Gæst Skrevet 31. August, 2013 Hej herinde, har nu flere gange tænkt på at skrive dette indlæg / spørgsmål, og nu bliver det så gjort som overskriften antyder så går mit spørgsmål på hvornår går man i jeres øjne ind under kategorien "handicappet" ? jeg har gennem de sidste 4-5 år besøgt en del glædespiger og er kun 2 gange blevet pænt afvist pga. mit udsende. måske det lige skal nævnes at jeg ser lidt anderledens ud i ansigtet og det så det, jeg er på ingen måde fysisk eller psykisk handicappet har hjælper på eller noget i den dur altså kort sagt jeg ser bare lidt speciel ud i ansigtet. men nu er der så flere og flere piger der begynder at skrive de ikke modtager handicappede derfor mit spørgsmål da der jo er nogen af disse dejlige damer som jeg i grunden gerne vil besøge eller have besøg af, men vil på den anden side heller ikke ulejlige dem unødvendigt når der nu står de ikke modtager,, hmm måske det her ender som en lidt rodet skrivelse men det håber jeg i kan og vil bære over med. nu vil den hurtige måske sige ring eller skriv dog til pige og får svar på det, men nogen af dem køre l kontakt gennem en tlf pige og der er også grænser for hvor mange jeg har lyst til at skulle forklare mig overfor, så skal hun jo ringe til pigen og så ringe tilbage og måske har hun spørgsmål så så kan der jo hurtigt gå en fromiddag med det . nå men håber på nogle spændene og forhåbentligt brugbare kommentarer og selvfølgelig er alle velkommen til både at spørge og svare. : Vh. Claesen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 Jeg vil lige sige at jeg ikke er en pige. Men jeg vil mene at ingen er handicappede, hvis ikke de er fysisk eller psykisk hæmmede? At man ser speciel ud er jo ikke et handicap? Så ville en hel masse jo pludseligt blive afvist af den ene eller anden grund? Det ville jo være skruen uden ende... Stor næse = handicappet...Små ører= handicappet....tykke kinder = handicappet... Det holder jo ikke At nogen afviser dig/andre på grund af udseende er på ingen måde i orden, især ikke hvis grundlaget er at de ikke modtager handicappede?? Det er jo dybt godnat, ja det er faktisk helt handicappet :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 hej jeg vil gerne lige komme med et par ting her du skal bestemt ikke tror du er til besvær ved at du skal ringe til en tlf pige det der så sker ved os er at hun tager kontakt til pigen og de så får en snak om det og pigen så kan sige ja eller nej jeg har set mange gange at når en ny pige starter så tænker hun at det kan hun ikke men når hun så får snakket med de ander piger omkring det så endrer hun mening hos os har jeg enda set en pige som helst ville ud til handicappet fyre men det er altid godt at oplyse hvad dit handicap er så pigen er klar over hvad hun skal ud til så slipper du og pigen for en dårlig oplevelse håber du kan bruge det til noget Mvh www.privat-diskret.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 men det er altid godt at oplyse hvad dit handicap er så pigen er klar over hvad hun skal ud til så Han er ikke handicappet...Det er det som er problemet...Han ser bare anderledes ud.. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 Hej Ironmann tak for dit svar du har ret i at udsende ikke er et handicap dog vil jeg sige at det hos mig er lidt mere end bare en stor næse der er på spil at blive afvist pga af udsende har jeg det i grunden ok med da de fleste af os mænd vel også har afvist en pige pga udsende begge parter har jo altid lov at sige nej tak, men du fik alligevel sat en ting lidt på plads for mig nemlig det at udsende ikke er det samme som handicap Venligst Claesen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 31. August, 2013 Godt emne Selv er jeg ret iøjnefaldende behåret på ryggen, og en glædespige bemærkede det på en pæn måde, om jeg havde tænkt mig at gøre noget ved det, af hensyn til mine score chancer. En læge bemærkede det også for 30 år siden under min værnepligt, men sagde samtidig at det kun betød noget kosmetisk. Nu befinder jeg mig jo i den situation at jeg aldrig har kunnet score, ejheller sådan at jeg er nået så langt at jeg er blevet afvist grundet min berhåring under et scorings forsøg. Når så ingen sexarbejder til dato har afvist mig når de har set min behåring, ja så er jeg hidtil nået til den konklusion at sålænge jeg får lov at betale for sex, og mine penge ikke bliver afvist, ja så er jeg ret svagt motiveret for at afholde udgiften til en permanent fjernelse af min behåring. Det koster vistnok 20 - 30000 kr at få fjernet behåring permanent, og hvis det skal gøres på måder der er meget billigere, skal det jo gentages i det uendelige Havde jeg nu kunnet score som andre mænd, og havde jeg fået oplevelsen af at min behåring stod i vejen for at opnå sex uden at skulle betale, havde jeg nok fundet de penge det nu en gang koster at gøre noget ved forholdet en gang for alle. Når det ikke er synligt uden at jeg smider tøjet, mangler motivationen også af den grund til at gøre noget ved det. Mennesker er visuelle, også kvinder selvfølgelig, og taget i betragtning min egen præference for unge skønheder når der skal betales for sex, sætter det vel kun min egen udfordring i relief Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 Ja, og du er heller ikke på nogen måde handicappet Rejsenetværk Hverken udseende eller kropsbehåring er et "handicap", og hvis det er et handicap, er det kun et personligt Hvis pigerne begynder at gøre sådan noget til et handicap, er det dem der er galt på den. Det kan jo ikke være rigtigt, at ting som ikke er defineret som et handicap, bliver gjort til et :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 31. August, 2013 @Ironman Næh, jeg er jo ikke fysisk handicappet, ejheller psykisk i klinisk forstand, om så nogle måske udfra en lægmands betragtning kan tænkes at mene at en mand i min situation på et eller andet plan har egen psykologi imod sig Men måske man kan udvide definitionen af et handicap til et visuelt handicap, såvel hvor der kan gøres noget ved det, som hvor man bare må lære at leve med det så godt man kan. Drejer det sig om fedme eller kropsbehåring kan man jo gøre noget ved det, så langt økonomi ikke står i vejen, der blot er tale om egen vilje til egen indsats. Paradoksalt skulle jeg stå i plus relativt betragtet på den visuelle faktor med tøj på, er slank, i rimelig fysisk form og ser efter sigende yngre ud - det giver dog ikke rabat hos betalingspigerne, men nej har de dog ikke sagt til mig endnu Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 Tak for de svar der indtil videre er kommet jeg holdes helt med jer i at udsende ikke er et handicap, til privat diskret jeg er som ikke bange for at være til besvær, det nok mere det med hvor mange jeg har lyst til at dele det med, nu kan man så sige at jeg deler det bredt her men det lidt noget andet over en tlf nu jeg ikke så betænkelig ved jer og så alligevel i kender mig eller rettere 2 af jeres piger har jeg haft fornøjelsen af at møde og de da ikk rendt skrigende væk men den ene havde jeg på også på forhånd oplyst om mine skavanker ikke at jeg tror hun ville ha løbet væk hvis jeg havde undladet det men mere af respekt over for pigen ved et besøg handler det vel altid i høj grad om gensidig respekt for hinanden og hinandens grænser, og den anden pige gør på sin profil opmærksom på at hun modtager anderledes folk .. Men når alt kommer til alt er det faktisk på jeres hjemmeside min tanke til dette emne blev sået da et par af jeres piger skriver de ikke modtager handicappede og så tænkte jeg hvad ses som et handicap venligst Claesen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 Det ville være skruen uden ende at forskelsbehandle folk på grund af udseende, med handicap som grundlag Ingen handicappede = store næser, skaldede, tykke, behårede, osv. osv....... Det er det dummeste jeg nogensinde har hørt Så skal pigerne/de hellere skrive: Vi modtager ikke mænd der ikke ligner Ronaldo...Nåååeh nej fordi han er jo "udenlandsk"....ups VI MODTAGER INGEN MÆND!...SLUT! :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 Ironman jeg kan super godt lide din humoristiske måde at gribe sagen an på Obs vil forøvrigt lige tilføje at det er henholdsvis 3 og 1 år siden jeg er blevet afvist og at det begge gange skete på en pæn måde hvor tlf damen informerede mig om at pigen pga mit handicappede udsende ikke havde lyst til at være sammen med mig.. Jeg er ikke blevet afvist eller på anden måde dårligt behandlet af / hos privat diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 Det som "pisser mig mest af" er nok at begrundelse er "handicap".... Taget fra wikipedia: "Et handicap er en permanent fysisk eller psykisk sygdom. Et handicap defineres som funktionsnedsættelser, der har konsekvenser for livsførelsen. Det skal altså være en funktionsnedsættelse, der ikke kan kompenseres helt for og som dermed giver barrierer i samfundet. Ca. hver femte dansker har en eller anden type funktionsnedsættelse. Man taler normalt om fysiske (mobilitetsproblemer) og psykiske handicap (kognitive eller psykiske lidelser)." Der står ingen steder: "Folk der er utroligt grimme er selvfølgelig også handicappet, det blev vedtaget, efter mange års protester af piger, som ønskede at grimme mænd skulle betegnes som handicappede... Hold da kæft hvor ville KVINFO gå AMOK hvis der var én eneste gigolo som havde sagt til en grim kvinde, at han ikke modtog handicappede... Så havde jeg seriøst gemt mig i en kælder, og ventet på atom-krig :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. August, 2013 Så skal pigerne/de hellere skrive: Vi modtager ikke mænd der ikke ligner Ronaldo...Nåååeh nej fordi han er jo "udenlandsk"....ups VI MODTAGER INGEN MÆND!...SLUT! VI MODTAGER INGEN DUMME MÆND!...SLUT! Udseendet har desværre stor betydning når man førstehåndsvuderer en person, vi går jo også efter udseendet når vi vælge piger... Venlighed og god opførsel samt renlighed vejer højere end udseende hos glædespigerne. Til Claesen, jeg råder dig til at gøre et godt førstehåndsindtryk over telefonen, forklar at du er en venlig og rar normal person, dog har du skavanker med dit udseende, om du må booke en tid hos pigen, med det forbehold at hvis pigen ikke vil tage imod dig pga. dit udseende har hun lov til at sige fra hvis hun ikke har lyst... hvis du bliver afvist du bør ikke tage det personligt, men prøv at finde en anden pige i stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. August, 2013 "Et handicap er en permanent fysisk eller psykisk sygdom. Et handicap defineres som funktionsnedsættelser, der har konsekvenser for livsførelsen. Det skal altså være en funktionsnedsættelse, der ikke kan kompenseres helt for og som dermed giver barrierer i samfundet. Ca. hver femte dansker har en eller anden type funktionsnedsættelse. Man taler normalt om fysiske (mobilitetsproblemer) og psykiske handicap (kognitive eller psykiske lidelser)." Er man handicappet hvis man er impotent ? :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 Er man handicappet hvis man er impotent ? Det ved jeg ikke, efter den her debat er al fornuft gået tabt (med hensyn til piger der mener at udseendet kan være et handicap) Du er sikkert også handicappet hvis du skaldet haha. "Uden hår, kan hovedet have svært ved at holde sig varmt, derfor skal man bruge et hjælpemiddel(hue), da man ikke selv "kan". Resultat = Skaldede mænd er handicappede :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ACDsee Skrevet 31. August, 2013 Jeg vil lige sige at jeg ikke er en pige. Men jeg vil mene at ingen er handicappede, hvis ikke de er fysisk eller psykisk hæmmede? Man er ikke handicappet, men man hár et handicap ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. August, 2013 Resultat = Skaldede mænd er handicappede Det kan nemt afhjælpes med hue eller paryk, så tage paryk på og dyrke sex... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 Man er ikke handicappet, men man hár et handicap A hvad? Men er ikke handicappet, men hár et handicap?? Hvis hvad? Så man har et handicap selvom man ikke er fysisk eller psykisk hæmmet?? :shock: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 31. August, 2013 Du spiller nok ikke golf, Ironman! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 31. August, 2013 Jeg og 3 andre herfra EG, har netop været på en Flatrate-club i Tyskland, hvor der var en lidt ældre fyr, som kun havde nogle meget små korte, deforme arme med nogle små hænder og nogle få fingre, så han lige kunne ryge en cigaret - men han var en rigtig flink og morsom fyr, som nok forstod at sætte liv i kludene og på at tidspunkt havde han vist travlt med 2 af pigerne på engang. Og i baren var han også rigtig pigernes ven og forstod at sprede lidt hygge Og det tror jeg mere det handler om end at fokusere på sit handicap eller grimme udseende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 Du spiller nok ikke golf, Ironman! Nåååeh Så forstår jeg det bedre :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille-bror 13 Skrevet 31. August, 2013 Efter med stor interesse at have gennemlæst denne tråd, er det på høje tid at en der virkelig VED noget om dette emne melder sig på banen. Er man handicappet hvis man er impotent ? Nej. Jeg har i hvert fald ikke fået lov at parkere i handicap båsene af dén grund :cry: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2013 Nej. Jeg har i hvert fald ikke fået lov at parkere i handicap båsene af dén grund Ifølge nogen piger burde man kunne parkere dér, hvis man bare er grim :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille-bror 13 Skrevet 31. August, 2013 Han er ikke handicappet...Det er det som er problemet...Han ser bare anderledes ud.. Helt ærligt mand! Du burde sgu skamme dig... Sige at nogen ser "anderledes" ud når man tydeligt kan se på dit profilbillede at DU ligner en lysestage!! :twisted: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille-bror 13 Skrevet 31. August, 2013 Ifølge nogen piger burde man kunne parkere dér, hvis man bare er grim Tjah.. jeg ville hurtigt kunne spare 20 skridt hver gang jeg var i Føtex.. Men problemet er vidst bare... Grim... Sammenlignet med HVEM? Jeg mener... Har DU nogensinde set en SMUK parkeringsvagt ?! :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg