Hop til indhold
Line c

Advendtsgave til de heldige

Recommended Posts

Hej alle frække gentlemen mænd så det ved at være jul igen:D

Så i den anledning udlover jeg 4×blow på min egen regning som man siger ;)

Alt du skal gøre er at komme ned forbi mig trække et nr mellem 1 og 24 følge denne tråd og vinderen vil blive trukket og offentlig gjort her i tråden hver onsdag frem til jul :) Kun 1 nr pr gæst om ugen ;)

Her passer vi på hinanden og god hygiejne er et must :wub:

Redigeret af Line c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan virker det, skal man besøge dig fysisk hos Seductiongirls eller Valbypigerne for at trække et nummer, eller er det bare her på siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan virker det, skal man besøge dig fysisk hos Seductiongirls eller Valbypigerne for at trække et nummer, eller er det bare her på siden?

Man skal besøge mig fysisk så får man et nr med ud af døren fra 1 til 24 og det nr gemmer man hele december frem til jul og så trækkes der nyt nr hver onsdag frem til jul :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 30 minutter siden:

Hvordan virker det, skal man besøge dig fysisk hos Seductiongirls eller Valbypigerne for at trække et nummer, eller er det bare her på siden?

Line C er ikke i galleriet hos Valby Pigerne, men hun er på vagtplanen.
Og Valby Pigerne skriver at alle pigerne har deres eget tlfnr, som ikke angives for Line C

Valby Pigerne

http://www.valbypigerne.dk/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, Lige nu:

Line C er ikke i galleriet hos Valby Pigerne, men hun er på vagtplanen
Og Valby Pigerne skriver art alle pigerne har deres eget tlfnr, som ikke angives for Line C

Valby Pigerne

http://www.valbypigerne.dk/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det står på annoncelight

https://annoncelight.dk/showad/328676

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med disse konkurrencer i denne søde juletid. Og man lokkes nemt til at besøge en GP som man ikke tidligere har haft fornøjelsen af 

Line Cs profil i Annoncelight er ikke så udførlig som som hendes profil på Seductiongirls

I profilen hos Seductiongirls står der KUN SIKKER SEX (Hvad det så er?)

I Line Cs profil på Annoncelight for Valbypigerne står der ikke noget om kun sikker sex

Er vi så heldige at Line C, når hun er hos Valbypigerne, giver BJ uden kondom?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 20 minutter siden:

Dejligt med disse konkurrencer i denne søde juletid. Og man lokkes nemt til at besøge en GP som man ikke tidligere har haft fornøjelsen af 

Line Cs profil i Annoncelight er ikke så udførlig som som hendes profil på Seductiongirls

I profilen hos Seductiongirls står der KUN SIKKER SEX (Hvad det så er?)

I Line Cs profil på Annoncelight for Valbypigerne står der ikke noget om kun sikker sex

Er vi så heldige at Line C, når hun er hos Valbypigerne, giver BJ uden kondom?

 

Hej lystTILSM hos mig er sikkerhed og hygiejne altid vigtig vi skal passe på os selv hinanden og dem omkring os ;)

Jeg håber det gav svar på dit spørgsmål og så kigger jeg lige på min anno og ser om den trænger til forbedringer :)

Redigeret af Line c

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Ha Ha , så kan du jo bare udtrække den mest attraktive gæst i dine øjne :D

Men super god og opfindsom ide  for at få gæster forbi .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 11 minutter siden:

Ha Ha , så kan du jo bare udtrække den mest attraktive gæst i dine øjne :D

Men super god og opfindsom ide  for at få gæster forbi .

Hvordan det jeg ligger nr I en pose foldet sammen man tager så et nr med sig holder øje her på tråden jeg trækker så et nr selv fra en pose med samme nr I og skriver tallet her ;)

Ud over det handlet god sex ikke om at være attraktiv men om kemi og gensidig respekt og forståelse for hinanden :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Ja okay, men man kan sagtens snyde alligevel, feks kunne du ligge 24 af de samme nummer i en pose, feks nr 5, så ved du hvilken gæst som har trukket hvilket nummer, nok bare mig som er lidt udspekuleret :D 

Men super god og opfindsom ide ...

Jeg vil da overveje at kigge forbi i jul måneden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu EG da, hvor typisk
En pige laver en lille julehyggekonkurrence. 
Straks myldrer det frem fra grøft og krat med at der kan snydes, at det er skjult reklame,  om det er med gummi, annoncer deles og diskuteres. 
Besøg nu blot Line, knald hjernen ud og få det nummer. 
Længere er den ikke. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal altså besøge dig, købe en ydelse, også på vej ud af døren trækker man et nr hvor gevinsten er et gratis blow.?

Man kan selvfølgelig ikke bare komme, og kun afhente et nr.:D?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, 1 time siden:

Ja okay, men man kan sagtens snyde alligevel, feks kunne du ligge 24 af de samme nummer i en pose, feks nr 5, så ved du hvilken gæst som har trukket hvilket nummer, nok bare mig som er lidt udspekuleret :D 

Men super god og opfindsom ide ...

Jeg vil da overveje at kigge forbi i jul måneden :)

Hahahaa ej okay så er den vist os over tænkt :D 

Ville blot sprede lidt hygge og man vælger selv om man ønsker at deltage eller ej eller ;)

 

Du skal være mere ind velkommen og bare rolig laver ikke en pose fyldt med nr 5:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 18 minutter siden:

Man skal altså besøge dig, købe en ydelse, også på vej ud af døren trækker man et nr hvor gevinsten er et gratis blow.?

Man kan selvfølgelig ikke bare komme, og kun afhente et nr.:D?

Fuldstændig korrekt :) det ville ikke være fair overfor mine dejlige faste gæster at give ikke gæster den samme mulighed hvis det giver mening :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Line c skrev, for 2 timer siden:

Hvordan det jeg ligger nr I en pose foldet sammen man tager så et nr med sig holder øje her på tråden jeg trækker så et nr selv fra en pose med samme nr I og skriver tallet her ;)

Ud over det handlet god sex ikke om at være attraktiv men om kemi og gensidig respekt og forståelse for hinanden :rolleyes:

 

Godt talt Line C. Og fordi jeg skriver denne kompliment, vil nogle herinde utvivlsomt påstå,  at jeg fedter for dig. Dem om det. Jeg fastholder. Godt talt. Og godt tænkt, Line C.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står jo ingen steder, at man skal købe noget. Man skal bare komme forbi og trække et nummer :wub:

"Alt du skal gøre er at komme ned forbi mig trække et nr"

 

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt initiativ søde @Line c

Du er sq stadig den frækkeste squirter, jeg har slikket. :wub:

Og til de der brokkehoveder.. Hvis i besøger Line, der er så sød og fræk OG kan vinde et blowjob? What's not to like. 

Emm... Hvis man kommer flere gange, kan man så få flere lodder? 

Pun intented :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 16 timer siden:

Der står jo ingen steder, at man skal købe noget. Man skal bare komme forbi og trække et nummer :wub:

"Alt du skal gøre er at komme ned forbi mig trække et nr"

 

Det er skrevet forkert, der skal stå "alt hvad du skal gøre er, at du skal ned forbi mig og komme, og så trække et nummer" :D

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg forstår konkurrencen kommer Line uanmeldt hjem til en af os juleaften med en ½ grillkylling. Gemt inde i den halve grillkylling ligger der så en lottokupon. Hvis lottokuponen er grøn, har du vundet et blowjob hos Peter Kanin, som holder til i det vestlige Skåne. Men husk! Det hele sker kun såfremt Mars står i ascendant til Merkur tre dage før forårsjævndøgn. 

Tænk at det skal være så svært at forstå.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...