Hop til indhold

Scener fra en helt almindelig dag hos en glædespige.

Featured Replies

Skrevet
Sutteålen skrev, for 50 minutter siden:

@tvr @AB455

Min tvivl opstår ved, at jeg mener det er tvivlsomt, om prostitution er et lovligt erhverv, der er omfattet af EU-retten.

Hvis prostitution ikke er en aktivitet omfattet af EU-retten, så er en GP’er som altovervejende udgangspunkt ikke omfattet af GDPR-forordningen.

Jeg er med med på, at der er tale om en gråzone, men medmindre, at der ligger en klar EUD-dom eller andet, som tager stilling til spørgsmålet så vil jeg forbeholde min tvivl. 

Prostitution er lovligt i Danmark.

Danmark er en del af EU. 

Det er ikke nogen gråzone.

• Svar 78
  • Visninger 10.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tag dig sammen. Hvis den mand eksisterer - dit indlæg tyder mer på et reklameindslag - så håber jeg han politianmelder dig, da det du gør er klart ulovligt. Håber da nogen fra politiet læser med her o

• Jamen, så er dit gode råd jo givet videre til de useriøse af slagsen. Tro mig vi bliver ved med at samle mobilnumre på rådne mænd og dele dem i mellem os. Så at du hænger din høje hat på at det er ulo

• Rejsenetværk
    Rejsenetværk

Jeg liker ikke fordi jeg går ind for at bryde loven, men fordi at det er en god tråd om en rådden mand og rådne mænd der opfører sig råddent  Jeg går ikke ind for selvtægt, men GDPR lovgivningen

Skrevet
AB455 skrev, for 7 minutter siden:

Danmark er en del af EU. 

Prostitution er lovligt, men det er ikke et anerkendt erhverv i Danmark.

Det er også lovligt at gå i skoven, men det er heller ikke et erhverv.

Skrevet
AB455 skrev, for 31 minutter siden:

Danmark er en del af EU. 

Lad mig omformulere mig.

Det er ikke et anerkendt erhverv i Danmark,  og dermed er der ikke alle de samme pligter og rettigheder som ved anerkendte erhverv.

Hvis prostitution ikke er en aktivitet omfattet af EU-retten, så finder GDPR-forordningen ikke anvendelse.

Skrevet
Sutteålen skrev, 1 time siden:

Lad mig omformulere mig.

Det er ikke et anerkendt erhverv i Danmark,  og dermed er der ikke alle de samme pligter og rettigheder som ved anerkendte erhverv.

Hvis prostitution ikke er en aktivitet omfattet af EU-retten, så finder GDPR-forordningen ikke anvendelse.

Du har ret i at det ikke er et erhverv. Jeg kan konstatere at jeg ikke ved en fløjtende fis om prostitutions retsforhold.

Om man så kan konkludere at databeskyttelsesforordningen ikke finder anvendelse, det ved jeg simpelt hen ikke.

Skrevet
Bananas skrev, for 1 time siden:

Prostitution er lovligt, men det er ikke et anerkendt erhverv i Danmark.

Det er også lovligt at gå i skoven, men det er heller ikke et erhverv.

Jeg strækker våben ^_^

Skrevet
cd2 skrev, den 6.12.2021 at 14:21:

du bare er en gemen fupmager

Og endnu engang. Fin tråd fra en GP smadres totalt af cd2, anklager, postulater, gisninger og utidig indblanding og ender som mundhuggeri og ret grimme inddirekte anklager mod andre brugeres koner samt x antal medlemmer debaterende jura ift databeskyttelsesloven i dette konkrete tilfælde, hvor en GP måske/måske ikke fortæller 4 med-GP’ere at en mulig stalker/tidsspillder kan have et tlfnr i private beskeder. 

S.U.K. 

Håber personligt Samantha og andre fortsat vil give indblik i de mange kunder, der gør deres glædespige-job både besværligt, ubehageligt, trættende, vanskeligt. Tak ts! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.