Hop til indhold
Lady Cherie

SM var nu bedre for 5-7 år siden....øh?

Recommended Posts

På Sm boardet er der ved at være en tendens til at man skriver under anmeldelser eller efterlysninger der er ca 5-7 år gamle hvor man efterlyser Dominaen som sikker er stoppet for længst.

Nu kunne man så sige....Burde du ikke havde besøgt hende da? istedet for at komme i tanke om det nu?

Jeg syntes det er meget dårlig stil at rygge gamle anmeldelser eller efterlysninger op der er så gamle at de er over the hill...

Ellers kan man jo skrive en ny? hvad er der galt i det?

Jeg syntes der burde indføresen en regel for hvor gammel en anmeldelse eller efterlysning man kan "rykke op" 

Ellers må jeg bare skrive under alle mine anmeldelser.....må jeg alså....thi hi jeg føler mig faktisk tvingende nødvendig til det.....(hold da kæft hvor føler jeg mig lyserød og blond, lige nu):D:ph34r:

 

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 3
  • Haha 2
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære 70 årige afdankede "glædesolding" - mon ikke det var på tide at få opdateret dine formulerings- og stave kompetencer, eller måske overveje at undlade at kommentere på alt og intet - i håb om markedsmæssigt at kunne overleve økonomisk endnu år. Gamle biler skrotte, mon ikke DU også skulle søge "skrotpræmie" og så stoppe dit virke. For 40 år siden var du lækker - i dag er du til grin

  • Synes godt om 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 7
  • Vred 11

Del dette indlæg


Link til indlæg
Travelmanager skrev, for 5 minutter siden:

i dag er du til grin

Sikke da et horribelt sprog, Hr. Travelmanager, i min optik klart uacceptabelt - men jeg er jo ej administrator; men du har helt ret i ovennævnte ´klip´= " i dag er du til grin"

  • Tak 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

På Sm boardet er der ved at være en tendens til at man skriver under anmeldelser eller efterlysninger der er ca 5-7 år gamle hvor man efterlyser Dominaen som sikker er stoppet for længst.

Nu kunne man så sige....Burde du ikke havde besøgt hende da? istedet for at komme i tanke om det nu?

Jeg syntes det er meget dårlig stil at rygge gamle anmeldelser eller efterlysninger op der er så gamle at de er over the hill...

Ellers kan man jo skrive en ny? hvad er der galt i det?

Jeg syntes der burde indføresen en regel for hvor gammel en anmeldelse eller efterlysning man kan "rykke op" 

Ellers må jeg bare skrive under alle mine anmeldelser.....må jeg alså....thi hi jeg føler mig faktisk tvingende nødvendig til det.....(hold da kæft hvor føler jeg mig lyserød og blond, lige nu):D:ph34r:

 

Undskyld, men svært at læse sammenhængen af det du skriver .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

På Sm boardet er der ved at være en tendens til at man skriver under anmeldelser eller efterlysninger der er ca 5-7 år gamle hvor man efterlyser Dominaen som sikker er stoppet for længst.

Nu kunne man så sige....Burde du ikke havde besøgt hende da? istedet for at komme i tanke om det nu?

Jeg syntes det er meget dårlig stil at rygge gamle anmeldelser eller efterlysninger op der er så gamle at de er over the hill...

Ellers kan man jo skrive en ny? hvad er der galt i det?

Jeg syntes der burde indføresen en regel for hvor gammel en anmeldelse eller efterlysning man kan "rykke op" 

Ellers må jeg bare skrive under alle mine anmeldelser.....må jeg alså....thi hi jeg føler mig faktisk tvingende nødvendig til det.....(hold da kæft hvor føler jeg mig lyserød og blond, lige nu):D:ph34r:

 

Er du fuld?

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Om der skal indføres en grænse for hvor gamle tråde der kan hives frem er jo op til EG. SM var sku bedre for 5-7 år siden, jeg synes ikke der er nogen der kan leve op til de nu pensionerede dominaer, derfor er jeg også stoppet med at efterspørge den slags ydelser, men det er et emne der nok hører hjemme under BDSM forummet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Travelmanager skrev, for 1 time siden:

Kære 70 årige afdankede "glædesolding" - mon ikke det var på tide at få opdateret dine formulerings- og stave kompetencer, eller måske overveje at undlade at kommentere på alt og intet - i håb om markedsmæssigt at kunne overleve økonomisk endnu år. Gamle biler skrotte, mon ikke DU også skulle søge "skrotpræmie" og så stoppe dit virke. For 40 år siden var du lækker - i dag er du til grin

Info.

Der går lige en periode inden brugeren her igen kan berige forum. 
 

Bryan Mills

  • Synes godt om 11
  • Tak 5
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 1 time siden:

Undskyld, men svært at læse sammenhængen af det du skriver .

Prøv at læs det med det i tankerne at forfatteren er lettere ordblind.

 

 

John41 skrev, for 50 minutter siden:

Er du fuld?

 

issen skrev, for 46 minutter siden:

For mange jule snaps måske 

Nja,nok snarere en egen form for humor, som faktisk træder rigtigt fint frem, hvis man giver sig tid til at læse ordene, og ikke bare skimmer ;) 

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Aarhuselsker skrev, for 17 minutter siden:

Prøv at læs det med det i tankerne at forfatteren er lettere ordblind.

 

 

 

Nja,nok snarere en egen form for humor, som faktisk træder rigtigt fint frem, hvis man giver sig tid til at læse ordene, og ikke bare skimmer ;) 

Hvad snakker du om, hvis du læser hendes andre indlæg, har hun ikke problemer med at stave, i øvrigt var det ikke for at nedgøre hende, så pas du bare din egen foretning .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 4 minutter siden:

Hvad snakker du om, hvis du læser hendes andre indlæg, har hun ikke problemer med at stave, i øvrigt var det ikke for at nedgøre hende, så pas du bare din egen foretning .

Der er et par stavefejl, men pointen er da ikke svær at forstå.

Jeg har da selv oplevet forvirringen blandt skribenterne, når en 7 år gammel anmeldelse eller efterlysning pludselig rykker øverst i forummet med en kommentar, som var tråden startet for 2 dage siden.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
OldGentlemann skrev, for 2 minutter siden:

Der er et par stavefejl, men pointen er da ikke svær at forstå.

Jeg har da selv oplevet forvirringen blandt skribenterne, når en 7 år gammel anmeldelse eller efterlysning pludselig rykker øverst i forummet med en kommentar, som var tråden startet for 2 dage siden.

jeg snakker ikke om stavefejl, dem har jeg selv indimellem, jeg blev blot forvirret over sammenhængen, andet er der ikke i det .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Davs med jer drenge

Nu har jeg ligesom hørt alle de der superlativer før...om: du er fuld, du er gammel, du kan ikke stave, du burde gå på pension! Skal vi ikke blive enig om det er op til mig, hvordan jeg er her, det med det og hvornår jeg gør hvad? Har I prøvet at se jer i et Spejl og se om i er pletfrie unge stolte mænd? eller sidder der nogle gamle havenisser ude bag puterne, som lige skal vride en ondskabsfuldhed ud?...og var det godt....(fik jeg det til at gøre ondt på hende?) Ja det gør ondt...tilfreds?:(

Er der sådan Der hvor i Jobber at når i når en vis alder så skal i holde jeres kæft og forsvinde? mobbes ud af ondskabsfulde bemærkninger?

Og for at skrive herinde så skal man have den store udvidet grønthandler eksamen?  Jeg har ikke jeg har den store hiverri uddanelse:D

Er der ud og de par stykker, der forstod mit indlæg, andre der har en holdning, til det med at skrive under ældgamle anmeldelser,(bare for at komme tilbage til det oprindelige)?:ph34r:

  • Synes godt om 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vil jeg da lige kommentere på Travelmager smukke indlæg til mig, ang hans påstand for 2 gang om at jeg er 70 år!

Nej det er jeg ikke! jeg ved godt du mener at fordi du har fået folkepension, og jeg må være ældre end dig, så har staten alså snydt mig for jeg har ikke fået det endnu.

Men er du sikker på, det er folkepension du får? og det ikke er "Kasketpenge"?.....mig bekendt behøver man ikke have nogen alder, for at få det!

Hvis du ikke ved hvad kasketpenge er, så slå det op.:D:ph34r::shock::angry:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 11 timer siden:

På Sm boardet er der ved at være en tendens til at man skriver under anmeldelser eller efterlysninger der er ca 5-7 år gamle hvor man efterlyser Dominaen som sikker er stoppet for længst.

Nu kunne man så sige....Burde du ikke havde besøgt hende da? istedet for at komme i tanke om det nu?

Jeg syntes det er meget dårlig stil at rygge gamle anmeldelser eller efterlysninger op der er så gamle at de er over the hill...

Ellers kan man jo skrive en ny? hvad er der galt i det?

Jeg syntes der burde indføresen en regel for hvor gammel en anmeldelse eller efterlysning man kan "rykke op" 

Ellers må jeg bare skrive under alle mine anmeldelser.....må jeg alså....thi hi jeg føler mig faktisk tvingende nødvendig til det.....(hold da kæft hvor føler jeg mig lyserød og blond, lige nu):D:ph34r:

 

Helt enig 

 

What happens in Vegas,  stays in Vegas ....

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 10 timer siden:

så pas du bare din egen foretning

Som du passer din :mrgreen:
Charmetrold :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Lady Cherie skrev, for 4 timer siden:

Nu vil jeg da lige kommentere på Travelmager smukke indlæg til mig, ang hans påstand for 2 gang om at jeg er 70 år!

Nej det er jeg ikke! jeg ved godt du mener at fordi du har fået folkepension, og jeg må være ældre end dig, så har staten alså snydt mig for jeg har ikke fået det endnu.

Men er du sikker på, det er folkepension du får? og det ikke er "Kasketpenge"?.....mig bekendt behøver man ikke have nogen alder, for at få det!

Hvis du ikke ved hvad kasketpenge er, så slå det op.:D:ph34r::shock::angry:

Hvem siger noget om alder, andre en Travelmager ? 

Alder kan da være en smuk ting uanset om man er oppe i alderen, syntes faktisk det er frækt med kvinder over 60 som stadig har mod på det frække, ja kvinder kan være utrolige sexet i den alder, plus de har masser erfaring .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, 1 time siden:

Hvem siger noget om alder, andre en Travelmager ? 

Alder kan da være en smuk ting uanset om man er oppe i alderen, syntes faktisk det er frækt med kvinder over 60 som stadig har mod på det frække, ja kvinder kan være utrolige sexet i den alder, plus de har masser erfaring .

Kære Amagerstang

Nu får jeg snart en Skældud for at snakke bort fra mit eget emne, men når jeg har hørt det om alder, sidst i en anmeldelse fra ham der festfyren og en anden, så er det ikke så sjovt mere.

Jeg bliver ked af det, og det er jo ikke meningen med boardet, vi skulle jo gerne have det lidt sjovt, med lidt kærligt drillerier. Men når det går over i Ondskabsfulde indlæg, der går ud på at kun at sårer, fra en som som jeg tror, normalt, har har "andet" tøj på. :angry:

Men tak for dine ord....tror snart jeg vil være 103 år igen<3:D<3 

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lige og vende tilbage til indholdet af den oprindeligt post, så er det skam ikke kun SM forummet der lider af at gamle posts ligepludselig graves op igen af en ny bemærkning i en gammel tråd.

 

Personligt bliver jeg altid lidt forundret når der pludselig er liv i en tråd der er 5+ år gammel, jeg ville nok have valgt og skrive en ny tråd om whatever der nu blev gravet frem igen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Ladyen i Ladyens første skriv og at de der ikke kan finde ud af at snakke/drille på den gode måde burde lade være med at skrive,,

Mæ hensyn te hon du skryv og stav så mo både dæ og mæ da skryv o den måde vi tøvs :-):-)

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Ector skrev, for 3 minutter siden:

Mæ hensyn te hon du skryv og stav så mo både dæ og mæ da skryv o den måde vi tøvs :-):-)

Det er jo Jysk, som sjællænder ikke forstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 4 minutter siden:

Det er jo Jysk, som sjællænder ikke forstår.

så må du se mere jysk fjernsyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Den flittige skrev, for 5 timer siden:

Det er jo Jysk, som sjællænder ikke forstår.

Til gengæld forstår vi så ej hvad ænderne skriver :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Lady Cherie skrev, den 29/12/2021 at 08:56:

Kære Amagerstang

Nu får jeg snart en Skældud for at snakke bort fra mit eget emne, men når jeg har hørt det om alder, sidst i en anmeldelse fra ham der festfyren og en anden, så er det ikke så sjovt mere.

Jeg bliver ked af det, og det er jo ikke meningen med boardet, vi skulle jo gerne have det lidt sjovt, med lidt kærligt drillerier. Men når det går over i Ondskabsfulde indlæg, der går ud på at kun at sårer, fra en som som jeg tror, normalt, har har "andet" tøj på. :angry:

Men tak for dine ord....tror snart jeg vil være 103 år igen<3:D<3 

Kære Lady Cherie, 

Ingen grund til at bruge energi på ham, Jeg besøgte dig for mange år siden ( i hvidovre ) kan det ikke passe du var der ? 

Nevermind, Jeg vil helt sikkert besøge dig i det nye på, og ja syntes din nuværende alder er afsindig fræk, du er moden, erfaren og lækker <3

Godt Nytår .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Travelmanager skrev, den 28.12.2021 at 19:17:

Kære 70 årige afdankede "glædesolding" - mon ikke det var på tide at få opdateret dine formulerings- og stave kompetencer, eller måske overveje at undlade at kommentere på alt og intet - i håb om markedsmæssigt at kunne overleve økonomisk endnu år. Gamle biler skrotte, mon ikke DU også skulle søge "skrotpræmie" og så stoppe dit virke. For 40 år siden var du lækker - i dag er du til grin

Med dette indlæg under bæltestedet gør hr. Rejsedirektøren sig fortjent til en ordentlig omgang bank.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...