Hop til indhold

Søger GP med mest erfaring i dk

Featured Replies

Skrevet

Søger den eller de GP med mest erfaring i dk. Mobil, så søger Sjælland/ Fyn/ Sjælland.

Kan være antal år i branchen, eller flest kunder igennem tiden.

Den del med erfaringen tænder her, så vil bruge info, måske til muligt besøg hos "top 3".

(Lidt ny herinde, har været lidt væk fra den del med GP besøg, men på vej tilbage)

kh,

Jonas

Skrevet

den mest slidte ?

Skrevet

Kunne være Charlotte hun har været på banen i måske 30 år.

Skrevet

Med Cherie i kbh-omr får du års erfaring. Besøgte hende for 30+ år siden i Hvidovre. Der var hun ældre end mig, så det er hun nok stadig ;-) og jeg har rundet version 6.0

Skrevet
Pite skrev, for 6 timer siden:

Kunne være Charlotte hun har været på banen i måske 30 år.

Hende besøgte jeg første gang i Holstebro i 1989. Dengang kaldte hun sig for Jeanette og hun var ikke helt nystartet dengang.

Redigeret af Sailorman

Skrevet

Karin bliver snart 74, og jeg mener, hun også var aktiv for 40 år siden :)

Skrevet
Sailorman skrev, for 6 timer siden:

Hende besøgte jeg første gang i Holstebro i 1989. Dengang kaldte hun sig for Jeanette og hun var ikke helt nystartet dengang.

Da hun er i 40'erne i dag (jvf hendes annonce) så var hun dælme ikke ret gammel dengang *LOL*. 

Skrevet
  • Author

Takker for de svar der er kommet, men ikke der er muligheder der skal undersøges:-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.