Guest Mook Skrevet 10. December, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 23 minutter siden: Google grupperejser evt med alder eller land. Man kan godt rejse nu. Er man usikker eller i risikozonen eller vil vente til forår og lysere tider, går man da blot i gang nu med at undersøge det. Hvilke lande. Alder. Alene/ikke alene. Grupperejser er man jo tit i et planlagt program med mindre ‘møde de lokale’. Rejs selv. Frivillig. Find flybilletter og bo hos lokale (tit billigere end hotel). Mange tak Du er dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 10. December, 2021 Mook skrev, for 12 minutter siden: Du er en super kvik og klog mand. Det er en fantastisk ide om en tegning, men omvendt - har jeg mest lyst til en mand skal tegne mig nøgne - og manden må se godt ud, findes man det ? PS. Jeg har lagt planen for for en fisketur til sommer 2022 Det giver 150-250 kr. i timen at være model på tegnekurser. Prøv at kontakte forskellige aftenskoler og hør om de kan bruge en model. Hvis du bliver model, så skriv lige til mig om hvor og hvornår, og jeg vil være der som et lyn og tegne dig. Jeg tror at det kursus bliver et meget stor tilløbsstykke med mange, mange deltager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 10. December, 2021 Grydeskeen skrev, for 45 minutter siden: Mine forælder har rejst med noget der hed optimisterne, det var gruppe rejser, med jeg tror nok primorejser, der var foredrag inden rejsen om rejsemålet, og så kunne man møde dem som man skulle rejse med. Der var en masse kulturelle indslag på rejsen, ud at se, noget andet end de typiske turist steder. Hvis jeg var dig ville jeg prøve at ringe rundt til de lidt mindre rejse firmaer, men det er måske lidt svært lige i øjeblikket, og nok det næste halve år, men prøv. hvad laver jeg i aften ? ser håndbold, spiser hjemmelavet forårsruller, og så skal jeg have en hygge aften med konen, massage og hvad deraf følger, jeg glæder mig. Mange tak for din venlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 10. December, 2021 Grydeskeen skrev, for 11 minutter siden: Det giver 150-250 kr. i timen at være model på tegnekurser. Prøv at kontakte forskellige aftenskoler og hør om de kan bruge en model. Hvis du bliver model, så skriv lige til mig om hvor og hvornår, og jeg vil være der som et lyn og tegne dig. Jeg tror at det kursus bliver et meget stor tilløbsstykke med mange, mange deltager. Jeg lover at vende tilbage og tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 10. December, 2021 sexaddict skrev, for 4 timer siden: Jeg tager ofte på forretningsrejser, hvor du gerne må komme med. Hvor er du sød Kontakt mig gerne når du tager af sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 12. December, 2021 Hej mook. Fitness kunne jo eventuelt være en mulighed, der er massere af mennesker jeg er begyndt at gå vildt mange ture efter hånden det har også hjulpet mig meget og der kan man virkelig samle tankerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17763 Skrevet 12. December, 2021 Hej Mook, Om natten når jeg ikke gider noget andet, så læser jeg bøger. Min bedste medicin mod tristesse når den dukker op. Til sommeren skal jeg ud og cykle i Europa i nogle uger. Du må gerne cykle med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. December, 2021 Mook skrev, den 10.12.2021 at 17:24: Kære venner, Formålet for emnet er, at jeg gerne vil ud og rejse til forskellige lande og møde nye mennesker i det land, jeg kommer til. — og hvordan får jeg kontakt til det firmaer, der sælger flybilletten til en grupperejser ? Du kan prøve kilroy.dk de har i hvert fald grupperejser og muligheder for frivilligt arbejde i udlandet mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 12. December, 2021 N10Ah skrev, for 38 minutter siden: der er massere af mennesker Massere? Som i massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 12. December, 2021 Dinosdk69 skrev, for 1 minut siden: Massere? Som i massage? Det er det lorte autokorrektur på iPhone, øv altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 13. December, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 21 timer siden: Du kan prøve kilroy.dk de har i hvert fald grupperejser og muligheder for frivilligt arbejde i udlandet mm. Hej Nannas, Tak for din hjælpsomhed. Jeg har kigget lidt på det idag Faktisk læser jeg med dine kommentarer i trådene, og hver gang du kommenterer nogetting i trådet giver det meget mening, synes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 13. December, 2021 Bananas skrev, for 21 timer siden: Hej Mook, Om natten når jeg ikke gider noget andet, så læser jeg bøger. Min bedste medicin mod tristesse når den dukker op. Til sommeren skal jeg ud og cykle i Europa i nogle uger. Du må gerne cykle med. Hej Bananas, Ja, det tror jeg på det du gør. Derfor du er ret klog Til sommer har jeg mange planer, men det kunne godt være jeg kunne tage med alligevel, hvis det land du cykler til, jeg ikke har været før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 13. December, 2021 N10Ah skrev, for 21 timer siden: Hej mook. Fitness kunne jo eventuelt være en mulighed, der er massere af mennesker jeg er begyndt at gå vildt mange ture efter hånden det har også hjulpet mig meget og der kan man virkelig samle tankerne Hej Noah, Jeg har prøvet en gang siden jeg kom til DK, og ja der var masser af folk(der kiggede) i fitness. Men synes bare jeg har mest brug for at have fred og ro hvis jeg skal dyrke motion. Så jeg valgte at tage på en løbetur om aftenen(midt om natten) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 13. December, 2021 Mook skrev, 1 time siden: Hej Noah, Jeg har prøvet en gang siden jeg kom til DK, og ja der var masser af folk(der kiggede) i fitness. Men synes bare jeg har mest brug for at have fred og ro hvis jeg skal dyrke motion. Så jeg valgte at tage på en løbetur om aftenen(midt om natten) Ja okay, ja der kan godt være en masse der kigger men det skal man ikke tage sig af en løbetur er også godt, jeg løber selv en del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 13. December, 2021 Mook skrev, 1 time siden: Hej Noah, Jeg har prøvet en gang siden jeg kom til DK, og ja der var masser af folk(der kiggede) i fitness. Men synes bare jeg har mest brug for at have fred og ro hvis jeg skal dyrke motion. Så jeg valgte at tage på en løbetur om aftenen(midt om natten) Det problem kender jeg godt, men de kigger efter mig af en anden grund end de kigger på dig . Du skal føle dig smigret, jeg skal føle mig generet, jeg vejer ca det samme som de vægte de store drenge løfter, og det gør du IKKE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 14. December, 2021 N10Ah skrev, for 22 timer siden: Ja okay, ja der kan godt være en masse der kigger men det skal man ikke tage sig af en løbetur er også godt, jeg løber selv en del Ja, hvordan gik det med daten i fredags ellers ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 14. December, 2021 Mook skrev, for 2 minutter siden: Ja, hvordan gik det med daten i fredags ellers ? Jo tak fordi du spørg den gik over alt forventning og endte frækt ud til sidst skal se hende igen på torsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 14. December, 2021 Grydeskeen skrev, for 22 timer siden: Det problem kender jeg godt, men de kigger efter mig af en anden grund end de kigger på dig . Du skal føle dig smigret, jeg skal føle mig generet, jeg vejer ca det samme som de vægte de store drenge løfter, og det gør du IKKE. Nej, jeg kan ikke lide det når folk kigger på mig især mændene Ja, det kan jeg godt forstå. Men så må I derhjemme holder lige en pause med forårsruller i stykke tid. Så ville jeg meget gerne kigge på dig med mine smukke øjne til Jan måned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 14. December, 2021 N10Ah skrev, for 1 minut siden: Jo tak fordi du spørg den gik over alt forventning og endte frækt ud til sidst skal se hende igen på torsdag Wow, sådan Jeg er glad for I kunne lide hinanden også selvom at det kun var den første date Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 14. December, 2021 (edited) Mook skrev, for 23 minutter siden: Wow, sådan Jeg er glad for I kunne lide hinanden også selvom at det kun var den første date Mange tak hun er fra Kroatien og hun er virkelig smuk men vigtigst af at sød og Rar , vi snakkede meget om hendes hjemland vi må se hvor det bære os hen tusind tak Mook det er sødt af dig Redigeret 14. December, 2021 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 14. December, 2021 N10Ah skrev, for 1 minut siden: Mange tak hun er fra Kroatien og hun er virkelig smuk men vigtigst af at sød og Ear , vi snakkede meget om hendes hjemland vi må se hvor det bære os hen tusind tak Mook det er sødt af dig Dejligt, jeg håber I får en god kommunikation omkring tingene på tirsdag. En god aften til dig, Noah Kram/ Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 14. December, 2021 Mook skrev, for 2 minutter siden: Dejligt, jeg håber I får en god kommunikation omkring tingene på torsdag. En god aften til dig, Noah Kram/ Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 14. December, 2021 Mook skrev, for 19 minutter siden: Nej, jeg kan ikke lide det når folk kigger på mig især mændene Ja, det kan jeg godt forstå. Men så må I derhjemme holder lige en pause med forårsruller i stykke tid. Så ville jeg meget gerne kigge på dig med mine smukke øjne til Jan måned Overvåger du mig jeg er ved at kigge efter kamera i stuen. Jeg har lige spist hjemmelavet forårsruller, og hvordan kunne du vide det ? Kan du se helt til det mørke Jylland med dine smukke øjne ? Det er desværre her jeg holder til, det meste af tiden, og jeg ville ikke være bekendt at sende en selfie til dig. , men kunne godt tænke mig at se dig engang, helt uskyldigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 14. December, 2021 Mook skrev, for 15 minutter siden: Dejligt, jeg håber I får en god kommunikation omkring tingene på tirsdag. En god aften til dig, Noah Kram/ Mook Det har vi, hun virker også meget interesseret i mig tusind tak og i lige måde Mook du må have en dejlig aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 14. December, 2021 Grydeskeen skrev, for 44 minutter siden: Overvåger du mig jeg er ved at kigge efter kamera i stuen. Jeg har lige spist hjemmelavet forårsruller, og hvordan kunne du vide det ? Kan du se helt til det mørke Jylland med dine smukke øjne ? Det er desværre her jeg holder til, det meste af tiden, og jeg ville ikke være bekendt at sende en selfie til dig. , men kunne godt tænke mig at se dig engang, helt uskyldigt. Hahahha, ja jeg kan se det hele. Og du behøver ikke sender en selfie, jeg ved hvordan du ser ud Men vil se frem til du vil se mig snart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg