EroDK 34 Skrevet 29. November, 2021 Hej Jeg er heldigvis ikke selv afsløret ved GP besøg, men jeg tænker da over hvorhenne de holder til og hvor diskret stedet er. Men jeg tænkte på om der er nogle af jer der er blevet afsløret eller været tæt på som vil dele historien, både med hvordan i blev afsløret og hvordan i slap ud af det ... Hvis i slap ud af det. Jeg har da selv overvejet hvad jeg ville gøre hvis jeg mødte en nabo eller kollega der kom ud af den lejlighed jeg var på vej ind i 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cannon 9 Skrevet 29. November, 2021 Det er fordelen ved at bruge thai-massøsen til den slags. Hvis man møder naboen, så siger man bare, at ryggen knirker lidt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 29. November, 2021 LOL, tanken har strejfet mig flere gange. Generelt så synes jeg pigerne er gode til at sørge for at kunderne ikke møder hinanden i døren. Måske der er mindre fokus på det de tvivlsomme steder, men generelt så oplever jeg en høj grad af diskretion. Jeg har én gang prøvet at lige tage et quickie-stop mellem et par møder og en kollega så mig på gaden og dyttede og vinkede, det var midt inde i et boligkvarter i byen. Jeg var - officielt - lige stoppet for at købe noget til min eltavle på dba :D Den var nem at navigere ud af, det ville nok være anderledes hvis man stod i en lejlighed med håndklædet om livet og pludselig mødte en man kendte. Jeg forestiller mig denne her western-stemning hvor der er helt stille. Begge står stille og overvejer det næste træk nøje. Men uanset hvad, så tænker jeg at dem jeg kunne forestille mig at møde på de kanter nok ville foretrække en gensidig diskretion - noget ala "Det her har aldrig fundet sted. Punktum" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 29. November, 2021 Generelt, hvis man kærer sig meget om hvad folk tænker så er selvstændige piger i lejligheder et diskret valg. Thai massage er mange gange placeret indiskret og med neonskilte. Mange ved udmærket hvad der foregår. Taastrup Thai Massage ligger på en hovedgade med et giga skilt på facaden. Hvis man stiller sig ved hoveddøren og man kan se gennem vinduerne at Jenny komme trissende med sine kæmpe siliconebryster og kysse en i døren er det meget lidt diskret i forhold til hvis en man kender skulle komme forbi. Men hvis man nu giver dem et kald, finder man ud af de har en indgang på siden af bygningen så det er lidt mere diskret. Man kan jo altid tage kasket, solbriller og falsk mustache med hvis man vil være helt sikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 29. November, 2021 Herlig uhyggelig tråd... Er (endnu) ikke blevet spottet, men flere af de steder jeg har besøgt har været i områder hvor jeg kender en del, så tanken har bestemt strejfet mig. Besøgte for nyligt et lille thai sted, hvor man tydeligt kunne høre når der kom kunder i butikken. Men alle andre steder har der været nogenlunde afstand mellem de besøgende. Mødte dog én gang en der gik ud, der hvor jeg også skulle ind. Han lignede i øvrigt mig på en prik, da jeg forlod stedet: bestemt gang væk fra stedet med et hurtigt sideblik til alle der var i nærheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 29. November, 2021 Vinterfrakke, hue og mundbind så er du uigenkendelig 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 29. November, 2021 EroDK skrev, for 55 minutter siden:eller kollega der kom ud af den lejlighed jeg var på vej ind i Han har lige fået det du skal have om lidt Så bare smil og ønsk forsat god dag 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 29. November, 2021 Eller besøge os der køre med privat, diskret og tidsbestilling. Derved søger vi for der er luft i mellem vores aftaler og i ikke møder hinanden 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 29. November, 2021 Brutus skrev, for 20 minutter siden: Vinterfrakke, hue og mundbind så er du uigenkendelig Sådan en stod engang og ventede udenfor et thaisted, da jeg kom ud. Det er nogle år siden, så intet mundbind, men vinterfrakke, hue og store solbriller. Han var nu nem at genkende alligevel, man så ham tit på TV dengang 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 29. November, 2021 Hvis man møder en man kender PÅ stedet, så er man der jo i samme ærinde, hvad er så problemet? Ser nogen en gå ind et sted, hvor det nærmest er offentligt kendt, at det er et bordel, ja så er sagen jo en anden. Det kræver nok en ret god forklaring, en forklaring som nok ingen tror på. Selv har jeg ingen problemer med, at frekventere steder, også steder kendt som glædeshuse. Besøgte tidligere, dengang der stadig var aktivitet det pågældende sted, som ligger få kilometer fra mit hjem. Og hvor indgangen på ingen måde er diskret, ej heller bilen, hvis jeg ikke gik eller cyklede derhen. Det har jeg aldrig haft problemer med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 29. November, 2021 Det farligste øjeblik ved et pigebesøg er, når man i blinde træder ud ad døren fra klinikken. Man aner ikke, hvad man træder ud i, eller om man ramler ind i en forbipasserende, man måske kender. Jeg har prøvet det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4410 Skrevet 29. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 53 minutter siden: Det farligste øjeblik ved et pigebesøg er, når man i blinde træder ud ad døren fra klinikken. Man aner ikke, hvad man træder ud i, eller om man ramler ind i en forbipasserende, man måske kender. Jeg har prøvet det. Enig. Og det er endnu mindre ønskværdigt, hvis klinikkens ind/udgang ovenikøbet ligger lige ved et busstoppested, hvor folk står og venter. Derfor kan det være meget rart, at flere thaiklinikker har en bagdør, som fx fører ud i en opgang, hvorfra man kan gå ud på gaden ganske anonymt. Ellers er det også rigtigt, som @Cannon siger lidt mellem linjerne, nemlig at udenforstående ikke rigtig er klar over, hvor meget andet end massage, der foregår på mange af thaistederne. Og ved de det, bliver det nok sjældent påpeget alligevel fordi vedkommende ikke vil havne i en smådum “og-hvor-ved-du-så-det-fra?”-situation. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 29. November, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden: Ellers er det også rigtigt, som @Cannon siger lidt mellem linjerne, nemlig at udenforstående ikke rigtig er klar over, hvor meget andet end massage, der foregår på mange af thaistederne. Og ved de det, bliver det nok sjældent påpeget alligevel fordi vedkommende ikke vil havne i en smådum “og-hvor-ved-du-så-det-fra?”-situation. Det minder mig om engang, hvor jeg scorede en flot ung thaipige ude i byen. Efter lukketid troede jeg, vi skulle hjem til hende, men i stedet tog hun mig til hendes "butik". Fattede ikke rigtig, hvad det var for et sted, da vi ankom kl. 5 om morgnen stangstive. Under samlejet studsede jeg dog kortvarigt over, hvor nemt hun fik fat i et kondom fra en skuffe lige ved siden af briksen. Det var først, da jeg forlod stedet dagen efter, at jeg indså, at det var et thaimassage sted, og jeg tænkte straks "gad vide om hun er den slags massør..." Efter at have lært mere om denne verden så står svaret nu ret åbenlyst klart for mig 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 30. November, 2021 På det hedengange Optasia i Hamburg, syntes jeg en gang, jeg så en som utrolig meget lignede en bekendt ovre i et hjørne med nærmest en dame på skødet - men jeg slog det lidt hen - det kunne jo bare være hans bror - det var også lidt dunkelt i lokalet og jeg havde også travlt med damerne - senere stødte jeg lidt mere ind i ham - og nu genkendte han mig - og fortalte at han lige havde været sammen med 3 piger på en gang - når vi siden har mødtes, har vi af og til snakket om igen at tage til Hamburg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 30. November, 2021 Var engang til et hyggeligt sexparty hos Eventyrpigerne. Vi var desværre for de to frækkerter kun fire herrer. Den ene var tidligere en af mine kunder. Jeg lod mig ikke mærke med noget og nød to superfrække og tændte kvinder. Han gik efter at have kneppet en af pigerne en gang. Har ikke mødt ham siden, men for dælen, han missede yderligere 90 minutters liderlighed. Venligst OT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 465 Skrevet 30. November, 2021 (edited) Jeg har prøvet et par gange at vente udenfor et sted, men hvor også en anden mand ville ind. Det er sgu lidt morsomt at prøve. 2 stive pikke der vil have pussy Redigeret 30. November, 2021 af Muggi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 30. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 17 timer siden: Det farligste øjeblik ved et pigebesøg er, når man i blinde træder ud ad døren fra klinikken. Man aner ikke, hvad man træder ud i, eller om man ramler ind i en forbipasserende, man måske kender. Jeg har prøvet det. Ja det farligste sted er når man træder ud af døren og ikke aner hvad man træder ud i, jeg gled engang i en hundelort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 1. December, 2021 Jeg arbejdede med installation af internet hos slutkunder, der er lidt forvirring om højre og Venstre i opgangen og jeg får ringet på i den forkerte side. En GP jeg tidlige har besøgt, bor nu her. Jeg undskylder og kommer ind til den kunde jeg rigtigt skulle besøge, en rigtig køn mørk yngre kvinde. Kort efter ringer det på døren og ind kommer en mand, som tror han er hos GP, “er det her det skal foregå?”spørger ham. Kvinden forstår intet, jeg ved jo godt hvad der er galt. Da jeg er færdig hos kunden, står han og venter uden for GP’s dør. Lidt komisk, selv om jeg ikke var den afslørede. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. December, 2021 Jeg var tæt på at afsløre at jeg skulle besøge en gp på et hotel i Aarhus overfor en politibetjent. Jeg kunne bare ikke finde adressen min GPS var ikke til nogen hjælp, så kom der en forbi, og jeg havde simpelhent ikke kiggede ordentligt hvem det var men jeg spurgte efter adressen om han vidste hvor det var henne ( det viste sig at være lige overfor hvor jeg var parkeret) men så ser jeg sgu at det var en politi betjent, og han spurgte så “hvad skal du da der på den adresse ? Ja ikke at det kommer mig ved” jeg tror sgu han havde regnede ud hvad jeg skulle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 1. December, 2021 Var kommet til en ny afdeling af firmaet. Og over morgenbordet hørte jeg en kollega brokke sig over trafikken ind ad en indfaldsvej. Jeg skulle på besøg på et bordel. Fuck, min kollega står og læsser traileren med haveaffald lige udenfor. Får stoppet og kommer væk derfra (vist) uden han ser mig. Ganske rigtigt, han var nabo til bordel. Jeg havde ikke overvejet, at jeg burde have checket hvor han boede. Han har aldrig sagt noget, men får jeg et ekstra smil når han hjælper mig?… Bordellet har nu været lukket i mange år. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 417 Skrevet 1. December, 2021 De första två - tre besöken på bordell såg jag mig noga om så att ingen skulle se mig och var nervös för att bli upptäckt. Därefter slutade jag att vara nervös och jag tror att det drar till sig mera uppmärksamhet att smyga fram till dörren och se sig om tusen gånger innan man ringer på. Visst är det farligaste momentet, som flera påpekat, när man lämnar bordellen och kliver ut på gatan igen. Men man behöver ju inte gå många steg innan de personer som man möter inte vet varifrån man kom. Egentligen är det på sätt och vis säkrare att besöka en klinik som ligger vid en gata där mycket människor är i rörelse för då är det svårare att se vart man gick och varifrån man kom. Jag har besökt thaikliniker (läs: bordell) i centrala Stockholm och efter ett par meters promenad så verkade det inte som att någon av de som jag mötte att jag för 30 sekunder sedan lämnade en bordell nyknullad! Den enda gång som jag har avstått från besök av en GP var när jag besökte en bordell i Barcelona. Jag hade en mycket mysig stund med en flicka (pige) på bordellen och hon erbjöd sig att komma till mitt hotell för en helnatt. Tyvärr var jag tvungen att tacka nej för vägg i vägg på hotellet bodde en kvinnlig kollega som jag visste skulle ha starka moraliska invändningar mot att hennes chef knullade prostituerade. Hade jag rest ensam så hade jag nog gärna haft ett besök. Jag har också några gånger under arbetsresor fått hitta på förevändningar för att inte delta i kvällsaktiviteter när jag som kvällsaktivitet har planerat bordellbesök. Men jag har också träffat kollegor utomlands som istället har tagit det som en självklarhet att jag kommer att besöka bordeller och erbjudit att vara min guide till de bästa ställena ... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 5. December, 2021 Det er også pudsigt at et ellers godt sted som Citygirls i Helsingør er placeret på byens mest trafikerede forretningsgade. Alle kender alle i Helsingør, så det er fuldstændig umuligt at besøge Citygirls hvis man er lokal 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 5. December, 2021 Jeg vil nødig rende ind i nogen jeg kender lige på vej ind eller ud, men møder jeg en i døren, så ved vi begge, at vi er på stedet i samme ærinde, så det vil jeg ikke have problemer med. Om folk, der ikke kender mig ved, at jeg går ind på et bordel, rører mig ikke. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 5. December, 2021 lidenskabogvarme skrev, for 9 timer siden: Det er også pudsigt at et ellers godt sted som Citygirls i Helsingør er placeret på byens mest trafikerede forretningsgade. Alle kender alle i Helsingør, så det er fuldstændig umuligt at besøge Citygirls hvis man er lokal Og man er meget eksponeret, når man kommer op af trappen Men har alligevel haft gode oplevelser i kælderen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 5. December, 2021 Kammerherre skrev, den 30.11.2021 at 15:50: Ja det farligste sted er når man træder ud af døren og ikke aner hvad man træder ud i, jeg gled engang i en hundelort. Måske nogen, der ikke kun lide stedet eller dets aktiviteter, havde plantet den der? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg