Parsnip 81 Skrevet 2. Januar, 2022 Lyder super sjovt, jeg er frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swap 13 Skrevet 4. Januar, 2022 Det lyder da mega spændende. Jeg er også interesseret! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr1983 13 Skrevet 8. Januar, 2022 Lyder spændende - kunne godt være interesseret! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaibum 4 Skrevet 11. Januar, 2022 interesseret - hvis tid og sted kan passe ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars989 1 Skrevet 16. Januar, 2022 youngatheart skrev, den 25.12.2021 at 04:44: Ideen er helt klart fræk synes jeg, og har endda stedet til det, selv om det ikke er ved Københavns området. Jeg har et kæmpe sted ( B&B) ved Blåvand som kan bruges med en kæmpe hovedbygning, og så mere end 20 dobbeltværelser ved siden af, så folk fra nær og fjern kan komme dertil og kan få en overnatning også hvis det er. kunne du ikke arrangere noget hos dig, det kunne være x antal piger, de slår med 2 terninger, antal øjne er lig med det værelse de skal gå på, her vil der så være 1 med på hvert værelse, hvor man så har x antal min med pigen, klokken ringer, og videre til næste. blot en ide 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leboss950 2 Skrevet 24. Januar, 2022 Kanon ide den er jeg bestemt med på måske man også skulle prøve at arrangere det i det jyske og på Fyn - en form for fast gruppe event Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lucullusb Skrevet 26. Januar, 2022 Lyder da sjovt, kan godt overtales til at deltage… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mig83 Skrevet 29. Januar, 2022 Lyder spændende er også frisk på ideen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg