Guest N10Ah Skrevet 2. December, 2021 (edited) Jeg ved ikke hvorfor jeg deler det her med jer herinde men, jeg har i en tid følt mig enormt ensom. Ikke på den måde ensom, jeg har en dejlig familie og nogle dejlige venner omkring mig, jeg har arbejde og fritidsinteresse som holder min hverdag kørende. Jeg føler mig ensom på den måde at jeg savner en kæreste, det at have en at vågne op til om morgen, det med at have en at snakke med om hvordan hendes eller ens egen dag er gået. En man kan ligge og holde tæt, kysse og have nærhed med. Den ensomme følelse har stået på i noget tid. Jeg har i noget tid ikke rigtig følt jeg kunne snakke med andre end min bedste ven. Min familie har nok at se til, især min mor og jeg vil ikke være endnu en byrde at have på deres skuldre. Så derfor valgte jeg at lave dette opslag her. Er der andre end mig som virkelig savner den følelse ? Er der andre herinde som vil være ærlige og sige de står inde med samme Følelse som mig ? nogen er sikkert bedøvende ligeglad med en almindelig ligegyldig bruger som mig herinde. Men derfor er det egentlig et dejligt Forum at være i, at kunne snakke med folk man slet ikke kender overhovedet eller har mødt om nogle ting man ikke normalt snakker med andre om som venner, familie eller kollegaer. Her i sidste uge valgte jeg køre en meget spontan tur ned til tangkrogen i Aarhus. Jeg gik langs vandet, jeg gik og tænkte hele mit liv igennem både på godt og på ondt . Lige fra mine teenage år, fra tiden på min efterskole fra tiden da jeg startede min uddannelse og tænkte på den første gang jeg satte min fod ind i den her verden. Jeg fandt en bænk og satte mig, jeg fandt en country sang som hedder “neon Moon” den sang fortalte bare alt hvad jeg følte og tænkte. Og der begyndte tårerne at trille ned af mine kinder, jeg kunne bare ikke holde dem tilbage længere, for den følelse af ensomhed var der bare og er der sgu egentlig stadigvæk. Jeg får sundet mig lidt, og går videre. Længere op af vejen, kommer det her unge par gående hånd i hånd de smilte og grinte, jeg vil skyde på at de var på min alder. Jeg fik øjenkontakt med dem begge, og de gav mig et kærligt smil og nikkede til mig jeg smilte selvfølgelig tilbage og nikkede igen. Man kunne se de var så forelsket i hinanden, og det varmede sgu mit hjerte og gjorde mig glad selvom jeg selv savner den følelse, det var dejligt at se to unge mennesker på min alder gå hånd i hånd og være så smask forelsket i hinanden. Det er nu 6 måneder siden jeg blev single, og jeg husker dagen min daværende kæreste og jeg gik fra hinanden som var det igår . Det var kun 2 dage efter mit svendegilde at vi gik hver til sit. Jeg kunne ikke engang nyde mit eget svendegilde, jeg kunne ikke nyde samværet med min familie om eftermiddagen, og samværet med mine venner og klassekammerater om aftenen, og det kunne jeg ikke af den simple årsag at jeg vidste at min daværende kærestes og mit forhold var ved at smuldre og det var bare et spørgsmål om tid før vi gik fra hinanden. Dagen hvor vi gik fra hinanden kom, jeg har slet ikke kunne fokusere på arbejdet, jeg havde grædt hele natten, og det havde bare været en rigtig lorte dag på arbejde. Jeg kommer hjem og Kan se hun sidder i sofaen, og ser meget beslutsom ud, dog også ked af det. Jeg vidste godt hvad klokken havde slået, og vi gik desværre fra hinanden. Efter 7 med hinanden var det hele slut. Hun fandt sammen med en af mine bedste kammerater 2 uger efter vi gik fra hinanden og jeg var knust og mit hjerte revet i tusind stykker. Det værste er at selvom der er gået hele 6 måneder siden hende og jeg gik fra hinanden, og mit hoved rammer hovedpuden og jeg falder i søvn. Så drømmer jeg stadig om hende nogle gange, nogle gange kan jeg stadig mærke hende i mine arme når jeg sover. Men når jeg så vågner, så finder jeg ud af at det bare var røg, hun er der ikke hun giver det vi engang havde til en anden nu. Jeg trådte ind i denne her verden med at besøge glædespiger i august 10 piger har jeg fået besøgt , og her kan jeg på en eller anden måde finde trøst. Selvom det er et betalt besøg og at der ikke er følelser indblandet fra min side af ved et besøg. så har jeg ikke fortrudt at være blevet en del af dennne verden eller eroguide for den sags skyld. Selvom jeg savner at have en kæreste og alt hvad det indebære, så er jeg også glad for at være single og kunne gøre lige hvad end jeg har lyst til, og så er jeg heller ikke klar til at give slip på det her med at besøge glædespiger. Jeg ville savne det for meget, og jeg ville også savne at være en del af eroguide, jeg ville have for dårlig samvittighed hvis jeg fik en kæreste og så besøge glædespiger i al hemmelighed bag hendes ryg det ville jeg ikke kunne byde hende. Så det med at besøge glædespiger og dele det med jer herinde er blevet en fast del af mig, en fast lille dyr hobby som jeg ikke er klar til at give slip på. Jeg har været en del af dating verden siden jeg blev single, jeg har både en tinder profil, en happn profil, og en profil på scor. Og jeg må være ærlig at selvom jeg har haft en del succes på tinder, så er jeg i den grad også blevet afvist, ghostet når pigen har mistet interessen for mig og såret. Det samme på happn og scor. Scor skulle jeg aldrig have meldt mig ind i. Jeg har valgt at lægge dating verden lidt på hylden, jeg har vel givet lidt op. Jeg kommer nok igen når jeg føler jeg er klar til det. Jeg er glad for at denne her verden eksistere, jeg er glad for at glædespiger eksistere, i glædespiger er med til at tage mig og andre væk fra en stressende hverdag, både på job men også derhjemme. Det lille afbræk fra hverdagen ved et besøg hos jer, er alle pengene værd. Selvom det kun er for en og betalt kort stund, så fjerner det min ensomhed, og det fylder den tomhed ud jeg kan have i mig, dog for en kort stund og det ville jeg af hjertet takke jer for. jeg er ked af det blev lidt sentimentalt, men jeg havde brug for at komme ud med det her, jeg håber i vil tage godt imod dette opslag det er noget der har fyldt så længe. Men jeg vil slutte af med at sige tak til her glædespiger fordi i er her, både danske som udenlandske glædespiger, jeg er så glad for den insats i yder, og hvor er det dejligt at kan tage os mænd væk fra en så travl og stressende hverdag, om det så bare er i 15,30,45 minutter eller 1 time, så jeg og mange andre taknemmelige for at i er her, og vi værdsætter og påskønner jer Jeg vil også gerne takke jer drenge herinde, jeg nyder at læse jeres anmeldelser om det så er her i Jylland, Odense/Fyn eller København så er det fedt at læse om jeres besøg hos pigerne. Jeg nyder også at læse om jeres forskellige synspunkter herinde, selvom en anmeldelse kan ende ud i en kæmpe diskution blandt andre brugere eller en diskution med en glædespige, så er i og glædespigerne med til at gøre det fedt at være på eroguide. jeg vil sige tak til jer alle sammen for at gøre verden et bedre sted at leve i med venlig hilsen Noah Redigeret 2. December, 2021 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 2. December, 2021 Kære N10Ah det var smukt og ærligt skrevet. Der er ikke nogen der kommer igennem et liv uden at opleve tab af den ene eller anden slags. Godt at vi har de gode og omsorgsfulde GP'er til at trøste i nødens stund. Hilsen til dig, Tom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 2. December, 2021 Kan forstå at du er rimelig ung og af og til har du haft succes med dating - så du er nok ikke helt uattraktiv og hvis du ellers forstår at passe dit arbejde, tjene nogle penge og ikke går i druk eller ud i stoffer over en enkelt kæreste - så skal der nok dukke en ny kæreste op og tage dig i hånden på et tidspunkt, hvis du ellers også sørger for stadig at være lidt social og hjælpsom. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. December, 2021 (edited) Dristige skrev, for 22 minutter siden: Kære N10Ah det var smukt og ærligt skrevet. Der er ikke nogen der kommer igennem et liv uden at opleve tab af den ene eller anden slags. Godt at vi har de gode og omsorgsfulde GP'er til at trøste i nødens stund. Hilsen til dig, Tom Tusind tak det varmer virkelig at du synes det. Det var virkelig grænseoverskridende at komme ud med. Nej det har du helt ret de er desværre sådan livets lange veje, er jeg har slugt mine kameler som alle andre har. Desværre var brudet med min eks kæreste desværre det der fik min verden til at smuldre. jeg er så enig med dig, selvom det er et betalt besøg og de minutter man har betalt for flyver afsted, så er det en god form for trøst og så det bare generelt dejligt at besøge dem med venlig hilsen Noah Redigeret 2. December, 2021 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. December, 2021 Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden: Kan forstå at du er rimelig ung og af og til har du haft succes med dating - så du er nok ikke helt uattraktiv og hvis du ellers forstår at passe dit arbejde, tjene nogle penge og ikke går i druk eller ud i stoffer over en enkelt kæreste - så skal der nok dukke en ny kæreste op og tage dig i hånden på et tidspunkt, hvis du ellers også sørger for stadig at være lidt social og hjælpsom. Det må jeg nok komme til kende med at jeg er, jeg bliver 27 år på torsdag næste uge. Ja det har jeg, jeg har haft en del succes med dating. Men når det så er sagt så er dating verden en hård verden må jeg indrømme. Jeg vil beskrive mig selv som værende en ung mand der går op i sit udseende og krop. Men jeg har hjertet det rette sted, jeg er altid høflig og venlig overfor andre og vil altid hjælpe og sætte andres behov fremfor mine. Det håber jeg jo også det en dag kommer. Jeg er meget socialt anlagt og er meget ude, og hjælper skam gerne hvor der skal hjælpe. du skal have mange tak for dit input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 2. December, 2021 Det gør mig ondt for dig, at du har mistet din kæreste. Misforstå mig ikke, men det er der masser af andre mennesker, som også har, og langt de fleste kommer heldigvis godt videre. Det gør du også. @Jernsvinet skrev det så godt, at du skal passe på ikke at gå i druk eller stoffer. Men ligesom øl er til tørst, ikke til trøst, så er glædespiger til glæde, ikke til (kun) til trøst. De er dyre og afhængighedsskabende. Måske du skal acceptere at være single nogen tid. Find andre interesser, i stedet for konstant at fokusere på den mistede kæreste. Pludselig dukker der en ny op. Kom videre i livet, du er ung! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 2. December, 2021 Hej Noah ja ved tab af den ene eller anden slags kommer vires sårbarhed frem i vores erkendelse - tak for dit mod til at dele, når (for det kommer) du finder en kæreste så vil du også droppe denne her købesex verden - indtil da nyd købesex og husk det er en illusion og en oplevelse du køber. Selv tror jeg ikke så meget på dating så “ud i livet” flirt lidt med de unge damer i fitness (vær sikker de ikke har kæresten med) og når di kan tag ud og rejs, single tours revet selskab der arrangerer rejser for singler. “Den bedste måde at kommer over en kvinder er at komme oven på en ny” Det er de færreste der kun møder og forelsker sig een gang i livet. held og Lykke fremover Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 2. December, 2021 Kære @N10Ah Ensomhed kan virkeligt være en hårdt. Jeg kan høre at det fylder rigtig meget hos dig. Vi kommer alle sammen til at blive ramt i løbet af livet af en eller flere af disse svære følelser (fx sorg, angst eller depression) og selvom det er svært og hårdt, så går det over igen - for de fleste ved selvhjælp, tid, venner og familie. Man kan sagtens være ensom blandt andre, det tror jeg alle kender, ligesom alle kender til depression og angst. Men hvis du ikke kan flytte dig i en bedre retning, så sig det til nogen i din omgangskreds. Hvis ikke du selv eller dine omgivelser kan hjælpe dig, så du kan mærke det, så vil jeg anbefale dig at tale med din læge eller en psykolog. For det kan og vil blive bedre, det kan bare være svært at se hvordan når man kravler rundt nede på bunden af et stort hul. Jeg har selv haft rigtig god gavn af at tale med en psykolog, når mine livskriser var ved at slå mig helt omkuld. N10Ah skrev, 1 time siden: Min familie har nok at se til, især min mor og jeg vil ikke være endnu en byrde at have på deres skuldre. Nu kender jeg ikke din familie, men hvis du siger du har brug for hjælp, så tror jeg ikke bare de vil hjælpe, men også være glade for at være der når du har brug for det. Selvom noget er hårdt, svært og belastende, så kan det også være livsbekræftende og anerkendende. Det er to fede følelser, du kan give ved at bede om hjælp hos dine nærmeste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 2. December, 2021 Tak for din deling ja ensomhed er en svær følelse også når man er ensom sammen med sin partner. det der “ghosting” er bare noget af det laveste man kan gøre… det er jo helt fint at man ikke er interssret i at date/se et menneske igen, men for dælan så sig det dog… det med bare at lade en hænge og tørre indtil man endeligt fatter den anden er en idiot der ikke er interesseret i en kvæver bare så meget energi og underminerer ens selvværd ret meget hvis man ikke passer på. nøj hvor er det boget nosseløst lort at ghoste andre. To af mine børn har også prøvet det og det sætter sig hårdt. Jeg håber ungdommen vågner op og stopper det der ghosting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 2. December, 2021 (edited) N10Ah skrev, for 51 minutter siden: Det må jeg nok komme til kende med at jeg er, jeg bliver 27 år på torsdag næste uge. Ja det har jeg, jeg har haft en del succes med dating. Men når det så er sagt så er dating verden en hård verden må jeg indrømme. Jeg vil beskrive mig selv som værende en ung mand der går op i sit udseende og krop. Men jeg har hjertet det rette sted, jeg er altid høflig og venlig overfor andre og vil altid hjælpe og sætte andres behov fremfor mine. Det håber jeg jo også det en dag kommer. Jeg er meget socialt anlagt og er meget ude, og hjælper skam gerne hvor der skal hjælpe. du skal have mange tak for dit input Mange tak. Siden jeg blev skilt, har jeg haft et par veninder, søgt lidt på Tinder og facebookgrupper for enlige, været på et par ferieture til Thailand og fået et par veninder dernede jeg ofte skriver med, gået mere i byen til koncerter mm. og har derfor ikke haft det store behov eller lyst til at besøge glædespiger (har også villet spare lidt op til ferieture istedetfor) - og så nu pludselig er der en ung asiatisk pige, der vil være sammen med mig, selvom jeg er snart 40 år ældre Redigeret 2. December, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 2. December, 2021 Ensomhed er men menneskets største frygt og fjende. Spot on som en anden nævner: miste noget uanset hvad, får ofte mennesket til at søge hullet, tomheden, ensomheden udfyldt med noget andet. Bla alkohol. Der som GLÆDESpiger bør skabe og byde glæde, ikke trøst. Lyder lidt på dine mange indlæg, at du søger trøst og ydre bekræftelse eller udfyldning. Selv om en del af fx sex/samvær jo også er rart både kemisk og social (udløser endorfiner: lykkefølelse). Pas på besøg og sex ikke forveksles og skaber afhængighed. Det latterlige, men ikke desto mindre korrekte - tid læger alle sår - betyder ikke at savn/ensomhed/sorg, som det jo også er at miste et forhold (ikke kun kæresten men forholdet), forsvinder men at det fylder mindre. Bla fordi andre ting med sundt samvær og glæde (ikke betalt og trøst) finder ind i ens liv, tanker, følelser. Derfor kan betalte ting som alkohol, TP’er og GP’er eller en psykolog sagtens udgøre en hjælp, en trøst, en glæde. Momentant. Senere skulle det gerne ske mere naturligt ved egne venner, nye bekendtskaber og interesser. Find evt een ny ting at prøve, besøge, lave (hobby eller lignende) og/eller check hvad dit ‘Kærlighedssprog’ er. Og husk. Nogle gange skal man også blot være i savnet, ensomheden og give det tid til at hele. Mærke. Som en engang skrev (Johs Møllehave?): det skal mærkes, at vi lever. På godt og ondt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. December, 2021 (edited) Bruneøjne76 skrev, for 50 minutter siden: Ensomhed er men menneskets største frygt og fjende. Spot on som en anden nævner: miste noget uanset hvad, får ofte mennesket til at søge hullet, tomheden, ensomheden udfyldt med noget andet. Bla alkohol. Der som GLÆDESpiger bør skabe og byde glæde, ikke trøst. Lyder lidt på dine mange indlæg, at du søger trøst og ydre bekræftelse eller udfyldning. Selv om en del af fx sex/samvær jo også er rart både kemisk og social (udløser endorfiner: lykkefølelse). Pas på besøg og sex ikke forveksles og skaber afhængighed. Det latterlige, men ikke desto mindre korrekte - tid læger alle sår - betyder ikke at savn/ensomhed/sorg, som det jo også er at miste et forhold (ikke kun kæresten men forholdet), forsvinder men at det fylder mindre. Bla fordi andre ting med sundt samvær og glæde (ikke betalt og trøst) finder ind i ens liv, tanker, følelser. Derfor kan betalte ting som alkohol, TP’er og GP’er eller en psykolog sagtens udgøre en hjælp, en trøst, en glæde. Momentant. Senere skulle det gerne ske mere naturligt ved egne venner, nye bekendtskaber og interesser. Find evt een ny ting at prøve, besøge, lave (hobby eller lignende) og/eller check hvad dit ‘Kærlighedssprog’ er. Og husk. Nogle gange skal man også blot være i savnet, ensomheden og give det tid til at hele. Mærke. Som en engang skrev (Johs Møllehave?): det skal mærkes, at vi lever. På godt og ondt. Tusind tak for dit input, og det er meget velskrevet. Da jeg blev single, eftersøgte jeg ikke alkohol heldigvis. Jeg var nede og skrabe bunden, så bunden ikke kunne skrabes mere. Jeg var dog på nippet til at begå selvmord, men en ordentlig kleppert af en G4S vagt forhindret mig i at gøre noget der kunne sørge for at jeg ikke var her mere permanent. Jeg vil også lige sige jeg kunne nok have formuleret mig bedre, men når går på besøg hos en gp så er det bestemt også glæden der fylder i et besøg, jeg kommer glad ind og går bestemt også glad ud i igen absolut der skal ikke vækkes nogen tvivl. Ensomheden kan bare god trace over, og jo tomheden bliver fyldt ud for en kort stund. Men det er absolut ikke derfor jeg vælger at besøge en glædespige, der er godt nok mange andre gode grunde. Jeg er ikke afhængig af købesex, jeg vil derimod sige det er en hobby jeg går til når pengene er til det, og efter et endt besøg hvor suset i maven stadig er der, så er det rart at tænke på det, men ellers så lægger jeg det på hylden. Jeg vil gerne indrømme at i starten blev jeg lidt følsesmæssigt involveret men jeg går ind med et helt andet mindset nu. jeg har et arbejde, en fritidsinteresse og en dejlig familie og nogle dejlige venner så det er ikke der ensomheden kommer, det er simpelhent savnet til at have en i sit man kan have tryghed og nærhed med. Jeg nyder også singlelivet og alle dets facetter, nogle gange tager ensomheden bare godt fat i mig men jeg vil citere en tekst fra den sang jeg fandt “but i’ll be alright as Long as there’s light from a neon moon” Redigeret 2. December, 2021 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. December, 2021 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Mange tak. Siden jeg blev skilt, har jeg haft et par veninder, søgt lidt på Tinder og facebookgrupper for enlige, været på et par ferieture til Thailand og fået et par veninder dernede jeg ofte skriver med, gået mere i byen til koncerter mm. og har derfor ikke haft det store behov eller lyst til at besøge glædespiger (har også villet spare lidt op til ferieture istedetfor) - og så nu pludselig er der en ung asiatisk pige, der vil være sammen med mig, selvom jeg er snart 40 år ældre Det var så lidt jeg er glad for du har fundet din vej her i livet, jeg er oprigtigt glad på dine vegne. Det er dejligt når man finder sin vej her i livet. Det skal også siges når jeg engang finder jeg en kæreste stopper jeg også i denne verden, lige nu er jeg single og kan jo gøre hvad jeg vil. Jeg nyder denne verden med at besøge en gp ny som fast. Jeg er glad for at du har mødt hende, jeg håber l har det dejligt sammen i to og ønsker jer det bedste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. December, 2021 Anders-and skrev, 1 time siden: Tak for din deling ja ensomhed er en svær følelse også når man er ensom sammen med sin partner. det der “ghosting” er bare noget af det laveste man kan gøre… det er jo helt fint at man ikke er interssret i at date/se et menneske igen, men for dælan så sig det dog… det med bare at lade en hænge og tørre indtil man endeligt fatter den anden er en idiot der ikke er interesseret i en kvæver bare så meget energi og underminerer ens selvværd ret meget hvis man ikke passer på. nøj hvor er det boget nosseløst lort at ghoste andre. To af mine børn har også prøvet det og det sætter sig hårdt. Jeg håber ungdommen vågner op og stopper det der ghosting Det var så lidt, jeg er glad for måden det blev taget imod på. Det var enormt grænseoverskridende for mig. Ghosting er som du siger slet ikke i orden, at blive efterladt som et spørgsmålstegn og tanken “hvad gjorde jeg lige galt ?” Er en umoden måde at gøre tingene på. Men det er blot et bevis på, at personen der ghoster ikke er moden nok til at fortælle en ansigt til ansigt at man ikke er interesseret. jeg er ked af dine børn også har været det igennem, jeg går igennem det nu og det gør faktisk enormt ondt skulle jeg hilse at sige. Nu er jeg selv ung, men jeg ville aldrig ghoste et andet menneske du har ret der skal bare stoppes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 2. December, 2021 N10Ah skrev, for 2 minutter siden: Det skal også siges når jeg engang finder jeg en kæreste stopper jeg også i denne verden, Lad være med at sige det - når man her en kæreste eller kone - er det faktisk mere spændende at besøge en glædespige af og til for at få lidt afveksling og inspiration til de hjemlige gemakker - og med kone/kæreste er det svært at date eller tage på længere ferieture til eksotiske steder, hvor pigerne er mere varme end man er vant til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1322 Skrevet 2. December, 2021 Meget fint og ærligt skriv, Noah.....har altid syntes denne skønne sang fortæller smukt om de følelser man har i denne situation...prøv at lyt engang, Noah: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. December, 2021 AB455 skrev, for 1 time siden: Kære @N10Ah Ensomhed kan virkeligt være en hårdt. Jeg kan høre at det fylder rigtig meget hos dig. Vi kommer alle sammen til at blive ramt i løbet af livet af en eller flere af disse svære følelser (fx sorg, angst eller depression) og selvom det er svært og hårdt, så går det over igen - for de fleste ved selvhjælp, tid, venner og familie. Man kan sagtens være ensom blandt andre, det tror jeg alle kender, ligesom alle kender til depression og angst. Men hvis du ikke kan flytte dig i en bedre retning, så sig det til nogen i din omgangskreds. Hvis ikke du selv eller dine omgivelser kan hjælpe dig, så du kan mærke det, så vil jeg anbefale dig at tale med din læge eller en psykolog. For det kan og vil blive bedre, det kan bare være svært at se hvordan når man kravler rundt nede på bunden af et stort hul. Jeg har selv haft rigtig god gavn af at tale med en psykolog, når mine livskriser var ved at slå mig helt omkuld. Nu kender jeg ikke din familie, men hvis du siger du har brug for hjælp, så tror jeg ikke bare de vil hjælpe, men også være glade for at være der når du har brug for det. Selvom noget er hårdt, svært og belastende, så kan det også være livsbekræftende og anerkendende. Det er to fede følelser, du kan give ved at bede om hjælp hos dine nærmeste. Jeg siger af hjertet tusind tak for dit input. Det er begyndt at fylde meget for mig desværre, jeg er kommet til et punkt hvor jeg desværre også har mistede håber. Dating verden er hård kan jeg fortælle dig, jeg bliver også følelsesmæssigt tømt når jeg får en afvisning. Jeg vil betegne mig selv som en attraktiv ung mand, som gør noget ud af sig selv og går op i min træning. Men når man bliver afvist føler man sig som der grimmeste i verden, jeg er aldrig og jeg mene aldrig klam overfor piger jeg skriver aldrig klamme eller nedværende ting, heller ikke når jeg besøger en glædespige. Jeg behandler kvinder med respekt. Men når jeg bliver afvist så gør det bare så ondt. Jeg har snakket med både en psykolog og sexolog, og de har givet mig nogle gode værktøjer til hvordan jeg håndtere dette, men nogle gange fyldes mine tanker med det trælse der fylder. Du skulle bare vide hvor mange gange jeg ikke har løjet for mig selv og løj for mit stakkels hjerte at min daværende kæreste vil komme tilbage en dag. Det er virkelig ubehageligt at drømme om sin daværende kæreste stadig ligger i armene på mig og jeg faktisk føler jeg kan mærke hun ligger der og så vågner man og så er hun der ikke og det går op for en at det bare var en drøm. Det er det mest ubehagelige. min familie er det dejligste jeg har og jeg elsker dem overalt på jorden. jeg har snakket med min familie, jeg har snakket med mine venner, og de støtter mig. Nogle gange hjælper det bare ikke, det giver mig selvfølgelig trøst men det fjerner desværre bare ikke de tanker ensomheden efterlader i mit stakkels hoved. jeg må bare give mig selv ordentlig tid til ordentligt at hele, jeg må give mig tid til at græde ud når jeg har brug for at græde ud. men jeg kan forsikre dig om at jeg nok skal klare mig. Jeg er okay, og jeg skal nok blive endnu mere okay. Tiden heler alle sår. Da jeg blev single havde jeg desværre ikke lyst til at leve mere, jeg var på nippet til at hoppe ud foran en bus der kom i fuld fart og håbe at bussen kunne tage livet af mig hurtigt og smertefrit for jeg ville ikke mere. Heldigvis blev jeg forhindret i at ende mit liv forevigt, af en stor G4S vagt som har stået lige bag ved mig og havde luret hvad jeg var på vej til at gøre som sagde disse ord der stadig sidder i hovedet på mig han sagde “jeg ved ikke hvad der er sket med dig, men jeg kan sige at sådan en ung mand som dig ikke skal begå selvmord du har en masse at leve for og en masse dig vil savne dig og blive sønderknust hvis du forlod dem” og jeg takker den G4S vagt den dag idag hvis det ikke var for ham, så var jeg ikke her i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. December, 2021 GIANT COCK skrev, for 6 minutter siden: Meget fint og ærligt skriv, Noah.....har altid syntes denne skønne sang fortæller smukt om de følelser man har i denne situation...prøv at lyt engang, Noah: Tusind tak for det. Den sang fik lige et par tåre frem den beskriver ganske fint hvordan det hele føltes. Tak for dit dejlige input og tak for sangen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. December, 2021 Bødlen skrev, for 2 timer siden: Hej Noah ja ved tab af den ene eller anden slags kommer vires sårbarhed frem i vores erkendelse - tak for dit mod til at dele, når (for det kommer) du finder en kæreste så vil du også droppe denne her købesex verden - indtil da nyd købesex og husk det er en illusion og en oplevelse du køber. Selv tror jeg ikke så meget på dating så “ud i livet” flirt lidt med de unge damer i fitness (vær sikker de ikke har kæresten med) og når di kan tag ud og rejs, single tours revet selskab der arrangerer rejser for singler. “Den bedste måde at kommer over en kvinder er at komme oven på en ny” Det er de færreste der kun møder og forelsker sig een gang i livet. held og Lykke fremover Bødlen Jeg siger tusind tak for dit input, og tak fordi det blev modtaget så fint. Det var meget grænseoverskridende at skrive, og mange tåre kom frem imens jeg skrev det for jeg er rigtigt træt af at have det sådan her. Jeg håber det en dag kommer, men at godt kommer til dem som venter sagde en klog person engang. Haha ja jeg kan love dig for at der er mange damer der hvor jeg træner, der er nogle af dem der får en fantastisk røv i de træningstights. Og det er kogle gange svært at træne når man får sig en kigger. Ja der er pisse træls når de kommer med deres kæreste, men så kan man jo tænke hun trænger vidst til at have 2. spøg til side så siger jeg rigtig mange tak for dit dejlige input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. December, 2021 Brutus skrev, for 2 timer siden: Det gør mig ondt for dig, at du har mistet din kæreste. Misforstå mig ikke, men det er der masser af andre mennesker, som også har, og langt de fleste kommer heldigvis godt videre. Det gør du også. @Jernsvinet skrev det så godt, at du skal passe på ikke at gå i druk eller stoffer. Men ligesom øl er til tørst, ikke til trøst, så er glædespiger til glæde, ikke til (kun) til trøst. De er dyre og afhængighedsskabende. Måske du skal acceptere at være single nogen tid. Find andre interesser, i stedet for konstant at fokusere på den mistede kæreste. Pludselig dukker der en ny op. Kom videre i livet, du er ung! Hej @Brutus tak for dit dejlige input. Det gjorde ondt, mere end jeg vil indrømme. Jeg har benægtede og løjet overfor mig selv at jeg er videre, men det tror jeg i sidste ende ikke jeg er. Det var et 7 årig langt forhold der røg. Det var min trygshedsbase. Det gjorde endnu mere ondt at en uge efter finder hun sammen med en af mine bedste venner. Jeg var ødelagt og jeg var dybt ødelagt. jeg kommer nok ordentligt videre end dag, men forstå mig ret når jeg siger at det er noget så ubehageligt at drømme om at hun stadig ligger i mine arme og drømmen er så virkelig at man fysisk kan mærke hende. Men så vågner man og finder ud at det bare var en drøm. jeg burde måske have formuleret mig anderledes. Det er absolut ikke kun for at finde trøst tværtimod, jeg ser det som en glæde st besøge glædespiger, jeg er heller ikke afhængig jeg ser det som en dejlig hobby, og nyder besøget til fulde og lægger det på hylden når suset i maven man får efter endt besøg er forsvundet og så er det videre i teksten. Men jeg kan fortælle dig at da min daværende kæreste og jeg gik fes hinanden, havde jeg ikke lyst til at leve længere, og var lige ved at hoppe ud foran en bus i fuld fart. Jeg har accepteret at jeg er single, jeg nyder også at kunne gøre hvad jeg vil som for eksempel at pumpe jern hver dag i fitness ( jeg kan se resultater og det kan damerne også) men jeg er nok bare ikke ordentligt videre men det kommer jeg nok en dag jeg er som du siger ung, og har meget jeg skal opleve her i livet. Men jeg skal nok klare mig, det har jeg gjort med så meget andet. jeg siger tusind tak for dit input og dine trøstende ord det hjælper og for det skal du have et tusind tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 2. December, 2021 Giv det tid, så længe at din fhv kæreste fylder så meget som hun gør, bliver det nok svært at komme ind i et nyt seriøst forhold. For maaaaange år siden var jeg i samme situation i nærmest samme alder. Det var så før der vare noget der hed Tinder, dating osv.. dengang scorede man Min løsning var at "forsvinde" i en kortere periode, hvor jeg ligesom kom igennem det værste savn, hvorefter der kom en periode med en masse useriøse "scoringer" hvor vi var sammen få gange. Jeg var på ingen måde klar til mere, min ex fyldte stadig en del i mig, men over tid (9-12 måneder) fyldte hun mindre og mindre. Og så lige pludselig, udenfor det normale "scorings miljø", så stod hun der, hende som jeg godt kunne mærke ikke var "endnu en scoring", men noget mere alvorligt. Min ex var ikke væsentlig længere og det nye forhold fik lov at udvikle sig uhæmmet og naturligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. December, 2021 Bear skrev, for 8 minutter siden: Giv det tid, så længe at din fhv kæreste fylder så meget som hun gør, bliver det nok svært at komme ind i et nyt seriøst forhold. For maaaaange år siden var jeg i samme situation i nærmest samme alder. Det var så før der vare noget der hed Tinder, dating osv.. dengang scorede man Min løsning var at "forsvinde" i en kortere periode, hvor jeg ligesom kom igennem det værste savn, hvorefter der kom en periode med en masse useriøse "scoringer" hvor vi var sammen få gange. Jeg var på ingen måde klar til mere, min ex fyldte stadig en del i mig, men over tid (9-12 måneder) fyldte hun mindre og mindre. Og så lige pludselig, udenfor det normale "scorings miljø", så stod hun der, hende som jeg godt kunne mærke ikke var "endnu en scoring", men noget mere alvorligt. Min ex var ikke væsentlig længere og det nye forhold fik lov at udvikle sig uhæmmet og naturligt. Tusind tak for dit gode input. Jeg prøver at lomme så godt videre jeg kan, det er bare svært nogle gange desværre. men jeg har også arbejde og fritidsinteresse der kan tage mig væk fra tankerne. Nogle gange tager de desværre overhånd. jeg kunne godt forstille mig at dengang var det noget andet at date, den moderne dating verden er godt nok ikke nem kan jeg sige. Men for nu har jeg lagt på hylden. Jeg vil prøve at finde mig selv og komme ordentlig videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 2. December, 2021 N10Ah skrev, Lige nu: jeg kunne godt forstille mig at dengang var det noget andet at date, den moderne dating verden er godt nok ikke nem kan jeg sige. Men for nu har jeg lagt på hylden. Jeg vil prøve at finde mig selv og komme ordentlig videre. Det er nok i virkeligheden også hvad jeg gjorde, droppede at forsøge at finde "den eneste ene", men tog det som det kom, og så var hun der bare lige pludselig (søster til en kollegas kæreste). Vi har så i øvrigt været sammen i mere end 30 år . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 2. December, 2021 N10Ah skrev, 1 time siden: jeg må bare give mig selv ordentlig tid til ordentligt at hele, jeg må give mig tid til at græde ud når jeg har brug for at græde ud. Spot on. Hårdt men rigtigt. Og så god familie, gode venner, gode behandlere og gode værktøjer/strategier. Det tager tid, men det kommer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. December, 2021 AB455 skrev, for 3 minutter siden: Spot on. Hårdt men rigtigt. Og så god familie, gode venner, gode behandlere og gode værktøjer/strategier. Det tager tid, men det kommer. Det er desværre den hårde måde, men ting tager tid og det skal nok gå det er jeg sikker på. Det er dem der har hjulpet mig igennem det her trælse forløb, men en ting jeg er glad for som i virkelig glad for var at vi ikke fik børn sammen, vi snakket nemlig om at når jeg blev udlært så var det et perfekt tidspunkt. Men heldigvis nået vi ikke dertil, det havde været rigtig skidt. du skal have mange tak for dine trøstende ord det hjalp virkelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg