Just-use-me 48 Skrevet 20. December, 2021 Nu fik jeg omsider oprettet mig som bruger og dermed vil jeg gerne berette om min hyggelige stund med queenno1. Hun er en fyldig dame og det hele sidder bare godt på hende. Jeg må sige at jeg har en fetish for frodige kvinder og særligt lårene tiltrækker mig Fik aftalt en hel time med hende, hvor hun på forhånd havde et godt indblik i hvad jeg ville udsættes for. Da vi først fik smidt tøjet, gik der ikke mange sekunder, før jeg blev beordret til at slikke hende. Så jeg lagde mig fint tilrette mellem de skønne lår og begyndte at smage på hende. Efter meget kort tid, mærkede jeg hvordan lårene langsomt lukkede sammen om mig... Lækkert. Virkelig lækkert... Hun vidste jo godt det ville gøre indtryk på mig Efter et lille stykke tid, ville jeg da lige prøve om man kunne kæmpe lidt imod. Bare sådan for sjov. Det var ret dumt gjort, for straffen faldt med det samme. Et hårdt greb i nakken på mig pressede mig helt op i hendes våde mis. Derefter smækkede lårene ubarmhjertigt sammen. Ingen chance for at komme fri. Kun slikke og med besvær få lidt luft. Bedst som jeg troede at hun klemte med fuld power, øgede hun blot trykket mere og mere i hvad der føltes som en evighed. Da hun omsider løsnede det stramme greb, fik jeg lige et par sekunder til at orientere mig igen. Fik sat mig med ryggen til hende og forsøgte at komme til kræfter igen. Det fik jeg ingen mulighed for. Hun lavede lige et bagholdsangreb og fangede mig igen med lårene. Så lå jeg der og kunne mærke hendes våde mis mod min nakke mens hun igen nådesløst klemte til.... og hun klemmer altså virkelig til !!! Det hele endte i en stram, stram 69er. Mig nærmest knockoutet mellem hendes lår, mens hun gjorde mig færdig med et solidt håndjob. Tror aldrig jeg har slikket en kvinde SÅ meget. Til jer der godt vil klemmes af hendes lår: Hun yder den vildeste service . Ja, det var på nippet til at jeg fortrød, da hun først fik mig fanget i hendes djævelske lårfælde. 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1111 Skrevet 20. December, 2021 igen , ny bruger , ingen LINK.... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Just-use-me 48 Skrevet 20. December, 2021 Har ikke kunne finde funktion for at indsætte et link. Men hjælp modtages gerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 20. December, 2021 pdrhan skrev, for 24 minutter siden: igen , ny bruger , ingen LINK.... Og hvorfor synes du det er sørgeligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Just-use-me 48 Skrevet 20. December, 2021 https://www.thequeenno1.dk/ Håber det fungerer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 20. December, 2021 pdrhan skrev, for 1 time siden: igen , ny bruger , ingen LINK.... Når nu det er en ny bruger, så ved han jo ikke, at det er "igen". Måske var det bedre at tale pænt og hjælpe de nye lidt? 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 20. December, 2021 Just-use-me skrev, for 2 timer siden: Men hjælp modtages gerne. Når du skriver i boksten for kommentarer, er der en række af menu-ikoner ovenover det du skriver. Fx. B for bold osv. osv. I samme panel finder du et ikon for en kæde/link. Klik på den og du kan indsætte adressen på siden du har fundet. Velkommen til @Just-use-meog tak for dit indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Just-use-me 48 Skrevet 20. December, 2021 Harran skrev, for 6 minutter siden: Når du skriver i boksten for kommentarer, er der en række af menu-ikoner ovenover det du skriver. Fx. B for bold osv. osv. I samme panel finder du et ikon for en kæde/link. Klik på den og du kan indsætte adressen på siden du har fundet. Velkommen til @Just-use-meog tak for dit indlæg. Tror det lykkedes. Og tak for velkomsten. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 20. December, 2021 Just-use-me skrev, for 2 timer siden: https://www.thequeenno1.dk/ Håber det fungerer. Sådan... godt klaret. Velkommen til og tak for anmeldelsen. Uanset om den rammer mig eller ej, så er det godt du beretter om det, da andre jo bestemt kan have samme smag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 236 Skrevet 20. December, 2021 man får da meget kvinde for pengene 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 21. December, 2021 (edited) xxpeter skrev, for 7 timer siden: man får da meget kvinde for pengene Jep nogle dage spiser man kylling andre dage flottere man sig og spiser en lækker mør steak bette fis :-() Redigeret 21. December, 2021 af TheQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Just-use-me 48 Skrevet 21. December, 2021 TheQueen skrev, 1 time siden: Jep nogle dage spiser man kylling andre dage flottere man sig og spiser en lækker mør steak bette fis :-() Smag og behag.... Du smagte dog dejligt. Selvom det blev lidt varmt omkring ørene :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5566 Skrevet 21. December, 2021 TheQueen skrev, for 5 timer siden: Jep nogle dage spiser man kylling andre dage flottere man sig og spiser en lækker mør steak bette fis :-() Sådan! Thumbs up for den rygrad, der ligger bag, når man kommer med sådan en superfed respons. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 244 Skrevet 21. December, 2021 TheQueen skrev, for 7 timer siden: Jep nogle dage spiser man kylling andre dage flottere man sig og spiser en lækker mør steak bette fis :-() Det er rigtigt. men hvilken Q har besøgt hende for noget til siden, alt for længe siden må snart gøre det igen…. TheQueen skrev, for 7 timer siden: Jep nogle dage spiser man kylling andre dage flottere man sig og spiser en lækker mør steak bette fis :-() Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 21. December, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Sådan! Thumbs up for den rygrad, der ligger bag, når man kommer med sådan en superfed respons. Vi er heldigvis ikke ens alle sammen og vi tænder forskelligt men Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 21. December, 2021 Just-use-me skrev, for 7 timer siden: Smag og behag.... Du smagte dog dejligt. Selvom det blev lidt varmt omkring ørene Come to mamma og lad mig varme dine øre he he Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 21. December, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Sådan! Thumbs up for den rygrad, der ligger bag, når man kommer med sådan en superfed respons. Møzz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Just-use-me 48 Skrevet 21. December, 2021 TheQueen skrev, for 15 minutter siden: Come to mamma og lad mig varme dine øre he he Jeg fandt da ihvertfald ud af at store piger sagtens kan have stærke lår. Det var jeg ikke klar over før det var for sent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 236 Skrevet 21. December, 2021 TheQueen skrev, for 14 timer siden: Jep nogle dage spiser man kylling andre dage flottere man sig og spiser en lækker mør steak bette fis :-() Du er skøn, det var bestemt ikke negativt ment :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KvindeElsker 18 Skrevet 24. December, 2021 Super anmeldelse. https://annoncelight.dk/showad/331669 Hvor diskret er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Just-use-me 48 Skrevet 24. December, 2021 KvindeElsker skrev, for 5 timer siden: Super anmeldelse. https://annoncelight.dk/showad/331669 Hvor diskret er det? Der er dørtelefon. Når du bliver lukket ind i opgangen, er døren på klem. Lige indenfor står hun klar til dig. Og allerede fra første sekund begynder hun at forføre dig Intet at være nervøs for. Medmindre du har været lidt for smart I kæften.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KvindeElsker 18 Skrevet 25. December, 2021 Just-use-me skrev, for 21 timer siden: Der er dørtelefon. Når du bliver lukket ind i opgangen, er døren på klem. Lige indenfor står hun klar til dig. Og allerede fra første sekund begynder hun at forføre dig Intet at være nervøs for. Medmindre du har været lidt for smart I kæften.. Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 598 Skrevet 27. December, 2021 Hun er vildt lækker Smager helt fantastisk og hold da op hvor kan hun blive våd hvis man forstår at slikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 28. December, 2021 Captain skrev, den 27.12.2021 at 08:08: Hun er vildt lækker Smager helt fantastisk og hold da op hvor kan hun blive våd hvis man forstår at slikke. Hvem kan ? Captain kan ... Siger det bare he he Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 598 Skrevet 1. Januar, 2022 @TheQueen tak smukke. Glæder mig til at smage dig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg