Hop til indhold
TheDude69

tatar lidt uden for odense

Recommended Posts

Hvordan er det med diskretionen her lige midt i feriesæsonen når man kommer til det alt andet end diskret liggende sted nu hvor mange vel er hjemme hele dagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 4 timer siden:

Hvordan er det med diskretionen her lige midt i feriesæsonen når man kommer til det alt andet end diskret liggende sted nu hvor mange vel er hjemme hele dagen?

man kan parkere bag huset og gå ind via en forholdsvis diskret indgang, det eneste der går stedet ikke er 100% diskret er garagen ved siden af er der en gammel mand der arbejder, som nemt kan se dig parkere og gå til huset 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved "Tatar" 2 gange nu første gang var uovertruffen hele vejen igennem (hun holdt lidt tilbage med kyssene) 2. gang var aften før hun skulle rejse, fortalte hun (ville komme igen om ca.1 måned) hun var ikke rigtig oplagt nok træt/fuld?? lugtede  af rødvin. hun sutter rigtig godt og længe, resten var middelmådig dog ville hun kysse lige så meget som jeg;-) begge gange var det 1 time -og det fik jeg. Her sidst gik jeg derfra lidt mellemfornøjede... -og tænkte på første gang, og den følelse jeg havde efterfølgende -tror man skal passe på at sammenligne  for meget -de er jo proffer og jeg ren amatør -jeg kan jo huske nærmest alle mine besøg i detaljer -modsat er jeg jo bare et nummer i rækken den dag -så mine forventninger var skyhøje pga. første besøg hos "Tatar" jeg fik. hvad jeg betalte for hverken mere el. mindre trodsalt. Derfor har jeg det også blandet med genbesøg -det er ikke første gang -jeg har oplevede dette... specielt hvis første gang har været specielt vellykket. Nogen gange har jeg dog også prøvet omvendt, at det blev bedre, og bedre for hver besøg...   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik lidt samme oplevelse med Tatar for et par uger siden. 
Oplevelsen fra start til slut med afklædning, bad og gå hånd i hånd er uden sidestykke det bedste jeg har oplevet. Der kunne andre steder lære et eller andet. Har været på besøg hos June og Sara. Det var samme oplevelse.
Sex delen,  hmmm det virkede bare ikke. Tatar virkede lidt træt, eller jeg var bare nummer 3-4 den dag. Så forstår godt hvis Tatar er træt

Ønsker hende en god ferie

Blev spurgt første gang om jeg ikke ville komme i munden på hende efter 25 min (inklusiv 10 min massage) og derefter hver 5 min.

For mig, et besøg hos Deer klarede min hjerne og så var den dårlige oplevelse ligesom vasket væk :-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på denne klinik for Ca 1 år siden og havde den mest fantastiske oplevelse, men annoncerne er nedlagt, er der ikke piger på stedet mere? Kan nemlig ikke huske lokationen andet end det var på vej mod otterup, kommer ikke fra området, er der nogle der kan givet et lidt mere præcis prej om hvor det er, så jeg kan finde det igen når jeg skal over det fynske igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knejten6950 skrev, for 4 timer siden:

Jeg var på denne klinik for Ca 1 år siden og havde den mest fantastiske oplevelse, men annoncerne er nedlagt, er der ikke piger på stedet mere? Kan nemlig ikke huske lokationen andet end det var på vej mod otterup, kommer ikke fra området, er der nogle der kan givet et lidt mere præcis prej om hvor det er, så jeg kan finde det igen når jeg skal over det fynske igen 

-De har ikke annonceret i år endnu. Tænker de tog til Thailand -og så er det lige om de vender tilbage -til samme sted -eller de har fået nok;-) Jeg tror ikke der er åben i Lunde fortiden/eller nogen piger der...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 30 minutter siden:

-De har ikke annonceret i år endnu. Tænker de tog til Thailand -og så er det lige om de vender tilbage -til samme sted -eller de har fået nok;-) Jeg tror ikke der er åben i Lunde fortiden/eller nogen piger der...

Mange tak for svaret 

Det var en skam, det var en fantastisk service de havde, er der andre i området som du kan anbefale? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knejten6950 skrev, for 19 minutter siden:

Mange tak for svaret 

Det var en skam, det var en fantastisk service de havde, er der andre i området som du kan anbefale? 

tjaah i Nørre Åby er et sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

tjaah i Nørre Åby er et sted.

Hvordan er hendes massage og er der nogen form for pirring?? Og hvordan var sex delen, nogen kys?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...