Guest Lillemand Skrevet 11. December, 2021 Kära medlemmar av EG! Mitt liv har nu nått ett vägskäl. För att skydda mitt privatliv önskar jag inte gå in på detaljer. När detta år (2021) är slut kommer jag att avsluta mitt medlemskap i EG. Jag kommer att sakna de av er som blivit mina vänner genom åren, och vill passa på att rikta ett varmt tack till er för allt. mvh Lillemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 11. December, 2021 Trist Lillemand Du vil blive savnet, og du vil være et tab for EG når du ikke er her længere. Men du ønskes alt vel i fremtiden. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 11. December, 2021 Lillemand skrev, for 47 minutter siden: Kära medlemmar av EG! Mitt liv har nu nått ett vägskäl. För att skydda mitt privatliv önskar jag inte gå in på detaljer. När detta år (2021) är slut kommer jag att avsluta mitt medlemskap i EG. Jag kommer att sakna de av er som blivit mina vänner genom åren, och vill passa på att rikta ett varmt tack till er för allt. mvh Lillemand WTF Lillemand... Ska du lämna mig ensam här i fiendeland? Jag har tänkt 1000 ggr att jag nog ska sluta på EG, men har hållit mig kvar av solidaritet med mina få landsmän härinne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 453 Skrevet 11. December, 2021 (edited) Bananas skrev, for 2 timer siden: WTF Lillemand... Ska du lämna mig ensam här i fiendeland? Jag har tänkt 1000 ggr att jag nog ska sluta på EG, men har hållit mig kvar av solidaritet med mina få landsmän härinne. Det finns fler svenskar här inne (fast jag har nyligen blivit beskylld för att skriva på ryska när jag skrivit på svenska!). @Lillemand Jag får önska dig lycka till med livet! Redigeret 11. December, 2021 af Bror Myra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9941 Skrevet 11. December, 2021 Hjerteligt farvel til en seriøs bruger med sans for humor. Jeg glemmer aldrig din joke med "hakkspätten" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 11. December, 2021 Bananas skrev, for 2 timer siden: WTF Lillemand... Ska du lämna mig ensam här i fiendeland? Jag har tänkt 1000 ggr att jag nog ska sluta på EG, men har hållit mig kvar av solidaritet med mina få landsmän härinne. Jeg håber da ikke Bananas eller Lillemand har opfattet vort fædreland som fjendeland. Vi har godtnok været i krig med Sverige flere gange end noget andet land, men har det ikke bare været ligesom når storebror og lillebror slås. Nu er vi vel blevet voksne og kan acceptere hverandres små særheder (købesexforbud o.lign). Farvel og alt godt fremover Lillemand. Venligst OT (der er pære(snarere æble)dansk(i ved kropsformen)) P.S.: En ting er vi danskere bedre til end jer svenskere.....vi kan lave radiser i nationalfarverne (slå den) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 12. December, 2021 Bror Myra skrev, for 12 timer siden: Det finns fler svenskar här inne (fast jag har nyligen blivit beskylld för att skriva på ryska när jag skrivit på svenska!). @Lillemand Jag får önska dig lycka till med livet! Sorry Brorsan. Överdrev lite .... Apropos svensk-ryska; inte konstigt att den danska medelvikten stiger - de har ju snart svalt hälften av sitt språk. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 12. December, 2021 (edited) Oldtimer skrev, for 13 timer siden: Jeg håber da ikke Bananas eller Lillemand har opfattet vort fædreland som fjendeland. Vi har godtnok været i krig med Sverige flere gange end noget andet land, men har det ikke bare været ligesom når storebror og lillebror slås. Nu er vi vel blevet voksne og kan acceptere hverandres små særheder (købesexforbud o.lign). Farvel og alt godt fremover Lillemand. Venligst OT (der er pære(snarere æble)dansk(i ved kropsformen)) P.S.: En ting er vi danskere bedre til end jer svenskere.....vi kan lave radiser i nationalfarverne (slå den) At vi har accepteret en dansker som træner i Malmö FF - og desuden flere danske spillere - er den største fredspibe nogensinde. Nej, vi kan ikke slå radiser - men når vi slår hinanden så bliver vi gul-blåe. Redigeret 12. December, 2021 af Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 453 Skrevet 12. December, 2021 Oldtimer skrev, for 13 timer siden: Jeg håber da ikke Bananas eller Lillemand har opfattet vort fædreland som fjendeland. Vi har godtnok været i krig med Sverige flere gange end noget andet land, men har det ikke bare været ligesom når storebror og lillebror slås. Nu er vi vel blevet voksne og kan acceptere hverandres små særheder (købesexforbud o.lign). Farvel og alt godt fremover Lillemand. Venligst OT (der er pære(snarere æble)dansk(i ved kropsformen)) P.S.: En ting er vi danskere bedre til end jer svenskere.....vi kan lave radiser i nationalfarverne (slå den) Jag hoppas att ni danskar även framöver överser med att vi svenskar tar revansch för den misslyckade stormningen av Köpenhamn 1659 med att vi drygt 350 år senare stormar danska bordeller och kliniker Apropå rädisor: Vi svenskar behöver nog två växter för att få fram nationalfärgerna, till exempel blåbär och raps. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 12. December, 2021 Bror Myra skrev, for 5 timer siden: Jag hoppas att ni danskar även framöver överser med att vi svenskar tar revansch för den misslyckade stormningen av Köpenhamn 1659 med att vi drygt 350 år senare stormar danska bordeller och kliniker Apropå rädisor: Vi svenskar behöver nog två växter för att få fram nationalfärgerna, till exempel blåbär och raps. I skal være så velkomne på bordellerne. Jo større omsætning, jo flere GP, heraf er en vis procentdel oversmukke eller frække, herved bliver udvalget til os indfødte større. Apropos stormen på København...var det ikke sidste gang Danmark vandt et slag? Og det skyldtes jo mest borgerne og studenterne, ikke hæren...tror jeg nok. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. December, 2021 Lillemand skrev, den 11.12.2021 at 19:46: Kära medlemmar av EG! Mitt liv har nu nått ett vägskäl. För att skydda mitt privatliv önskar jag inte gå in på detaljer. När detta år (2021) är slut kommer jag att avsluta mitt medlemskap i EG. Jag kommer att sakna de av er som blivit mina vänner genom åren, och vill passa på att rikta ett varmt tack till er för allt. mvh Lillemand Kære Lillemand.... Nænæ....den går ikke! Kan jeg holde ud at være her så kan du også! Os to der har kendt hinanden i mindst et ægteskabs tid...siden Venuslogen...du løber ikke bare af banen...slut! Tag en pause,....gå ud i de svenske skove og saml svampe.....skrig i skoven....men du forlader os ikke alene! Jeg vil komme til at savne dig så meget Min ven....gå ikke. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg