Hop til indhold

Recommended Posts

LOVE2FUCK skrev, for 21 timer siden:

900kr efter at ha betalt to jeg tøjet af hun også hun suttede pik i Ca 30 sec så ville hun ha den op i sig efter 1 min hun var knas tør men måtte ikke røre hendes fisse var ude igen efter 5min

Bevis igenigenigen: 900,- 5-10 x pr dag med 5-10 mins arbj pr gang og en masse brok-ståhej = 4500 om dagen for 1 1/2 times ‘arbejde’ (at kunder stadig vælger disse steder og ikke spater 6-900 mere sammen og booker en troværdig dansk GP er mig en gåde). 

900,- for 5-10 min og man tror, man har SPARET noget. Reelt får man ikke det, man bestiller, irritation og frygt for at blive snydt næste gang. Skørt

Redigeret af Bruneøjne76

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Muff diver
nørden skrev, for 21 timer siden:

Det har ikke noget med kultur at gøre. Bare se på de piger som nu huser i Marstals gade. De kommer fra samme kultur, men snyder ikke i samme grad.

Hvem er de piger i Marstals gade?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja hvis der er mange der har gentagende dårlige oplevelser med service eller fravær af service på Valhøjs alle så må man blot tage det til efterretning om de så præsterer bedre service  i Marstalhade vil undrer mig - muligt det er samme personkreds, muligt at pigerne er pressede til at levere sex til discount pris og få et højere flow igennem - mit valg er og har været at fravælge adresserne - de penge der er tjent fornuftigt skal bruge fornuftigt, sex skal være en nydelse uden at man som kunde føler sig snydt/pisset på af GP/Mutter/Bagmænd m/k. 
 

Lækre unge slanke danske kvinder har min opmærksomhed <3

Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Marstalsgade pigerne har aldrig snydt mig på den måde som Valhøjs crewet har. De leverer altid som lovet, bare ikke altid med største entusiasme.

@Bødlen tager med kyshånd imod tips om danske piger 18-21 der tager den uden gummi og helst uden svære psykologiske problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone

Er der ikke nogen der snart lukker det sted. Ikke kun for kundernes, men lige så meget for pigernes skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øbo skrev, for 50 minutter siden:

Så er det mærkeligt hun skriver Østerbro og har andre priser

Han svarede på spørgsmålet omhandlende Marstalsgade, som rigtigt nok ligger på Østerbro. 

Nyholms Allé havde to nogenunde identiske grupperinger for ganske kort tid siden som havde menukort som godt kunne ligne hinanden til forveksling. Discount-ok og discount-skod. Discount-ok er nu rykket til Marstalsgade og discount-skod er rykket over på Valhøj Allé, som jeg forstår det. 

Jeg har ikke selv været på nogen af de nye adresser men har været på discount-skod for et par år siden, da de stadig lå på Nyholms Allé. 

Hvis jeg sidder og siger noget sludder lige nu, må en af genierne herinde lige rette mig.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, den 24.11.2021 at 15:26:

Marstalsgade pigerne har aldrig snydt mig på den måde som Valhøjs crewet har. De leverer altid som lovet, bare ikke altid med største entusiasme.

@Bødlen tager med kyshånd imod tips om danske piger 18-21 der tager den uden gummi og helst uden svære psykologiske problemer.

Jeg har mødt samme piger på begge adresser :-) Jeg har haft virkelig nederen og virkelig gode oplevelser begge steder. Jeg tænder i ny og næ på at det skal være beskidt og usselt, og det kan de famn levere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 25.11.2021 at 23:32:

Hvis jeg sidder og siger noget sludder lige nu, må en af genierne herinde lige rette mig.    

Underhunden har fuldstændig fat i den lange ende, situationen er netop som beskrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, den 24.11.2021 at 09:54:

Bevis igenigenigen: 900,- 5-10 x pr dag med 5-10 mins arbj pr gang og en masse brok-ståhej = 4500 om dagen for 1 1/2 times ‘arbejde’ (at kunder stadig vælger disse steder og ikke spater 6-900 mere sammen og booker en troværdig dansk GP er mig en gåde). 

900,- for 5-10 min og man tror, man har SPARET noget. Reelt får man ikke det, man bestiller, irritation og frygt for at blive snydt næste gang. Skørt

Sikke noget vrøvl. Hvis man ellers gider læse anmeldelser kan man da sagtens finde gode eller sågar fantastiske oplevelser med udenlandske gp’er og selvom man køber dansk til dobbeltpris er det stadig ingen garanti for en god oplevelse.

Heldigvis kan man sagtens fravælge disse ganske få berygtede steder, for de har så let genkendelige annoncer.

Redigeret af CY
Redigering

Del dette indlæg


Link til indlæg
CY skrev, for 4 timer siden:

kan man da sagtens finde gode

Står der vist heller ikke, at man ikke kan. Men % delen af elendige anmeldelser for udenlandske v danske er forholdsvis stor (ja, kan i teorien være andre faktorer også) og risikoen for ringe oplevelser viser sig jo herinde at være større. Nu er alle danske ikke dobbeltpris men enig: research er skridt 1 og det er der åbenbart mange, der ikke vil/kan tage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, for 18 timer siden:

Jeg har mødt samme piger på begge adresser :-) Jeg har haft virkelig nederen og virkelig gode oplevelser begge steder. Jeg tænder i ny og næ på at det skal være beskidt og usselt, og det kan de famn levere.

21D hvor Melissa, Alexandra, osv. holdt til før Østerbro var VIRKELIG tredjeverdensagtigt. Det har sgu også sin charme: de interimistiske "rum" med vægge af sponplader og dør af gardin hahaha. Hilsner fra Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
skunken skrev, for 20 timer siden:

Jeg har mødt samme piger på begge adresser :-) Jeg har haft virkelig nederen og virkelig gode oplevelser begge steder. Jeg tænder i ny og næ på at det skal være beskidt og usselt, og det kan de famn levere.

Det tvivler jeg stærkt på. De 2 klinikker har nærmest ligget i krig med hinanden såvidt jeg har forstået. En kort overgang var nogle af pigerne fra 30x rykket ind i 21, hvilket ikke må forveksles med 21D. Det er 2 forskellige addresser.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nøddehaven skrev, for 2 timer siden:

21D hvor Melissa, Alexandra, osv. holdt til før Østerbro var VIRKELIG tredjeverdensagtigt. Det har sgu også sin charme: de interimistiske "rum" med vægge af sponplader og dør af gardin hahaha. Hilsner fra Thailand.

Enig. Lokalerne i 21D var temmelig ringe. Tilgengæld var servicen ok. Lokalerne i 30x var ok, men servicen temmelig ringe. Hvis jeg skal vælge mellem de 2 vælger jeg helt klart dårlig lokaler og ok service. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 7 timer siden:

Men % delen af elendige anmeldelser for udenlandske v danske er forholdsvis stor (ja, kan i teorien være andre faktorer også)

Du nævner det lidt selv....det med de andre faktorer. Og lur mig om det ikke mestendels dækker over at mange herinde ikke har mod til at give en dansk pige en negativ anmeldelse. 

Man bliver jo udskammet og angrebet fra alle sider hvis man begynder at kradse lidt i en dansk piges lak. Og dagen efter anmeldelsen, står brugeren som "guest xxxx". Sådan har jeg i hvert fald opfattet det, tilsat mine normale overdrivelser. 

Så er det noget mere legitimt at svine en udenlandsk pige til. Heppekoret står klar i kulissen med banneret "Køb dansk" og tiljubler din lorteoplevelse med et "tak" eller "like". Jeg synes sq det er lidt sølle og giver sådan én som mig stof til eftertanke.

For en side som tager udgangspunkt i hvad der rører sig imellem vores ben, kan brugerne herinde være temmelig nosseløse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 minutter siden:

ikke har mod til at give en dansk pige en negativ anmeldelse. 

Det har jeg da tænkt. Og hørt. Og da mange kunder tydeligvis ser dette som et frirum at dele oplevelser, råd osv, kan det sikkert nogle gange være at skyde dig selv i foden. Som var det en gruppe i lokalsamfundet, hvor man smider en negativ anmeldelse af en restaurant….

Tænker meget på skridt og herinde bliver utroligt sort/hvidt (begge veje) og tal-karakterer som den berømte bikini måske skjuler mere end den afslører. 

 

underdog40 skrev, for 6 minutter siden:

står brugeren som "guest xxxx". Sådan har jeg i hvert fald opfattet det,

Skal ikke kunne sige om folk slettes eller selv smutter pga sådanne anmeldelser? 
 

underdog40 skrev, for 7 minutter siden:

Man bliver jo udskammet og angrebet fra alle sider

Gør man? Hvis man smider en sober og seriøs anmeldelse med konstruktiv kritik og ikke blot ‘hun var fed og lugtede og ikke tilstede’, bliver man så udskammet? 
 

Helt lavpraktisk ER mange udenlandske jo på gennemrejse modsat en del danske. En stor del af de ringe anmeldelser med skuffede kunder (endnu en i dag) k a n skyldes sprog/misforståelse. 
 

underdog40 skrev, for 10 minutter siden:

Heppekoret står klar i kulissen med banneret "Køb dansk"

Tænker selv mere det er lidt større garanti for at undgå misforståelser og altså være hjælp til selvhjælp at få en god oplevelse. Igen er der jo stor forskel på kundens behov, men måske groft skilt 2 hovedgrupper: samvær/gfe/social kontakt/ensomhed og tage trykket-typerne, der også kan have spændings-motivet. 
 

Et andet kor, brovtende, står jo også tit og råber: DANSKE GP’ER TAGER ÅGER OG OVERPRISER mens en stor gruppe alllderiiigg laver research. 
 

 

underdog40 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg synes sq det er lidt sølle og giver sådan én som mig stof til eftertanke

Det forstod jeg ikke. 
 

Virker blot til, at der %vis er lidt flere dårlige anmeldelser af udlændinge (der aldrig må misforståes som at de som gruppe skåret over een kam er ringere og snydepelse). Det k a n jo bla være logisk udslag af netop ‘de faktorer’, du er inde på. Men som en dansk GP vel har en del at miste (ry) og en kunde ligeledes (blacklistes?), så har en del forbipasserende udlændinge det måske ikke. Ergo er der et grundlag for at kunne snyde eller give elendige sessioner. Man hører sgu tit, at kunder går efter 10-12 min, misforstod ting, ikke kunne kommunikere, at pigen ikke virkede glad, var nærværende, kiggede på tlf, var fyr med/i nærheden osv osv. 

 

Jeg ville ved en dansk GP nok spørge/skrive til hende først, at jeg ville anmelde men samtidig ved jeg fra flere, at de gerne frabeder sig, helt, anmeldelser. Og spørge kan jo også give problemer/censur og derved fjerne en helt oprigtig anmeldelse. 
 

‘Hun var fraværende’ kan jo for de fleste opfattes negativt, fx hvis det står alene uden tid eller kundens opførsel el situationen, forventningen osv osv. 

 

Derfor vælger nogle af os helt at lade være at anmelde og bruger det mellem ørerne og ikke benene i research og søgning. En pige i Jylland blev anmeldt rosende men senere indlæg i tråden blev 88% kun ‘hun er dyr’, ‘jeg synes ikke hun er noget specielt’, ‘hvorfor skriver hun dansk’-insinuerende hun var falsk, ikke studine, ikke medicinstuderende pga lange negle og en über-klovn, der i 5-6 indlæg skulle postulere, at 99% var lønmodtagere og ikke havde råd…..


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til @Bruneøjne76, for ikke at skulle hverken citere eller sakse i dit indlæg ,da vi er ved at være på grænsen til at afspore tråden og komme ud af tangenten. 

Jeg siger ikke at de udenlandske piger er fredet for dårlige anmeldelser. Tværtimod. Hvis man har fået en dårlig oplevelse skal den deles. Det har jeg selv gjort et utal af gange. Men det synes jeg også de danske piger skal have. Og der er bare et miss-match som naturligvis er svært at bekræfte da man ikke kan pege fingre af noget som ikke er skrevet. Så mine antagelser var ikke andet end blot lige præcis det.

At en GP venligst frabeder sig anmeldelser er det sløjeste argument for ikke at skrive den. Den går ikke, Granberg. 

Naturligvis vil rotationspigerne altid have et lavere incitament for at give gode oplevelser i forhold til herboende eller dem som er her på længere ophold. Men ingen regler uden undtagelser. 

Hvis vi  forholder os til lige præcis den pigegruppe vi har på krogen i denne tråd,  er der dog lavere chance for hit end miss. Det tyder historik og erfaringer på.

Men lad nu være med at trække danske piger ind i alle tråde hvor udenlandske piger får hug. Det er migrænefremkaldende. Det var blot det der var mit ydmyge budskab.  

Hvad emnet ellers har at byde på af lækkerier, bør nok tages i generel debat.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderkarlen skrev, den 21.11.2021 at 19:16:

Hej gutter

Jeg skriver lige min sandfærdige oplevelse på det berygtede sted Valhøj Alle. Og så frabeder jeg mig kommentarer som "køb dansk", "sådan går det ved øst-piger" og lign. 

Jeg havde set Valentinas annonce og jeg kunne bare ikke stå for den udstråling og det - for mig - vildt attraktive udseende. Jeg havde læst her på guiden, at man skulle holde sig væk, men jeg kunne ikke lade være at tage chancen. Jeg kendte ikke stedet og der var også en enkelt anmeldelse af en gut, hvor han beskrev en oplevelse jeg godt kunne leve med den dag. Valentina ser vildt godt ud nøgen.  Med den udstråling på billederne tænkte jeg, at det kunne da være ... Men :)

Jeg havde booket tre timer før og fået bekræftelse på, at der var en aftale. Jeg ankommer til stedet, men kan ikke rigtig finde det. Det viser sig så, at pigerne nærmest tager i mod ude på gaden og man skal følge med ind i noget der ikke rigtigt er et hus, men noget industri-bygning. Da vi kommer ind i et lille skummelt lokale, får jeg at vide, at Sabrina ikke er tilgængelig, men jeg bliver tilbudt to andre kvinder, som ikke faldt i min smag. Jeg forklarer dem, at jeg har booket tre timer før. Men nej, Valentina er der ikke får jeg at vide. De to kvinder bliver ved at spørge, om det er i orden de træder i stedet for. Jeg afviser. I gangen uden for værelset sidder en pige i gang med at give blow job på en en anden mand. Der var som om de kun havde et værelse på stedet. Ikke den fedeste oplevelse at se dem i gang siddende i gangen. Uden for sværmer det med piger, og jeg bliver præsenteret for et par stykker som værende Valentina. Men jeg afviser igen og går fra stedet. :arrow:

Da jeg er nået et stykke væk modtager jeg en sms om, at Valentina nu er på stedet. Jeg ved sgu ikke helt. Jeg havde kigget længe på de billeder og glædet mig et par dage til at møde hende. Ikke mindst de sidste tre timer. ;) Så jeg går hen på stedet igen. Her bliver jeg så mødt af Valentina, som virker sød nok til at jeg kan gennemføre det. :D Da pengene har skiftet hænder er det en ung kvinde med en helt anden udstråling og venlighed end lige for lidt siden og det indtryk man får på billederne. 

Da vi kommer i gang skælder hun ud på sit eget sprog. Det er noget med jeg ikke må røre hendes bryster, selvom jeg gør det helt normalt og blidt. :?: Da vi skal til sex viser det sig, at hun er knastør i missen. Jeg spørger efter glidecreme. Men det har hun ikke. Kondom og tør skede. Det går bare ikke. :!: Hver gang jeg alligevel prøver flytter hun sig, så jeg enten ikke rammer rigtigt for at komme inden for eller også kan jeg ikke nå med den fordi hun flytter sig bagud. Jeg bliver lidt vred. Men ikke noget, der virker truende. Straks begynder Valentina at sige jeg er "aggressive" og tilkalder pigerne uden for værelset. Jeg havde booket en halv time og der var gået tolv minutter. Der kommer ikke lige nogen piger ind i værelset. Hun begynder at tale om, at der skal "cash" til. For hvad spørger jeg. Så kommer der to piger ind i værelset. Valentina begynder at trække sig ud af værelset mens hun hele tiden siger hun "aggressive". Hvilket jeg jo ikke har været udover, at jeg brokkede mig over, at hun trak sig væk eller flyttede underlivet, når jeg alligevel, efter at have prøvet at fugte lidt med spyt, forsøgte at få et samleje. 

Nå men det korte af det lange er, at pengene for den halve time er tabt efter 12 minutters rædselsoplevelse. :mellow: Jeg bliver fulgt ud af en sur muttertype, som virker lidt truende i det fordi jeg brokker mig undervejs ud. Det er min mest skøre oplevelse i GP-verden. Det rene vanvid. 

Valhøj Alle :wacko:

Uha tak for anmeldelse..har lige book tid næste uge...men dropper det nu. 

Har prøvet et par af de Fake profiler hvor kvinden er ultra lækker og når døren åbnes er det madamskrald/juckhead og +40 extra på kontoen der står klar.

Skrider hver gang..

Trist at opleve dette når lillefyr er horny.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi dette skrækkelige sted for et par år siden.

Havde udset en pige som på billederne virkede super fræk og lækker.

Jeg blev lukket ind af en anden "model" og hun pegede på døren som stod halvåben og jeg listede forsigtigt ind efter at have banket på.

Der var 2 piger, den ene var sandsynligvis lige vågnet og den anden lå i sengen og røg en cigaret og sagde: so what do you want ???

Jeg forklarede hvad jeg gerne ville opleve og hun småfniste og sagde yeaahh ok np we can do that just pay me: xxx

Som var latterligt dyrere end hendes annonce og hun lignede en som var træt af at skide og f.ing kundeligeglad.

Så jeg grinte og sagde: not in this life bye bye og smuttede mens jeg kom til at tænke på hvor vanvittigt det er sådan noget kan finde sted her.

Så aldrig mere NholmAlle eller en annonce der minder om det.

Jeg endte hos Geo i nærheden som i den grad reddede dagen.

Rigtig god jul til jer alle.

Solskin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...