Hop til indhold
TheDude69

tatar lidt uden for odense

Recommended Posts

Har besøgt denne utrolig dejlige thai pige som er mega petite.... 

Uden tvivl det bedste besøg hos en thai jeg nogensinde har haft lige fra jeg trådte ind ad døren til jeg gik nød jeg oplevelsen.

Da jeg var i gang med at smide tøjet spurgte jeg om jeg hurtigt kunne tage et bad inden, hvilket hun siger jeg sagtens kan og spørger endda om hun skal tage med mig i bad. dette sker både får hygge delen og efter. så 2 fantastiske bade oplevelser med hende. 

selve sexen var fantastisk, det eneste minus var den var lidt for stor til hende, hun er trods alt en meget lille dame. 

Stedet var RIGTIG diskret hvilket jo altid er et plus.  og hun sagde hun ville blive her i 2 måneder endnu, hvilket er skidt for min pengepung :))

 

sted 9/10

sex 9/10

Pigen 10/10

 

 

https://annoncelight.dk/showad/333025

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ekstremtgennemsnitlig skrev, for 10 minutter siden:

Så 2x bad, massage og sex?

 

Hvad måtte du betale for sådan en omgang? 

Aftalte 30’ min med hende… men der blev ingen tid til massage… men jeg kom af med 800kr 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der også i dag - rimeligt diskret - ældre slidt bolig som pigen jeg mødte ikke fortjener ! Hun kaldte sig Rose og var pisse dejlig - jeg gider ikke bolle men vil bare forkæles og pille ! 30 min med dejlig Thai - gik glad derfra - hun er squ lidt mums !

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 9 timer siden:

Jeg var der også i dag - rimeligt diskret - ældre slidt bolig som pigen jeg mødte ikke fortjener ! Hun kaldte sig Rose og var pisse dejlig - jeg gider ikke bolle men vil bare forkæles og pille ! 30 min med dejlig Thai - gik glad derfra - hun er squ lidt mums !

Så Tatar som tidligere kaldte sig May, sagde hun hed Rose? :blink:

Er du sikker på at der ikke er flere piger på den adresse nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 11 minutter siden:

Så Tatar som tidligere kaldte sig May, sagde hun hed Rose? :blink:

Er du sikker på at der ikke er flere piger på den adresse nu?

Nå, det fandt jeg så selv svar på. Der er nu 3 piger på denne adresse mellem Odense og Otterup.....

Tatar (May), Rose og Anny.

https://annoncelight.dk/showad/333459

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også forbi igår til en omgang Tatar i 60 min.

Blev modtaget af en sød og venlig lille Thai, som førte mig ind i lokalet med massagebriks og yderligere briks på gulvet.

Pigen virkede indledningsvis lidt genert og spurgte om jeg havde lyst til et bad. Da jeg samtidig havde behov for at låne toilettet, tog jeg et bad alene, selvom hun tilbød sit selskab.

Tilbage i lokalet med en lånt badekåbe, blev jeg viklet ud af denne og lagt på gulvbriksen. Jeg havde nu haft bedre mulighed for at studere den lille petitte og smukke pige, hvor 24 år nok passer meget godt. Hvis man er til små lækre stramme piger, så bliver man ikke skuffet.

Startede med lidt blid massage liggende på maven (Efter eget valg), men der gik ikke lang tid før jeg blev vendt om og skønheden gik i “kødet” på mig. Sexdelen bestod af lækkert blow, frække våde kys, ridetur hvor vi begge styrede tempoet, missionær og hende sluttende med blow og slik af nosser indtil jeg kom i munden på hende. Nåede desværre aldrig, at tage lille lille popo bagfra, men det må opleves en anden gang. 
Selvom det hele bar præg af, at vi ikke skulle komme med for høje lyde, så var jeg ikke i tvivl om at hun også syntes vi havde en skøn omgang.

Der var afslutningsvis ca. 20 min tilbage, som ganske gratis blev forlænget 5-10 minutter til en skøn omgang thai-massage. Den del magtede hun også til min store tilfredshed.

Tatar fik nævnt, at der var 2 øvrige piger i huset og man kunne også fornemme, at der var flere end hende. Givetvis de 2 som der linkes til i tråden ?

Hun forslog også om jeg ikke kunne tænke mig 2 piger en anden gang, så den mulighed er der også.

Hun vil være her i 2 måneder.

Hermed mine varmeste anbefalinger og en opfordring til at behandle hende med respekt. Så er jeg sikker på, at man uanset alder, højde og drøjde vil få en helt fantastisk oplevelse hos Tatar.

Tak til Tatar for en skøn omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren6 skrev, for 7 timer siden:

Var også forbi igår til en omgang Tatar i 60 min.

Blev modtaget af en sød og venlig lille Thai, som førte mig ind i lokalet med massagebriks og yderligere briks på gulvet.

Pigen virkede indledningsvis lidt genert og spurgte om jeg havde lyst til et bad. Da jeg samtidig havde behov for at låne toilettet, tog jeg et bad alene, selvom hun tilbød sit selskab.

Tilbage i lokalet med en lånt badekåbe, blev jeg viklet ud af denne og lagt på gulvbriksen. Jeg havde nu haft bedre mulighed for at studere den lille petitte og smukke pige, hvor 24 år nok passer meget godt. Hvis man er til små lækre stramme piger, så bliver man ikke skuffet.

Startede med lidt blid massage liggende på maven (Efter eget valg), men der gik ikke lang tid før jeg blev vendt om og skønheden gik i “kødet” på mig. Sexdelen bestod af lækkert blow, frække våde kys, ridetur hvor vi begge styrede tempoet, missionær og hende sluttende med blow og slik af nosser indtil jeg kom i munden på hende. Nåede desværre aldrig, at tage lille lille popo bagfra, men det må opleves en anden gang. 
Selvom det hele bar præg af, at vi ikke skulle komme med for høje lyde, så var jeg ikke i tvivl om at hun også syntes vi havde en skøn omgang.

Der var afslutningsvis ca. 20 min tilbage, som ganske gratis blev forlænget 5-10 minutter til en skøn omgang thai-massage. Den del magtede hun også til min store tilfredshed.

Tatar fik nævnt, at der var 2 øvrige piger i huset og man kunne også fornemme, at der var flere end hende. Givetvis de 2 som der linkes til i tråden ?

Hun forslog også om jeg ikke kunne tænke mig 2 piger en anden gang, så den mulighed er der også.

Hun vil være her i 2 måneder.

Hermed mine varmeste anbefalinger og en opfordring til at behandle hende med respekt. Så er jeg sikker på, at man uanset alder, højde og drøjde vil få en helt fantastisk oplevelse hos Tatar.

Tak til Tatar for en skøn omgang.

Takker for anmeldelsen...Lyder bare lækkert....hvad koster sådan en omgang og, hvor ca. kan man møde denne thai-frækkert?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren6 skrev, for 8 timer siden:

Var også forbi igår til en omgang Tatar i 60 min.

Blev modtaget af en sød og venlig lille Thai, som førte mig ind i lokalet med massagebriks og yderligere briks på gulvet.

Pigen virkede indledningsvis lidt genert og spurgte om jeg havde lyst til et bad. Da jeg samtidig havde behov for at låne toilettet, tog jeg et bad alene, selvom hun tilbød sit selskab.

Tilbage i lokalet med en lånt badekåbe, blev jeg viklet ud af denne og lagt på gulvbriksen. Jeg havde nu haft bedre mulighed for at studere den lille petitte og smukke pige, hvor 24 år nok passer meget godt. Hvis man er til små lækre stramme piger, så bliver man ikke skuffet.

Startede med lidt blid massage liggende på maven (Efter eget valg), men der gik ikke lang tid før jeg blev vendt om og skønheden gik i “kødet” på mig. Sexdelen bestod af lækkert blow, frække våde kys, ridetur hvor vi begge styrede tempoet, missionær og hende sluttende med blow og slik af nosser indtil jeg kom i munden på hende. Nåede desværre aldrig, at tage lille lille popo bagfra, men det må opleves en anden gang. 
Selvom det hele bar præg af, at vi ikke skulle komme med for høje lyde, så var jeg ikke i tvivl om at hun også syntes vi havde en skøn omgang.

Der var afslutningsvis ca. 20 min tilbage, som ganske gratis blev forlænget 5-10 minutter til en skøn omgang thai-massage. Den del magtede hun også til min store tilfredshed.

Tatar fik nævnt, at der var 2 øvrige piger i huset og man kunne også fornemme, at der var flere end hende. Givetvis de 2 som der linkes til i tråden ?

Hun forslog også om jeg ikke kunne tænke mig 2 piger en anden gang, så den mulighed er der også.

Hun vil være her i 2 måneder.

Hermed mine varmeste anbefalinger og en opfordring til at behandle hende med respekt. Så er jeg sikker på, at man uanset alder, højde og drøjde vil få en helt fantastisk oplevelse hos Tatar.

Tak til Tatar for en skøn omgang.

Jeg kan ikke se noget telefonnummer i Tatars annonce. Tog du bare kontakt via det telefonnummer de to andre piger har i deres annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan ikke se noget telefonnummer i Tatars annonce. Tog du bare kontakt via det telefonnummer de to andre piger har i deres annonce?

Der er telefonnummer. Tryk på Tatar1 øverst højre hjørne i annoncen fra trådstarter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg hos Rose i går.

 

30 minutter med hende kostede 800kr

 

Først en let massage, som også indholdt B2B. Hun har en flot krop. 
 

herefter et lækkert øko blowjob. Det er hun virkelig dygtig til - og det virker til at hun elsker at sutte pik. 
 

På med gummi, og så red hun derudaf. Om i missionæren og til sidst bagfra. Fik stødt godt igennem, hvilket hun virkede til at nyde. 
 

alt i alt en dejlig omgang. Næste gang bliver det nok en time hvor hun bliver bedt om at være hårdere ift massage. 
 

Alene blowjobbet er nok til at jeg kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en lidt besynderlig oplevelse med Tatar.

For det første var jeg 100% sikker på at Tatar var May, som tidligere har været på stedet og før i Odense. Så allerede dér kom den første overraskelse da hun åbnede døren. Tatar bruger åbenbart det samme telefonnummer som May gjorde (jeg kan huske nummeret) - deraf min forvirring, og må selvfølgelig beklage min sammenligning.

Nå, men hun så sød ud og jeg var liderlig, så gik med ind. Hun er meget serviceminded....begyndte at tage mine strømper af inden jeg havde fået lagt jakken. Der blev også serveret isvand på et lille fad med blomster - fint :). Resten af tøjet røg af og over på madrassen til en gang startende trykmassage. Blev vendt om og så et forsigtigt økoblow. På med gummi og startende med en "ridetur" hvor hun nærmest lå flat oven på mig. Det tændte mig ikke rigtigt, så fik hende ned på siden. Derefter i missionær hvor jeg kom. Temmelig middelmodig sex må jeg sige og ingen indlevelse. Måske jeg bare ikke lige var hendes type - vi er jo kun mennesker.

Efter hun hurtigt havde fået sit tøj på igen, kom hun over og begyndte at hjælpe mig med påklædningen - de er nu meget høflige de asiater :-). Hun klædte mig hurtigere på end jeg selv er i stand til. Tak skal du ha' tænkte jeg....der må da stå én og vente derude, men det var der nu ikke tegn til. Det var bare hurtigt ud af klappen - ikk så meget hyggesnak eller noget. Nåede ikke engang at drikke mit vand færdigt. Ude efter præcis 30 min. med af og påklædning osv.

Hun er som sagt sød og venlig og med en lille petit krop. Men det bliver desværre ikke en gentagelse herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 23.12.2021 at 14:09:

Jeg har haft en lidt besynderlig oplevelse med Tatar.

For det første var jeg 100% sikker på at Tatar var May, som tidligere har været på stedet og før i Odense. Så allerede dér kom den første overraskelse da hun åbnede døren. Tatar bruger åbenbart det samme telefonnummer som May gjorde (jeg kan huske nummeret) - deraf min forvirring, og må selvfølgelig beklage min sammenligning.

Mht. tilf nr. har du halvt ret, 8190 går igen ved begge piger, så du var ikke helt forkert på den, kun halvt ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Tatar her sidst på dagen til et super besøg.

jeg var næsten ikke kommet ind af døren før hun satte sig ned og tog mine sko af, så holdt hun i hånd hele vejen ind til værelset, hvor jeg afregnede og hun gik ud med penge og kom tilbage med koldt vand og en kold klud. Så hjalp hun mig af med strømper, skjorte og bukser, og sagde at vi da skulle i bad sammen. Så morgenkåbe på ud til badeværelse og ind i stor brusekabine. Dejligt med en pige som vasker hele ens krop, fra skuldre, ned mellem baller og helt ned til fødderne, det var sgu dejligt. morgenkåbe på igen, efter at hun også havde tørret mig, og så igen hånd i hånd ind til madrassen på gulvet.

mig på maven og nød hendes trykmassage på hele bagsiden, hvor hun sluttede med meget sensible og meget bløde og frække berøringer. Derefter fik jeg lidt blød rimning, nosseslik og lidt blow, alt meget blødt og stille, det var vildt lækkert. Blev vendt om og så igang med sex. Som altid blow, 69, ridning, missionær og doggy, så spurgte hun om jeg ville komme i hendes mund, JA da, og hun spurgte også om hun skulle “eat it” og det sagde jeg hun selv måtte bestemme, da det ikke betyder noget for mig. Så jeg stillede mig op og hun gav et dejligt blow, hvor jeg også selv fik lov til at støde lidt, ikke voldsomt men blid facefuck indtil jeg kom og hun slugte.

der var nu gået 55 min og Tatar havde ikke travlt, så det var mig selv som afsluttede besøget, med at hun gav mig tøj på igen og sko da vi kom ud i gangen.

jeg besøger hende gerne igen, sød smilende, mild og fnisende pige, som er petit med meget små bryster med store nipples i forhold til brysterne.

godt jeg valgte at have Tatar som sidste besøg idag, så blev dagen alligevel god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi Tatar her sidst på dagen til et super besøg.

jeg var næsten ikke kommet ind af døren før hun satte sig ned og tog mine sko af, så holdt hun i hånd hele vejen ind til værelset, hvor jeg afregnede og hun gik ud med penge og kom tilbage med koldt vand og en kold klud. Så hjalp hun mig af med strømper, skjorte og bukser, og sagde at vi da skulle i bad sammen. Så morgenkåbe på ud til badeværelse og ind i stor brusekabine. Dejligt med en pige som vasker hele ens krop, fra skuldre, ned mellem baller og helt ned til fødderne, det var sgu dejligt. morgenkåbe på igen, efter at hun også havde tørret mig, og så igen hånd i hånd ind til madrassen på gulvet.

mig på maven og nød hendes trykmassage på hele bagsiden, hvor hun sluttede med meget sensible og meget bløde og frække berøringer. Derefter fik jeg lidt blød rimning, nosseslik og lidt blow, alt meget blødt og stille, det var vildt lækkert. Blev vendt om og så igang med sex. Som altid blow, 69, ridning, missionær og doggy, så spurgte hun om jeg ville komme i hendes mund, JA da, og hun spurgte også om hun skulle “eat it” og det sagde jeg hun selv måtte bestemme, da det ikke betyder noget for mig. Så jeg stillede mig op og hun gav et dejligt blow, hvor jeg også selv fik lov til at støde lidt, ikke voldsomt men blid facefuck indtil jeg kom og hun slugte.

der var nu gået 55 min og Tatar havde ikke travlt, så det var mig selv som afsluttede besøget, med at hun gav mig tøj på igen og sko da vi kom ud i gangen.

jeg besøger hende gerne igen, sød smilende, mild og fnisende pige, som er petit med meget små bryster med store nipples i forhold til brysterne.

godt jeg valgte at have Tatar som sidste besøg idag, så blev dagen alligevel god.

Sidste besøg?.....Har du turneret rundt hele dagen? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Sidste besøg?.....Har du turneret rundt hele dagen? :P

Nej dog ikke, startede ved Natty i Korup og sluttede ved Tatar i Lunde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 17 minutter siden:

Nej dog ikke, startede ved Natty i Korup og sluttede ved Tatar i Lunde

Lyder lækkert...hvordan var din oplevelsen med Natty...ydelser, pris, service?

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 6 timer siden:

Lyder lækkert...hvordan var din oplevelsen med Natty...ydelser, pris, service?

Ikke så god, har lavet anmeldelse. Kr. 1000.- for 30 min. Til gengæld var blow uden, selv om der i annonce står med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi Tatar 2 gange mere og syntes det har været dejlige besøg. Hun er en genert type, men når først man er igang, så forsvinder det lidt. Tryk massagen er nok ikke noget som går over i historiebøgerne, men sexdelen er dejlig. Hun kan kilde/nusse så jeg næsten får gåsehud når jeg ligger på maven, og med bryst vorterne kører hun også op og ned af bagsiden, inden hun giver forsigtig rimning og nosse/pik slik. Hun blev pjaskvåd idag da jeg slikkede hende, hvorefter hun gav lidt pussyslide mens jeg havde finger oppe i hende, hun kunne helt sikkert lide det idag, siden hun blev så våd. 

Tror det er kemi som er god mellem os, og hun sagde også at hun syntes jeg var en meget behagelig og sød mand, som ikke bare ville tilfredsstilles, men ville have gensidig sex så begge kunne nyde det, og det er helt korrekt. 

Hun rejser d. 30-05 hvis jeg forstod hende ret, og mon ikke jeg når besøg nr. 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var travlhed i Lunde idag, imens Tatar tog sig kærligt af mig, så stod der 2 par herresko mere ved døren da jeg gik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge Annoncen er Tatar her. Men Apple som alle også skriver om er væk. Havde ellers tænkt mig at besøge en af dem. Er i Odense et par gange om ugen. Er der nogle der kan give en lille opdatering inden jeg planlægger næste tur.

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den rejsende skrev, for 2 timer siden:

Ifølge Annoncen er Tatar her. Men Apple som alle også skriver om er væk. Havde ellers tænkt mig at besøge en af dem. Er i Odense et par gange om ugen. Er der nogle der kan give en lille opdatering inden jeg planlægger næste tur.

På forhånd tak

Jeg har været ved june 2 gange og hun er også rigtig dejlig og en lækker krop synes jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt tatar. Lille, venlig, serviceminded og sød. 
 

Hun hjalp mig af med sko i gangen og strømper i massagerummet. Så fik jeg et glas vand og 2 stk chokolade så en meget fin velkomst. 

Ned på madrassen på gulvet hvor jeg fik lidt afslappende massage mens hun spurgte ind til hvilke former for sex jeg ka lide. 

Derefter vend om og så nosseslik og pikslik der gik over i en 69, hvor jeg prøvede at gøre mig umage så hun også syntes det var rart. 

Så på med gummi og hun red mig mens hun lå helt tæt på mig. Det var ganske rart og hun kom da også. 

Endelig var det tid til min afslutning, som jeg havde valgt skulle være i munden. Jeg måtte lige selv hjælpe til det sidste stykke før hun tog klatten i munden. Da hun fortsatte begyndte jeg at grine og småhoste da dilleren jo er ret følsom efter aflevering. Hun spurgte om alt var Ok og det var det helt bestemt. 
 

Så et dejligt besøg med en sød og serviceminded pige. Vær rigtig god ved hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...