Hop til indhold
padelguden

Ivy Tantra Temple of Pleasure - København

Recommended Posts

Hvorfor skulle det være for godt til at være sandt? Jeg synes ikke pigen er noget særligt. Hun er desuden "Verificeret af Nympho.dk" - hvor meget man kan lægge i det, ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
padelguden skrev, for 7 timer siden:

Nympho-profil

Too good to be true? 

Hvorfor tænker du det ? Pigen har ovenikøbet en video på sin profil .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, den 16.11.2021 at 06:37:

en video på sin profil .

sådan set 2.

Der er bare ingen billeder taget i DK. Men ellers ligner den ikke scam.

Jeg er mere interesseret i om hun faktisk kan alt det hun skriver?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 17.11.2021 at 13:57:

Jeg er mere interesseret i om hun faktisk kan alt det hun skriver?

Jeg fik lyst til at tjekke Ivy ud. Havde set forkert på prislisten og ville have 1 time tantra med lingam for 500 kr. Aftalte at mødes - hun er i nærheden af Vestamager metro station i en pæn lejlighed, der dog var lidt svær at finde ind til - døren man skal ind af åbner automatisk til højre for den dør med nummer. Da jeg kom op så jeg en gudesmuk, slank mørk pige i lingerie med et sødt smil og smukke øjne. Der er rent og pænt. Da jeg betalte gik det op for os, at jeg havde set forkert på hendes prisliste - prisen var 1.500 - der manglede et punktum og et linjeskift fik det til at se ud som 500 kr. Hun tilbød mig en quickie til 800 kr i stedet. Jeg fik et bad og lagde mig i sengen, og hun kom, tog tøjet af og begyndte at give mig b2b med sin petite krop og velformede bryster. Satte gummi på og begyndte at sutte. Jeg spurgte om jeg måtte røre hende, og det var ok. Kælede med hendes silkebløde lækre lille mås og slikkede hendes lækre små bryster.
Hun spurgte. om hun skulle massere mig mere, eller om jeg ville have sex. Jeg var helt klart til det sidste. Hun red mig i ikke mange minutter, før jeg kom i den syvende himmel.
Hun er oprindeligt fra Elfenbenskysten.
Vi talte om, at hun lige var kommet til Kbh, fordi markedet for tantra i Zurich er mættet, hvor glad hun er for lejligheden og menneskerne i Danmark og corona situationen (hun har haft corona to gange). Jeg nævnte tråden her og lovede at skrive en anmeldelse.
Super dejlig nødløsning, vi fandt frem til til en fair pris  - er dog lidt ærgerlig over, at jeg ikke havde penge med til en hel time.
Billeder af hende er ægte nok, men viser desværre ikke helt, hvor lækker hun er.
Hendes engelske er flydende, og hun er super charmerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været på besøg hos Ivy , og kan fuldt ud tilslutte mig ProvinsBo’s begejstring ! 

Jeg havde fornøjelsen af Ivy’s meget behagelige væsen i en time og har, i fulde drag, nydt hendes kyndige hænder og pragtfulde krop.

Desværre rejser hun på lørdag, men hvis/når hun kommer tilbage er jeg klar til et genvisit :x

Rumble

Del dette indlæg


Link til indlæg

An hour with this beautiful creature was the experience of a lifetime.

She is called Ivy here, but now goes by Raja.

For me Raja was a dream come true - beautiful, perfect body, soft skin and very thin and petit. Her beauty and perfect body were of course fantastic qualities, but her warmth, disarming eye contact and comfortable attitude made me feel welcomed and relaxed.

Raja gave me a long and slow oil massage, with a lot of full body contact. I could have died and gone to heaven as she massaged me, but as she sensed me getting more and more excited, she switched the mood to pure sex and guided me to an amazing and powerful orgasm.

The massage was heavenly and the sex was powerful, but the highlight of the hour was just being together with this beautiful warm creature, talking and looking at her beautiful face and warm eyes. The world needs a lot more humans like Raja, she is amazing!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and

Jeg har også været der. Hun er meget smuk - virkeligt smuk. Og hun er sød, men jeg synes ikke hun rigtigt var så dygtig til det tantriske og kropskontakten var heller ikke helt optimal. Der manglede lidt nærvær så jeg kommer ikke igen. 
men hold da op hun er en øjngotte :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...