Hop til indhold
billy bob

Lemvig Sonja King - Spar dine penge.

Recommended Posts

så blev men 1000kr fattigere. 

jeg besøgte denne eller søde dame på billederne. de er nok ikke helt nye længere. eller bruger hun bare filter. 

min oplevelse. 
jeg blev mødt af en lidt ældre dame på trods af hun skrev hun kun var 35. blev vist ned i en meget kold kælder med lidt hyggeligt musik. hvilket var okay. og som man kunne forvente. massagen var efter min bedømmelse omkring middel. dog trak det ned at massagebriksen var hård som sten og iskold. hun snakkede meget men taler dårligt engelsk på trods af hun har været i DK i 4 år. efter hendes udsagn  
da massagen var overstået og jeg vente mig rundt og lille mand skulle have en tur. gik det ned ad bakke. hun gled hende små og eller flotte bryster op ad den i et par gange med en masse olie. også på med kondomet og fransk i 2 min hvis man kan kalde det det. efter det igen en masse olie også satte hun sig op. kort tid efter sagde hun. ¨come now ?¨ hvilket jeg sagde nej til. så kom ¨you are to big¨ osv. osv. da hun spurgte 6 gang inde for 5 min om jeg var kommet. rejste jeg mig og sagde nej men jeg går nu. også gik jeg. 

må nok indrømme denne oplevelse er nok det den dårligst jeg har haft. og kan på ingen måde anbefale hende til nogen.

https://annoncelight.dk/showad/332861

Del dette indlæg


Link til indlæg
billy bob skrev, for 51 minutter siden:

da hun spurgte 6 gang inde for 5 min om jeg var kommet. rejste jeg mig og sagde nej men jeg går nu. også gik jeg. 

Så opnåede hun det som hun ønskede. Man kan så håbe på, at kommende kunder læser Eroguide inden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, 1 time siden:

Så opnåede hun det som hun ønskede. Man kan så håbe på, at kommende kunder læser Eroguide inden.

ja. det var desværre også den fornemmelse jeg stod tilbage med. 

men håber da det kan afholde andre for at spilde deres penge der. jeg har selv undgået en del dårlig oplevelser pga denne hjemme side. og vil også gerne give mit bedrag.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et par måneder siden og havde nogenlunde samme oplevelse.

Hvad Lemvig angår er der bare for langt mellem "snapsene" til at jeg gider bruge mere tid på den by.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaaldolmer skrev, den 20.12.2021 at 04:55:

Jeg besøgte hende for et par måneder siden og havde nogenlunde samme oplevelse.

Hvad Lemvig angår er der bare for langt mellem "snapsene" til at jeg gider bruge mere tid på den by.

Øhh, er det ikke det, som Eriguide forum er her for? At skrive anmeldelser på forkant og ikke på efterkant? Jeg kan i hvert fald ikke finde nogen anmeldelse af Sonja King i Lemvig på trods af, at du har været på sitet i ca. lige så lang tid som din efterkants-anmeldelse. Billy Bob kunne jo have brugt sine 1000 kr. et andet og bedre sted. Alternativt lade være med at skrive på efterkant. Blot en refleksion...

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, for 17 timer siden:

Øhh, er det ikke det, som Eriguide forum er her for? At skrive anmeldelser på forkant og ikke på efterkant? Jeg kan i hvert fald ikke finde nogen anmeldelse af Sonja King i Lemvig på trods af, at du har været på sitet i ca. lige så lang tid som din efterkants-anmeldelse. Billy Bob kunne jo have brugt sine 1000 kr. et andet og bedre sted. Alternativt lade være med at skrive på efterkant. Blot en refleksion...

På det angivne tidspunkt huserede hun ikke som glædespige på AL. Jeg traf hende på en af de mere sobre steder i området, og jeg valgte at konfrontere ejeren af stedet med min oplevelse, i stedet for at hænge stedet ud på dette site.

Jeg faldt bare over Lemvig - i overskriften - og kunne så se på billederne at det var en jeg kendte som nu huserer andet steds - og nu på AL. Derfor denne advarsel på "efterkant", som du betegner den, og dermed fortælle at Billy Bob ikke er den eneste der har oplevet hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaaldolmer skrev, for 10 timer siden:

På det angivne tidspunkt huserede hun ikke som glædespige på AL. Jeg traf hende på en af de mere sobre steder i området, og jeg valgte at konfrontere ejeren af stedet med min oplevelse, i stedet for at hænge stedet ud på dette site.

Jeg faldt bare over Lemvig - i overskriften - og kunne så se på billederne at det var en jeg kendte som nu huserer andet steds - og nu på AL. Derfor denne advarsel på "efterkant", som du betegner den, og dermed fortælle at Billy Bob ikke er den eneste der har oplevet hende.

Ahhh ok. Giver god mening. Beklager hvis jeg lød lidt brysk  :) Godt nytår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv Golden Lotus i stedet for. Vis hende nogle sedler så skal du bare se løjer … Du kan få alt men gå stille med dørene. Hendes rumænske toyboy er meget jaloux :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad koster den store omgang med Em ved Golden Lotus.   hun er rimelig lækker

Redigeret af Mthom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 2 timer siden:

Hvad koster den store omgang med Em ved Golden Lotus.   hun er rimelig lækker

Ja hun er lækker. Det var lidt dyrt, men prøv dig frem. Humøret svinger lidt, så prisen svinger lidt. Hvis det er en af de gode dage er det all inclusive og så bliver du tømt og det er helt tømt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog chancen og lavede en aftale med Sonja.. - gjorde imidlertidig klart, jeg ville gå igen hvis billeder og standard levede op til det forventede!

Og nøjagtig som andre har oplyst her, - så er billeder adskillige år og kg gamle!

Vendte rundt igen - og opsøgte Em istedet - sikke et klogt valg. ( smilet sidder fortsat, helt op til ørerne …)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard

Jeg har besøgt Golden Lotus nogle gange - hun er super flot og fræk men noget svær at få noget fræk ud af…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard
Lassen skrev, den 27.1.2022 at 11:17:

Hende Em lyder som en oplevelse. Er hun stadig i Lemvig. Ligger der billeder af hende nogen steder ?

Hun bor fast i Lemvig - det er ikke en der flytter rundt. Hun er flot fræk og sexy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lassen skrev, den 27.1.2022 at 11:17:

Hende Em lyder som en oplevelse. Er hun stadig i Lemvig. Ligger der billeder af hende nogen steder ?

Det er hun og du kan få alt hvis du vil betale nok …. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard
Martin M skrev, den 18.1.2022 at 12:35:

Ja hun er lækker. Det var lidt dyrt, men prøv dig frem. Humøret svinger lidt, så prisen svinger lidt. Hvis det er en af de gode dage er det all inclusive og så bliver du tømt og det er helt tømt. 

Hvad måtte du betale for FP…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard

Jeg har været forbi derude … fræk, flot flottere flottest super sexy Thai pige yderest charmerende … men ingen FP .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard
Martin M skrev, 1 time siden:

Hun er humørsyg, så lige pludselig en dag åbner hun - i mit tilfælde - for alle huller :) 

Det lyder som at du har et godt “tag” på hende… hvormange mange sedler skal man tage med hvis … man nu en dag… møder hende på en god dag..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...