Hop til indhold
Sirjames

Svært ved at få første kontakt

Recommended Posts

Goddag til alle jer friske svende. 

Jeg har fulgt med på sidelinien i nogle måneder, og har nu oprettet en bruger for at kunne spørge ind til jeres oplevelser. I første omgang vil jeg gerne høre hvor svært i har ved at få en aftale i stand med en pige i ikke har mødt før? Jeg har i flere dage forsøgt at skrive til 2 forskellige piger men får ikke svar fra dem. Det er piger som i beskriver som seriøse og dygtige, og ingen af dem skriver at de holder fri på deres annonce/profil. Jeg har før fået kontakt rimelig hurtigt, men altså ikke lige i denne omgang. Så 4 hurtige spørgsmål:

Er der et tidspunkt på dagen som er bedst at skrive til pigerne på?

Hvor længe venter i med at skrive igen, hvis de ikke svarer?

Hvor mange gange forsøger i at få kontakt før i giver op?

Og har i en sms som i sender til dem som hæver succesraten for hurtigt svar:)

Jeg glæder mig til at læse jeres erfaringer. (Ingen af dem jeg har skrevet til er med i selfie-banden og jeg skriver ikke fra hemmeligt nummer:) 

Redigeret af Sirjames

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Sirjames skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har fulgt med på sidelinien i nogle måneder, og har nu oprettet en bruger for at kunne spørge ind til jeres oplevelser. I første omgang vil jeg gerne høre hvor svært i har ved at få en aftale i stand med en pige i ikke har mødt før? Jeg har i flere dage forsøgt at skrive til 2 forskellige piger men får ikke svar fra dem. Det er piger som i beskriver som seriøse og dygtige, og ingen af dem skriver at de holder fri på deres annonce/profil. Jeg har før fået kontakt rimelig hurtigt, men altså ikke lige i denne omgang. Så 4 hurtige spørgsmål:

Jeg glæder mig til at læse jeres erfaringer. (Ingen af dem jeg har skrevet til er med i selfie-banden og jeg skriver ikke fra hemmeligt nummer:) 

Jeg skriver normalt kun én gang, og svarer hun ikke, tager jeg det som, at hun ikke er int.
Tidligere har jeg skrevet flere gange, med nogle dages mellemrum, men jeg er ikke desperat efter kontakt, så jeg går bare videre til den næste pige, og noterer mig, at denne GP ikke besvarer mine henvendelser, så jeg ikke fremover spilder min tid på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 minut siden:

Jeg skriver normalt kun én gang, og svarer hun ikke, tager jeg det som, at hun ikke er int.
Tidligere har jeg skrevet flere gange, med nogle dages mellemrum, men jeg er ikke desperat efter kontakt, så jeg går bare videre til den næste pige, og noterer mig, at denne GP ikke besvarer mine henvendelser, så jeg ikke fremover spilder min tid på hende.

Hvis hun nu er travlt optaget med arbejdet, til lægen eller alt mulig andet kan hun vel ikke svare med det samme. Det er fair nok for mig:)

Flere piger skriver at de ikke svarer tilbage efter x antal timer for vores diskretion. Er der en uskreven "regel" på det område?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Sirjames skrev, for 1 minut siden:

Hvis hun nu er travlt optaget med arbejdet, til lægen eller alt mulig andet kan hun vel ikke svare med det samme. Det er fair nok for mig:)

Flere piger skriver at de ikke svarer tilbage efter x antal timer for vores diskretion. Er der en uskreven "regel" på det område?

Hvis jeg sender en SMS eller en mail, kan hun altid svare, når hun får tid.
Jeg forventer ikke svar med det samme, men er der gået to-tre dage, så kan jeg godt regne ud, at jeg nok ikke får noget svar, hvilket også er fair, det er jo et valg hun træffer :)

Skulle en pige skrive det sidstnævnte i sin annonce, vil jeg bestemt tilføje i min henvendelse, at hun altid kan skrive, uanset tidspunkt eller hvor langt tid, der er gået.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke nogen standard mails eller svar tider, men skriver ret specifikt hvad jeg ønsker og en sober men retvisende beskrivelse af mig selv og endeligt ikke fra hemmeligt nummer! 
har også været ude for manglende svar fra en meget kendt dansk pige og skrev en sms til hvor hun svarede, at hvis ikke svar pga hun var optaget så skulle jeg endelig have skrevet igen - for min sikkerheds skyld bliver slt slettet efter to timer !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger som regel altid sms, og jeg tror også mange GPere foretrækker det, fordi de så kan svare når de har tid. Hvor hurtigt man får svar kan variere meget. Nogle sidder nærmest med mobilen i hånden og svarer med det samme. (Ofte et copy-paste standard svar). Andre vender aldrig tilbage. 

Et par grundlæggende tommelfingerregler:

- Skriv en venlig sms med en personlig hilsen og dit første spørgsmål. Det er lidt federe end at få en upersonlig besked så som “fuck now?”

- Spørg evt. først hvor i byen hun holder til, eller om hun har ledige tider i dag.

- Lad være med at trække tiden ud med en milllion spørgsmål til hende. Det er ren sms-onani.

- Jeg spørger aldrig igen hvis hun ikke svarer. Så hellere skrive til en anden.

- Som regel ved kvinderne godt, at hvis de ikke kan svare på en besked relativt hurtigt, så skal de slet ikke svare. Ellers kan manden få en besked senere på et meget uheldigt tidspunkt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigerne får rigtig mange sms'er på en dag - deraf mange useriøse. Når du skriver til en ny pige - så aner hun ikke hvem du er og hvor seriøs du er. Derfor er det vigtigt at henvende sig med en høflig tone. Vær konkret og lad vær med at spørge om ting du kan få svar på i annoncen - læs annoncen ordentligt først. Er pigen optaget kan hun jo af gode grunde ikke besvare en sms imens hun knalder. Så vær tålmodig. Skriv eventuelt at hun bare kan svare, når hun har tid.

Når du har besøgt pigen første gang og har vist at du er en sød og respektfuld gæst. Så vil du også opleve at det er langt nemmere at lave en aftale de næste gange, da pigen ofte gemmer dit nummer i telefonen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Det kunne også være, at pigen holder fri, er optaget, er i Brugsen eller andet, og ikke vil / tør svare, hvis der er gået lang tid eller hun først ser SMS’en uden for alm kontortid. Eller at din sms er forsvundet i mængden. Hvis det er en pige du er meget opsat på at se, ville jeg klart skrive flere gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Det kunne også være, at pigen holder fri, er optaget, er i Brugsen eller andet, og ikke vil / tør svare, hvis der er gået lang tid eller hun først ser SMS’en uden for alm kontortid. Eller at din sms er forsvundet i mængden. Hvis det er en pige du er meget opsat på at se, ville jeg klart skrive flere gange.

Hvor mange dage i mellem ville du give den (fra kundens perspektiv)? Og hvor mange gange er for mange?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Du har fået nogle rigtig gode råd fra andre brugere herinde blandt andet @Lange

Som nogle skriver før  du skriver så kig hendes annonce igennem og se hvad hun tilbyder, og hvordan hun vil have du kontakter hende. Når du kontakter hende så skriv i en sober tone og ikke skrive noget vulgært.  Jeg skriver en hurtig introduktion med navn, og alder så har de en lille ide om hvem det er der skal besøge dem. Skriv kort hvad du ønsker og hvor lang tid du ønsker at besøge pigen, plus hvad tid på dagen du ønsker at besøge dem. Du kunne også som andre siger spørge hvad tidspunkt på dagen der passer hende bedst.

De kan jo lave noget andet i det du skriver, det kan være alt fra at de har en anden kunde på besøg til at de skal ned og købe aftensmad. Så giv dem tid til at svare og vær tålmodig. Du kan desværre komme ud for at møde en glædespige der ikke kan snakke engelsk, så det her at Google translate er en god hjælp når i skal kommunikere når du er ankommet hos pigen.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 11 minutter siden:

Du har fået nogle rigtig gode råd fra andre brugere herinde blandt andet @Lange

Som nogle skriver før  du skriver så kig hendes annonce igennem og se hvad hun tilbyder, og hvordan hun vil have du kontakter hende. Når du kontakter hende så skriv i en sober tone og ikke skrive noget vulgært.  Jeg skriver en hurtig introduktion med navn, og alder så har de en lille ide om hvem det er der skal besøge dem. Skriv kort hvad du ønsker og hvor lang tid du ønsker at besøge pigen, plus hvad tid på dagen du ønsker at besøge dem. Du kunne også som andre siger spørge hvad tidspunkt på dagen der passer hende bedst.

De kan jo lave noget andet i det du skriver, det kan være alt fra at de har en anden kunde på besøg til de at de skal ned og købe aftensmad. Så giv dem tid til at svare og vær tålmodig. Du kan desværre komme ud for at møde en glædespiger der ikke kan snakke engelsk, så det her at Google translate er en god hjælp når i skal kommunikere når du er ankommet hos pigen.

mit sidste råd er når du har fundet en pige du vil besøge, så husk nu for Guds skyld den gode hygiejne. Tag et langt og varmt bad inden dit besøg hos pigen og Børst dine tænder, jeg børster altid tænder før et besøg gerne 2 gange inden, Brug mundskyld spis et stykke tyggegummi eller 2. De sætter virkelig pris på en god hygiejne og mundhygiejne, især hvis du har bestilt en glædespige der tilbyder gfe og hvis du skal kysse med pigen.

husk nu også at være ydmyg, hav respekt for pigen og hendes grænser  og den lejlighed hun er i. Du er ikke i tvivl om hvis hun har nydt dit selvskab, det kan komme i form af “i hope to meet you again” 

jeg håber mine råd kan bruges

Tak for det. Det lyder ikke som om jeg gør noget helt forkert så. Jeg håber at det snart lykkes at få svar fra en af de dejlige damer. Jeg kan næsten ikke vente længere:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Sirjames skrev, for 28 minutter siden:

Tak for det. Det lyder ikke som om jeg gør noget helt forkert så. Jeg håber at det snart lykkes at få svar fra en af de dejlige damer. Jeg kan næsten ikke vente længere:)

Det var så lidt :) det tænker jeg heller ikke at du har. Så længe man bare er ordentlig overfor pigerne både på skrift og når man møder dem så skal du nok klare dig :) en god ting er også at downloade whatsapp, den bruger de også til at få kontakt til kunderne. Hvis de altså har whatsapp, ellers fungere sms helt fint :) det kan jeg godt forstå :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sirjames skrev, for 3 timer siden:

Du skriver ikke nationalitet (de kan være rejst hjem OGSÅ selv om annoncen stadig findes) og om det er i disse juledage. 

1/ næh men mellem 10 og 10 er næppe en dum tommelfinger generelt. En besked pr dag. Ikke dagligt i en uge. 

2/ alt efter om det er en pige, du virkelig gerne vil besøge, så giv det et par dage eller 3, 3. sms måske en uge-10 dage og stadig intet, kan der være mange grunde. Find en anden. Ved stor interesse følg måske med om hun anmeldes, opdaterer annonce eller giv et sidste skud 3-4 uger senere måske.

3/ 3-4 max over uger 

4/ Kort. Konkret. Præcist. Goddaw. Eget navn. Ikke ting, man kan læse sig til. Evt ‘du må gerne ringe/skrive tilbage også hvis det først kan blive i morgen eller om et par dage tak’ 

Med nogle gange mange hundrede beskeder, sletter nogle piger alt uden navn, pænt goddag, lange beskeder, dumme spørgsmål, mgl manerer etc. Deres tid ER penge, selv om de er i et servicefag. Så hver svar/snak kan for dem betyde tabt indtægt. Nogle udlændinge kan simpelthen ikke svare mere end hello, price and come-cum-kåm. 

(Godt råd med wa: nogle skal betale pr sms, hvis de er udlændinge og nogle svarer kun på en/få konkrete ting som reel tidsbestilling) 

387 eller 780 beskeder pr dag eller et par tusinde på en uge især i weekend/højtid. 

Sirjames skrev, for 3 timer siden:

Jeg har i flere dage forsøgt at skrive til 2 forskellige piger men får ikke svar fra dem. Det er piger som i beskriver som seriøse og dygtige, og ingen af dem skriver at de holder fri på deres annonce/profil. Jeg har før fået kontakt rimelig hurtigt

Kan være de har slukket tlf. Er rejst hjem på juleferie. Bare holder juleferie. Er ramt af corona/isolation. Men alle bruger ikke daglig opdatering/jeg er i Brugsen/deaktivering på deres annonce. Du ved bedst, hvem du har kontaktet og hvad der står i deres annonce. Er de her ‘ikke’, svarer de ikke. Og nogle reset’er også indbakken en gang i ugen. Forståeligt. 

Sirjames skrev, 1 time siden:

Jeg kan næsten ikke vente længere:)

Spørg Liv. Hun er/var her i dag. Herinde. Selv tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gør det let for pigen fra første henvendelse.

Skriv en foreslået Booking dato, tidspunkt, varighed. 30, 45, eller 60 minutter osv. 

Det viser at du er seriøs og du får et hurtigt svar. 

I kan derefter aftale detaljerne og oplyse om vaccinationer, ønsker osv. 

Jeg får altid svar hurtigt. Så held og lykke til dig med projektet.

Redigeret af sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med @sanook med den tilføjelse, at du kan angive, hvornår du senest skal have svar. Et eksempel på en sms kunne være:

”Hej Amanda. Jeg kunne godt tænke mig at besøge dig i morgen kl. 11.30 til en halv times fornøjelse. Kan det lade sig gøre? Jeg skal helst have et svar fra dig i dag inden kl. 17. Håber vi ses i morgen. /Peter”

Hvis pigen ikke kan ses på det foreslåede tidspunkt, vil hun nok selv komme med et modforslag, fx om du kan komme kl 14 i stedet for.

Jo nemmere du gør det for pigen at lukke aftalen hurtigt, jo større chance for succesfuld booking.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sirjames skrev, for 7 timer siden:

Hvis pigen træffes i et tidsrum f.eks. 16-23 så kan du skrive der. Hvis der ikke står noget i hendes annonce, så skriver du bare. 
Husk at skrive hvad du er interesseret i, hvilken dag og hvor længe. Det plejer at hjælpe dig til at få svar. Og så selvfølgelig almindelig høflighed

Redigeret af Anna - fræk og sexet

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg får næsten altid svar fra pigen indenfor en times tid.

min standardbesked er

Hej (navn på pigen i annoncen)

Er du ledig omkring ca. kl. **.** til ** minutter? (Som regel 2-3 timer efter beskeden sendes)

mvh [mit navn]

eller en tilsvarende engelsk besked hvis jeg kan se på annoncen at pigen er udenlansk.

I de få tilfælde hvor jeg ikke får besked inden ca. 1 time før det tidspunkt jeg foreslår, så sender jeg beskeden

"ok, tilsyneladende ikke."

og så går jeg videre til den næste pige.

Yderligere detalier som adresse osv beder jeg først om når pigen har svaret

/ungersvend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 6 timer siden:

Hvor mange dage i mellem ville du give den (fra kundens perspektiv)? Og hvor mange gange er for mange?

Der er givet forskel på pigers temperament, men jeg bliver ikke sur over at få flere sms’er fra samme mand samme dag eller et par dage i træk, forudsat han formulerer sig fornuftigt.

Jeg svarer fx ikke på:
Send adresse 

Tid?

Tid nu??

???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Liv skrev, for 3 timer siden:

Der er givet forskel på pigers temperament, men jeg bliver ikke sur over at få flere sms’er fra samme mand samme dag eller et par dage i træk, forudsat han formulerer sig fornuftigt.

Jeg svarer fx ikke på:
Send adresse 

Tid?

Tid nu??

???

Tak for svaret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for jeres tanker! :) Det lyder som om de 2 piger nok holder fri i disse dage siden de ikke svarer. Jeg fik hurtigt svar fra en anden sød (and highly recommended) pige. Som jeg glæder mig til at mødes med senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 12 timer siden:

Send adresse 

Tid?

Tid nu??

???

Elsker det. Og sikkert inden for 20-30-60 min. Hallo? HALLO?? HHAALLLOOOOOO???!!! Så svar dog. Altså er du ikke servicefaget?! Shit det ringe. Kom nu. Vågn op. Trunte???? Nå, så finder jeg fandme en anden, dit tab…..!!! Ha!!! 

Når man får lov at se pigers indbakke, chokeres man tit. Selv efter man har set dem før. At mænd kan undre sig over, at nogle efter få timer eller dage ikke svarer eller asap og straks skal kunne komme, er 200.000% uforståeligt. Ville normale mænd’esker afkræve sådan straks-svar og besøg hos frisører, mekanikere, lignende serviceorienterede fag. Helt logisk og lavpraktisk ved vi jo alle, at der er titusinde kunder til færre GP’ere og flaskehals, højtider, ikke tilstede ved besøg og så mange tidsspildende tosser, der åbenbart ikke kan læse annoncetekst, gør disse SÅ SVAR DOG himmelråbende. Hvis man 5-10 sekunder satte sig i pigens sted. Værste er  at en dem af os selv arbejder i lignende erhverv, hvor man tit er optaget af kunder undervejs. 

Den_glade_amatør skrev, for 15 timer siden:

Hej Amanda. Jeg kunne godt tænke mig at besøge dig i morgen kl. 11.30 til en halv times fornøjelse. Kan det lade sig gøre? Jeg skal helst have et svar fra dig i dag inden kl. 17. Håber vi ses i morgen. /Peter”

Stærkt. Kort. Brugbart. Nemt. Med mulighed for at ændre ‘svar-tidspunkt’. God skabelon. Om den gælder til piger uden dansk og engelsk….? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oplever det også jævnligt.
Specielt når jeg vil forhøre mig i god tid, så jeg er holdt om med at skrive jeg ikke vil besøge dem her og nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, den 28.12.2021 at 12:54:

Det var så lidt :) det tænker jeg heller ikke at du har. Så længe man bare er ordentlig overfor pigerne både på skrift og når man møder dem så skal du nok klare dig :) en god ting er også at downloade whatsapp, den bruger de også til at få kontakt til kunderne. Hvis de altså har whatsapp, ellers fungere sms helt fint :) det kan jeg godt forstå :D

Det er så noget at det eneste man ikke bør gøre. Så har de prostituerede dit telefonnr - og facebook (som ejer whatsap)  alle oplysninger om dig inkl. dine kontakter. Velkommen til profileringshelvede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sirjames skrev, den 28.12.2021 at 10:16:

Jeg har tidligere  herind  kunnet læse følgende e.l.

• Læs annoncen og undgå unødige spørgsmål besvaret i annoncen
  • Angiv hvad du vil have (og prisen så I undgår misforståelse)
  • Angiv dato, tid og varighed.
  • Skriv kort og præcist

Vent på svar inden en genhenvendelse - 12 til 24 timer

Kort  og ingen tidsspilde (fornemmer jeg har glemt noget)

Redigeret af cd2

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, den 30.12.2021 at 22:48:

Det er så noget at det eneste man ikke bør gøre. Så har de prostituerede dit telefonnr - og facebook (som ejer whatsap)  alle oplysninger om dig inkl. dine kontakter. Velkommen til profileringshelvede.

Det har de da også hvis du bruger SMS? Men de fleste bruger vel et taletidsknaldenr, dette kan jo også bruges til WhatsApp.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...