Hop til indhold
MrMizter

Jesik - sensuel massage Aarhus

Recommended Posts

Aros skrev, for 15 minutter siden:

Til din info. Så skal du ikke bestemme hvad jeg skal gør.

Som jeg sagde til dig, skulle jeg gå ind på din anmeldelse af hende og kæfte op som du gjorde. Nej det gør man jo ikke. Man respekterer hinandens anmeldelser. Du havde jo skrevet om din gode oplevelse men kunne ikke have i dit simple sind at andre havde en anden selvom du nu påstår at det kan du sagtens :D 

Jeg har ikke skrevet at du er hendes pimp, men jeg har skrevet at du ikke ved hvorfor hun skifter navn inderst inde medmindre du har været med inde over som pimp. Så dit spin kam du godt glemme. Det er komisk.  At det får dig til at skrive at jeg har sagt at du er hendes pimp er jo dit problem og viser bare både hvad din IQ er og hvad din troværdighed er. Jeg har ikke skrevet det, men nævnt muligheden for det. At det så tydeligvis vækkede en sådan reaktion hos dig er jo tankevækkende. 

Du har kværuleret i kilometerlange komiske indlæg, du har været ekstrem aktiv omkring hende, du har været ekstrem personlig nedladende, du har en yderst underlig definition af at pimp-indlæg kan være forbrugerinfo (jøsses), du har haft et ekstremt sygeligt behov for at begå personangreb og du er generelt bare udenfor pædagogisk rækkevidde. 

Du er helt mageløs at først sviner du igen, og så siger du at vi skal stoppe. Hvis du ville stoppe, havde du stoppet med at svine andre. 

Men efter du har svinet og svinet, så er det det vi gør. Du er helt igennem en tåbelig person, du tror du er den helt store person men det er vist kun i din fantasiverden, du er meget hjemmevant herinde selvom du er “ny” bruger. Jeg spurgte om du var ny bruger, for du virker til at være en af de gamle pimp-trolde der var tavse pludselig. Du har i hvert fald en facon der er set før.

Du startede med at svine mig, og bliver ved, og nu giver jeg igen og det bliver jeg ved med. 

 

Du snakker som du har forstand til, hyg dig :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Simulacra skrev, for 3 minutter siden:

Du snakker som du har forstand til, hyg dig :lol:

I lige måde :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Aros og Simulacra. 
det mange ting i er uenige om , men der også nogle , som i er enige om . 
at Hottie , og Rania er dejlige. Så alligevel i lidt til fældes . 
smil herfra . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Betelgeuse1965 skrev, for 40 minutter siden:

Aros og Simulacra. 
det mange ting i er uenige om , men der også nogle , som i er enige om . 
at Hottie , og Rania er dejlige. Så alligevel i lidt til fældes . 
smil herfra . 

Du har ret, vi er kommet galt ind på hinanden, og så er den kørt helt ud på et sidespor, men det er jo hvad der kan ske :rolleyes:

Man bør fokusere på hvad der samler, i stedet for hvad der adskiller!

Stort smil tilbage herfra makker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Betelgeuse1965 skrev, 1 time siden:

Aros og Simulacra. 
det mange ting i er uenige om , men der også nogle , som i er enige om . 
at Hottie , og Rania er dejlige. Så alligevel i lidt til fældes . 
smil herfra . 

Jeg er videre i relation til den bruger, så alt vel herfra ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
Simulacra skrev, for 2 timer siden:

Du har ret, vi er kommet galt ind på hinanden, og så er den kørt helt ud på et sidespor, men det er jo hvad der kan ske :rolleyes:

Man bør fokusere på hvad der samler, i stedet for hvad der adskiller!

Stort smil tilbage herfra makker.

 

Aros skrev, for 1 time siden:

Jeg er videre i relation til den bruger, så alt vel herfra ;)

 

Det er jeg glad for , det var helt meningsløs til sidst. Godt gået !!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg overvejer seriøst at besøge denne skønhed, jeg trænger til lidt massage efter jeg lavede en forkert bevægelse da jeg lavede dødløft i fitness, så der er lidt knas med lænden.  Er der nogle der ved hvornår hun er tilbage i Aarhus ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, den 3.1.2022 at 03:05:

Jeg overvejer seriøst at besøge denne skønhed, jeg trænger til lidt massage efter jeg lavede en forkert bevægelse da jeg lavede dødløft i fitness, så der er lidt knas med lænden.  Er der nogle der ved hvornår hun er tilbage i Aarhus ?

Hun har skrevet til mig at hun er tilbage i Århus d. 7 januar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Simulacra skrev, for 17 minutter siden:

Hun har skrevet til mig at hun er tilbage i Århus d. 7 januar. 

Super, jeg tror virkelig jeg får brug for en kærlig hånd. Jeg må lige grave dybt i lommerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Besøgte Jesik i starten af ugen og gør det gerne igen.

Blev mødt af den sødeste kvinde med et oprigtigt ønske om at gøre det så godt som muligt.

Fik et bad for at blive varm, da det var koldt og for lige at vaske dagens "støv" af kroppen. Fik en vand og blev bedt om at ligge mig på maven i sengen.

Hun startede med b2b på bagsiden, hvor jeg kunne mærke hendes lækre bryster bevæge sig over kroppen. Det var rart ;-)

Lidt massage blev det også til. Dejligt blidt, så jeg kom helt ned i gear. Blev bedt om at vende mig om på ryggen, hvor jeg så fik en gang b2b mere, med hende over mig med udsigt til en dejlig røv. Jeg fik virkelig følt hendes krop, mens hun kørte brysterne omkring pikken. Efter noget tid fik jeg et dejligt roligt blow som endte som det nu gør :D

Lidt massage indtil den ½ time var gået. Så en klar anbefaling herfra.

Efter et bad sad vi snakkede lidt. bla. om de dårlige anmeldelser hun har fået. Specielt en har sat sig i hende. 

En kraftig (overvægtig) mand som hun normalt ville afvise, som hun sagde, valgte ikke at tage et bad og da hun satte sig oven på ham stank han fra røvsprækken, så hun næsten ikke kunne klare det. Maven stor og udspilet da han lå på ryggen gjorde ikke tingende lettere, som hun sagde. Da det kom til blow var pikken næsten væk i mave og kraftig behåring. Så forstår jeg squ godt hvis det ikke har været en god oplevelse for nogen af dem.

Ha' en god dag allesammen og husk at tage mod det bad, når i besøger de søde piger.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luskeren skrev, for 14 minutter siden:

Ha' en god dag allesammen og husk at tage mod det bad, når i besøger de søde piger.

 

 

 

Tak for det gode råd om hvad vi andre skal gøre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luskeren skrev, for 3 timer siden:

Hej

Besøgte Jesik i starten af ugen og gør det gerne igen.

Blev mødt af den sødeste kvinde med et oprigtigt ønske om at gøre det så godt som muligt.

Fik et bad for at blive varm, da det var koldt og for lige at vaske dagens "støv" af kroppen. Fik en vand og blev bedt om at ligge mig på maven i sengen.

Hun startede med b2b på bagsiden, hvor jeg kunne mærke hendes lækre bryster bevæge sig over kroppen. Det var rart ;-)

Lidt massage blev det også til. Dejligt blidt, så jeg kom helt ned i gear. Blev bedt om at vende mig om på ryggen, hvor jeg så fik en gang b2b mere, med hende over mig med udsigt til en dejlig røv. Jeg fik virkelig følt hendes krop, mens hun kørte brysterne omkring pikken. Efter noget tid fik jeg et dejligt roligt blow som endte som det nu gør :D

Lidt massage indtil den ½ time var gået. Så en klar anbefaling herfra.

Efter et bad sad vi snakkede lidt. bla. om de dårlige anmeldelser hun har fået. Specielt en har sat sig i hende. 

En kraftig (overvægtig) mand som hun normalt ville afvise, som hun sagde, valgte ikke at tage et bad og da hun satte sig oven på ham stank han fra røvsprækken, så hun næsten ikke kunne klare det. Maven stor og udspilet da han lå på ryggen gjorde ikke tingende lettere, som hun sagde. Da det kom til blow var pikken næsten væk i mave og kraftig behåring. Så forstår jeg squ godt hvis det ikke har været en god oplevelse for nogen af dem.

Ha' en god dag allesammen og husk at tage mod det bad, når i besøger de søde piger.

Hvor i byen er hun ?
 

/Dude 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest #2tiltango
MrLovaLova skrev, for 18 timer siden:

Tak for det gode råd om hvad vi andre skal gøre.

 

Skal det tolkes som om du er ligeglad med renlighed, eller at du tager et bad hjemmefra? Eller måske bare, at du ikke gider at høre på andres "gode" råd? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
#2tiltango skrev, den 14.1.2022 at 15:15:

Skal det tolkes som om du er ligeglad med renlighed, eller at du tager et bad hjemmefra? Eller måske bare, at du ikke gider at høre på andres "gode" råd? 

link please

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
sergent-254 skrev, for 11 minutter siden:

link please

Prøv at gå til første indlæg i tråden. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi den anden dag. 

Kan kun sige fantastisk service. 

Glad og smilende kvinde med en lækker solbrun krop. Alt sidder hvor det skal og dejlige bløde bryster som hun forstår at bruge. 

Det er en blid massage og b2b man får , man må gerne nusse og røre hendes krop imens. 

Dejlig afslutning , har svært ved at komme ved blow med condom,  men den tøs kan sku et eller andet, for selvom jeg lå og tænkte....det kommer aldrig til at ske, så fik hun klaret opgaven uden problemer. 

Kommer helt sikkert igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luskeren skrev, den 13.1.2022 at 20:43:

Hej

Besøgte Jesik i starten af ugen og gør det gerne igen.

Blev mødt af den sødeste kvinde med et oprigtigt ønske om at gøre det så godt som muligt.

Fik et bad for at blive varm, da det var koldt og for lige at vaske dagens "støv" af kroppen. Fik en vand og blev bedt om at ligge mig på maven i sengen.

Hun startede med b2b på bagsiden, hvor jeg kunne mærke hendes lækre bryster bevæge sig over kroppen. Det var rart ;-)

Lidt massage blev det også til. Dejligt blidt, så jeg kom helt ned i gear. Blev bedt om at vende mig om på ryggen, hvor jeg så fik en gang b2b mere, med hende over mig med udsigt til en dejlig røv. Jeg fik virkelig følt hendes krop, mens hun kørte brysterne omkring pikken. Efter noget tid fik jeg et dejligt roligt blow som endte som det nu gør :D

Lidt massage indtil den ½ time var gået. Så en klar anbefaling herfra.

 

 

Var forbi, fik bad 

Hun startede her med massage og inden jeg blev vendt lidt b2b 

Omme på ryggen startede med massage så lidt b2b 

Så bryster på pikken dejligt 

Så på med gummi og hun satte sig nederst mellem mine ben så man ikke røre hende 

Hun er vel 40, pæn men siger ikke meget og jeg ved ikke om hun er sød

Det var okay men ikke som du skriver

Luskeren skrev, den 13.1.2022 at 20:43:

 

Efter et bad sad vi snakkede lidt. bla. om de dårlige anmeldelser hun har fået. Specielt en har sat sig i hende. 

En kraftig (overvægtig) mand som hun normalt ville afvise, som hun sagde, valgte ikke at tage et bad og da hun satte sig oven på ham stank han fra røvsprækken, så hun næsten ikke kunne klare det. Maven stor og udspilet da han lå på ryggen gjorde ikke tingende lettere, som hun sagde. Da det kom til blow var pikken næsten væk i mave og kraftig behåring. Så forstår jeg squ godt hvis det ikke har været en god oplevelse for nogen af dem.

Ha' en god dag allesammen og husk at tage mod det bad, når i besøger de søde piger.

Jeg var yngre end hende, havde badet hjemme og hos hende, min røv kan ikke have lugtet, jeg er tynd, så jeg er ikke fed heller. Jeg var høflig. Så bare for ikke at give mig skylden så nej. Jeg har scoret yngre og pænere piger i hende i byen så tror heller ikke jeg er grim. Men hvis hun synes det skulle hun da have afvist mig !!!

/Dude

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MightySmall skrev, for 13 timer siden:

Hvor i byen holder hun til?

@MightySmall

Aarhus N, Christiansbjerg (tæt på) 


Det står også tidligere i tråden... da andre har spurgt om det samme.

Redigeret af JensBentsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
JensBentsen skrev, for 6 timer siden:

@MightySmall

Aarhus N, Christiansbjerg (tæt på) 


Det står også tidligere i tråden... da andre har spurgt om det samme.

Hun er rykket til Odense 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...