Hop til indhold
Dimsen Søren

Udsat for røveri Sillepigenn

Recommended Posts

Havde håbet på et godt møde med en sugarbabe, men det skulle vise sig at være et væbnet røveri. Det havde jeg egentlig været foruden. De var nogle små lorte, 2 udlændige og en hvid. Pt ærger jeg mig over at jeg ikke klaskede dem et par.

Profilen er slettet - Sillepigenn er der ikke længere, men nåede at tage billeder.

Derudover er der videoovervågning på bilen, som fik dem. Stadig trals

 

sugerdaters.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Hvilken by skete det, og var det på åben gade eller i lejelighed du blev røvet, og hvilket våben truede de dig med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Køge, Boholtevej 58. Opgangen til Lejlighedskompleks. en gemte sig i kælderen, 2 på 1 eller 2 sal. Kom ned og stoppede mig midt vejs til 1 sal. Den ene vidste en kniv ham til højre som var kommet nede fra kælderen 

Grundet kniven vurderede jeg ikke at ville tage chancen. Pt tror jeg ikke den var ægte og skulle fanme have forsvaret mig

Pt nærser jeg videoen, som er ok. Politiet for en anmeldelse i aften. De må være til at finde.

 

Redigeret af Dimsen Søren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dimsen Søren skrev, for 38 minutter siden:

Havde håbet på et godt møde med en sugarbabe, men det skulle vise sig at være et væbnet røveri. Det havde jeg egentlig været foruden. De var nogle små lorte, 2 udlændige og en hvid. Pt ærger jeg mig over at jeg ikke klaskede dem et par.

Profilen er slettet - Sillepigenn er der ikke længere, men nåede at tage billeder.

Derudover er der videoovervågning på bilen, som fik dem. Stadig trals

 

sugerdaters.dk

Profilen er ikke slettet du er bare blevet blokket derinde af hende, for Sillepigenn er derinde endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dimsen Søren skrev, for 33 minutter siden:

Grundet kniven vurderede jeg ikke at ville tage chancen. Pt tror jeg ikke den var ægte og skulle fanme have forsvaret mig

Godt du ikke gjorde det. Det er trods alt bedre med en hel krop end en fuld pung. 

Håber du er ok.

Sådanne nogle klaphatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre, at der ikke skete dig noget. Tak for denne advarsel til os alle, og ikke mindst tak for, at du politianmelder denne kælling og ikke bare dropper det (hvilket mange nok ville gøre fordi det er akavet at anmelde den slags). Det er en stor hjælp for alle os andre, så vi forhåbentlig ikke støder ind i denne person. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dimsen Søren skrev, for 1 time siden:

Køge, Boholtevej 58. Opgangen til Lejlighedskompleks. en gemte sig i kælderen, 2 på 1 eller 2 sal. Kom ned og stoppede mig midt vejs til 1 sal. Den ene vidste en kniv ham til højre som var kommet nede fra kælderen 

Grundet kniven vurderede jeg ikke at ville tage chancen. Pt tror jeg ikke den var ægte og skulle fanme have forsvaret mig

Pt nærser jeg videoen, som er ok. Politiet for en anmeldelse i aften. De må være til at finde.

 

Man er blevet "rullet" eller snydt men det kan være svært at bevise man ikke fik hvad man betalte. Det ville Max lige en bøde. 

Men at du blev truet med en kviv er en voldsom skærpelse af forbrydelsen, det har en strafferamme på flere års fængsel og med sikkerhed noget politiet tager seriøst alvorligt. 

Anmeld det!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dimsen Søren skrev, for 3 timer siden:

Politiet for en anmeldelse i aften

WTF - sådan noget skal anmeldes straks, så havde der været 10 politier på udkig efter dem - nu har de jo ikke megen chance for at finde dem, da de kan være over alle bjerge, medmindre man kunne lokke dem til at prøve samme setup endnu en gang - men så dumme kan de vel ikke være?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er blevet anmeldt. Jeg giver dog intet for politiet, synes ikke de tager ting alvorligt, om det er manglende ressourcer, dårlig ledelse eller andet ved jeg ikke. Men har absolut intet tiltro til politiet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

WTF - sådan noget skal anmeldes straks, så havde der været 10 politier på udkig efter dem - nu har de jo ikke megen chance for at finde dem, da de kan være over alle bjerge, medmindre man kunne lokke dem til at prøve samme setup endnu en gang - men så dumme kan de vel ikke være?

100% de er så dumme. Når profilen ikke er slettet - indikere jo klart sådan.

jeg fik en fornemmelse af de var meget unge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Emptyman skrev, 1 time siden:

Tak for denne advarsel til os alle, og ikke mindst tak for, at du politianmelder denne kælling og ikke bare dropper det (hvilket mange nok ville gøre fordi det er akavet at anmelde den slags). 

Men der er vel tale om nogle unge knægte og vel ikke en “kælling”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TorbenMadsen skrev, 1 time siden:

Man er blevet "rullet" eller snydt men det kan være svært at bevise man ikke fik hvad man betalte. Det ville Max lige en bøde. 

Men at du blev truet med en kviv er en voldsom skærpelse af forbrydelsen, det har en strafferamme på flere års fængsel og med sikkerhed noget politiet tager seriøst alvorligt. 

Anmeld det!!! 

Hvis det trådstarter skriver står som troende, så er der tale om røveri, der som udgangspunkt har en strafferamme på 6 år. Derudover er der tale om, at forbrydelsen er begået af flere i forening, hvilket er en skærpende omstændighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and

Wow sikke en lorteoplevelse
Helt sikkert anmeld det. De kan få ip adresse osv af sd. 
det vil hjælpe med at gøre sd et mere sikkert sted for både piger og kunder 

Redigeret af Anders-and

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Dimsen Søren skrev, for 6 timer siden:

Blev afhørt af politiet for 40 min siden. Håber der sker noget 

Ja for pokker. Det er jo helt sindssygt hvis der ikke gør. I den her sag er der jo en del spor. 
hvis man ikke kan finde dem må politiet stille krav til sd om at stramme op :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlindBoy skrev, for 2 timer siden:

Der er ingen profil med det navn mere.

Jeg skrev selv med profilen i lørdags. Flot pige på billedet og et fornuftigt "tilbud". For godt til at være sandt kan men sige. En klassisk måde svindlere benytter sig af på sugardaters. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlindBoy skrev, for 35 minutter siden:

Det dræber lidt lysten til, at fortsætte med SD. 

Jeg er selv blevet snydt for 2000 kr hvor hendes "fyr" kom hjem inden vi rigtigt var kommet igang men efter hun havde fået pengene. Jeg blev ikke ligefrem truet men det var ret ubehageligt alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er selv blevet snydt for 2000 kr hvor hendes "fyr" kom hjem inden vi rigtigt var kommet igang men efter hun havde fået pengene. Jeg blev ikke ligefrem truet men det var ret ubehageligt alligevel. 

Det er sgu en sindssyg verden efterhånden.. ikke andet end plat, svindel, fup og humbug:evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
BlindBoy skrev, for 8 timer siden:

Det dræber lidt lysten til, at fortsætte med SD. 

100 procent , de burde gøre mere for at sikre de ved hvem pigerne er 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...