Hop til indhold

Recommended Posts

Var en tur forbi Daw og hade på forhånd aftalt fuldpakke 1000 kr.og troede at det galt det hele dvs. knep og sut men jeg skulle blive klogede, mit i det hele fik jeg at vide at jeg skulle betale 500kr ekstra  hvis jeg ville ha det det hele med,  da jeg sagde nej blev prisen sat ned til 300 kr. med det samme det valgte jeg dog også at sige nej til hvilket Daw ikke blev sur ovre, efterfølgende fik jeg dog en rigtig god massage for det kan hun finde ud af men jeg føler mig dog megt snydt, 45 min massage og 15 min med lidt pilleri, tiden blev næsten holdt på en time.

Så sør for at få aftalerne på plads inden I drager afsted.

Gentagelse kommer nok ikke på tale.

Rigtig god weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter hvad jeg læser herinde, er thai-prisen for en fuld pakke generelt 1500 kr. Det kan så godt være, at nogle "forhandlingsvante" kan få presset prisen et par hundrede ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Butsaba er et af de steder, som på stedets annonce har fjernet priserne for de sjove ydelser. Det kan der være flere grunde til, men det gør det selvfølgelig sværere for os mænd at forholde sig til et eventuelt besøg. Tidligere kunne man få en time med fuld pakke for noget mindre end “standardprisen”, men om det stadig er tilfældet, ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 9 timer siden:

Efter hvad jeg læser herinde, er thai-prisen for en fuld pakke generelt 1500 kr

Det er standardprisen. Men nogle få kører/kørte med en betydelig lavere pris. Noget tyder på at Dao for nyligt har lagt 50% på prisen hun ellers har kørt med i årevis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også en kommentar til denne tråd.

Har nemlig været forbi i december måned. Jeg går ud fra det er Butsaba på Christianshavn vi omtaler.

Fik hurtig kontakt via sms og stod der kort tid efter. Jeg er kommet der igennem en hel del år og der har på det sidste været skiftet grundigt ud i personalet. Det til trods så har prisen for 1 time med all incl altid været en tusse - som til tider også har været annonceret og andre gange ikke. 
Denne gang var det endnu en gang en ny ansat og ingen mammasan at se som jeg altid hilser på. 
Så stor var forbavselsen da denne nye kvinde også som beskrevet tidligere i denne tråd ville have 1500 kr for all incl. Fortalte jeg havde kommer der mere end 10 år og aldrig oplevet så stor en prisstigning og det endte da også ud med at den tusse som jeg plejer at betale blev betalt. 
Det havde nok desværre sin indvirkning på kvaliteten for det var da ganske ringe og hendes manglende empati gjorde også sin virkning på junior så alt i alt en dårlig oplevelse på et sted jeg ellers har nydt at komme mange mange gange.

Og jo der er flere steder i og rundt om hovedstaden hvor man kan få 1 Tine for en tusse med all incl (FP) og bevares ja det er typisk thaier i den lidt voksne alder og måske lidt ekstra på sidebenene. 
Priserne har fået et generelt hug op efter,- måske er det fair måske ikke. Tror bare at pigerne i branchen bør også være opmærksom på at kravene til dem stiger - anmeldelserne får en hårdere vinkel når man nærmer sig 15-18-2000 kr for 1 time hvor man tidligere kunne få det 40-50-60 % billigere. Det vælter ind med piger fra hele verden som vil have en bid af kagen .

Tak hvis du læste med hertil og husk det er et subjektiv svar af mig og det er ene og alene hvad jeg oplever. Andre har deres mening som jeg respekterer 

godt nytår

Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 10 timer siden:

Har også en kommentar til denne tråd.

Har nemlig været forbi i december måned. Jeg går ud fra det er Butsaba på Christianshavn vi omtaler.

Fik hurtig kontakt via sms og stod der kort tid efter. Jeg er kommet der igennem en hel del år og der har på det sidste været skiftet grundigt ud i personalet. Det til trods så har prisen for 1 time med all incl altid været en tusse - som til tider også har været annonceret og andre gange ikke. 
Denne gang var det endnu en gang en ny ansat og ingen mammasan at se som jeg altid hilser på. 
Så stor var forbavselsen da denne nye kvinde også som beskrevet tidligere i denne tråd ville have 1500 kr for all incl. Fortalte jeg havde kommer der mere end 10 år og aldrig oplevet så stor en prisstigning og det endte da også ud med at den tusse som jeg plejer at betale blev betalt. 
Det havde nok desværre sin indvirkning på kvaliteten for det var da ganske ringe og hendes manglende empati gjorde også sin virkning på junior så alt i alt en dårlig oplevelse på et sted jeg ellers har nydt at komme mange mange gange.

Og jo der er flere steder i og rundt om hovedstaden hvor man kan få 1 Tine for en tusse med all incl (FP) og bevares ja det er typisk thaier i den lidt voksne alder og måske lidt ekstra på sidebenene. 
Priserne har fået et generelt hug op efter,- måske er det fair måske ikke. Tror bare at pigerne i branchen bør også være opmærksom på at kravene til dem stiger - anmeldelserne får en hårdere vinkel når man nærmer sig 15-18-2000 kr for 1 time hvor man tidligere kunne få det 40-50-60 % billigere. Det vælter ind med piger fra hele verden som vil have en bid af kagen .

Tak hvis du læste med hertil og husk det er et subjektiv svar af mig og det er ene og alene hvad jeg oplever. Andre har deres mening som jeg respekterer 

godt nytår

Amar Lover

Var på besøg i december. Daw har været min fortrukne massør i KBH de sidste mange år , god kemi og god behandling.

Prisen var den her gang steget til 1.500,- og kvaliteten faldet. Fik lidt rabat, men ved ikke om jeg gider komme der længere:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvad er problemet? Verden er ikke uforanderlig. Er prisen gået op efter at have være uændret i en årrække, har man to valg:

1) Accepter og betal.

2) Sig nej tak og find et andet sted.

Såre simpelt.

Med tiden stiger alt. Undtaget lemmet - det falder med alderen....

GODT NYT ÅR!

 

Overvejede en kort periode at ændre navn til Johannes Dypperen, men det kan Thai tøserne (heller) ikke udtale.

 

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah det er min erfaring at man sjældent får bedre service af at presse prisen.. Big surprice.. Altså, jeg har egentlig ikke noget imod at betale 1500 for en time - hvis det er godt! - den korte version er nok at pris og kvalitet ikke følges ad. Det er sådan set i orden. Så kan man jo bare lade være med at komme igen.. Det sidste års tid synes jeg at kvaliteten er steget. Måske fordi køen af kunder har været kortere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betaler også gerne ekstra hvis det har været godt eller de har måttet kæmpe lidt mere for et resultat - som Default User skriver så er der kun en ting, der falder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja alting stiger og sandt nok man bliver måske 1500 fattigere og kommer så bare ikke igen. 
50 % stigning synes jeg så bare måske fordrer at klinikken måske også steg tilsvarende. 
og ja man kan ikke tage alle over samme kam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, den 2.1.2022 at 19:35:

Ja alting stiger og sandt nok man bliver måske 1500 fattigere og kommer så bare ikke igen. 
50 % stigning synes jeg så bare måske fordrer at klinikken måske også steg tilsvarende. 
og ja man kan ikke tage alle over samme kam

Du skal tage i betragtning, at prisen har ligget meget lav i en årrække. Derfor indeholder prisstigningen et efterslæb, der bringer den op på daglig vande. Om ydelsen så er prisen værd, well det er en helt anden historie. Men anmeldelserne her giver en ledetråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 6 timer siden:

Du skal tage i betragtning, at prisen har ligget meget lav i en årrække

Korrekt, og det samme var tilfældet hos Nina Siambabe på Vesterbro og på Apex Siam på Frederiksberg. Alle tre steder kunne man få en time med fuld pakke for 1000 kr, og alle tre steder er prisen sat op til 1200 kr eller 1500 kr, virker det til. Og ja, prisstigninger på 20-50% virker selvfølgelig voldsomt fra det ene besøg til den næste, men med 1200 kr for en time ligger stederne dog stadig i den billige ende.

Det tricky ved Butsaba er, at stedet ikke længere annoncerer med ekstraydelsen. Mange af os, der kan huske den gamle annonce, vil nok derfor gå ud fra, at vi ved hvad prisen på den fulde pakke er. Det passer så bare ikke længere, hvilket er lidt træls at man først finder ud af, når man ligger med stiv dolk og er klar til erobre pigen. Men sådan er det, hvis man foretrækker charmen ved “go-with-the-flow” istedet for at aftale alting vedr ydelser og priser på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 17 timer siden:

Du skal tage i betragtning, at prisen har ligget meget lav i en årrække. Derfor indeholder prisstigningen et efterslæb, der bringer den op på daglig vande. Om ydelsen så er prisen værd, well det er en helt anden historie. Men anmeldelserne her giver en ledetråd.

Iøvrigt er situationen analog med sygeplejerskernes krav. Uden sammenligning iøvrigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Dao den anden dag. Betalte 1000 kr for 30 min. Hun virkede til at være i godt humør og da hun hørte at jeg bestilte den fulde pakke, sagde hun "haha vi skal kneppe" som en thai rigtig kan sige det. Min forventninger var høje, men vi startede med massage. Efter 5 minutter var jeg godt liderlig, og gjorde det klart, at vi bare kunne droppe massage og hoppe ud i knepperiet. Det var hun ikke meget for, og insisterede på at vi skulle gøre massagen færdig.

Nu var der gået 20 minutter, og efter flere forsøg på at komme videre i teksten, fik hun langt om længe gang i et hj. Hun gjorde sit bedste for at få mig til at komme, men uden held, så nu fik jeg endelig lov til at kneppe hende. Det var kun 5 minutter tilbage, så vi havde ikke meget tid. Flere har beskrevet hende som vild og PSE - det kunne jeg ikke genkende.

Måske ramte jeg en uheldig dag, men jeg fik det indtryk at hun reelt ikke gider sex.

Hun er flink og hendes massage er god, men hvis man kommer for sex, så var det en skuffende oplevelse.

Jeg kommer derfor ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ærgerligt for hun plejede altid at være klar på sjov og når man lagde 1000kr i starten så grinede hun altid og tog en på pikken. Kan huske at efter min anden udløsning og vi sluttede så sagde hun “næste gang tre”.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har vært der mange ganger de siste år og det har vært god service, men siste gang i sommer var Dao lite velvillig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver lige en kommentar med omkring mit eneste besøg hos Dao. Kom midt i regnen, og blev budt velkommen. Aftalte en time fp til 1000. Der gik lidt tid inden Dao kom ind i det meget lille værelse midt i klinikken. Hun startede massage af min ryg hvilket faktisk var god massage. Der kom MEGET olie på hele tiden, så jeg blev lidt nervøs for hvad der skulle ske. Jeg ventede stille og roligt på hendes program, det var første gang, så jeg ventede og så hvad der skete. Tiden gik og jeg tænkte primært på det kommende bj. Så blev det endelig vend om tid, og nu startede en udmærket hj. Jeg ventede stadig, og nu skete der lidt. Meget lidt.  Hun sad og spyttede på den, som man kan se på film, og jeg tænkte nu, nu. Men hj kom jeg først. Så blev jeg budt på et bad, og her kommer besøgets bedste oplevelse. Et vandfald af dejligt varmt vand kom ud af hanen. Aldrig prøvet så meget vand før fra en hane. Så der tog jeg lidt ekstra tid. En kop kaffe bagefter som var rigtig fin. Så et godt hj, ok massage, vandhanen og kaffen til 1000 for en time. Til 500 kommer jeg gerne igen men ellers var det bare en gang og sidste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
charlieCarlo skrev, for 28 minutter siden:

Jeg giver lige en kommentar med omkring mit eneste besøg hos Dao. Kom midt i regnen, og blev budt velkommen. Aftalte en time fp til 1000. Der gik lidt tid inden Dao kom ind i det meget lille værelse midt i klinikken. Hun startede massage af min ryg hvilket faktisk var god massage. Der kom MEGET olie på hele tiden, så jeg blev lidt nervøs for hvad der skulle ske. Jeg ventede stille og roligt på hendes program, det var første gang, så jeg ventede og så hvad der skete. Tiden gik og jeg tænkte primært på det kommende bj. Så blev det endelig vend om tid, og nu startede en udmærket hj. Jeg ventede stadig, og nu skete der lidt. Meget lidt.  Hun sad og spyttede på den, som man kan se på film, og jeg tænkte nu, nu. Men hj kom jeg først. Så blev jeg budt på et bad, og her kommer besøgets bedste oplevelse. Et vandfald af dejligt varmt vand kom ud af hanen. Aldrig prøvet så meget vand før fra en hane. Så der tog jeg lidt ekstra tid. En kop kaffe bagefter som var rigtig fin. Så et godt hj, ok massage, vandhanen og kaffen til 1000 for en time. Til 500 kommer jeg gerne igen men ellers var det bare en gang og sidste.

Aftalte 1 time fp-  og fik 1 time hj = 1000 kr.   Forstår godt du lidt skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 6.2.2022 at 06:06:

Aftalte 1 time fp-  og fik 1 time hj = 1000 kr.   Forstår godt du lidt skuffet.

Alt ok med dow,, det varme vand var virkeligt dejligt og kaffen var god.  Vi må videre..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...