Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende Torsdag aften.

https://annoncelight.dk/showad/310605

Det skulle vise sig at det helt sikkert ikke er hende på billederne.

Kommunkationen foregik op til på sms hvilket gik fint på engelsk.

Så ringede hun hvor jeg ikke nåede at ta den. Hver gang jeg ringede til hende tog hun den ikke men ringede tilbage. (det kommer vi tilbage til)

Da jeg ankom blev jeg modtaget af Amelii og den anden pige i lejligheden, men det var mest den anden pige som sagde noget.

Da vi var alene på værelset og pengene havde skiftet hænder viser det sig så at hun ikke kan et ord hverken tysk eller Engelsk, det var den anden pige jeg havde 

kommunikeret med og hende som havde ringet tilbage hver gang.

Dermed blev akten og sexen ufattelig kedeligt og mærkligt.

Jeg havde tilkøbt real kiss, som åbenbart i hendes verden var tantekys men i og med at der ingen kommunikation kunne være så opgav jeg at brokke mig.

Der er ingen tvivl om at det handler om at lokke nogen til og få tjent nogle penge, fair nok.

Men der var ingen service ingen kommunikation, det aftalte blev ikke opfyldt,  og ingen indlevelse man kunne se hun afskyede det.

Jeg blev så irriteret at jeg bare kørte på, kom, og gik.

Alt i alt en skidt dag i den Jydske :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massoeren skrev, for 23 minutter siden:

Men der var ingen service ingen kommunikation, det aftalte blev ikke opfyldt,  og ingen indlevelse man kunne se hun afskyede det.

Jeg blev så irriteret at jeg bare kørte på, kom, og gik.

Tja.... så kan du jo tilføje overgrebssex til din tjekliste.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 54 minutter siden:

Klart et overgreb. Han skulle være stoppet, og ha gav hende 500 kr ekstra, som en undskyldning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tinas mand skrev, for 3 minutter siden:

Klart et overgreb. Han skulle være stoppet, og ha gav hende 500 kr ekstra, som en undskyldning. 

Jeg er ikke helt klar over om du mener det eller laver sjov?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Tror ikke helt du ved, hvad seksuelt overgreb er... Helt vanvittig dum kommentar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emptyman skrev, for 29 minutter siden:

Tror ikke helt du ved, hvad seksuelt overgreb er... Helt vanvittig dum kommentar. 

Hvis man tydeligt i sin adfærd giver udtryk for, at man afskyr at gennemføre et samleje med et andet menneske,  burde det for enhver stå klart at der er tale om overgreb.  Jeg ved godt at i disse MeToo tider er det ny viden for mange mænd.  

At man har smidt lidt penge ændre sådant set ikke noget på præmisserne for overgreb.  At mange sikkert kan nikke genkendende til noget lignende, og typisk slår det lidt hen som "hun gjorde tydelig vis kun for pengene, og... hun burde ikke være i branchen" er vel i bund og grund nok mere et udtryk for et forsøg på ansvarsfraskrivelse end at man har overtrådt et andet menneskes grænser.

Så bliver man måske lidt sur, og glemmer sin anstædighed, og knepper igennem - Så kan hun lære det.   

Afslutningsvis er vil jeg så blot håbe, at andre holder sig væk fra steder som det beskrevne og...  hvis de oplever samme afsky, at de simpelthen går, uagtet at man har smidt lidt ussel mammon. 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Hvis man tydeligt i sin adfærd giver udtryk for, at man afskyr at gennemføre et samleje med et andet menneske,  burde det for enhver stå klart at der er tale om overgreb.  Jeg ved godt at i disse MeToo tider er det ny viden for mange mænd.  

At man har smidt lidt penge ændre sådant set ikke noget på præmisserne for overgreb.  At mange sikkert kan nikke genkendende til noget lignende, og typisk slår det lidt hen som "hun gjorde tydelig vis kun for pengene, og... hun burde ikke være i branchen" er vel i bund og grund nok mere et udtryk for et forsøg på ansvarsfraskrivelse end at man har overtrådt et andet menneskes grænser.

Så bliver man måske lidt sur, og glemmer sin anstædighed, og knepper igennem - Så kan hun lære det.   

Afslutningsvis er vil jeg så blot håbe, at andre holder sig væk fra steder som det beskrevne og...  hvis de oplever samme afsky, at de simpelthen går, uagtet at man har smidt lidt ussel mammon. 

At GP'er ikke nødvendigvis altid finder samlejet med en kunde dejligt, er vel et af vilkårene i branchen. Dette kan ikke sidestilles med den situation, hvor en pige siger fra, og hvor en kunde ved tvang og med det fornødne forsæt alligevel gennemfører samlejet. I dit indlæg ligestiller du også "overgreb" med at "overtræde grænser". Hvordan tror du en 25-årig GP har det, når hun får en 80-årig kunde. Tror du virkelig, at de alle sammen finder det super lækkert? Hvor går din grænse? Er det ok, hvis hun "kun" finder det "klamt", men ikke "afskyeligt"? Hvad hvis hun rent faktisk finder det afskyeligt, men er bedre til at skjule det end den anmeldte GP var her. Er det så også overgreb? Hvorfor er det afgørende for dig, om man er god til at skjule det? Hvis det ikke er afgørende, kan du så selv være helt sikker på, at du aldrig har været med en GP, som fandt seancen forfærdelig, men skjulte det godt, og hvor du derfor under den definition selv har forgrebet dig på en pige? Det afgørende må være, om der er givet et oprigtigt samtykke til samlejet. 

Og tænk dig nu lidt om, mon ikke trådstarter her overdriver lidt for at fremme forståelsen - pigen har nok næppe bogstaveligt talt ligget og grædt og haft opkast i mundet under besøget. I sådan en situation vil de fleste jo nok kunne forstå, at pigen ved sin adfærd har sagt fra og trukket sit samtykke tilbage. 

Det er dig, der burde genfinde din egen anstændighed. Du beskylder et andet menneske, helt uden belæg, for at begå en af de mest forfærdige forbrydelser. Du kan have dine egne definitioner, og man kan have mange svære diskussioner om, hvor præcist grænsen går, men absolut intet i trådstarters indlæg antyder, at han skulle have begået et seksuelt overgreb. 

Det står dig frit for at have din egen moralske holdning til, hvad trådstarter burde have gjort, da det gik op for ham, at pigen ikke nød det. Jeg tror heller ikke, jeg ville have lyst til at gennemføre under sådanne vilkår. Men det berettiger dig ikke til dine alvorlige beskyldninger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jøsses da :)

Der var ingen sigen fra, ingen nej og ingen gråd....

Blot total intetsigende gabende kedelig leverposteg...

Så jeg gjorde mig færdig uden at gøre mig umage for at forsøge at gøre det nemmest muligt udholdeligt for hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hey..before I arrived the service was agreed! I got what I was going there for, and I had a good opinion of her!nice person with a good mood,always open to communication!

I will leave a good review as the service was agreed and remained in a good opinion!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Darknet skrev, for 5 timer siden:

hey..before I arrived the service was agreed! I got what I was going there for, and I had a good opinion of her!nice person with a good mood,always open to communication!

I will leave a good review as the service was agreed and remained in a good opinion!

Darknet... But i didnt ;)

Funny that you are a brand new user and only have responded to this diskussion, no reviews only this  :D

Just thinking ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massoeren skrev, for 22 timer siden:

Jøsses da :)

Der var ingen sigen fra, ingen nej og ingen gråd....

Blot total intetsigende gabende kedelig leverposteg...

Så jeg gjorde mig færdig uden at gøre mig umage for at forsøge at gøre det nemmest muligt udholdeligt for hende.

Velkommen til "The dark side of EG"

En dårlig shitstorm er for nogle bedre end en ærlig anmeldelse...

Tak for advarslen i Bording:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrsofus69 skrev, for 20 timer siden:

Som du beskriver kommunikationen, har jeg svært ved at se der kunne være givet samtykke.................. 

Nej for den del hvor det blev aftalt at have sex for penge, og hvor pigen tog sit tøj af og lagde sig ned og spredte benene, det tæller hvert fald slet ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...