Hop til indhold
OldGentlemann

Hvad der irriterer mig ved eroguide - hvad irriterer dig?

Recommended Posts

Her et par stykker jeg finder tåkrummende: 

"Hendes orgasme var 100% rigtig nok, ellers må hun være verdens bedste skuespiller og skal ha' en Oscar". Den sætning gør mig virkelig træt i anklerne. 

"Pas nu godt på hende...". Ok. Jeg skal nok lade psykopaten blive hjemme lige præcis den dag. 

"Jeg er over gennemsnittet....." Njaaaa. Virkelig? Er du sikker? Helt sikker? Er det iøvrigt fint med dig hvis jeg er røvligeglad med størrelsen på din pikkemand?  

     

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, den 18.11.2021 at 06:46:

5. Alle de GP’ere, der skriver til mig hele tiden og bare vil have min krop uden at se “hele mig” ^_^

Ja, der må jeg give dig ret, det syntes jeg osse er drøn irriterende :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg synes det er virkelig øv der ikke findes en tråd hvor glædespiger kan give en god anmeldelse af os kunder (hvorfor vil du gerne have der er det Noah ?) jo fordi jeg vil gerne vide om jeg har gjort en god indsats  for at hun også skulle have en god oplevelse eller om hun synes jeg bare er vildt lækker. 

Redigeret af N10Ah
Jeg staver af helvedes til

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, for 15 minutter siden:

Jeg synes det er virkelig øv der ikke findes en tråd hvor glædespiger kan give en god anmeldelse af os kunder (hvorfor vil du gerne have der er det Noah ?) jo fordi jeg vil gerne vide om jeg har gjort en god indsats  for at hun også skulle have en god oplevelse eller om hun synes jeg bare er vildt lækker. 

Vi betaler jo netop for, ikke at få sandheden at vide, hvor uduelige vi er. :)  For pigerne er det en forretning, de vil jo ikke skyde sig selv i foden, og være 100% ærlig hvis kunden/gæsten ikke var superliga i alle måle skalaer.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
sweetstone skrev, for 6 minutter siden:

Vi betaler jo netop for, ikke at få sandheden at vide, hvor uduelige vi er. :)  For pigerne er det en forretning, de vil jo ikke skyde sig selv i foden, og være 100% ærlig hvis kunden/gæsten ikke var superliga i alle måle skalaer.:)

Jeg ved godt hvad vi betaler for :) men jeg ville nu stadig gerne vide hvad de gp’er jeg har besøgt tænkte om mig :) det kunne være fedt at have den evne som mel Gibson har i filmen what a woman wants. Jeg ville give alt hvad jeg havde for at kunne læse kvinders tanker.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved godt hvad vi betaler for :) men jeg ville nu stadig gerne vide hvad de gp’er jeg har besøgt tænkte om mig :)

:)men du vil få en " måske" pyntet sandhed, men det måske ok.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
sweetstone skrev, for 5 minutter siden:

:)men du vil få en " måske" pyntet sandhed, men det måske ok.:)

Det kan jeg jo ikke helt vide :) nogle er vel ærlige :) jeg ved det ikke,  det var bare en tanke jeg havde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lonewolf
N10Ah skrev, for 5 timer siden:

Det kan jeg jo ikke helt vide :) nogle er vel ærlige :) jeg ved det ikke,  det var bare en tanke jeg havde :D

jeg tror man skal lytte efter hvad de ikke siger. hvis hun siger at din pik er vildt god, så er den det nok. hvis hun ikke siger at din pik er stor, så er den det nok ikke :)

Redigeret af Lonewolf

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, for 9 timer siden:

Jeg synes det er virkelig øv der ikke findes en tråd hvor glædespiger kan give en god anmeldelse af os kunder (hvorfor vil du gerne have der er det Noah ?) jo fordi jeg vil gerne vide om jeg har gjort en god indsats  for at hun også skulle have en god oplevelse eller om hun synes jeg bare er vildt lækker. 

Ros og anerkendelse er dejligt, men det synes jeg ikke er det samme som at komme på et scoreboard, selvom jeg godt ved at det ikke er det du efterlyser.

Jeg tror du kan få et ok rimeligt svar hvis der lyttes til det sagte og usagte hos kvinden, men hvis jeg lander på en femmer ud af ti, så ville jeg ikke have lyst til at vende tilbage. Selvom jeg skulle være en lidt kedelig kunde, eller hvis kvinden på dagen skulle arbejde lidt ekstra hårdt for at få det til at fungere, så kan hun måske godt have lyst til at beholde mig som kunde. Hen over tid kan sexen og samværet jo også blive bedre, når man lærer at hinanden bedre at kende. Derudover er det vigtigt for mig at nyde tiden og ikke spekulere på hvilken karakter jeg får. Eller på hvilken karakter jeg vil give hende for den sags skyld.

En del af kvinderne skriver tilbage på vores anmeldelser. Hvis indlægget slutter af med "håber vi ses igen" eller "du er blacklistet", så er det nok topmålet af hvad vi kan forvente af offentlig karakter fra besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
AB455 skrev, for 14 minutter siden:

Ros og anerkendelse er dejligt, men det synes jeg ikke er det samme som at komme på et scoreboard, selvom jeg godt ved at det ikke er det du efterlyser.

Jeg tror du kan få et ok rimeligt svar hvis der lyttes til det sagte og usagte hos kvinden, men hvis jeg lander på en femmer ud af ti, så ville jeg ikke have lyst til at vende tilbage. Selvom jeg skulle være en lidt kedelig kunde, eller hvis kvinden på dagen skulle arbejde lidt ekstra hårdt for at få det til at fungere, så kan hun måske godt have lyst til at beholde mig som kunde. Hen over tid kan sexen og samværet jo også blive bedre, når man lærer at hinanden bedre at kende. Derudover er det vigtigt for mig at nyde tiden og ikke spekulere på hvilken karakter jeg får. Eller på hvilken karakter jeg vil give hende for den sags skyld.

En del af kvinderne skriver tilbage på vores anmeldelser. Hvis indlægget slutter af med "håber vi ses igen" eller "du er blacklistet", så er det nok topmålet af hvad vi kan forvente af offentlig karakter fra besøget.

Jeg vil bare lige sige at mit lille indskud var skrevet med et lille smil på læben, og også lidt ment i sjov det kunne jeg nok godt have indikeret bedre den tager jeg på mig men jeg ville bare lige sige at det ikke var skrevet i dybeste alvor :)

men jeg er enig med dig :)

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, 1 time siden:

Jeg vil bare lige sige at mit lille indskud var skrevet med et lille smil på læben, og også lidt ment i sjov det kunne jeg nok godt have indikeret bedre den tager jeg på mig men jeg ville bare lige sige at det ikke var skrevet i dybeste alvor :)

men jeg er enig med dig :)

Ja, så får du altså ikke mere end et syv-tal :biggrin:

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
AB455 skrev, for 5 minutter siden:

Ja, så får du altså ikke mere end et syv-tal :biggrin:

Øv :o jeg synes nu ellers jeg lå på en solid 02 :) 

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...