Hop til indhold
Guest Anders-and

Lækker mulat i Århus helt ny

Recommended Posts

Guest Anders-and

Jeg er stor fan af glory hole oplevelser med kvinder på den anden side, men det er sjældent muligheden er her. 
nu er der en ny frisk pige med en GH mulighed 

https://annoncelight.dk/showad/307436

er der nogen der har været forbi til et blæs ? Eller har skrevet med hende 

håber at høre lidt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders-and skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er stor fan af glory hole oplevelser med kvinder på den anden side, men det er sjældent muligheden er her. 
nu er der en ny frisk pige med en GH mulighed 

https://annoncelight.dk/showad/307436

er der nogen der har været forbi til et blæs ? Eller har skrevet med hende 

håber at høre lidt :) 

Har du prøvet at søge på profilnavnet? Eller Google?

Viser resultater for 'sofiamulat05'. - Eroguide.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and

Tak - der er desværre ingen der har prøvet. Blot en masse spekulationer om kønnet. 
det vil være fedt hvis en havde været der og gav lyd istedet for at spekulere i hvad køn der er bag gh’et. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Anders-and skrev, for 1 minut siden:

at spekulere i hvad køn der er

Det er så trættende at den kommer op i så mange tråde. Påstanden fremsættes altid af nogle som ikke har besøgt pigen, ren homofobi, og synd for pigen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

Det er så trættende at den kommer op i så mange tråde. Påstanden fremsættes altid af nogle som ikke har besøgt pigen, ren homofobi, og synd for pigen. 

Så enig!! Håber der er en der kan hjælpe her. Jeg skal køre en stor omvej for at komme til Århus når jeg er i Jylland så jeg vil gerne lige have hørt fra en om det bliver guffet en god gren på den anden side af hullet :)) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 21 timer siden:

Hvad f..... har det med homofobi at gøre? Er man homofobisk hvis man lægger vægt på, at det er en kvindelig udøver frem for en mand? Du hører så, går jeg ud fra, også til dem der mener, at lesbiske (biologiske) kvinder er homofober fordi de ikke ønsker at have sex med transkvinder (som er en mænd), som (højst belejligt) mener de også er lesbiske?

Jeg kan ikke bidrage til løsning af mysteriet selvom jeg har forsøgt at få en aftale med vedkommende alene betinget af, at vedkommende, bag gardinet, ville sandsynliggøre, at være biologisk kvinde (blot se den region, ikke røre). Det kunne ikke lade sig gøre.

Bortset fra det, så er det også den mest søgte begrundelse ("da jeg er helt ny i branchen) i betragtning af, at annoncen har kørt "i årevis".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Return of the Mack skrev, for 2 timer siden:

Hvad f..... har det med homofobi at gøre? Er man homofobisk hvis man lægger vægt på, at det er en kvindelig udøver frem for en mand? Du hører så, går jeg ud fra, også til dem der mener, at lesbiske (biologiske) kvinder er homofober fordi de ikke ønsker at have sex med transkvinder (som er en mænd), som (højst belejligt) mener de også er lesbiske?

Jeg kan ikke bidrage til løsning af mysteriet selvom jeg har forsøgt at få en aftale med vedkommende alene betinget af, at vedkommende, bag gardinet, ville sandsynliggøre, at være biologisk kvinde (blot se den region, ikke røre). Det kunne ikke lade sig gøre.

Bortset fra det, så er det også den mest søgte begrundelse ("da jeg er helt ny i branchen) i betragtning af, at annoncen har kørt "i årevis".

Tusinde tak for udredningen og Helt fair mistanke du har!! 
 Jeg er enig i det er vigtigt kønnet identificeres. Der er bare indtil flere der uden at begrunde slynger ud det er en mand. dejligt du gør det konkret og skiber din begrundelse for at du mistænker kønnet. 
det er også berettiget at mistænke det: mange “mænd og transer” tager chancen og udgiver sig som kvinder. 
godt at vide identifikation ikke er muligt at få lov til. 
så vil jeg lægge den død og ikke bruge mere tid på “personen i denne annonce” 

De glory Holes jeg har haft gode oplevelser med har alle været kvinder der har tilkendegivet sig som kvinder ved møderne . Både ved at se og lige røre den våde sprække :) det er et must i et glory Hole for mig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and

Er der stadig ikke nogen der kan dele en konkret erfaring ? Det ville være drøn fedt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kontakt hende da selv…?

Mona eller Sofia eller hvad hun måtte ‘hedde’. Hvis hun som annoncedato har været aktiv i 18 mdr, kan man tro, nogle har været forbi. Men dels vil de fleste normale og heteromænd vel have en garanti og dels ER det nemmeste da at kontakte vedkommende direkte, når du nu antageligt er så vild efter g-hole. Ring og spørg efter garanti. Mon ikke du så indenfor 5 sekunder får dit ‘svar, enten direkte og ærligt eller inddirekte. 

Redigeret af Bruneøjne76

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...