Hop til indhold
nydad

hotbabe20 københavn

Recommended Posts

nydad skrev, for 3 timer siden:

Har du mødt hende var mit spørgsmål, mindre end 5 k og over 2 k

Nej , jeg har ikke mødt hende...så havde jeg jo ikke spurgt indtil hendes priser , som dog ikke er noget for mig....2-5k , så skal hun satme være go´......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Hun er god, fik en aftale i eftermiddag. Flot pige, lange ben, lækker choko hud og små frække patter, Hun sutter som en drøm og leger med klatten før hun sluger
Desværre er sex med gummi, men hun peb højt flere gange da jeg slikkede hende, lækker våd osv. Jeg elsker de piger brune skamlæber og lyserød indeni , som at slikke jordbæris af en chokolade skål ) 
2k er rimeligt for en klasse pige , med et flot ansigt
Det vil jeg gerne gentage, men hun er jo nærmest kun på hver 5 måned , og så skal man være der
Hun kan hentes på Bispebjerg og er ok med hotel eller hos dig 
Kunne godt gøre det 2 gange, men hun havde en anden aftale i aften ) 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Fik lige tjekket igen. inden hun tar på ferie, sgu lækker tøs. og 2k er rimeligt, når man har god tid )
Kan hentes  og er sød at snakke med på vejen i bilen osv. Men man skal være til en mørk udseende kvinde, og lår osv er anderledes glatte , men jeg synes jo hun er  flot
Men  2 gang var lige så god som første

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

så blev den julegave da pakket ud. Hun var pludselig med på at mødes: jeg var til ikke så meget snak , men lige på og lidt bestemt, Det kunne hun godt lide. Tror hun var 
glad og lidt stolt over at mærke min lyst til hende. Hun var en glad pige flere gange, og jeg to gange, fik hende til at slikke mig igen efter første runde mod en lille gave oveni
hun er en lækker pige, 
Prøv det, 2000 for god sex, og 500 oveni for et ekstra blow , er sgu fundet på den side

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...