Hop til indhold
Blueberry

Sex-scape room / blindeleg

Recommended Posts

Jeg tænker på at lave et pudsigt lille arrangement: 

Det har lidt karakter af lotteri og lidt af gang-bang. Ingredienserne er een eller flere piger, en håndfuld frække mænd og et stort rum. Pigen skal så nøgen og med bind for øjnene bevæge sig fra en sikker startposition til "udgangen". 

Men undervejs står mændene så i hver deres lille felt, som de ikke må forlade, og hvis pigen rammer ind feltet, må manden "tage" hende i et (kort) tidsrum. Pigen kan være uheldig at ramme flere mænd, før hun når frem til udgangen, men hun kan også være heldig at vandre lige igennem minefeltet til udgangen. Når hun når til udgangen udløser det en god betaling. Der er også en tidgrænse, feks 30min, så når den er gået, er hun fri selvom hun ikke har nået udgangen.

Hver mand betaler en fast sum, måske 3-500 kr. pr. deltagende pige, og beløbet går ubeskåret til pigerne med et lille fradag for evt. leje af stedet. Der vil være et arrangørpar (M+K), som sikrer at alt forgår i god ro og orden, og at pigernes grænser respekteres.

Der vil selvfølgelig være en række småregler og praktiske begrænsninger, men den grundlæggende tanke er at pigen skal opleve suset ved måske lige pludseligt blive taget af en ukendt mand og muligheden for at tage hjem med en god betaling evt helt uden at have gjort noget. Måske kan man rekruttere nogle amatør-piger eller nogle sugarbabes. Måske skal der være en lille pulje til at kompensere de mænd, der ikke fanger en pige,

Mændene vil så have fornøjelsen ved på urgammel vis indfange en pige og tage hende eller se hvordan een af hans brødre får nedlagt et bytte.

Hvad siger I til det? Ville det have interesse, når Covid-smitten engang aftager?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jogge, ja tanken er at alle kan se pigen få en tur. Men der kan selvfølgeligt være en udfordring med stående samleje, så måske skal der være en madras eller en briks eller...

Konceptet er ikke helt færdigudviklet ;) men hvis der er interesse kan vi vel enes om detaljerne sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor i landet vil du lave det?? 

Jeg har faktisk været med til noget lignende - det var super sjovt - for os der fik noget på den dumme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt, at der er interesse. Så kommer 100.000 kroners spørgsmålet: Er der nogen piger, der vil lege med? Selvfølgeligt mod betaling, men hvad tænker de om ideen?

 

Og kunne man evt. invitere et par med, for så har pigen jo automatisk sikkerheden på plads?

 

PS, jeg tænker umiddelbart nær København, for dér bor jeg selv. Men hvis der er et godt lokale og overvældende mange interesserede piger et andet sted, kan det også være en mulighed.

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender en frisk pige her fra Sydjylland der helt sikkert godt kunne overtales til at være med. Hun plejer at kunne overtales til lidt af hvert for penge.

Jeg overvejer også om man bare kunne lave en "plade" hvor fyrene købte felter, og lagde forskellige "services" på. så man kunne have flere felter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbuk50 skrev, for 9 timer siden:

Det lyder da godt men hvornår og hvor kommer det til at forgå?

Lad os lige se smittetrykket falde først. Vi skal selvfølgeligt ikke bidrage til yderligere samfundsnedlukning (det har vi så rigeligt af allerede), og vi får sikkert også lettere ved at finde et lokale med "arbejdsro", når de allermest Covid-emsige medborgere finder noget andet at kaste sig over.

Jeg ville også gerne se nogle piger melde sig som interesserede (har fået en enkelt PM). Kunne man evt lave et opslag, profil eller en efterlysning på Sugarbabes? Jeg har ikke selv nogen erfaring med stedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ideen er helt klart fræk synes jeg, og har endda stedet til det, selv om det ikke er ved Københavns området. Jeg har et kæmpe sted ( B&B) ved Blåvand som kan bruges med en kæmpe hovedbygning, og så mere end 20 dobbeltværelser ved siden af, så folk fra nær og fjern kan komme dertil og kan få en overnatning også hvis det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg er ikke interesseret i at udsætte mig for coronasmitte. Skal jeg være med, skal alle være iført legemsstort præservativ. Uden glidecreme.

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 45 minutter siden:

 

Jeg er ikke interesseret i at udsætte mig for coronasmitte. Skal jeg være med, skal alle være iført legemsstort præservativ. Uden glidecreme.

Det bliver sgu nok svært at få på, uden glidecreme :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...