Hop til indhold
Dimsen Søren

Udsat for røveri Sillepigenn

Recommended Posts

TorbenMadsen skrev, den 29.11.2021 at 15:19:

Jeg er selv blevet snydt for 2000 kr hvor hendes "fyr" kom hjem inden vi rigtigt var kommet igang men efter hun havde fået pengene. Jeg blev ikke ligefrem truet men det var ret ubehageligt alligevel. 

Jeg har altid betalt dem som det sidste, inden de går. Hvis jeg blev spurgt om pengene up front, så ville jeg selvfølgelig gøre det, men det er ikke sket endnu. Og så vil jeg nu engang hellere betale efter at have fået det, der var aftalt. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dimsen Søren skrev, den 28.11.2021 at 18:44:

Havde håbet på et godt møde med en sugarbabe, men det skulle vise sig at være et væbnet røveri. Det havde jeg egentlig været foruden. De var nogle små lorte, 2 udlændige og en hvid. Pt ærger jeg mig over at jeg ikke klaskede dem et par.

Profilen er slettet - Sillepigenn er der ikke længere, men nåede at tage billeder.

Derudover er der videoovervågning på bilen, som fik dem. Stadig trals

 

sugerdaters.dk

Kedeligt og hører, hvad fik de ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus

Tag et skærm print af hele profilen incl. billeder, foruden forudgående korrespondance. Altid godt til evt. bevis materiale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lader til, at det er en helt lille forretning, som de har gang i :(.

Man burde lade en bror lave en aftale og så tage en flok brødre afsted. Bliver broderen udsat for noget, så går vi andre ind og taler med de unge mennesker..

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, den 19/1/2022 at 00:50:

Det lader til, at det er en helt lille forretning, som de har gang i :(.

Man burde lade en bror lave en aftale og så tage en flok brødre afsted. Bliver broderen udsat for noget, så går vi andre ind og taler med de unge mennesker..

Den er jeg med på

Vi bliver nød til og beskytte hinanden, og få alle de dårlige jaget væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan ikke tale fornuft til de idioter, jeg trode på man kan tale fornuft til dem, men hjernen og kroppen er koblet fra hinanden.

Man kan lave en ny aftale med dem, også få politiet til at vente på lur, alt andet skal man ikke gør.

Det kan hurtigt bliver brødre(bande) og en anden bande.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også blevet snydt to gange, så har jeg lære det! og jeg har anmeldt flere. man kan afsløre dem på foto og hvis korrespondensen går påfaldende let. man kan dog også bede dem om et de viser et skilt på deres foto. men nogen af dem er dygtige og derfor falder nogen af os i fælden.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders-and skrev, den 19.1.2022 at 18:41:

Hold kæft hvor er det sindssygt hvad nogle mennesker kan finde på …..

den slags, som snyder pigerne, og ikke har pengene , når de har fået det de kom for, eller kun har halvdelen og presser dem, Den slags som ikke tager et nej for et nej og voldtager pigerne når de siger de ikke har lyst, eller slår og truer. Den slags som stjæler telefon og penge fra en pige og smider hende ud efter to mand har bollet hende, selv om aftalen var en
Jeg kan blive ved. Men det sker, og er selv blevet røvet af en , som fik pengene på mobil pay, og efter at have ladet mig lege med en lille våd kusse, måtte ud i bilen efter noget, og forsvandt: Politiet sagde det ville blive pinligt i en retssag, at hun bare sagde jeg fik hvad der var aftalt, og så ville jeg tabe en sag:
Men pas på , hvordan man nu gør det. Og forstå at nogle piger vil have et tlf nummer inden de møder op, så de har en person de kan se hvem er, i den anden ende !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slavepig skrev, den 17.1.2022 at 15:53:

 Nej. Læs. Det er i Køge området og i artiklen er det kbh området

Nej, jeg begår ikke ulovligheder og jeg er ikke interesseret i små piger. 22++

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dimsen Søren skrev, den 22.7.2022 at 15:58:

Opdatering, de 3 personer er anholdt, 2 har fået domme og den sidste afventer dom. Nu ved jeg hvem de er!

 

Sikkert et par måneders betinget fængsel? :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
SexFreak skrev, for 3 timer siden:

Sikkert et par måneders betinget fængsel? :mellow:

du er dommer ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
SexFreak skrev, for 7 timer siden:

Hvad?? Jeg spørger hvad dommen blev, og kommer med et gæt....:mellow:

ok troede du bare brokkede dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 9 timer siden:

ok troede du bare brokkede dig 

tro er noget man gør i kirken

.... Hvis man er til sådan noget pjat :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
SexFreak skrev, for 20 minutter siden:

tro er noget man gør i kirken

.... Hvis man er til sådan noget pjat :lol:

Smart i en fart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...