Hop til indhold

Recommended Posts

Det er snart 4 år siden jeg først mødte denne skønne pige Bambi Hun er stadig lige så lækker og ikke mindst passioneret i det hun laver som den gang. Hun har nu sort hår ( jeg foretrækker blondiner ) men er stadig den samme kønne og dejlige drømme pige. Dem som ikke har mødt denne pige har kun snydt sig selv. 

Pigen er køn, dejlig, lækker og sød  9,5,   gfe 10 perfekt , superfransk 10 perfekt   cof/cif perfekt 10 , gentagelses fare 100%

www.nympho.dk/n2452/1361/gfe-with-bambi

Del dette indlæg

Link til indlæg
OneGuy skrev, for 10 minutter siden:

4 år siden? Så er hun forhåbentligt ældre end 19 år nu. 

Jeg tænkte det samme. 
Hun skriver så sent som i dag "I am 19 years old (welcome to see my ID)". Dvs, hun var 15, max 16 år for 4 år siden !

Så der er forhåbentlig et eller andet der ikke stemmer her !  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest armin

Hendes mail hedder "Bambi1999" så jeg tænker at hun minimum er 22 :) Tror dog ikke der er noget usædvanligt ved at pigerne skriver de er lidt yngre end i virkeligheden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
armin skrev, for 7 minutter siden:

Hendes mail hedder "Bambi1999" så jeg tænker at hun minimum er 22 :) Tror dog ikke der er noget usædvanligt ved at pigerne skriver de er lidt yngre end i virkeligheden. 

Nej, det er meget almindeligt. Min erfaring er, at de yngre lyver sig nogle år ældre, og de ældre lyver sig (en del år) yngre. Intet nyt i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
armin skrev, for 12 minutter siden:

Nej det er da meget almindeligt. Men at blive ved at skrive man er 18, er sgu til den dumme side. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cumonface skrev, for 1 time siden:

Det er snart 4 år siden jeg først mødte denne skønne pige Bambi Hun er stadig lige så lækker og ikke mindst passioneret i det hun laver som den gang. Hun har nu sort hår ( jeg foretrækker blondiner ) men er stadig den samme kønne og dejlige drømme pige. Dem som ikke har mødt denne pige har kun snydt sig selv. 

Pigen er køn, dejlig, lækker og sød  9,5,   gfe 10 perfekt , superfransk 10 perfekt   cof/cif perfekt 10 , gentagelses fare 100%

www.nympho.dk/n2452/1361/gfe-with-bambi

Så har hun kun været 15 da du mødte Bambi første gang, for som hun selv skriver i annoncen:

About me:
Black hair (for a while)
19 years old (real age)

Vi ved jo alle godt, at pigerne altid er helt ærlige, når de skriver deres profiltekster.

Redigeret af mester4u

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nok bare træt, men i overskriften står der "stadig kæreste med Bambi", så jeg tænkte at du var kæreste med Bambi, Men du må jo være gæst siden du skriver en anmeldelse ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
mester4u skrev, for 10 minutter siden:

Så har hun kun været 15 da du mødte Bambi første gang, for som hun selv skriver i annoncen:

About me:
Black hair (for a while)
19 years old (real age)

Vi ved jo alle godt, at pigerne altid er helt ærlige, når de skriver deres profiltekster.

Tror bare ikke at Bambi er den stiveste pik i saunaen, for de links hun ligger op går også fire år tilbage…. Man bliver bare så træt….

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er nok bare træt, men i overskriften står der "stadig kæreste med Bambi", så jeg tænkte at du var kæreste med Bambi, Men du må jo være gæst siden du skriver en anmeldelse ?

Ja, en del uklarhed trods næsten 1000 indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kratlusker4000 skrev, for 8 minutter siden:

Tror bare ikke at Bambi er den stiveste pik i saunaen, for de links hun ligger op går også fire år tilbage…. Man bliver bare så træt….

Det er muligt at hun er matematisk udfordret og ikke kan regne sin egen alder ud, men derfor kan hendes ydelser jo være gode nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt at hun er matematisk udfordret og ikke kan regne sin egen alder ud, men derfor kan hendes ydelser jo være gode nok.

Det kan jo godt være, men svækker det ikke tilliden til hende, eller for den sags skyld TS, med al den aldershurlumhej?

Redigeret af Mesterjacob

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 14 minutter siden:

Det kan jo godt være, men svækker det ikke tilliden til hende, eller for den sags skyld TS, med al den aldershurlumhej?

Helt sikkert, hvorfor ikke bare skrive de rigtige oplysninger i annoncen. Hvorfor lyver hun om sin alder? Hvad lyver hun ellers om?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt sikkert, hvorfor ikke bare skrive de rigtige oplysninger i annoncen. Hvorfor lyver hun om sin alder? Hvad lyver hun ellers om?

99% af pigerne lyver lidt eller meget om deres alder. Det er bare en af spillets regler. 

En anden af spillets regler er at mænd altid bliver ved med at tro at de kan ændre den første regel :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lyver om alt når jeg besøger pigerne. Mit navn, min fremgang, min alder, min historie, min evne at tilfredstille kvinder, min pikstørrelse - de løgne bliver jo hurtigt afslørret desværre. Jeg er fuld af løgn når jeg tænker på det.
Og skal man tro pigerne herinde så lyver en sagtens masse mænd om sine aftaler.

Så derfor: tro aldrig på en sexkøber.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må være tæt på Danmarkshistoriens dyreste kæreste forhold du har kørende der Comonface. Det er jo fuldstændig absurde priser hun forlanger. Ikke noget jeg kommer til at støtte uanset hvor god oplevelsen er. Held og lykke med det!

Redigeret af Aventura

Del dette indlæg

Link til indlæg
mester4u skrev, for 18 timer siden:

Jo jo bevares men alligevel… Det er jo ikke forbudt at bare tænke sig en lille smule om:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, den 24.11.2021 at 23:08:

men svækker det ikke tilliden til hende, eller for den sags skyld TS, med al den aldershurlumhej?

Ikke til TS, der er noget mere velanskreven end fx du er. TS skriver jo intet om hendes alder, så hvorfor bringe hans troværdighed på banen? Du er en rookie og kaldet anmeldelsen uklar?

Måske skal du ikke give andre skylden for ting du ikke forstår, men bare spørge - det er ingen skam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 11 minutter siden:

Ikke til TS, der er noget mere velanskreven end fx du er. TS skriver jo intet om hendes alder, så hvorfor bringe hans troværdighed på banen? Du er en rookie og kaldet anmeldelsen uklar?

Måske skal du ikke give andre skylden for ting du ikke forstår, men bare spørge - det er ingen skam.

Hvad mener du helt præcis med "velanskreven". Og hvad er en "rookie"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
OneGuy skrev, den 24.11.2021 at 21:16:

4 år siden? Så er hun forhåbentligt ældre end 19 år nu. 

Alder sidder i hovedet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange kvikke bruger i dette forum og ja det er bestemt forkert at der står 19 år i hendes annonce og måske snyd hvis det er med vilje og ikke en forglemmelse da mange at disse piger genbruger deres annonce tekst. Men man glemmer lige at fokusere på det vigtigste, hvad jeg gør når jeg læser en review, for at vide hvilken pige der er værd at besøge. ( og ikke bare er trolde der vil have opmærksomhed ) . Var man virkelig interesseret i at møde hende og alder var vigtigt kunne man jo have sendt hende en forespørgsel på netop dette.

For dem som synes min overskrift er mærkelig så vil jeg gerne hjælpe jer med at fortælle at den referere til min første anmeldelse af denne vidunderlige pige , som man burde have set hvis man have læst hendes annonce. Jeg er selvfølgelig blot en kunde.

https://eroguide.dk/forum/topic/81813-k%C3%A6reste-sex-med-bambi/?tab=comments#comment-720456

Hvis man tvivler min oprigtighed, vil jeg lige nævne at man kunne måske læse flere af mine anmeldelse, hvor man vil se at jeg nok har flere plusser end minus. 

Vil man møde en køn og lækker gp der yder perfekt gfe og mere,  og er en som har råd til at give sig selv top oplevelser , så er hun har igen  13/12 ~to ~ 17/12

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, den 26.11.2021 at 16:44:

Hvad mener du helt præcis med "velanskreven". Og hvad er en "rookie"?

Velanskreven: Gammel bruger med mange anmeldelser, som har stor troværdighed blandt de øvrige brugere.

Rookie: Nytilkommen bruger som ikke har opbygget et ry, der giver anerkendelse blandt øvrige.

I øvrigt kan jeg se, at du her kommenterer at du ikke skriver anmeldelser, fordi de bliver sablet ned. Hvorfor bidrager du selv til det cirkus, når du anerkender, at det er destruktivt for det board, som du altså er freerider (prøv at Google begrebet, hvis du ikke kender det) på?

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...