Hop til indhold
Rejsenetværk

Ideer til gangbang og Covid 19

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Tak for info

Nu vil jeg bare lige understrege at jeg bestemt ikke efterspørger et arrangement, hvor der ikke skal bruges kondom.

Og det tror jeg heller ikke at du gør, men ja fint lige at tage den op.

Men jeg håber sørme at noget vil kunne fungere med fremvisning af et gyldigt Corona pas.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nu var det bare en sammenligning, af 2 situationer hvor man skulle fremvise en test af en slags...

Så fremvisning af "coronapas", er jo ikke noget nyt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JJOH skrev, for 1 time siden:

FLERE ord????? Hjælp!!!!!

For sent for dig. Første indlæg var på 1100 ord og en af de sidste var på 1300 ord. (og nej jeg talte ikke manuelt)

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 23 minutter siden:

For sent for dig. Første indlæg var på 1100 ord og en af de sidste var på 1300 ord. (og nej jeg talte ikke manuelt)

Så kan jeg bedre forstå at jeg faldt i søvn under gennemlæsning af begge -  gaaaaaaaab.

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
cd2 skrev, for 3 timer siden:

Altid u-læsbart og når jeg forsøger at holde ud og læse igennem er jeg tæt på at besvime.

Det siger mere om dig end du bryder dig om ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 11 timer siden:

Det store spørgsmål er som jeg ser det, vil pigerne satse på få mænd der vil betale eskstremt mange penge for at deltage, eller vil de tage en pris så flere mænd vil have råd til at deltage ?

Hvad vil du selv foretrække: Have ekstremt mange penge for to timers arbejde, eller færre penge for 8 timers arbejde?

Redigeret af VPN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Det siger mere om dig end du bryder dig om ;) 

Jeg kan sige mere om dig end du bryder dig om ;)

Ikke mere ‌‌‌‌‍‌‌‬‌‌‌‌‍‬‍‍‌‌‌‌‍‬ ‬BS‌‌‌‌‍ ‍‌ end ‌‌‌‌‍‌‌‬nødvendigt‌‌‌‌‍‬‍‍‌‌‌‌‍‬ ‬‌‌‌‌‍ ‍trods alt

Redigeret af cd2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
VPN skrev, for 1 minut siden:

Hvad vil du helst: Have ekstremt mange penge for to timers arbejde, eller færre penge for 8 timers arbejde?

Det kommer vel an på om man har det sjovt på job, eller ej!
Penge er ikke drivkraften i alle forhold, arbejdsglæde betyder enormt meget. 
Jeg vil da hellere have 50 gæster på min restaurant som betaler rimelige priser, end 10 gæster der betaler svinsk meget. Der er større fremtidssikring i at lave gentagne arrangementer med flere deltagere, end med få. Falder 30% fra betyder det fallit hvis du satser på få gæster, men betyder ikke ret meget hvis du altid har flere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det jo at jeg slet ikke er overrasket.

Formålet er helt åbenlys, og jo mere nogen forsøge at komme konstruktivt til orde des mere støj vil vi se på linjen.

Håber at nogle som måtte have noget fornuftigt på hjerte vil vælge at skrive i tråden.

Og ikke afholde sig på grund af støj og intimidering.

Jeg har en bred ryg og jeg kan holde til det.

Så lad ikke nogle tage lysten fra jer til at skrive i tråden.

Sker det så lykkes de med det som er deres hele hensigt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 22 minutter siden:

Så kan jeg bedre forstå at jeg faldt i søvn under gennemlæsning af begge -  gaaaaaaaab.

Det er ikke mængden af ord der gør det, selvom jeg egentlig troede det. Tror det er de mange sætninger uden relation til hinanden. Det er den manglende sammenhæng fra begyndelsen.

Vel også opfattelsen af at være pruggelknabbe og påtage sig offerrolen - "Jeg har en bred ryg og jeg kan holde til det". Give me a break /Giv mig et bræk

Der er noget galt når vi er på "så mange fluer kan ikke tage fejl".

Redigeret af cd2

Del dette indlæg

Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 10 timer siden:

gælder kun massageklinikker...

Det gælder liberalt erhverv eksempelvis massageklinikker, tatovører og frisører. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 28.11.2021 at 10:01:

Først en advarsel :!:

Dette er måske endnu en håbløs tråd af mig, der ingen gang har på jord :!:

Det er derfor på eget ansvar at læse til ende, og hvis I efterfølgende ærgrer jer over at have spildt jeres tid på det.

Jeg ved godt at jeg skriver dette indlæg på et bagtæppe af en håbløs situation :(

Covid 19 som et minefelt vi skal navigere i, og som vi må komme igennem med test, vaccinationer og Corona pas.

Nye mutationer udfordrer os konstant på håbet om at det får en ende, hvis bare vi holder ud, og slukker måske lyset for enden af tunellen i værste fald.

Men så længe vi ikke skal interagere med mundbind på, består der som jeg ser det muligheden for at vi kan tilpasse os, og forsøge at deltage i gangbang, gå på bordel etc.

En formel måske

Kunne en formel være at pigerne viser et gyldigt Corona pas som vaccineret og med en gyldig PCR negativ test til mutter eller teledame.

Ikke til gæsterne, men det er på tro og love fra sted og piger, og i tillid hertil at mænd besøger piger og deltager i arrangementer.

Mændene til gengæld viser et gyldigt Corona pas som vaccineret og med en gyldig PCR negativ test.

Lidt som at arbejdsgiver kan kræve at se et gyldigt Corona pas, eksempelvis en restaurant, og gæsterne kan vise samme uden at skulle bruge mundbind. 

Vi må så leve med at bruge mundbind i offentlig transport, og når vi handler i detailhandlen.

Hvorfor synes du det er et problem at pigerne skal vise Coronapas? De er jo anonyme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor synes du det er et problem at pigerne skal vise Coronapas? De er jo anonyme. 

Det er også kun hvis pigerne ser det som et problem, men hvis de kan være anonyme håber jeg at de ikke vil se det som et problem at vise Coronapas.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Det er også kun hvis pigerne ser det som et problem, men hvis de kan være anonyme håber jeg at de ikke vil se det som et problem at vise Coronapas.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Mit Coronapas viser hverken mit navn eller noget andet der kan afsløre min identitet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bear skrev, for 18 minutter siden:

Mit Coronapas viser hverken mit navn eller noget andet der kan afsløre min identitet. 

Lige præcis. Det er så smukt, at man ikke behøver at vise sit navn eller andet identificerende. Der er nok nogle kloge hoveder som har luret, at der ville komme protester, hvis man skulle vise sine personoplysninger til gud og hver mand, når man skal vise coronapas i alle mulige sammenhænge. 

Derfor kan jeg heller ikke se problemet i at bede gæster om at vise den anonyme form af coronapasset ved besøg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 10 minutter siden:

Derfor kan jeg heller ikke se problemet i at bede gæster om at vise den anonyme form af coronapasset ved besøg :)

Jeg giver mig, det er mig der ikke har gjort mit hjemmearbejde ordentligt :oops:

Tak skal I have.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Rejsenetværk skrev, Lige nu:

Jeg giver mig, det er mig der ikke har gjort mit hjemmearbejde ordentligt :oops:

Tak skal I have.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Årh, for mig handlede det ikke om at give sig. Der var flere potentielle gæster som i sidste omgang udtrykte kvaler ved coronapas. Denne gang er langt de fleste heldigvis vaccinerede, så det klarer da i hvert fald den praktiske del, men der var mange som tænkte, at de var nødt til at vise navn. Derfor handler det om at være ret klar i kommunikationen, når man beder om at se det og oplyse folk om, at de stadig kan være anonyme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 4 minutter siden:

Tak skal I have.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det har intet med "at give sig" at gøre :), blot et spørgsmål om at få fakta på plads :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
Rejsenetværk skrev, den 28.11.2021 at 10:01:

Først en advarsel :!:

Dette er måske ...... ....................

venlig hilsen
Rejsenetværk

Fint skriv... ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...