Hop til indhold
OldGentlemann

Hvad der irriterer mig ved eroguide - hvad irriterer dig?

Recommended Posts

Vi er her vel alle sammen fordi vi vil være her og vel så i bud og grund får noget positivt ud af det. 

Alligevel så støder jeg “en enkelt gang imellem” ind i kommentarer og andre ting, der irriterer mig en smule i forhold til mine egne personlige præferencer for god og værdibaseret adfærd og kommunikation.
 
Nu vil jeg gerne en gang for alle have luft for dette, ligesom jeg giver andre mulighed for tilsvarerende at få luft for deres irritationspunkter.
 
Mine “irritationspunkter” ved eroguide:
1. Personlige præferencebaserede fordomsfulde kommentarer til andres lyster, beskrivelser eller GP’ernes udseende.
2. Unuanceret mistro til nye og ældre profilers positive fortællinger om deres oplevelser hos GP’er
3. Anmeldelser og efterlysninger vedrørende “hende her” i overskriften (bevares, man skal lige lære det)
4. Skolemesternes frontal angreb på nye profilers anmeldelser og efterlysninger vedrørende “hende her” i overskriften (så kan de lære det!, mærkeligt nok, så virker det ikke altid)
5. Alle de GP’ere, der skriver til mig hele tiden og bare vil have min krop uden at se “hele mig” ^_^
 
Suppler gerne med jeres “irritationspunkter”, så vi kan få det ud af kroppen UDEN at gå til et terapibesøg hos en dejlig GP.
 
Således released ønsker jeg jer alle en god dag :D
Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, dejlig og vigtig post. Jeg er bare bange for at det kun er de, der ikke har den udfordring der læser den :unsure: men som du skriver, så kommer det ud af systemet.

I øvrigt... Hvis behandlingen er terapi hos GP'ere, så er det lige før jeg ønsker flere angreb og ligegyldigheder :x

Og så vil jeg gerne vide hvordan det lykkedes dig at blive så ombejlet af GP'ere som du beskriver i dit punkt nummer fem :biggrin:

Er irritationspunkt nummer seks kunne være "sådan staves det ikke"-ligaen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 5 minutter siden:

Og så vil jeg gerne vide hvordan det lykkedes dig at blive så ombejlet af GP'ere som du beskriver i dit punkt nummer fem :biggrin:

Er irritationspunkt nummer seks kunne være "sådan staves det ikke"-ligaen.

Nu havde jeg ikke løgn og overdrivelse som et af mine irritationspunkter, så det gav plads til min nummer 5 ;)

Stavning, enig - i det hele taget er skolemestermentaliteten altid lidt et irritationsmoment for mig. Så jeg er enik -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheCphGentleman_X skrev, for 31 minutter siden:

Jeg vil tillade mig at stille et andet måske mere positivt spørgsmål:
Hvad er der godt ved Eroguide?

 

God dag :)

Lad det være en anden tråd.

Nu forsøger jeg at holde fast i den “dårlige stemning” af terapimæssige årsager :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, 1 time siden:

Lad det være en anden tråd.

Nu forsøger jeg at holde fast i den “dårlige stemning” af terapimæssige årsager :biggrin:

Nemlig og her kommer det. Ynglings citatet:

"Må jeg være fri! Ti stille! Det er for galt. Jeg finder mig ikke i det! Det er det samme hver gang. Det er det samme hver eneste gang. Man har en plan - en genial plan! - og så er man omgivet af hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere, talentløse skiderikker, impotente grødbønder, småbørnspædagoger og socialdemokrater!"

- Egon Olsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Docteur skrev, 1 time siden:

Jeg har altid moret mig kosteligt over “socialdemokrater”-delen :D

Ja, det med at bygge stemningen op og så leverer en personlig reference til hvad han mener er det værste af alt, som så giver det hele er tvist. God tekst tekst forfatter :D

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelser bliver skrevet af dem, som orker det til glæde for alle her. Tak for det, osse selvom de ikke i alles øjne er perfekte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ricograziano skrev, for 11 minutter siden:

Det, der irriterer mig, er, at det altid overvægtige og/eller ældre GP'er, som blander sig i alt muligt.

No disrespect.

Dét indlæg irriterer mig faktisk en lille smule. Jeg finder det fordomsfuldt.

No disrespect.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Irriterer mig grænseløst at "dagens domina" blev lagt ind i "alt indenfor den "hårde" verden" Jeg synes det svarer til at slette alle biblioteker på sin harddisk og bare have det hele liggende i rodbiblioteket, så kan man da virkelig komme til at lede8eee1ee987137ca5663e080dc19cf1d7.thumb.jpg.c927cf4a595d7cc62788dd4c7b143e7a.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
ricograziano skrev, for 23 timer siden:

Det, der irriterer mig, er, at det altid overvægtige og/eller ældre GP'er, som blander sig i alt muligt.

No disrespect.

Hej Risotto

Er det kun slanke unge GP,er der må blande sig i alt muligt?

Hvad med ældre Dominaer?

Hvor ligger aldersgrænsen?

Og for dem der er overvægtige, hvor meget må de max veje, før de skal holde kæft og sætte sig hen i hjørnet?

Hvad med Transer? må de skrive?....skal de have paryk på imens?

Hvad med tykke gamle mænd, må de kun skrive om søndagen?

Må man blande sig 10% eller 40% eller 80 % hvad er acceptabelt for dig?

Jeg syntes bestemt dit forslag burde skrives til Eroguides, forslagskasse....måske skal det så lige rettes lidt til, om hvem det er du gerne vil se skrive herinde og hvem der må blande sig i debatter.

Jeg skal så også sige at Eroguides forslagskasse, bliver først synlig for dig, efter 100 indlæg, så indtil du har de sidste indlæg herinde, kan du jo nå at sammensætte dit forslag, så det bliver rigtigt godt.:P

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 15 minutter siden:

Hej Risotto

Er det kun slanke unge GP,er der må blande sig i alt muligt?

Hvad med ældre Dominaer?

Hvor ligger aldersgrænsen?

Og for dem der er overvægtige, hvor meget må de max veje, før de skal holde kæft og sætte sig hen i hjørnet?

Hvad med Transer? må de skrive?....skal de have paryk på imens?

Hvad med tykke gamle mænd, må de kun skrive om søndagen?

Må man blande sig 10% eller 40% eller 80 % hvad er acceptabelt for dig?

Jeg syntes bestemt dit forslag burde skrives til Eroguides, forslagskasse....måske skal det så lige rettes lidt til, om hvem det er du gerne vil se skrive herinde og hvem der må blande sig i debatter.

Jeg skal så også sige at Eroguides forslagskasse, bliver først synlig for dig, efter 100 indlæg, så indtil du har de sidste indlæg herinde, kan du jo nå at sammensætte dit forslag, så det bliver rigtigt godt.:P

Helt enig.

Lige en lille liste over hvem der må og ikke må, ville være fint :P

Bare så os ældre ved, om vi må være med eller ej :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
ricograziano skrev, den 18.11.2021 at 21:40:

Det, der irriterer mig, er, at det altid overvægtige og/eller ældre GP'er, som blander sig i alt muligt.

No disrespect.

Jeg synes de er mega skønne….. :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at vende tilbage til emnet…..

her er for mange løftede pegefingre, over andres holdninger og meninger.

Bare drop det og nyd forskelligheden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver lidt irriteret når 3-4 profiler der burde have nicket fedterøv, skal kommentere i næsten alle tråde. 

Selvfølgelig kan jeg blokke dem :)men måske vil jeg provokeres.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Hej Risotto

Er det kun slanke unge GP,er der må blande sig i alt muligt?

Hvad med ældre Dominaer?

Hvor ligger aldersgrænsen?

Og for dem der er overvægtige, hvor meget må de max veje, før de skal holde kæft og sætte sig hen i hjørnet?

Hvad med Transer? må de skrive?....skal de have paryk på imens?

Hvad med tykke gamle mænd, må de kun skrive om søndagen?

Må man blande sig 10% eller 40% eller 80 % hvad er acceptabelt for dig?

Jeg syntes bestemt dit forslag burde skrives til Eroguides, forslagskasse....måske skal det så lige rettes lidt til, om hvem det er du gerne vil se skrive herinde og hvem der må blande sig i debatter.

Jeg skal så også sige at Eroguides forslagskasse, bliver først synlig for dig, efter 100 indlæg, så indtil du har de sidste indlæg herinde, kan du jo nå at sammensætte dit forslag, så det bliver rigtigt godt.:P

Quod erat demonstrandum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ricograziano skrev, for 6 timer siden:

Quod erat demonstrandum

Falsus in uno, falsus in omnibus

Du har jo ikke argumeteret for noget som helst i øvrigt, du troller bare.. så tillykke med at være den første på min ignorér liste ^^

Puto vos esse molestissimos

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rasmus Modsat skrev, for 2 timer siden:

Falsus in uno, falsus in omnibus

Du har jo ikke argumeteret for noget som helst i øvrigt, du troller bare.. så tillykke med at være den første på min ignorér liste ^^

Puto vos esse molestissimos

Claro que si

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...