Hop til indhold

GloryholeKBH

Featured Replies

Skrevet

Hejsa boys! Og Girls!

Nogen af jer her inde, der har været forbi det gratis gloryhole på Vesterbro? Det skrives at det både er mand og dame der skiftes til at sutte.. sommetider mand, sommetider kvinden... you never know.

Jeg tænkte om nogen havde været forbi? Og om det bare er min skepsis der siger at det kun er en mand, eller om nogle evt har erfaring med at det er både en mand og dame der skiftes til at benytte hullet?

https://annoncelight.dk/showad/328975

Skrevet

100% det blot er en fyr. Har haft tilføjet ham på snap. Har aldrig set andet end en gut som sutter et utal af pikke på sin story. 

Skrevet
  • Author
McLovin skrev, for 4 timer siden:

100% det blot er en fyr. Har haft tilføjet ham på snap. Har aldrig set andet end en gut som sutter et utal af pikke på sin story. 

Det var også det jeg havde på fornemmelsen... selv lige tilføjet "dem" på snap i dag, og skrevet med "dem".. "de" var meget ivrige for at jeg kom forbi i dag...

Skrevet
skraber7556 skrev, for 23 minutter siden:

Det var også det jeg havde på fornemmelsen... selv lige tilføjet "dem" på snap i dag, og skrevet med "dem".. "de" var meget ivrige for at jeg kom forbi i dag...

Hvor ser i ‘deres’ snap?

Skrevet

Men, er der nogen der har været forbi og kan fortælle om oplevelsen? 

Skrevet
  • Author
AlfaN skrev, for 3 timer siden:

Hvor ser i ‘deres’ snap?

På "deres" instagram

Skrevet
skraber7556 skrev, for 7 minutter siden:

På "deres" instagram

Ah ok. 
Har ikke Instagram. Så derfor jeg ik så den. 

• 6 months later...
Skrevet
Glorylover skrev, for 14 timer siden:

Jeg har prøvet det - fucking lækkert

Oprettet for 14 timer siden og en klar opfordring til at besøge, uden yderligt.. det kunne ligne at annoncør selv, har anmeldt sig selv?

Andre der har været forbi og kan verificere en god oplevelse?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.