Hop til indhold

Recommended Posts

Lad mig lige slå en ting fast, det ser nemlig ud til at min ide om at "en eller anden" af Jer skulle smide et skærmbillede af annoncen for at underholde mig er blevet både misforstået og debatteret. Det er ulovligt at smide billeder af piger her, OK forstået. 

MEN nu var det overhovedet ikke et billede af pigebarnet jeg var interesseret i - hun er vel slank, har fodboldsilikoner og en ordentlig sugemalle der hvor andre har en mund. Ganske ligegyldigt og gennemsnitligt for en gp/sb. 

Nej, det jeg var nysgerrig efter var (er) teksten i annoncen. Hva står der? "Sympatimøde 30 min 4000kr" (?)  "Gåtur i gågaden, 20 min 3000kr"  (?)  "Aftendate m restaurantbesøg, du betaler regningen, 8000kr" (?)  "Hotelovernatning m kæleri og evt sex 35.000kr (?) osvosvosv.

Det var det jeg var nysgerrig efter, har aldrig set sådan en annonce før, nemlig. Jeg ville skænke mig en kop kaffe, og skraldgrine, og ind i mellem ryste forarget på hovedet, og så grine igen.

Hvordan hun ser ud er jeg da ligeglad med. Hun har et udseende som tiltrækker halv - eller helgamle, plastic-forelskede Lollita-dreamere, det er ikke svært at regne ud, da det jo er sådanne hun ønsker at røvren  jeg mener tjene sit ærlige, daglige brød på. 

Men I skal selvfølgelig ikke overtræde reglerne. Bare glem dert, please continue uden mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vekseler skrev, for 2 timer siden:

Det er dit syn

Nej, det er et faktum, og ikke blot min mening ;)

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikkemand skrev, for 28 minutter siden:

Hun er bare bundnaiv. Jeg har skrevet om en kongres og en middag - og hun byder sig straks til. 6000kr for en middag med efterfølgende dans og sex på hotelværelset. 
Selv om hun har store bryster er det helt i skoven

Nu har jeg ikke sugerdated, men kongres, middag, dans og hygge på værelset lyder som en ret lang date på fem, seks, syv timer. Og så synes jeg da at 6 kilo lyder ret rimeligt.

Eller misforstår jeg dig?

Redigeret af AB455
Ændret udtryk

Del dette indlæg


Link til indlæg
sally18 skrev, den 22.11.2021 at 21:17:

Selvom jeg synes at mine priser er fair, taget min alder i betrækning så er der stadig mange mænd derude der forventer en hel aften med sex i mange timer for 500kr- for det er jo " bare" sugar. I min optik, så er det fordi de ikke vil betalte fuld pris hos en glædespige. Det er slet ikke den form for relation jeg søger i en SD og det er primært de beskeder der lander i min indbakke selvom jeg har skrevet hvad jeg søger i min profil...

Hej Sally.

Hvad synes du som Sugarbabe er fair priser.?

Hvis vi to skulle have en have en hyggelig eftermiddag, eller aften sammen, hvor sex er en del af aftalen, hvad ville du så forlange af sugar.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sally18 skrev, den 22.11.2021 at 21:17:

"Vi" er nu stadig nogen ( af de unge) der ikke har et fordrejet billede af hvad der er realistisk. Jeg forventer ikke 4000kr for et kemi møde eller en simpel kaffe date..

 

 

  selvom jeg har skrevet hvad jeg søger i min profil... 

Du lyder da fornuftig. Jeg vil gerne høre lidt mere om dig evt i pb. 
Og måske et link til din profil ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb007 skrev, den 22.11.2021 at 17:02:

Jeg legede lidt med hende - og hun er både naiv og grådig. Jeg opfandt et setup med en middag og overnatning. Det kostede 6000 - men så stillede jeg krav til kjolen, og den havde hun ikke. Jeg tilbød frækt undertøj, kjole og sko - på en shopping tur. Og det kostede også 6000 plus kjole m.m.

Hun er fræk og sikkert god i sengen. Hendes bryster er 75 L - så der er noget at lege med, men 20 af de store er nok i overkanten :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...