cremer1234 0 Skrevet 28. August, 2013 Jeg har besøgt en hel del piger igennem de sidste 10 år. Jeg tænker, at der ikke er den store risiko for smitte da det næsten alle steder er med kondom. Ja man kan få en gang fnat (kløe) men det kan man nemt komme af med. Hvad med jer andre, kunder og glædespiger er I nogensinde blevet smittet med et aller andet? Jeg fik den anden dag et udemærket blowjob i Århus af en pige som tilbyder det uden kondom og da det er så meget bedre end med regnfrakken på så kunne jeg simpelthen ikke sige nej tak. Som jeg læser det på nettet så er der en risiko for at få herpes, klamydia, syfilis osv. Det overrasker mig en hel del. Er der nogle af jer der ved mere om hvor stor risikoen er ved oral? Hvad med jer piger, hvordan har I det med at blive slikket af kunderne i forhold til risikoen for smitte? Og hvad med jer fyre, tør I blowjob uden kondom, og hvad siger I til det? Med venlig hilsen en lidt bekymret gæst, der frygter for at smitte hende der hjemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 28. August, 2013 Emne har været oppe mange gange før. Ja der er en risiko ved oralsex uden kondom, nogle har fået noget med hjem andre går fri, men det er lidt tilfældig om man får en gave med hjem. Hvor stor risikoen er svært at sige, men dyrker man usikkert sex hvilken oralsex uden kondom også er, er man i risikogruppen og bør testes jævnligt. Er man bekymret brug altid kondom! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlotte 5 Skrevet 28. August, 2013 Altså, jeg kender ikke mange piger, der helst vil indrømme, at de har været smittet med noget, selvom det kan være 5 år siden, og de nu er helbredt, så ødelægger det sandsynligvis forretningen. Måske nogen vil indrømme det, jeg ville ikke anbefale det. Og det er til trods for at mange rent faktisk HAR haft en kønssygdom i det danske samfund. Personligt kender jeg få piger privat (fra branchen) og de passer alle på sig selv, og intet uden, jo spansk og svensk, jeg gav selv ikke engang tut på toppen versionen af superfransk, og ingen af os, har nogensinde haft den slags sygdomme. Vælger man at få fransk uden, ja så gambler man, og det ansvar er ens egen og ingen andres. Det kan diskuteres, hvor stor en rolle den pågældende glædespige har i det ansvar, hun tager ansvar for sig selv. Jeg har altid ment, at en del af den gode service var - ingen sygdomme, og det mener jeg stadig, men den kan du KUN have i det tilfælde, at du ikke tilbyder uden gummi. Fx. en glædespige møder sygdomsfri op på arbejdet, hun har 5 gæster den dag, tre af dem for fransk uden gummi, nr. 2 gæst har en kønssygdom. Dette ved han, men siger det ikke, han er ligeglad, hun ved det ikke og giver fransk uden og uvidende, giver hun det videre til gæst nr 3, med ydelsen fransk uden gummi. Hvad skal hun gøre? mvh c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 28. August, 2013 Hvad skal hun gøre? Hvis man har sex (eller anden omgang med mennesker/dyr), er man som udgangspunkt selv ansvarlig for de sygdommen man eventuelt kan pådrages sig. Hvis man ikke vil have sygdommene, må man selv tage ansvar for at man ikke får dem. Dvs. både køber og sælger må selv tage ansvar, hvis de hver især vil beskytte sig mod sygdomme. At en pige giver smitte videre, er der ikke noget odiøst i. Både kunderne og pigen har jo selv valgt at tage den risiko for sygdom, som fransk uden kondom giver. Det eneste en pige der tilbyder fransk uden kan gøre, er at blive tjekket for sygdomme så oftest som muligt. Hun kan ikke drages til ansvar for at andre kunder bliver smittet, da kunderne jo selv har accepteret risikoen ved at få fransk uden. Mht. trådens overordnede emne, så kan man risikere alle typer seksuelt overførte sygdomme, men man kan nedbringe risikoen ved brug af kondom mv. Man kan i princippet kun nedbringe risikoen for sygdomme til 0 ved helt at lade være med at dyrke sex. Her er lige et oprids om hvordan de mest almindelige kønssygdomme smitter, jf. klinikken for kønssygdomme på Bispebjerg Hospital og sexsygdomme.dk: HIV smitter typisk kun via ubeskyttet samleje, via sæd, skedesekreter og blod. Gonoré er en bakterie, der kan smitte via ubeskyttet samleje, oralsex og kys. Herpes genitalis er en virus, og smitter ved tæt fysisk kontakt, typisk ved ubeskyttet samleje og oralsex Hepatitis A en en bakterie, der smitter ved ubeskyttet analsex og anden omgang med fækalier. Hepatitis B/C er en bakterie, der smitter seksuel kontakt via sæd, sekreter og slimhinder. Kondolymer er en virus (HPV), og smitter ved ubeskyttet sex, men meget sjældent ved ubeskyttet oralsex. Klamydia er en bakterie, og smitter ved ubeskyttet sex, men ikke ved ubeskyttet oralsex. Mollusker(vandvorter) er en virus, som overføres ved tæt kontakt Mycoplasma genitalium er en bakterie, som overføres ved ubeskyttet sex Syfilis er en bakterie, som smitter ved ubeskyttet sex, oralsex og dybe kys Fnat er en mide, og smitter ved tæt fysisk kontakt Fladlus smitter ved tæt fysisk kontakt Trichomonas er en parasit, der smitter ved seksuel kontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg