AB455 3116 Skrevet 6. December, 2021 Sutteålen skrev, for 50 minutter siden: @tvr @AB455 Min tvivl opstår ved, at jeg mener det er tvivlsomt, om prostitution er et lovligt erhverv, der er omfattet af EU-retten. Hvis prostitution ikke er en aktivitet omfattet af EU-retten, så er en GP’er som altovervejende udgangspunkt ikke omfattet af GDPR-forordningen. Jeg er med med på, at der er tale om en gråzone, men medmindre, at der ligger en klar EUD-dom eller andet, som tager stilling til spørgsmålet så vil jeg forbeholde min tvivl. Prostitution er lovligt i Danmark. Danmark er en del af EU. Det er ikke nogen gråzone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 6. December, 2021 AB455 skrev, for 7 minutter siden: Prostitution er lovligt i Danmark. Danmark er en del af EU. Det er ikke nogen gråzone. Prostitution er lovligt, men det er ikke et anerkendt erhverv i Danmark. Det er også lovligt at gå i skoven, men det er heller ikke et erhverv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2021 AB455 skrev, for 31 minutter siden: Prostitution er lovligt i Danmark. Danmark er en del af EU. Det er ikke nogen gråzone. Lad mig omformulere mig. Det er ikke et anerkendt erhverv i Danmark, og dermed er der ikke alle de samme pligter og rettigheder som ved anerkendte erhverv. Hvis prostitution ikke er en aktivitet omfattet af EU-retten, så finder GDPR-forordningen ikke anvendelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 6. December, 2021 Sutteålen skrev, 1 time siden: Lad mig omformulere mig. Det er ikke et anerkendt erhverv i Danmark, og dermed er der ikke alle de samme pligter og rettigheder som ved anerkendte erhverv. Hvis prostitution ikke er en aktivitet omfattet af EU-retten, så finder GDPR-forordningen ikke anvendelse. Du har ret i at det ikke er et erhverv. Jeg kan konstatere at jeg ikke ved en fløjtende fis om prostitutions retsforhold. Om man så kan konkludere at databeskyttelsesforordningen ikke finder anvendelse, det ved jeg simpelt hen ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 6. December, 2021 Bananas skrev, for 1 time siden: Prostitution er lovligt, men det er ikke et anerkendt erhverv i Danmark. Det er også lovligt at gå i skoven, men det er heller ikke et erhverv. Jeg strækker våben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 8. December, 2021 cd2 skrev, den 6.12.2021 at 14:21: du bare er en gemen fupmager Og endnu engang. Fin tråd fra en GP smadres totalt af cd2, anklager, postulater, gisninger og utidig indblanding og ender som mundhuggeri og ret grimme inddirekte anklager mod andre brugeres koner samt x antal medlemmer debaterende jura ift databeskyttelsesloven i dette konkrete tilfælde, hvor en GP måske/måske ikke fortæller 4 med-GP’ere at en mulig stalker/tidsspillder kan have et tlfnr i private beskeder. S.U.K. Håber personligt Samantha og andre fortsat vil give indblik i de mange kunder, der gør deres glædespige-job både besværligt, ubehageligt, trættende, vanskeligt. Tak ts! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg