Samanthawild 429 Skrevet 28. December, 2021 Hej alle og glædelig baghjul Blot en lidt sjov note, synes jeg selv vedrørende afbud fra mænd til en indgået aftale. ( Dejligt at de i det mindste melder afbud. Det sætter jeg/vi pris på ) Før i tiden, altså før verden gik af lave, var den mest brugte undskyldning. 1. Jeg er kørt galt på vejen til dig 2. Min bil vil ikke starte 3. Shit min hustru er kommet hjem, eller hun tager ikke afsted alligevel 4. Mit barn er syg ( barns første sygedag ) NU ER MÆNDENE ENTEN SMITTET MED CORONA, ELLER HAR VÆRET I TÆT KONTAKT MED EN, DER MÅSKE ER SMITTET MED CORONA. ALLE DE ANDRE OVENSTÅENDE ER DØDE. HÅBER AT CORONAEN OGSÅ SNART ER DØD. ER MEST TILBØJELIG TIL AT TRO PÅ, NÅR MÆNDENE SKRIVER DET MED CORONA, END DET MED BILER. NOGLE GANGE ER DET HELE 3 BILER OG 2 GANGE BARNS FØRSTE SYGEDAG. NÅ, MEN DET ER DA I DET MINDSTE GODT AT PODERNE OG MEKANIKERNE HAR NOGET AT LAVE knus og godt nytår og pas på jer selv. Samantha 3 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 28. December, 2021 Det er bare så sandt Mænd i den seksuelt aktive alder er de mest uheldige/udsatte i dette land, det kan der ikke være tvivl om. 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1050 Skrevet 28. December, 2021 (edited) Samanthawild skrev, for 27 minutter siden: Hej alle og glædelig baghjul Blot en lidt sjov note, synes jeg selv vedrørende afbud fra mænd til en indgået aftale. ( Dejligt at de i det mindste melder afbud. Det sætter jeg/vi pris på ) Før i tiden, altså før verden gik af lave, var den mest brugte undskyldning. 1. Jeg er kørt galt på vejen til dig 2. Min bil vil ikke starte 3. Shit min hustru er kommet hjem, eller hun tager ikke afsted alligevel 4. Mit barn er syg ( barns første sygedag ) NU ER MÆNDENE ENTEN SMITTET MED CORONA, ELLER HAR VÆRET I TÆT KONTAKT MED EN, DER MÅSKE ER SMITTET MED CORONA. ALLE DE ANDRE OVENSTÅENDE ER DØDE. HÅBER AT CORONAEN OGSÅ SNART ER DØD. ER MEST TILBØJELIG TIL AT TRO PÅ, NÅR MÆNDENE SKRIVER DET MED CORONA, END DET MED BILER. NOGLE GANGE ER DET HELE 3 BILER OG 2 GANGE BARNS FØRSTE SYGEDAG. NÅ, MEN DET ER DA I DET MINDSTE GODT AT PODERNE OG MEKANIKERNE HAR NOGET AT LAVE knus og godt nytår og pas på jer selv. Samantha Hej Jeg har aldrig forstået dem der gider opsøge gp - og ikke møder op- i min verden er det spild af tid, men fair nok der sker noget helt uventet. Har jeg sat næsen op til et besøg, så er det fordi jeg virkelig trænger, jeg kan ikke huske jeg ikke er mødt op, måske en enkelt gang for mange år siden, er jeg kommet 5 minutter for sent til en aftale…. Jeg forstår dig/jer at det er øv, at være klar, og ikke få noget ud af det - dog forstår jeg også de mænd der er ligeglade - vi transporterer os ofte et stykke vej, i sne/slud - når vi så når frem forsvinder pigen - efter mange smsèr, opkald mister man modet, og må tage den lange vej hjem, uden den forventet oplevelse - eller når døren åbnes - passer billederne ikke til annoncen…. Og der er så lang afstand til det man troede man skulle besøge, at man ikke magter hende Du skal være glad for du er inde i varmen, og skal ikke står og fryser, og frygte naboen køre forbi i et område du ingen undskyldninger har for at være i…. jeg tror det går begge veje, begge situationer - er ikke noget nogle- for noget ud af Redigeret 28. December, 2021 af fræk6 En skrive fejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 28. December, 2021 Jeg har faktisk en gang meldt afbud på grund af tandpine, og det kostede mere at få lavet tanden end det havde kostet at besøge pigen. Kan I gætte hvem jeg helst vil have besøgt, tandlæge eller pigen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 28. December, 2021 Grydeskeen skrev, for 34 minutter siden: Jeg har faktisk en gang meldt afbud på grund af tandpine, og det kostede mere at få lavet tanden end det havde kostet at besøge pigen. Kan I gætte hvem jeg helst vil have besøgt, tandlæge eller pigen ? Tænker tandlægen var det vigtigste på langt sigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 178 Skrevet 28. December, 2021 Samanthawild skrev, 1 time siden: NÅ, MEN DET ER DA I DET MINDSTE GODT AT PODERNE OG MEKANIKERNE HAR NOGET AT LAVE @Samanthawild, det er god værksteds-humor Det er altid god skik i det mindste at melde fra, hvis der kommer et eller andet i vejen. Forhåbentlig forsvinder corona med tiden, men jeg tvivler på, at det er lige om hjørnet. Sjov læsning trods alt om undskyldningerne brugt før denne trælse corona-tid. Godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 28. December, 2021 Sidst det var min tur til at give morgenbrød til hele firmaet var bilen ene hjul fladt - så turen gik til værkstedet istedet for arbejdet. Lige der priste jeg mig lykkelig for, at jeg ikke havde en aftale hos en GP, for den var hun da ikke hoppet på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 28. December, 2021 Måtte en gang melde afbud pga snevejr. Og det var ikke engang løgn. Hun troede heldigvis på mig og da vejene var blevet ryddet, besøgte jeg hende. Og det var happy ending. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 28. December, 2021 Har faktisk brugt nærkontakt en gang men kunne heldigvis så skrive dagen efter at det var falsk alarm men at jeg godt kunne forstå hvis hun ville sige fra! Det gjorde hun heldigvis ikke har også engang kørt fra Nordsjælland til et gudsforladt kursus center på Midtsjælland for at få at vide, at jeg var den eneste kunde så hun kom ikke alligevel - skrev en lidt måske ikke då positiv sms til hende, at vi kunne dele prisen på værelset nu hvor jeg var ca 10 km derfra - totalt tavshed for tre timer senere få en sviner om at vi mænd var nogle svin……. Hende fik jeg så aldrig besøgt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 28. December, 2021 Jeg er selvstændig, og det kan let ske at jeg må rykke ud til en kunde akut (det er sket flere gange), og jeg så bliver jeg nød til at aflyse. Det har altid været i god tid inden, og ingen har bebrejdet mig noget; jeg mener jeg fik besøgt dem alle, bare en anden dag. Som en ekstra note vil jeg lige tilføje at hvis man bestiller en tid dage i forvejen, så kan det jo være man ikke har lyst eller er oplagt når den endelige dag oprinder, og jeg tænker da at det burde være OK? Jeg har ikke selv været ude for det endnu, men jeg forventer da ikke at blive bebrejdet hvis jeg tidligt på dagen melder afbud og siger jeg ikke kan (har lyst) alligevel? mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 350 Skrevet 28. December, 2021 Jeg besøgte en vidunderlig kvinde i Fredericia - og nåede kun lige at få røven med ind i toget, inden afgang - ellers havde det været endnu en til "undskyldnings bogen" - "jeg nåede ikke toget" . Tænker dog, uanset hvad grunden er, Corona, eller andet, at det trods alt er, at foretrække, at mænd melder afbud - kan frygte, der er en del, som bare generelt ingen respekt har - der er nok desværre en del "trash " blandt mit køn. Skam jer !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 28. December, 2021 amatør skrev, for 56 minutter siden: Jeg er selvstændig, og det kan let ske at jeg må rykke ud til en kunde akut (det er sket flere gange), og jeg så bliver jeg nød til at aflyse. Det har altid været i god tid inden, og ingen har bebrejdet mig noget; jeg mener jeg fik besøgt dem alle, bare en anden dag. Som en ekstra note vil jeg lige tilføje at hvis man bestiller en tid dage i forvejen, så kan det jo være man ikke har lyst eller er oplagt når den endelige dag oprinder, og jeg tænker da at det burde være OK? Jeg har ikke selv været ude for det endnu, men jeg forventer da ikke at blive bebrejdet hvis jeg tidligt på dagen melder afbud og siger jeg ikke kan (har lyst) alligevel? mvh Afbud er altid velkomment, bare det sker i gid tid, da vi jo ofte siger nej til andre. Nogle tidspunkter på dagen er der altid 10 mænd, der gerne vil have. Det med lyst, og at lysten ikke er der dagen efter man måske har booket en tid, giver jo også god mening, men så ved man der vel, når man er væltet ud af senge og har fået den første kop kaffe og kan give os besked. I mænd er ofte impulsive, og det er ok. For mit vedkommende vil jeg da 10 gange hellere have sandheden end en flad undskyldning for et afbud. Hvis man har mistet lysten så skriv det. Kommer man i tanke om, det er for dyrt, skriv det. Har man rykket sig i banditten og dermed ikke er så liderlig mere, så skriv det. Vi er jo ikke uforstående. I hvert fald ikke de fleste af os. Men 5-10 min. Før ankomst duer altså ikke. Det er det samme som at være useriøs i min optik og bog. knus Samantha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 28. December, 2021 Jeghar en gang måtte melde fra. Jeg kom kun til at “tale” med telefonsvareren, så beskeden var bare, at jeg var nødt til at melde afbud. Den helt sande grund var, at jeg havde kørt min bedre halvdel til et job, hun skulle varetage. Jeg havde således både bil og tid til rådighed. Så viser det sig, at der har været en kommunikationsbrist, så stedet ikke er klar til hendes arbejde. Hun bliver guidet til en anden adresse. Altså tilbage - udstyr ind i bilen, hun afsted mod det ny mål, jeg hen til stationen… Altså ikke mere god tid og heller ingen bil! = afbud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5566 Skrevet 28. December, 2021 amatør skrev, for 5 timer siden: Som en ekstra note vil jeg lige tilføje at hvis man bestiller en tid dage i forvejen, så kan det jo være man ikke har lyst eller er oplagt når den endelige dag oprinder, og jeg tænker da at det burde være OK? Min umiddelbare tanke var, at det giver pigen dig sgu nok ikke ros for. Var jeg GP, ville det give en blokering i forhold til at lave aftaler fremover. Måske har hun sagt nej til andre, fordi du jo havde booket aftalen. Men @Samanthawild virker mere forstående: Samanthawild skrev, for 4 timer siden: Hvis man har mistet lysten så skriv det. Kommer man i tanke om, det er for dyrt, skriv det. Har man rykket sig i banditten og dermed ikke er så liderlig mere, så skriv det. Vi er jo ikke uforstående. I hvert fald ikke de fleste af os. Men 5-10 min. Før ankomst duer altså ikke. Det er det samme som at være useriøs i min optik og bog. For mig at se er det useriøst at booke en tid og så bagefter aflyse den, fordi man ikke har lyst. Der må en aftale være en aftale, ellers vil man det ikke nok. Problemstillingen med at man ikke altid har lige stor besøgslyst er dog reel nok, og blandt andet derfor booker jeg selv kun aftaler til samme dag eller højest til næste dag. Fair nok at andre sætter pris på forventningens glæde og gerne booker flere uger ud i fremtiden. Jeg har indtryk af, at det for det meste ikke er denne gruppe, som aflyser på grund af manglende lyst. Tværtimod er stemningen jo bygget op til besøget. Sådan er vi jo så forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 28. December, 2021 amatør skrev, for 7 timer siden: Som en ekstra note vil jeg lige tilføje at hvis man bestiller en tid dage i forvejen, så kan det jo være man ikke har lyst eller er oplagt når den endelige dag oprinder, og jeg tænker da at det burde være OK? Jeg har ikke selv været ude for det endnu, men jeg forventer da ikke at blive bebrejdet hvis jeg tidligt på dagen melder afbud og siger jeg ikke kan (har lyst) alligevel? Hvis det er sådan du fungerer, er det nok en dårlig idé at booke på forhånd, pigen kan jo have sagt nej til andre, fordi hun har en aftale med dig. Hos mig skal man bekræfte på dagen inden kl 9, gør man ikke det er aftalen væk, men man skal altså ikke booke på forhånd, hvis man ikke har til hensigt at holde aftalen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 29. December, 2021 Åh gud jeg elsker at høre Jer GP’eres (faktuelle, knastørre, humørfyldte, sarkastiske) besyv fra den anden side. Så ER der noget godt og brugbart ved det skide Covid…. Mere fra Jer og Jeres hverdag, indbakke tak! En ide om (sjus) antal % tidsspilde-henvendelser pr måned/uge/dag ift antal samlede? Antal aflysninger MED afslutning (plausible eller ej )? Antal bare blive væk? Hvor mange blive væk, aflysninger, tidsspildere, der vil lure/onanere/svine til får du mon ift reelle, søde, respektfulde henvendelser… Og nej, vi skal ikke have ondt af sex-kunder, der skal vente, aflyses, kører forgæves. Den_glade_amatør skrev, for 14 timer siden: aflyse den, fordi man ikke har lyst Enig (i teorien). Det er dog ikke ens hoved, der skal klippes eller bil, der skal justeres. GP er nok en gråzone uden regler og lovgivning men kommer dagen ikke (allerede flere steder?), hvor man ved afbud mister et beløb hos restaurant, tandlæge, hotel? Lyst til at have seksuel samvær indeholder måske flere fare momenter for aflysning en restaurant, hvor man også kan få mgl lyst/mavebesvær/syg. Men dog ikke rammes på samme måde af utroskab-skjule som mange kunder jo gør. En svær balance, hvor pigen risikerer ‘dobbelt’ tab (sige nej til kunde, aflysning fra ny kunde/ikke dukke op, for kort tid måske til at lukke ny ind). For piger hvis indtægt afhænger, er det da svært…. Liv skrev, for 12 timer siden: bekræfte på dagen inden kl 9, Helt fin ide. Kunne være interessant at få en gisning fra GP’ere om fordelingen af straks-behov-kunder (har du tid nu, i dag, om 2 timer) og de planlagte kunder dage ud i fremtiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg