Jonas7 0 Skrevet 29. November, 2021 Søger den eller de GP med mest erfaring i dk. Mobil, så søger Sjælland/ Fyn/ Sjælland. Kan være antal år i branchen, eller flest kunder igennem tiden. Den del med erfaringen tænder her, så vil bruge info, måske til muligt besøg hos "top 3". (Lidt ny herinde, har været lidt væk fra den del med GP besøg, men på vej tilbage) kh, Jonas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 29. November, 2021 den mest slidte ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 29. November, 2021 Kunne være Charlotte hun har været på banen i måske 30 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tempos 21 Skrevet 29. November, 2021 Med Cherie i kbh-omr får du års erfaring. Besøgte hende for 30+ år siden i Hvidovre. Der var hun ældre end mig, så det er hun nok stadig og jeg har rundet version 6.0 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 275 Skrevet 29. November, 2021 (edited) Pite skrev, for 6 timer siden: Kunne være Charlotte hun har været på banen i måske 30 år. Hende besøgte jeg første gang i Holstebro i 1989. Dengang kaldte hun sig for Jeanette og hun var ikke helt nystartet dengang. Redigeret 29. November, 2021 af Sailorman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1354 Skrevet 29. November, 2021 Karin bliver snart 74, og jeg mener, hun også var aktiv for 40 år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 401 Skrevet 30. November, 2021 Sailorman skrev, for 6 timer siden: Hende besøgte jeg første gang i Holstebro i 1989. Dengang kaldte hun sig for Jeanette og hun var ikke helt nystartet dengang. Da hun er i 40'erne i dag (jvf hendes annonce) så var hun dælme ikke ret gammel dengang *LOL*. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonas7 0 Skrevet 30. November, 2021 Takker for de svar der er kommet, men ikke der er muligheder der skal undersøges:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg