Hop til indhold
kaaldolmer

Grænselandet, en lørdag morgen kl. 7

Recommended Posts

Næste lørdag passerer jeg - forventeligt - grænsen, syd fra, ved 7 tiden om morgenen.
Det kunne være mere end fristende at finde et dejligt sted hvor jeg kan bruge et par timer på at slappe af efter nattens køretur, inden jeg sætter kursen hjemover.

Er der et sted i det sønderjyske der har åbent på dette tidspunkt af dagen?
Det skal helst være et massagested og ikke et bordel, da jeg bare trænger til at blive kærligt behandlet af en dejlig pige.
Dermed ikke sagt at hun ikke må tilbyde ekstra service - jeg orker bare ikke "knep'n go" efter sådan et nattetogt ad autobahn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 46 minutter siden:

Den eneste jeg kan se i Padborg er hende her, og hun skriver åbent fra kl. 9. Vil hun være værd at vente på??

https://annoncelight.dk/showad/316086

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaaldolmer skrev, for 54 minutter siden:

Vil hun være værd at vente på??

Pas men søg og find nær grænsen som der nu er 2 links til: kontakt dem og hør om de overhovedet ER det og er åbne på det tidspunkt. En masse anbefalinger er jo lidt omsonst, hvis de ikke er der specifikt på din ankomst-dag og tidspunkt. Og uden at indsnævre ved grænsen (Als? Vest-Synnejylland, op over Gram? Ribe/Esbjerg? Kolding? Aaaffenraa? Er det lidt svært). 
 

God jagt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaaldolmer skrev, for 12 minutter siden:

Ja, man kan jo nærmest fristes til at tage dem med på vejen ned :razz: Ved du om de holder åbent på det tidspunkt af dagen?

Tænker at de har døgnåbent, men tidligt på morgenen er de måske igang med skønhedssøvnen - men evt. kan du jo selv ringe og forhøre dig om de vil lave en aftale ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Tænker at de har døgnåbent, men tidligt på morgenen er de måske igang med skønhedssøvnen - men evt. kan du jo selv ringe og forhøre dig om de vil lave en aftale ;-)

Jeg har lige pløjet mig gennem nogle anmeldelser og det frister voldsomt at ringe dem op når jeg nærmer mig grænsen. Men jeg skal vist bruge 3 timer hvis jeg skal have fuld glæde af dem begge :wub::D:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...