Guest Nannas Hjørne Skrevet 14. December, 2021 Mook skrev, den 13.12.2021 at 19:11: Hej Nannas, Tak for din hjælpsomhed. Jeg har kigget lidt på det idag Faktisk læser jeg med dine kommentarer i trådene, og hver gang du kommenterer nogetting i trådet giver det meget mening, synes jeg Tusind tak og så lidt da. Jeg håber, du finder et dejligt rejsemål. Mht. aftenaktiviteter i hverdagene er jeg desværre ikke megen hjælp, mine aftener i hverdagene er ret stille og rolige. Nærværende aften byder på noget så inspirerende som pizzabagning, puslespil, lidt jul og Doctor Who (igen). Måske ikke det mest inspirerende for kedsommelige sjæle, men jeg er glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 15. December, 2021 Mook skrev, den 10.12.2021 at 15:01: Jeg keder mig virkelig meget, når især Dec måned er begyndt og når især coronatider er fortsat. Jeg har prøvet og gjort alt ( udendørsaktiviteter) for at udgå denne situation(år efter år) Men desværre ikke er muligt. Og det ændrer ikke så meget på, at jeg ikke kan få noget af vide fra jer herinde. Jeg håber at det er Ok, jeg stiller disse spørgsmål på eroguide(det kan godt være jeg ikke er så god til spørgsmålsformulering) Men I svar som I kan Her kommer der spørgsmålene: — Hvad tilbringer jeres aftener mest, når sommertid er forbi og vintertid er kommet? Altså udover det købesex samt i forbindelse med årets kulturer og fester(Tradition) Men jeg mener også fritidsinteresser. Da jeg faktisk synes, at det er så kedeligt at være sen person, som ikke har mulighed for at opnå sit mål. Det jeg ønsker og gerne er at kunne rejse rund til forskellige lande hvert år(ferielyst) naturligvis/ forhåbentlig for at møde med nye mennesker, og at kunne opleve deres kulturer(kulturelle forskelle) samt social forskelle, hvis I forstår mig Jeg må indrømme, at jeg er glad for at lære noget nyt hvis det var mulighed. Jeg kender faktisk til seje projekter vinterferien. Men er der flere muligheder ? Jeg er bare træt af min hverdag, hvor de eneste dage skal foregå i denne samme rutine hele tiden( arbejde, indkøb, madlavning, musik og film plus sexvideo om natten — Findes der en hjemmeside, der giver udgangspunk til rejsepartner eller grupperejse til forskellige destinationer ? Hvis det findes, hvordan fungerer det og hvor stor omhyggeligt skal jeg være ifht uudnyttede muligheder ? Jeg ved, at der er mange ensomme her i DK, men jeg ved ikke bare hvad de går og laver, når de keder sig. Jeg har ca 50 forbindelser påxxx men det er intet om, der tale om social privatliv - og FB bruger jeg næsten aldrig. Det er defor, det er grunden til, til jeg keder mig for meget. Jeg ved dette er urelevant irrelevant for nogle af jer, men jeg er bare ensom. Kh. Mook/ en rigtig god weekend til jer alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 15. December, 2021 Mook skrev, den 10.12.2021 at 15:01: Jeg keder mig virkelig meget, når især Dec måned er begyndt og når især coronatider er fortsat. Jeg har prøvet og gjort alt ( udendørsaktiviteter) for at udgå denne situation(år efter år) Men desværre ikke er muligt. Og det ændrer ikke så meget på, at jeg ikke kan få noget af vide fra jer herinde. Jeg håber at det er Ok, jeg stiller disse spørgsmål på eroguide(det kan godt være jeg ikke er så god til spørgsmålsformulering) Men I svar som I kan Her kommer der spørgsmålene: — Hvad tilbringer jeres aftener mest, når sommertid er forbi og vintertid er kommet? Altså udover det købesex samt i forbindelse med årets kulturer og fester(Tradition) Men jeg mener også fritidsinteresser. Da jeg faktisk synes, at det er så kedeligt at være sen person, som ikke har mulighed for at opnå sit mål. Det jeg ønsker og gerne er at kunne rejse rund til forskellige lande hvert år(ferielyst) naturligvis/ forhåbentlig for at møde med nye mennesker, og at kunne opleve deres kulturer(kulturelle forskelle) samt social forskelle, hvis I forstår mig Jeg må indrømme, at jeg er glad for at lære noget nyt hvis det var mulighed. Jeg kender faktisk til seje projekter vinterferien. Men er der flere muligheder ? Jeg er bare træt af min hverdag, hvor de eneste dage skal foregå i denne samme rutine hele tiden( arbejde, indkøb, madlavning, musik og film plus sexvideo om natten — Findes der en hjemmeside, der giver udgangspunk til rejsepartner eller grupperejse til forskellige destinationer ? Hvis det findes, hvordan fungerer det og hvor stor omhyggeligt skal jeg være ifht uudnyttede muligheder ? Jeg ved, at der er mange ensomme her i DK, men jeg ved ikke bare hvad de går og laver, når de keder sig. Jeg har ca 50 forbindelser påxxx men det er intet om, der tale om social privatliv - og FB bruger jeg næsten aldrig. Det er defor, det er grunden til, til jeg keder mig for meget. Jeg ved dette er urelevant irrelevant for nogle af jer, men jeg er bare ensom. Kh. Mook/ en rigtig god weekend til jer alle. Hej Mook Det er fint med aktiviteter, kurser, rejser og fisketure til at bryde den daglige, kedelige rytme og møde nye mennesker. Men endnu vigtigere er det at fordybe sig og finde de sande værdier i livet. Du er en berømthed i branchen, du bliver stadig fejret, og mange, sikkert for mange, tilbeder dig som erotisk gudinde. Når der så bliver stille, banker rastløsheden og ensomheden på din dør. Det er helt naturligt. Også jeg er meget alene (af forskellige årsager), men jeg bruger min tid aktivt ude i naturen, på stranden ved havet og på bøger, god mad og vin samt rejser når det er muligt. Jeg har kun få venner i Danmark, men mange sydpå da min mentalitet er latinsk. Men jeg vil ikke overgive mig til ensomheden, selv om jeg lever i et ægteskab næsten uden sex. Også jeg ser sexfilm om aftenen, bliver liderlig og ønsker at du var tæt på. Paradis findes vist ikke, men man kan komme tæt på, når man er sammen med et menneske, der taler både til følelser og intellektet. Hvis man tilmed elsker godt sammen, så er man tæt på lykken. Jeg ønsker dig alt godt og håber at høre fra dig en dag, når og hvis du vil. Varme hilsener fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soapyman 25 Skrevet 16. December, 2021 Hvor jeg savner dig Mook... Hvordan går det med din bog. Jeg glæder mig til at læse den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. December, 2021 Mr. Sensual skrev, den 15.12.2021 at 21:25: Hej Mook Det er fint med aktiviteter, kurser, rejser og fisketure til at bryde den daglige, kedelige rytme og møde nye mennesker. Men endnu vigtigere er det at fordybe sig og finde de sande værdier i livet. Du er en berømthed i branchen, du bliver stadig fejret, og mange, sikkert for mange, tilbeder dig som erotisk gudinde. Når der så bliver stille, banker rastløsheden og ensomheden på din dør. Det er helt naturligt. Også jeg er meget alene (af forskellige årsager), men jeg bruger min tid aktivt ude i naturen, på stranden ved havet og på bøger, god mad og vin samt rejser når det er muligt. Jeg har kun få venner i Danmark, men mange sydpå da min mentalitet er latinsk. Men jeg vil ikke overgive mig til ensomheden, selv om jeg lever i et ægteskab næsten uden sex. Også jeg ser sexfilm om aftenen, bliver liderlig og ønsker at du var tæt på. Paradis findes vist ikke, men man kan komme tæt på, når man er sammen med et menneske, der taler både til følelser og intellektet. Hvis man tilmed elsker godt sammen, så er man tæt på lykken. Jeg ønsker dig alt godt og håber at høre fra dig en dag, når og hvis du vil. Varme hilsener fra Mr. Sensual Tak for din hilsen. Glædelig jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. December, 2021 Soapyman skrev, den 16.12.2021 at 20:39: Hvor jeg savner dig Mook... Hvordan går det med din bog. Jeg glæder mig til at læse den. Jeg savner også dig Jeg har droppet en bog da jeg har alt for travlt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. December, 2021 AmagerStang, hvad mangler du ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 18. December, 2021 Mook skrev, for 3 minutter siden: Tak for din hilsen. Glædelig jul Selv tak og glædelig jul også til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soapyman 25 Skrevet 19. December, 2021 Mook skrev, for 20 timer siden: Jeg savner også dig Jeg har droppet en bog da jeg har alt for travlt. Så må vi vel snart ses igen. Skriver til dig i det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 19. December, 2021 Soapyman skrev, for 7 timer siden: Så må vi vel snart ses igen. Skriver til dig i det nye år Alright, missing you at Christmas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 19. December, 2021 Kære @Mook Jeg har ikke finlæst hele den lange tråd her, men mener alligevel at jeg kan fornemme at du har lidt krudt i røven og du gerne vil være lidt aktiv. Derfor lige mit input... find dig en hobby hvor du er aktiv og meld dig ind i en klub, hvor du derigennem får nogle gode venner at snakke med om dette emne og også om mulige rejseoplevelser sammen. Jeg selv dykker en del og kombinerer denne sport hjemme med venner som er kommet derigennem, og med samme venner og også alene i udlandet på rejser. Stort set alle mine ferier indeholder en kombination af min hobby. Spørg endelig hvis du vil vide mere. Bedste hilsner fra frddblk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 689 Skrevet 20. December, 2021 Hej Mook I De mørke tider efter sommeren , har jeg som du også nogle gange svært ved at bruge tiden fornuftigt , men jeg forsøger da at komme rundt til venner og bekendte for at nyde en kop kaffe eller andet , derudover så forsøger jeg at komme ned at træne lidt , ( det går ikke skide godt med det) men ellers bruger jeg tid på at læse ,se en masse om Gastronomiske oplevelser , "Fine Dining " er en af mine alt for dyre Hobbyer , så forsøger at nøjes med at læse om det , for det er bliver lidt dyrt for penge pungen i længden hvis jeg skal besøge alle de steder jeg gerne vil hen. Her i Dec , så tager jeg mit gamle fag op igen , når jeg kommer hjem fra arbejde , jeg hygger med med at lave div jule specialiteter ( slagter) så det går der også lidt tid med og ellers så får jeg set lidt fjernsyn imens jeg drømmer om det snart kommer sol og sommer igen Desuden har jeg tilmeldt mig en Gruppe på FB der handler om at komme ud og møde nye mennesker over en kop kaffe , uden der er andet i det end en kop kaffe og at lære et nyt menneske at kende , det er nu også hyggeligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 20. December, 2021 frddblk skrev, for 22 timer siden: Kære @Mook Jeg har ikke finlæst hele den lange tråd her, men mener alligevel at jeg kan fornemme at du har lidt krudt i røven og du gerne vil være lidt aktiv. Derfor lige mit input... find dig en hobby hvor du er aktiv og meld dig ind i en klub, hvor du derigennem får nogle gode venner at snakke med om dette emne og også om mulige rejseoplevelser sammen. Jeg selv dykker en del og kombinerer denne sport hjemme med venner som er kommet derigennem, og med samme venner og også alene i udlandet på rejser. Stort set alle mine ferier indeholder en kombination af min hobby. Spørg endelig hvis du vil vide mere. Bedste hilsner fra frddblk Mange tak. Jeg har meldt mig til forskellige klubber og en af dem hedder “Taekwondo”, men der var ingen singler der - og når vi er færdige med vores opgaver, tager vi hjem hver for sigOg netværk for singler er nu så lukket. Jeg savner bare min tidligere hobby job, hvor hverdagen ikke er ens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 20. December, 2021 Naboen skrev, for 9 timer siden: Hej Mook I De mørke tider efter sommeren , har jeg som du også nogle gange svært ved at bruge tiden fornuftigt , men jeg forsøger da at komme rundt til venner og bekendte for at nyde en kop kaffe eller andet , derudover så forsøger jeg at komme ned at træne lidt , ( det går ikke skide godt med det) men ellers bruger jeg tid på at læse ,se en masse om Gastronomiske oplevelser , "Fine Dining " er en af mine alt for dyre Hobbyer , så forsøger at nøjes med at læse om det , for det er bliver lidt dyrt for penge pungen i længden hvis jeg skal besøge alle de steder jeg gerne vil hen. Her i Dec , så tager jeg mit gamle fag op igen , når jeg kommer hjem fra arbejde , jeg hygger med med at lave div jule specialiteter ( slagter) så det går der også lidt tid med og ellers så får jeg set lidt fjernsyn imens jeg drømmer om det snart kommer sol og sommer igen Desuden har jeg tilmeldt mig en Gruppe på FB der handler om at komme ud og møde nye mennesker over en kop kaffe , uden der er andet i det end en kop kaffe og at lære et nyt menneske at kende , det er nu også hyggeligt Det bliver nemmere hvis danske mænd eller kvinder skal finde venner og parforhold, end dem der kommer fra Syd Øst Asien, for der er både kulturforskel og niveauer i kvalifikationsrammen skal vi/ jeg kæmpe for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 20. December, 2021 Mook skrev, for 7 minutter siden: Mange tak. Jeg har meldt mig til forskellige klubber og en af dem hedder “Taekwondo”, men der var ingen singler der - og når vi er færdige med vores opgaver, tager vi hjem hver for sit Og netværk for singler er nu så lukket. Jeg savner bare min tidligere hobby job, hvor hverdagen ikke er ens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 20. December, 2021 Mook skrev, for 6 minutter siden: Mange tak. Jeg har meldt mig til forskellige klubber og en af dem hedder “Taekwondo”, men der var ingen singler der - og når vi er færdige med vores opgaver, tager vi hjem hver for sigOg netværk for singler er nu så lukket. Jeg savner bare min tidligere hobby job, hvor hverdagen ikke er ens Jeg gik også til taekwondo som knægt, og der var da lidt for alle som jeg husker det. Men der var jeg nok mere interesseret i andre ting dengang. Da jeg selv blev skilt for 17 år siden, startede jeg til kunstmaling for det var der måske lidt singler tænkte jeg. Og ja, jeg fik da også lært lidt. Men hvis du gerne vil ud og rejse og kunne kombinere med en hobby, så meld dig ind i en klub og tag ud på ture med dem osv. Er da ked af at du savner dit gamle hobby job, men på den anden side er der jo så chance for at du starter op igen og jeg så kan få chancen for at få besøgt legendariske mook. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 20. December, 2021 frddblk skrev, for 10 minutter siden: Jeg gik også til taekwondo som knægt, og der var da lidt for alle som jeg husker det. Men der var jeg nok mere interesseret i andre ting dengang. Da jeg selv blev skilt for 17 år siden, startede jeg til kunstmaling for det var der måske lidt singler tænkte jeg. Og ja, jeg fik da også lært lidt. Men hvis du gerne vil ud og rejse og kunne kombinere med en hobby, så meld dig ind i en klub og tag ud på ture med dem osv. Er da ked af at du savner dit gamle hobby job, men på den anden side er der jo så chance for at du starter op igen og jeg så kan få chancen for at få besøgt legendariske mook. Wow, for 17 år siden. Er du stadigvæk single hvordan kunne du overleve uden en kæreste længe ? Ja, jeg sidder og keder mig uden sex siden jeg stoppede. Lige nu går jeg og spekulerer på den dato der vil komme .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 20. December, 2021 Mook skrev, for 2 minutter siden: Wow, for 17 år siden. Er du stadigvæk single hvordan kunne du overleve uden en kæreste længe ? Ja, jeg sidder og keder mig uden sex siden jeg stoppede. Lige nu går jeg og spekulerer på den dato der vil komme .... Er du da svedt jeg har haft mange kærester. alt de dejlige kvinder jeg havde misset i 13 års fast forhold skulle indhentes. Ej, det passer selvfølgelig ikke. Faktisk overvejede jeg at gå thai vejen, men hvis jeg skal den vej skal det være ægte kærlighed og ikke bare en tur ned og hente en herop. Elsker landet og maden. Pad kaprow er min livret... mums. Men jo, har bestemt haft kærester. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 20. December, 2021 frddblk skrev, for 4 minutter siden: Er du da svedt jeg har haft mange kærester. alt de dejlige kvinder jeg havde misset i 13 års fast forhold skulle indhentes. Ej, det passer selvfølgelig ikke. Faktisk overvejede jeg at gå thai vejen, men hvis jeg skal den vej skal det være ægte kærlighed og ikke bare en tur ned og hente en herop. Elsker landet og maden. Pad kaprow er min livret... mums. Men jo, har bestemt haft kærester. Hahhaha, så var du god til at score siden dengang Jo, det passer hvem ellers skulle jeg være sammen når jeg ingen venner og veninder Ja, netop jeg vil i hvert fald ikke bruge tid på useriøse folk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 20. December, 2021 Mook skrev, for 2 minutter siden: Hahhaha, så var du god til at score siden dengang Jo, det passer hvem ellers skulle jeg være sammen med, når jeg har ngen venner og veninder Ja, netop jeg vil i hvert fald ikke bruge tid på useriøse folk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rosehunter Skrevet 20. December, 2021 Mook. Vi er mange der gerne vil underholde dig.. Det går ikke at du går og keder dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 20. December, 2021 (edited) Mook skrev, for 11 minutter siden: Hahhaha, så var du god til at score siden dengang Jo, det passer hvem ellers skulle jeg være sammen når jeg ingen venner og veninder Ja, netop jeg vil i hvert fald ikke bruge tid på useriøse folk. God var jeg jo åbenbart ikke, for jeg fandt jo de forkerte. Er jo ikke nok bare at kunne have sex med dem, men jeg skal bruge modspil også. Hader pleasere. Og der skal også gerne være lidt omløb øverst også. Men som jeg nævnte tidligere så er det med at komme ud til nogle aktiviteter. Ved godt lige corona bremser en del nu her, men det er via den vej eller jobs at mange finder hinanden og venner selvfølgelig også. Tænker ikke du er genert med det hobbyjob du har haft. Hvor længe har du været i Danmark? Og hvordan kom du hertil? Eller er der for privat at spørge om? Redigeret 20. December, 2021 af frddblk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 20. December, 2021 Hej igen Mook jeg får mails når folk besvare og skriver herinde, og jeg så at du overvejede at starte som glædespige fordi du savner sexen, og det som det nu indebære hvis det er tilfældet, så synes jeg i den grad du skal kaste dig ud i det igen det er der ingen skam i, du får ihvertfald min støtte . Jeg har oftest været i tvivl om det var det rigtige for mig at være udlært Malersvend, og jeg har nu meldt mig til et kursus for at få et truckcertifikat og overvejer nu at søge arbejde i et lager. Jeg kan altid vende tilbage til at være maler, da jeg jo er udlært. Som min far sagde mig for ikke så lang tid siden “Noah man skal gøre det i livet man elsker at lave, og hvis du savner det du lavet før, så vend tilbage når du føler for det og er klar til det” de samme ord vil jeg sige til dig Mook, hvis du savner at være glædespige igen og det som det nu indebære så skal du da vende tilbage hvis du føler du savner det, du kan jo helt selv vælge hvor mange klienter/kunder du vil tage ind, og du kan jo selv styre dine arbejdstider man skal selvfølgelig føle at man har overskud til det, af den ene eller den anden årsag, men du skal ihvertfald vide at du får min støtte hvis du vælger at gå tilbage Med venlig hilsen Hilsen Noah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 20. December, 2021 Rosehunter skrev, for 4 minutter siden: Mook. Vi er mange der gerne vil underholde dig.. Det går ikke at du går og keder dig What makes you think so ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 20. December, 2021 frddblk skrev, for 7 minutter siden: God var jeg jo åbenbart ikke, for jeg fandt jo de forkerte. Er jo ikke nok bare at kunne have sex med dem, men jeg skal bruge modspil også. Hader pleasere. Og der skal også gerne være lidt omløb øverst også. Men som jeg nævnte tidligere så er det med at komme ud til nogle aktiviteter. Ved godt lige corona bremser en del nu her, men det er via den vej eller jobs at mange finder hinanden og venner selvfølgelig også. Tænker ikke du er genert med det hobbyjob du har haft. Hvor længe har du været i Danmark? Og hvordan kom du hertil? Eller er der for privat at spørge om? Åh, det kan jeg godt forstå dig. Nej, jeg er ikke genert ved hvad jeg arbejder med tvært imod er jeg meget stolt af mig selv, hvis jeg har mulighed for at gøre ting rigtige og godt for andre, set skal du tro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg