Hop til indhold
nøddehaven

Sjoveste stavefejl/vending i GP annonce

Recommended Posts

Guest moden libertiner

Jeg er min latin pige sexet hot liderlig sykelig ond jeg elsker festen ... Mit navn er Lorena Jeg vil sørge for at du nyder det med mig Jeg nyder hvad jeg gør Spørg om du har andre ønsker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

and I have good test in sex so I know very well how to make your sexual dreams come true! You have been imagining what awaits

Hvor kan man blive sex testet ? Måske med diplom ? :D

Slagelse/Tersløse/Dianalund/Sorø EXELENTE LEDY ! GIVE YOU EXELENTE PROSTATA MASSAGE WITH STRAPON ,FINGERS

Gu ve hva en 'ledy' er ?

JEG ER EN NYMPHO JEG HAR EN SMUK TÆT KUSSE, REN, VÅD OG MED ILDPARFUME, SLIKKER ALLE??

Intet slipper ud af den kusse ? :P

Og ildparfume, betyder det flamberet kusse ? :) eller får man bare brændt snuden hvis man forsøger at slikke den ? eller er det som at smage på stææærk chilli med tungen ?

ALLE POSITIONER TIL EN ABSOLUT FORNÆLJELSE FOR BEGGE MED MIN SMUKKE FUS

Ikke forstået :unsure:

En række emijis fra annoncerne er fjernet, eller kunne jeg ikke gemme denneher

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 9 timer siden:

JEG ER EN NYMPHO JEG HAR EN SMUK TÆT KUSSE, REN, VÅD OG MED ILDPARFUME, SLIKKER ALLE??

Intet slipper ud af den kusse ? :P

Og ildparfume, betyder det flamberet kusse ? :) eller får man bare brændt snuden hvis man forsøger at slikke den ? eller er det som at smage på stææærk chilli med tungen ?

ildparfume == flydende tiger balsam??

Spørg ikke hvorfor jeg fik den tanke...

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

en shemale i Kbh med dejlige billeder og rigtig mange af dem af hendes lækre store tykke pik skrev henover et billede: 'fræk leg i ørkenen' billedet var af hendes røv med en pegefinger mod hendes stramme hul, er der nogen af jer der er stødt på sand der ?. Man kunne ikke se hvor det var taget, om det feks var i en ørken. :D

Et andet billede: You like to be fucked in your hotel room ? Med hendes skønne pik poserende tæt på en kundes stramme hul.

Jeg har trods alt aldrig mødt et røvhul på størrelse med et hotelværelse. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Tordenskjold du har måske prøvet ?

Jeg har en veninde der har prøvet med en skrællet ingefær i kussen, hun skreg ikke men det brændte vist godt. Jeg skulle ikke prøve hende før et par dage efter. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har en veninde der har prøvet med en skrællet ingefær i kussen, hun skreg ikke men det brændte vist godt. Jeg skulle ikke prøve hende før et par dage efter. ;)

Med fare for at afspore tråden, se det blot som forbrugeroplysning :ph34r:
Den brændende fornemmelse forsvinder efter 10-20 min, jeg smagte på @Nannas Hjørne umiddelbart efter hun fik den behandling, ingen problemer :rolleyes:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/153251-nanna-hvis-man-mangler-et-pet/

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 19 timer siden:

Tordenskjold du har måske prøvet ?

Det er nu mange år siden jeg eksperimenterede med tigerbalsam. Som jeg husker, det gav det en god ekstra varme i pikken. Tør ikke tænke på om det vil virke ekstra stærkt på slimhinderne i vagina...

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Skjold jeg har aarldrig turdet at smøre tigerbalsam på pikken. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
moden libertiner skrev, for 9 minutter siden:

Skjold jeg har aarldrig turdet at smøre tigerbalsam på pikken. :D

En thai pige rørte ved min pik efter hun havde masseret min nakke med tigerbalsam. Det var absolut ikke rart. Ubehaget overgås kun med dengang jeg skulle tisse lige efter jeg havde hakket chili. :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Aarhuselsker skrev, for 17 timer siden:

Ubehaget overgås kun med dengang jeg skulle tisse lige efter jeg havde hakket chili. :evil:

og deraf din avatar....  godt du nåede at få et billede..... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tvr skrev, for 23 minutter siden:

og deraf din avatar....  godt du nåede at få et billede..... :) 

Du er faktisk meget tæt på sandheden. 
Ved en fejl fik jeg købt penischili på planteskolen. Jeg opdagede det først da der kom frugter på planten. De er hvinende stærke, men yderst velsmagende. Jeg troede jeg havde købt nogle med lav styrke :D Det var disse penischili jeg havde hakket. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

skat, vil du få en tå til hoved massage med eller uden olie? Og spray smerte væske og hvis du vil kan du også røre ved mig og massere mig.
Vil du
blive forkælet og afslappet? Og mere end det? Jeg er kvinden, der vil tage dig til paradis
Så kontakt mig gerne, jeg tilbyder enhver form for erotisk massage, krop en krop, massage en olie, en creme og andre

For mig er jeg en kvinde i god alder 29 år gammel kontakt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 27.12.2022 at 19:11:

En thai pige rørte ved min pik efter hun havde masseret min nakke med tigerbalsam. Det var absolut ikke rart. Ubehaget overgås kun med dengang jeg skulle tisse lige efter jeg havde hakket chili. :evil:

Det er heller ikk sjovt at sætte kontaktlinser i morgnen efter at have hakket chili. Men det annet er dog værre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Fandt lige denne i mit eget pastorat:

Når jeg endelig møder en fyr i døren, så lukker jeg ham ind og det er her det sjove det starter.

Lad mig gange din pik, du tager styringen og tvinger mit hovede ned over din pik. Slik min fisse, det elsker jeg. Knap min stramme våde mis og du kan også få lov til at mærke min stramme røv

Er det så trykknapper eller rigtige knapper. Hullerne i skamlæberne blev måske for store til ringene ;)

En lidt anden:

Gratis i hæve Sjælland kun piger, kvinder og par

Mon der er gær med i det ?

Sikke en hilsen :D

Jeg elsker og ligge med en dejlig glat og stiv pik i hånden, blive mund kneppet vildt og kom mig i munden eller send din ladning direkte ned i hilsen på mig

Dette er i øvrigt den samme som øverst :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Set i annonce på Annoncelight:

Erotisk og seksuel akkompagnement for intelligent og
objektiv og konkret fyr, der når det planlagte.

Jeg er kun intil ABRIL !! 

Jeg vil gerne se din hårde elastiske penis og din beskidte ting, som du ville være villig og glad for at vise mig? 

Gu ve om der et marked for oversættelse af disse kvinders mangelfulde danske/google oversættelser :P.

Har prøvet et par enkelte gange og straks røg hits på deres annoncer på Annoncelight og Eroguide through the roof, men som altid var virkningen kort. PS annoncelights hits til 1/3 del af prisen oversteg laangt antal på eroguide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

COPENHAGUE  - LATINSK NYMFOFON - EKSOTISK - MEGET ELSK - OG NÆSTE - REN GLÆDE - SUPER FRANSK - LATIN FEST 24 TIMER

Jeg ved ikke hvad det er men jeg må ha' det! 
Jeg ønsker mig en NYMFOFON med MEGET ELSK fra NU af! :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...