Hop til indhold
Randy

Domina Alina

Besøgte hende her https://annoncelight.dk/showad/269429 

Billederne passer. 

Hun var nemt at kommunikere med, tog kun imod corona test, og obseverede også en høj hygiejne. Alt blev vasket grundet, alt blev skiftet, og var frisk og ren. 
Stedet var rent og lækkert med fed stemning. Bad før og efter. Ingen stress over tid (omend jeg fik lidt mindre tid end jeg havde betalt for), men var nu fint tilfreds da vi stoppede så det gjorde ike noget. Og tror skam jeg havde fået mere tid hvis legen havde forsat ad sin naturlige gang.

Dominaen var lækker og helt naturlig i sin rolle. God til at være verbal og styrende. God til at snakke frækt under hele legen.- kreativ, opfindsom, fræk. 
Var hurtig til spore sig ind på mine grænser og lyster. Hun svinger ikke bare en pisk, men er i rollen som domina, krop og ånd. 
Masser af berøring, brug af legetøj mm. 

Prisen var også rigtig fin, og synes absolut ikke man skal prøve at presse hende på prisen. 

bagefter var hun super sød og snaksaglig, hvilket os var rigtig fedt. 

Jeg giver det 10 stjerner, og i forhold til andre betalings oplevelser så er hun en af de få (en anden fantastisk privat domina på fyn kommer til tankerne <3 ) som virkelig giver en fed oplevelse i den niche. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randy skrev, for 3 timer siden:

Visited her here  https://annoncelight.dk/showad/269429 

The pictures fit. 

She was easy to communicate with, only took corona tests, and also observed a high level of hygiene. Everything was washed due to, everything was changed, and was fresh and clean. 
The place was clean and delicious with cool atmosphere. Pray before and after. No stress over time (although I got a little less time than I had paid for), but was now fine satisfied when we stopped so it did not matter. And think shame I would have had more time if the game had continued along its natural course.

The domina was delicious and completely natural in its role. Good at being verbal and controlling. Good at talking naughty throughout the game.- creative, inventive, naughty. 
Was quick to track down my boundaries and desires. She not only swings a whip, but is in the role of domina, body and spirit. 
Lots of touch, use of toys etc. 

The price was also really nice, and definitely does not think one should try to push her on the price. 

afterwards she was super sweet and talkative, which to us was really cool. 

I give it 10 stars, and compared to other payment experiences, she is one of the few (another fantastic private domina on Funen comes to mind <3 ) that really gives a cool experience in that niche. 

Have been considering a visit to her for a long time. Thanks for the review.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.