Hop til indhold
Hans69

Nanna hvis man mangler et pet

Recommended Posts

Så lykkedes det, efter et halvt års venten, og mig i næsten cølibat, kom @Nannas Hjørne idag til hovedstaden, vi har siden vores første møde i oktober haft to aftaler, som begger er blevet aflyst af hver mands herre…sygdom, men idag lykkedes det og nu var det kun en Herre og jeg har jo så haft god tid til at brygge en skummel plan sammen for Nanna :D

Temaet denne gang var Petplay, jeg havde set et sted at hun havde en remmaske med de sødeste små ører, den lovede hun at medbringe, sammen med poter, jo det skulle nok blive godt :-P

Da jeg nu havde ventet så længe var der orden på finanserne, så vi havde aftalt tre timers Petplay, Nanna mente ikke hun kunne holde til mere :rolleyes:

Som vanligt var shoppede jeg lidt inden vi mødtes, tøsen skulle jo forkæles efter et halvt års venten.

Vi mødtes samme sted som sidst, det var lækkert for mine skumle planer var faktisk designet til det sted, jeg havde rigtig mange gange kørt en film af stedet og planen i min krøllede hjerne…

Jeg blev modtaget af søde Nanna i en fin sommerkjole, jeg havde bedt om selv at pakke hende ud :x vi kyssede dejligt og fik pillet lidt, ej dette skulle blive godt.

Jeg fik et hurtigt bad og klædte mig på igen for at ende i sofaen med Nanna ved min side og med flere kys og mere kælen, på et tidspunkt spørger jeg hvad hun er idag? En hund, en kat, et kæledyr ender hun med at mene, ja og en tøs tilføjer jeg….ja svarer hun, og har tøser adgang til møbler, spørger jeg, hvor hører de til henne? Hun er klar over den er gal og glider langsomt og tavst ned på gulvet foran Herren. Jeg trækker en lille sort bog frem fra tasken og meddeler at alle fejl vil blive noteret til senere afregning.

Vi får en snak om hvad tøsen tror der skal ske idag, jeg skal kneppes og røvpules er svaret, ja det skal du, men skal du voldtages? Man kan ikke voldtage en villig tøs svarer den kloge tøs, lidt overrasket blev Herren lige der :huh:

Det blev tid til den reglementeret inspektion, op og stå, kjolen af og remmasken på, rød læbestift, så Herren har noget at sigte efter. Tøsen har en sort bh på, det må den gerne have, men brysterne skal hives op at skålen og hænge fremme, så Herren kan benytte sig af dem, når han lyster. Hvad er det for patter spørger Herren, tøsen er lidt forvirret, Herren hjælper (han er bare for sød), hvad hedder en hunhund, nu er tøsen med, en Tæve siger den, rigtigt, Herren skriver “TÆVE” henover tævepatterne. Herren tjekker længere nede, der er et par trusser?? Har tæver trusser på, nej det tror jeg ikke de har, af med dem, Herren propper dem ind i munden på tæven. Det er tid til at opgøre fejl og mangler, to tævepatter der ikke hænger frit, to fejl. Trusser der dækker fisse og røvhul, to fejl. Trusser i munden, der umuliggør et hurtigt facefuck, en fejl. Ialt fem fejl i den sorte bog til senere afregning.

Men Herren har også været flink og har købt et hundehalsbånd til tæven, så den ikke løber væk når den luftes. Tæven kommer med på knæ og den bliver bedt om at slikke Herrens pik, det var lækkert og det kunne vi have brugt vældig lang tid på men Herren syntes alligevel der mangler noget og henter en pakke som han kaster på gulvet og bedet tæven åbne den, tæven har også fået poter på, så den har kun munden til hjælp, det går nu også meget godt, papirstumper flyver om ørene på den og pakken er åben, lige hvad vi manglede tæve, en sort hale med en 4 cm stål buttplug, så den kan sidde ordenligt fast, Herren er igen flink og putter buttpluggen i munden på tæven mens han henter glidecremen. Pluggen skubbes ind og tæven har nu en 50 cm lang sort hale, den ser godt ud.

Vi går en tur hen foran spejlet og Herren spørger hvad tæven ser, den er godt opdraget, den ser en liderlig villig tæve og en god Herre. Herren spørger tæven hvad Herren ser, en villig tæve? Fejl Herren ser tre liderlige pikhuller der hungre efter at blive fyldt, teknisk set kun to, halen optager det ene pikhul. Fejlen noteres i den sorte bog.

Det var tid til afregning, altså for mig, det var jo ikke helt gratis desværre, så inspireret af @Lauersen havde jeg medbragt lidt sedler som jeg spredte ud på gulvet og bad tæven samle dem ind med munden, den havde jo poter på, og give mig en ad gangen, tæven havde været længe på knæ og snød lidt, men Herren var igen flink og lod det fare…

Pengene var samlet og nu trængte Herren til lidt forkælet, at havde indtil nu handlet om tæven. Den blev sat til at slikke Herrens pik, det går der lang tid med, Herren sidder og venter på at tæven fejler og putter pikken i munden for at sutte, men nej den har lært af erfaring at den skal spørge først, det gør den og den får lov, dog tager Herren lige læbestiften og maler på tævens snude, så han kan tjekke om tæven kommer i bund og stempler på Herrens maveskind :D det gik fint. Herren rejser sig og tager fat i tævens hestehale for at facefucke hurtigt og dybt, det er noget tæven bare kan, den har ikke brug for meget luft og Herren kører hårdt og kommer med et fornuftig spermsprøjt midt i ansigtet på tæven:rolleyes:

Vi får lige lidt luft inden vi kommer til opgørelsen og afregningen af dagens fejl. Herren tilbyder tæven selv at vælge, tre slag pr. fejl eller et terningslag pr fejl. Det er syv fejl, dem runder vi op til 10. Altså uden terning 30 slag, med terning er det muligt at være heldig og vinde 60 slag, men tæven kan jo også være uheldig og tabe og så kun få 10 slag. Tæven kører max. på regnemaskinen inde i hovedet og vil gerne starte med terningen og gå tilbage til de 30 hvis det bliver for meget. Her sætter Herren hælene i, Herren er flink at give tæven et valg og nu prøver den at styre, det går ikke, den må vælge. Den vælger terningen, fint for hvis den haved valgt de 30 havde Herren alligevel omgjordt det valg, det er jo Herren der bestemmer. Instruksen er at tæven tager terningen i munden og slår et slag, den finder terningen og gør det antal øjne der er slået, herefter kommer tæven til Herren vender røven til og med tævepatterne i gulvet modtager den straffen, som jo egentlig ikke kan betragtes som en straf men som en irettesættelse. Herren endte op med en varm hånd og tæven med en rød røv efter 35 slag, så den vandt da lidt :D

Tæven skal forkæles, Herren går i køkkenet for at plukke lidt jordbær, Herren står ved køkkenvasken og skyller bær, tæven sidder bagved og venter sulten. Herren laver flødeskum i sin iSi-sifon og gør det lidt ekstra lækkert med vaniliepasta. Skal tæven have en guf, voof lyder det, Herren tager et jordbær og kommer lidt flødeskum på skal tæven have guf, voof lyder det igen og Herren putter bær og flødeskum op imellem ballerne, værsgo tæve, den kaster sig over bæret og slikker Herrens røv ren, det gentages et par gange, der er ikke noget som at få slikket sin røv af en lækker tæve.

Herren anretter en portion jordbær med rigeligt flødeskum og vi vender tilbage til stuen hvor tæven får besked på at indtage sit foder. Tæven stikker snuden helt ned i skummet så ansigtet bliver smurt ind, da der er ved at være spist op får tæven besked om at beholde en mundfuld så Herren kan facefucke mens den sluger resterne, det gør den rigtigt godt.

Tæven får en lille pause mens Herren går i køkkenet igen, der skrælles, det er jo ikke andet end arbejde at passe tæver :D

Vi ender i soveværelset, Herren har skrællet en peberrod, det har tæven aldrig prøvet før, så det er jo spændende. Det går lidt tid hvor Herren gnider roden over tævefissen, så begynder den at varme, det kan tæven godt lide. Herren lægger sig mellem tævens lår og slikker tævefissen det bedste han har lært, roden kommer op i røven og tæven kneppes med den, det er tilsyneladende noget der virker, tæven bliver meget urolig og spørger til sidst om den må komme, ja da og den kommer i kraftige lange kramper, for fanden de var lækkert at se på. (Jeg pointerede at hun ikke skulle fake for min skyld, men det skulle blive værre endnu :rolleyes:)

En kort pause og Herren var klar med nyskrællet ingefær, nu stod den på figging. Ingefær er noget kraftigere end peberrod derfor denne rækkefølge. Tæven har prøvet det før og lignede en der glædede sig. Først gned Herren skamlæber og klitoris godt ind i ingefærolien dernæst op i tævefissen for at varme lidt op. Hvis tæven kunne lide peberrod, så var den helt begejstret for ingefæren. Herren troede ikke selv på det, men gik alligevel igang med at slikke fisse igen, og tro det eller lad være, det gik hurtigt og tæven gik i krampe igen, så voldsomt at den glemte at spørge om lov, Herren var flink igen og undlod at nævne det, men Herren husker til næste gang…

Nu kunne man jo forestille sig at der ikke var mere energi tilbage i tæven, men nej, en ting manglede vi, der var flødeskum tilbage i iSi-sifonen. Så tæven hives ud på badeværelset, studsen i bagerste pikhul, Herren tømmer næsten flødeskumssprøjten i røven på tæven, den tager godt fra, Herren sikre sig at det ikke løber for hurtigt ud ved at presse en, to, tre, fire fingre op og kneppe tævens røv. Det sidste flødeskum sprøjtes i tævens mund hvorefter Herren knepper til han kommer udover tæven.

Både vi og badeværelset trængte til lidt vask, så ind under bruseren. Når man står der skal man jo altid….pisse, så der var ikke andet at gøre end at tæven måtte ned med åben mund, så Herren kunne levere sit pis i dens mund…

Så kunne vi (jeg) ikke mere, der var dog lidt tid tilovers, så vi sad nøgne i køkkenet og snakkede hyggeligt og pillede lidt (og gud hjælpe mig om ikke Nanna spurgte om vi lige skulle tage en hurtig omgang til :wub:)

Hvis nogen er kommet efter mig og syntes der var lidt smag af vanilje, peberrod eller ingefær, så er I ikke helt galt på den….

Nanna er lækker, sød og med på den værste, jeg glæder mig allerede til hun kommer igen :wub:

 

Note til mig selv:

Glem aldrig flødeboller…igen

 

 

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed oplevelse, kanon fortælling, og endnu en irritation over at jeg ikke nåede @Nannas Hjørne denne gang.

klart en oplevelse værd, også selvom man ikke kan præstere så gennemtænkt setup, er hun en af de mest interessante tøser jeg har mødt, og så er hun Dansk :) 

tak til jer begge for at sætte fantasier igang til fremtiden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vild fortælling, og virkelig inspirerende. Jeg besøgte selv Nanna tidligere på dagen, så stedet står lysende klart for mig. Det var ikke helt så stort et udstyrsstykke, men både liderligt og kærligt. Det har ikke bundfældet sig nok til at jeg kan skrive om det endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 7 minutter siden:

 Jeg besøgte selv Nanna tidligere på dagen

:lol:jeg tænkte jo nok du heller ikke kunne holde dig væk :P

Vi er nogen der glæder sig til dit kommende skriv. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 51 minutter siden:

Ja ja - hver sin lyst, men har aldrig forstået den form for ydmygelse, som du står for. 

Det behøver du slet heller ikke. Bare nyd at de begge har haft en fantastisk tur sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 59 minutter siden:

Ja ja - hver sin lyst, men har aldrig forstået den form for ydmygelse, som du står for. 

Du kan tro jeg godt forstår det, både som giver og modtager. Hvis man stopper med at lege stopper man også med at udvikle sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, 1 time siden:

Ja ja - hver sin lyst, men har aldrig forstået den form for ydmygelse, som du står for. 

Hvis alle hele tiden skulle kommentere negativt på lyster, som de ikke selv har eller forstår, ville forum hurtigt fyldes af meningsløse og ligegyldige debatter.

Men heldigvis har vi § 3.8 i de generelle retningslinjer ;):

"En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag."

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, 1 time siden:

Ja ja - hver sin lyst, men har aldrig forstået den form for ydmygelse, som du står for. 

Men det er jo ikke et krav at alle skal kunne forstå alt.
Jeg leger også gerne vanilje lege (også andre end dem i mit skriv her:P) Men når chancen for at møde @Nannas Hjørne viser sig, så slår jeg til (altså ikke til Nanna, for det er hun ikke til…) Nanna kan helt tydeligt lide det, hvis hun ikke kunne, ville det jo ikke være sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Kære @Hans69

Tusind tak for skrivet. Det tog mig lige 3 pauser at komme igennem :D men der var også mange små,- og storperverse lege som skulle beskrives. 

Det var et herligt gensyn, og særdeles kreativt.

Vuff! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden:

Kære @Hans69

Tusind tak for skrivet. Det tog mig lige 3 pauser at komme igennem :D men der var også mange små,- og storperverse lege som skulle beskrives. 

Det var et herligt gensyn, og særdeles kreativt.

Vuff! 

Ej Nanna, var der noget perverst, det husker jeg ikke :P vi leger jo bare, hvis noget er perverst, så er det vel andre der har den mening.

For mig er du en stjerne, jeg har sjældent mødt en der var med på mine finurlige påfund, ej heller privat, så det er så lækkert at have fundet dig, godt du bor langt væk, ellers ville jeg nok få en løftet pegefinger fra banken….

 Vi ses snart :wub:

Dog bliver det nok svært at leve op til min egen kreativitet, men jeg prøver med et manus til en helaftensfilm igen, det kommer jo helt an på hvad Bauhaus og Netto kan levere  :D

 

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt forbrugeroplysning var måske på sin plads, når du nu tænker det der ingefær, det skal vi da prøve, så drop supermarkedet, find en indvandre grønthandler hvor du kan købe roden i løs vægt og i fornuftige størrelser, husk at når du skræller så bliver den brugbare del af roden noget mindre og den fra supermarkedet bliver bare alt for små, så man risikere at de smutter op, og det tænker jeg ikke er så sjovt igen.

Lidt historie får I også med. Oprindelige blev ingefær brugt på heste der skulle sælges, et stykke ingefær i røven fik den til at løfte halen og være mere livlige, så de kunne give en god pris. Jeg tænker ikke du ønsker at sælge din tøs ( hvis, så skriv lige en pm) men at hun løfter halen er jo ingen skade til :rolleyes:

Lad være med at bruge glidecreme for at få roden op, der er masser af olie i roden selv og glidecreme risikere at neutralisere oliens effekt, husk at smøre skamlæber og klitoris ind fra start og knep fissen lidt med roden inden den går op i røven, vent så 2-5 min., så starter fornøjelsen, som nok mest ligger på tøsens side, men der er lækkert at hører og se på :wub: Slik hende gerne mens hun ligger og nyder varmen.

Go’ fornøjelse..

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, den 29.4.2022 at 00:17:

 

 

Redigeret af AB455
Fejl post

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...