Hop til indhold

Recommended Posts

Guest AmagerStang

Det er det rene vanvid sugardaters efterhånden ihvertfald med de unge, de har ingen realitet sans overhovdet, men på den anden side, hvis der er nogen som er dum nok .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, i samtlige links til sugarbabes kræves der medlemsskab for at se profiler. Alle postede links fører bare ind til en log-on/sign-up side. Intet at se der. Jeg vil skisme ikke oprette en profil blot for at se de piger I taler om. Øv. Det betyder at jeg aldrig får en sugarbabe annonce at se. 

Mit gæt er at det hovedsageligt er temmeligt unge piger med silikoner og sugemallelæber, og SÅ skal gamle Lollita dreamere scammes big time. 

Men jeg er nu alligevel nysgerrig efter at SE deres begærlige annoncer, så jeg har lidt at ryste på hovedet af.

Kunne alle Jer der linker til en eller anden sugasuga der ikke tage et skærmbillede af annoncen og smide her, i stedet for at linke til en sign-up side? Bare fror at tilfredsstille min nyfigenhed? Tak for det, tak igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mis4
dejlig skrev, for 6 minutter siden:

Øv, i samtlige links til sugarbabes kræves der medlemsskab for at se profiler.

Det var dog slemt. Hvis du ikke har evne eller vilje til at betale de 300 kr en måned såvidt jeg husker koster har du næppe heller vilje til at betale trunten 400 kr for at kigge på hendes patter under et kemimøde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er der nogle meget sørgelige mænd derude, som fuldstændig forvrider "markedet" ved at tilbyde de mest vanvittige beløb (fra hvad jeg har hørt fra SD-piger, fx 20.000 kr. for et videoopkald, 50.000 kr. for sex osv.). Derfor ser man piger som denne, der kan kræve et sådan beløb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dejlig skrev, for 19 minutter siden:

Øv, i samtlige links til sugarbabes kræves der medlemsskab for at se profiler. Alle postede links fører bare ind til en log-on/sign-up side. Intet at se der. Jeg vil skisme ikke oprette en profil blot for at se de piger I taler om. Øv. Det betyder at jeg aldrig får en sugarbabe annonce at se. 

Mit gæt er at det hovedsageligt er temmeligt unge piger med silikoner og sugemallelæber, og SÅ skal gamle Lollita dreamere scammes big time. 

Men jeg er nu alligevel nysgerrig efter at SE deres begærlige annoncer, så jeg har lidt at ryste på hovedet af.

Kunne alle Jer der linker til en eller anden sugasuga der ikke tage et skærmbillede af annoncen og smide her, i stedet for at linke til en sign-up side? Bare fror at tilfredsstille min nyfigenhed? Tak for det, tak igen.

Du kan sagtens oprette en profil uden at betale. Du skal blot lægge et billede på forsiden, men så kan du se to af pigernes offentlige billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mis4 og @longdong

Tak for Jeres svar - jeg kunne aldrig drømme om at oprette en profil der - ever. Betale 300? NEJ - lægge et billede (af mig selv?) op? NEJ.

Er bare almindeligt nysgerrig efter at se hvad de skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
dejlig skrev, for 10 minutter siden:

@Mis4 og @longdong

Tak for Jeres svar - jeg kunne aldrig drømme om at oprette en profil der - ever. Betale 300? NEJ - lægge et billede (af mig selv?) op? NEJ.

Er bare almindeligt nysgerrig efter at se hvad de skriver.

så må du undvære, i øvrigt er det ikke lovligt at ligge deres billeder ind her .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne kan naturligvis kræve den pris de ønsker, men jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad sådan en pige tænker om sig selv.

Jeg hørte for et par måneder siden en radiodokumentar om emnet, og det slog mig hvor langt pigerne i programmet var fra virkeligheden. Mange af dem troede at de kunne tjene flere tusinde kroner ved at nedlade sig selv til at drikke en kop kaffe med en sugar daddy. Eller også var det blot en måde at distancere sig fra at de bedrev prostitution, who knows?

Redigeret af mystx
tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 38 minutter siden:

så må du undvære, i øvrigt er det ikke lovligt at ligge deres billeder ind her .

Der er masser af billeder herinde, der heller ikke ligger her lovligt, mange er der copyrights på

Del dette indlæg


Link til indlæg
vekseler skrev, for 45 minutter siden:

Der er masser af billeder herinde, der heller ikke ligger her lovligt, mange er der copyrights på

Og det gør det ok?

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Vi" er nu stadig nogen ( af de unge) der ikke har et fordrejet billede af hvad der er realistisk. Jeg forventer ikke 4000kr for et kemi møde eller en simpel kaffe date.. En simpel kaffe date er dog super hyggelig- lige så vel som de lange aftner. Men i har nok ret i at mange af de unge piger forventer at blive hentet i sportsvognen ;) 

Tror måske dog at os unge godt kan sætte prisen lidt højt netop på grund af alder men også for at sorterer de useriøse henvendelser fra. 

Selvom jeg synes at mine priser er fair, taget min alder i betrækning så er der stadig mange mænd derude der forventer en hel aften med sex i mange timer for 500kr- for det er jo " bare" sugar. I min optik, så er det fordi de ikke vil betalte fuld pris hos en glædespige. Det er slet ikke den form for relation jeg søger i en SD og det er primært de beskeder der lander i min indbakke selvom jeg har skrevet hvad jeg søger i min profil... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sally18 skrev, for 1 time siden:

Selvom jeg synes at mine priser er fair, taget min alder i betrækning så er der stadig mange mænd derude der forventer en hel aften med sex i mange timer for 500kr- for det er jo " bare" sugar. I min optik, så er det fordi de ikke vil betalte fuld pris hos en glædespige. Det er slet ikke den form for relation jeg søger i en SD og det er primært de beskeder der lander i min indbakke selvom jeg har skrevet hvad jeg søger i min profil... 

Jeg tror du har helt ret - ud fra hvad jeg har hørt fra flere piger, så er der også rigtige mange helt blæste typer derude, som spammer pigers indbakker med beskeder som "hey hurtig sex i min bil om 10 min, 100 kr.?".

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
mystx skrev, for 2 timer siden:

Jeg hørte for et par måneder siden en radiodokumentar om emnet, og det slog mig hvor langt pigerne i programmet var fra virkeligheden. Mange af dem troede at de kunne tjene flere tusinde kroner ved at nedlade sig selv til at drikke en kop kaffe med en sugar daddy. Eller også var det blot en måde at distancere sig fra at de bedrev prostitution, who knows?

Jeg tror sådan set ikke, at de piger nødvendigvis er virkelighedsfjerne; jeg tror skam, der er mange piger, som kan tjene tusindvis af kroner på alene at tilbyde kaffedates eller lignende. Muligvis ved på samme tid at være snedige og holde muligheden for mere åben, hvilket selvfølgelig ofte er en fiktion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
vekseler skrev, for 9 timer siden:

Der er masser af billeder herinde, der heller ikke ligger her lovligt, mange er der copyrights på

Har lyst til at sige HOLD NU K... !

Det gør det sku da ikke mindre ulovligt af ! 

Dvs Jeg må gerne sælge narko, fordi der er masser andre som går det ? eller, hvad er din pointe ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, 1 time siden:

Har lyst til at sige HOLD NU K... !

Det gør det sku da ikke mindre ulovligt af ! 

Dvs Jeg må gerne sælge narko, fordi der er masser andre som går det ? eller, hvad er din pointe ? 

Tænk dig om, jeg siger jo netop der er masser herinde, det gøres der ikke noget ved

Del dette indlæg


Link til indlæg
dejlig skrev, for 15 timer siden:

Øv, i samtlige links til sugarbabes kræves der medlemsskab for at se profiler. Alle postede links fører bare ind til en log-on/sign-up side. Intet at se der. Jeg vil skisme ikke oprette en profil blot for at se de piger I taler om. Øv. Det betyder at jeg aldrig får en sugarbabe annonce at se. 

Mit gæt er at det hovedsageligt er temmeligt unge piger med silikoner og sugemallelæber, og SÅ skal gamle Lollita dreamere scammes big time. 

Men jeg er nu alligevel nysgerrig efter at SE deres begærlige annoncer, så jeg har lidt at ryste på hovedet af.

Kunne alle Jer der linker til en eller anden sugasuga der ikke tage et skærmbillede af annoncen og smide her, i stedet for at linke til en sign-up side? Bare fror at tilfredsstille min nyfigenhed? Tak for det, tak igen.

Du kan godt oprette en gratis profil på sugardaters. Hvis du har et tydeligt profilbillede kan du se billeder af pigerne. Men du kan ikke skrive med dem med mindre du er betalende medlem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 11 timer siden:

Jeg tror sådan set ikke, at de piger nødvendigvis er virkelighedsfjerne; jeg tror skam, der er mange piger, som kan tjene tusindvis af kroner på alene at tilbyde kaffedates eller lignende. Muligvis ved på samme tid at være snedige og holde muligheden for mere åben, hvilket selvfølgelig ofte er en fiktion. 

Det fremgik ret tydeligt af dokumentaren at mændene forventede en hel del mere end en kaffedate (who knew?), og det endte pigerne også med at levere.

Måske hvis de er helt særligt smukke kan de slippe af sted med det, men for langt de fleste fungerer det nok ikke sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mystx skrev, for 24 minutter siden:

Det fremgik ret tydeligt af dokumentaren at mændene forventede en hel del mere end en kaffedate (who knew?), og det endte pigerne også med at levere.

Måske hvis de er helt særligt smukke kan de slippe af sted med det, men for langt de fleste fungerer det nok ikke sådan.

De fleste der foreslår kaffedates siger på forhånd de ikke har sex på første date. Når de så samtidig vil have 2000 kr for det er det svært at tro på de er med på mere end kaffe. Men indrømmet jeg har kun været på 3 kaffedates og ingen af dem fik honorar for det. En endte med et knald hjemme hos hende og de 2 andre var der ikke "kemi" med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...