D<3:D<3

:);)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...