Landsbytossen 1680 Skrevet 24. November, 2021 nørden skrev, for 2 minutter siden: Selvfølgelig kan vi lukke øjnene og se bort fra alle dem som er ramt af corona senfølger, således at tallene passer med ens eget virkeligheds billed. Fakta er dog at der er flere som er blevet ramt af corona senfølger inde for de sidste 2 år end der er HIV smittede, så risikoen for at blive ramt af corona senfølger er større end risikoen for at blive ramt af HIV selv når man har ubeskyttet sex med en ubehandlet smittet. Skal man se på fx hvordan man rammes af corona, skal man se på alle tilfælde af corona, selv dem der indlægges med et brækket ben og som testes positiv, men som ingen symptomer har. Og det er mærkeligt, at du fortsat kører i den samme rille med, at det er lettere at få corona end HIV, for der er ingen der siger det modsatte Jeg ved dog også godt, at jeg hellere vil have corona end HIV, hvis jeg absolut skal vælge Nu må vi se, hvor mange gange jeg skal fortsætte med at gentage mig selv. Det kan jo gå hen og blive helt morsomt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. November, 2021 (edited) Landsbytossen skrev, for 32 minutter siden: Skal man se på fx hvordan man rammes af corona, skal man se på alle tilfælde af corona, selv dem der indlægges med et brækket ben og som testes positiv, men som ingen symptomer har. Og det er mærkeligt, at du fortsat kører i den samme rille med, at det er lettere at få corona end HIV, for der er ingen der siger det modsatte Jeg ved dog også godt, at jeg hellere vil have corona end HIV, hvis jeg absolut skal vælge Ligegyldigt hvordan du vender og drejer tallene, så kommer du ikke uden om at risikoen for at blive ramt af corona senfølger, selvom du er normalt sund og rask, er større end risikoen for at blive ramt af HIV selvom du kun kigger på de tilfælde hvor man har ubeskyttet sex med en hiv smittet. Jeg vil også heller fortrække corona end HIV hvis jeg kun får et mildt corona forløb. Problemet er bare at risikoen for at blive ramt af corona senfølger er større end risikoen for at blive ramt af HIV. Og så har vi oven i købet slet ikke kigget på alle dem som er døde med corona. Indtil videre 2820 ud af omkring 485.000 positive corona prøver. Landsbytossen skrev, for 32 minutter siden: Nu må vi se, hvor mange gange jeg skal fortsætte med at gentage mig selv. Det kan jo gå hen og blive helt morsomt Jeg ved ikke hvor længe du gider fortsætte, men dette var mit sidste forsøg på at få dig til at indse at corona er ikke noget man spøger med, ligeså lidt er HIV, men af de 2 er corona senfølger værre end HIV og risikoen for at blive ramt af corona senfølger er større end risikoen for at blive ramt af HIV. Redigeret 24. November, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1680 Skrevet 24. November, 2021 nørden skrev, for 4 minutter siden: Ligegyldigt hvordan du vender og drejer tallene, så kommer du ikke uden om at risikoen for at blive ramt af corona senfølger, selvom du er normalt sund og rask, er større end risikoen for at blive ramt af HIV selvom du kun kigger på de tilfælde hvor man har ubeskyttet sex med en hiv smittet. Jeg vil også heller fortrække corona end HIV hvis jeg kun får et mildt corona forløb. Problemet er bare at risikoen for at blive ramt af corona senfølger er større end risikoen for at blive ramt af HIV. Og så har vi oven i købet slet ikke kigget på alle dem som er døde af corona. Jeg ved ikke hvor længe du gider fortsætte, men dette var mit sidste forsøg på at få dig til at indse at corona er ikke noget man spøger med, ligeså lidt er HIV, men af de 2 er corona senfølger værre end HIV og risikoen for at blive ramt af corona senfølger er større end risikoen for at blive ramt af HIV. Ligegyldigt, hvordan du vender og drejer den, har jeg intet nævnt om, at risikoen for at blive ramt af corona er mindre eller større end risikoen for at blive ramt af HIV, og du kommer heller ikke udenom, at jeg anser corona for en mindre farlig sygdom, for mig, end HIV Så længe du fortsætter med at lægge ord i min mund, jeg ikke har sagt, så kan vi fortsætte til år 2060, hvor jeg statistisk set burde dø (Set ift. mænds gennemsnitlige levealder). Jeg har desuden aldrig joket med corona, men jeg fastholder, at jeg hellere vil rammes af corona end HIV. Og så gentager vi lige os selv (kan jeg se), ja chancen for at blive ramt af corona er højere end at blive ramt af HIV, men det betyder ikke, at jeg vil foretrække at få HIV Det er dejligt at se, at du har opgivet at forsøge at "argumentere" yderligere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 24. November, 2021 Julie Larsen skrev, for 13 timer siden: Jeg har en efterspørgsel, til alle andre GP’er i branchen herhjemme. Hvor mange af jer, er ligeglade med, at få besøg hvor det ikke er med gummi? Er der nogen af jer, som kræver sygdomserklæring og ikke gør undtagelser eller stoler i bare blindt på folk? Jeg er en af dem, som ikke gør undtagelser og vil se bevis på, at en kunde er sygdomsfri. Min sikkerhed og mit helbred kan ikke betales med 500kr. Uanset hvor trælst det så er! Jeg mener selv, at det er ganske lige til, at gå til lægen og få lavet en gratis erklæring. Især da de fleste jo oftest besøger forskellige kvinder både i ind-og udland. Jeg tilbyder også omvendt, at jeg kan vise min erklæring, som bliver fornyet ved tjek minimum hver 14 dag. Så kan det godt være, at det er lidt buzz kill. Men heller det, end at blive smittet med noget som kan ende med at blive kronisk og måske direkte farligt. Kh Julie L Jeg tilbyder INTET sex uden kondom. Smitten kan ske straks men inkubationstiden er forskellig ….. SÅ du kan jo stadig være smittet fra kunde nr 1. og gi’ smitten videre til kunde nr. 2,3,4 …. osv. Eneste måde, at undgå en kønssygdom på er BRUG kondom. En attest fra lægen - lavet i går - viser jo ikke om du er smittet 3 timer efter 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 24. November, 2021 Julie Larsen skrev, for 13 timer siden: Forståeligt! Der er bare mange modsat dig, af kunder, som er lidt mere til den ligeglade side og helst gør det uden og heller ikke kan eller orker, at fremvise, at de ikke fejler noget. Jeg kan personligt ikke selv forstå, hvordan man kan være ligeglad med ens helbred, hverken som gp eller kunde. Måske jeg bare er lidt en striks en af slagsen, men jeg tør hvert fald ikke spille hazard med mit helbred for småører Du spiller lige nøjagtigt hazard med dit helbred når du tilbyder sex uden kondom!! Test viser om du er smittet men forhindrer det jo ikke ….. HIV smitter uanset hvor mange gange du er testet 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 24. November, 2021 Julie Larsen skrev, for 16 timer siden: Forståeligt! Der er bare mange modsat dig, af kunder, som er lidt mere til den ligeglade side og helst gør det uden og heller ikke kan eller orker, at fremvise, at de ikke fejler noget. Jeg kan personligt ikke selv forstå, hvordan man kan være ligeglad med ens helbred, hverken som gp eller kunde. Måske jeg bare er lidt en striks en af slagsen, men jeg tør hvert fald ikke spille hazard med mit helbred for småører Burde slet ikke spille hazard med helbredet for penge overhovedet.. uanset størrelse på beløb Bortset fra det,hvorfor overhovedet tilbyde sex uden kondom ? Betyder penge / fastholdelse af kunder SÅ meget ? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 26. November, 2021 Jeg har ikke sex uden kondom.. Det sådan jeg sikre mig selv.. Det er faktisk også det nemmeste valg Jeg yder heller ikke oral uden.. Og min forretning kører altså udemærket rundt påtrods af det faktum.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anony-m 7 Skrevet 29. November, 2021 Det undrer mig stærkt at det først er på sidste side her, at nogen pointerer inkubationstiden.. Nu ved vi selvfølgelig ikke hvor ofte du har kunder, men klamydia kan først påvises efter ca. 3 uger, 4 uger for HIV og 3 måneder for syfilis. Det er selvfølgelig fedt at du både tager og forventer ansvar omkring ubeskyttet sex, men der er en kæmpe falsk tryghed i de negative testsvar du fremviser dine kunder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 13. December, 2021 Hold da op en masse snak. Bare på med det gummi. Så den ski da slået. El er de vist slet ude om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg