Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Optasia opdatering

Recommended Posts

Til LF. Jeg var der mellem jul og nytår. Til Gungner. Jeg har ingen erfaringer med FFK, så det kan jeg ikke udtale mig om, men den generelle udtalelse om, at man får hvad man betaler for - køber jeg ikke - hverken her eller i mange andre sammenhænge. Den udelukker jo enhver form for god købmandsskab. Alene denne tråd er jo et klart udtryk for, hvor meget mere man kan få for pengene blot ved at overskride en landegrænse. Og tro mig jeg har godt nok ofte følt mig snydt på danske massageklinikker, hvor jeg bestemt ikke synes, at jeg altid får, hvad jeg har betalt for. Prøv at tage på Dolce Vita og se hvad du kan få for 100 euro - det er faktisk ikke så lidt og man kan sagtens hente ekstra energi til de dejlige damer i buffeten :0)

Tårn du kan godt regne med at pigerne på FKK er lang smukkere og mere GFE, det er selvf. dyrere end flatrates. Men langt mere kvali.

 

Pigerne på Dolce Vita var ikke særlig kønne heller ! 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo blandt andet det der er problemet. Hvis du går ind på Optasias hjemmeside, så vil du se billedet af en masse piger, som efter pålydende er anwesen fur dich i dag, men det passer bare ikke. jeg kan ikke navnene på alle, men kan da oplyse, at jeg mødte to nye. Den ene Linda var både sjov og ydede faktisk en god service. Den anden nye Barbara er noget mere fedtet med de ædlere dele. både Monica og Monica stod på listen, men Monika var der slet ikke og Monik er holdt op med at servicere på den rigtige side af baren. Det er synd, for hun er ikke alene køn mellem benene, men har også noget mellem ørerne og taler betydeligt bedre tysk end jeg gør. Andrea var der men hende undgår jeg. Pamela er heller ikke min smag. På listen står og stod Sonja, men hun var der ikke og lur mig, hvis hun ikke er med på holdet hos absolut girls. Det ligner i hvert tilfælde de samme billeder, som hos Optasia. Der er desværre blevet meget længere mellem de gode knallerter og fællesseancerne er efter mening røv og nøgler, hvor ikke mindst pigerne ser ud til at kede sig bravt. Det bliver nok det sidste fra mig om Optasia med mindre jeg hører positive nyheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret Tårn, man ved ikke hvem der er der en given dag.

Linda er som du skriver en sjov pige, Monika er også en af mine favoritter.

Andrea er svær at få fat i hvis man ikke taler tyrkisk; men hun har en meget flot krop, desværre giver hun en meget mekanisk behandling.

Pamela er desværre helt udbrændt.

Justina fra Absolut-Girls fortalte at Sonja havde arbejdet hos dem i begyndelsen, så hende ser vi nok ikke mere.

Har de fået repareret bruseren der var revet ud fra væggen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort til Nille. Personlig er jeg heller ikke nogen Adonis, og jeg har i øvrigt ikke beklaget mig over pigernes udseende. Jeg synes faktisk, at der er en del både kønne og sexede både hos Optasia og på Dolce Vita. På DV er der et par stykker, som efter min mening ser helt fantastiske ud, og så er der også de lidt mere erfarne piger som egentlig taler et udmærket tysk men som samtidig forstår at smalltalke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Pamela er nu ikke udbrændt, hun hader bare mænd :-) har været sammen med hende en gang, hvor det var ren katastrofe. Men gangen efter lykkedes det mig at få drejet hende rigtig. Og fik en rigtig god og lang tur i rummet med hende, hvor hun efterfølgende gik med under bruseren. Efter badet fik jeg en krammer og "du bist eine gutes Mann" Derefter har hun altid sendt kys til mig og hvis hun er der, så har jeg altid været i rummet med hende. Hun leverer hvad man gerne vil have.... rideture lange blowjob og meget berøringsvenlig.

 

Men det er sgu meget forskellig

 

For Monik, som får mange gode ord med på vejen, ja hende fungerer jeg sgu ikke med!

 

FKK er altså højere kvalitet end Flatrate, det mener jeg ikke kan diskuteres! Buffet meget bedre, pigerne smukkere (de smukkeste på Optasia, kunne godt begå sig på FKK, men vil ikke være toppigen der) servicen ofte bedre. Dog er der mulighed for, man nogengange løber ind i exceptionelt gode oplevelser på Flatrate, hvor man får meget mere end man kan forvente. Dette sker ikke så ofte på FKK, men kan da hænde :-) Det med man selv har stor indflydelse på, hvor godt det bliver på Flatrate, finder jeg fascinerende. 

 

Nu har jeg ikke prøvet Absolut Girls der bliver reklameret meget for, men hvis de holder fast i deres 150 euro per dag, så skal det altså være godt!! Hvis du kan nøjes med 3 piger på en dag, vil dit budget på FKK Babylon og FKK Atmos være 210 euro for en dag, hvis du kan lade være med at være sugardaddy. På Harmony vil det være 230 Euro (inklusiv FN) Så skal man overveje om det ikke bedre kan betale sig, at smide de 60 Euro ekstra. Der er trods alt en lang køretur til Hamborg, hvis man ikke er en Borderguy ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pamela er nu ikke udbrændt, hun hader bare mænd :smile: har været sammen med hende en gang, hvor det var ren katastrofe. Men gangen efter lykkedes det mig at få drejet hende rigtig. Og fik en rigtig god og lang tur i rummet med hende, hvor hun efterfølgende gik med under bruseren. Efter badet fik jeg en krammer og "du bist eine gutes Mann" Derefter har hun altid sendt kys til mig og hvis hun er der, så har jeg altid været i rummet med hende. Hun leverer hvad man gerne vil have.... rideture lange blowjob og meget berøringsvenlig.

 

Men det er sgu meget forskellig

 

For Monik, som får mange gode ord med på vejen, ja hende fungerer jeg sgu ikke med!

 

FKK er altså højere kvalitet end Flatrate, det mener jeg ikke kan diskuteres! Buffet meget bedre, pigerne smukkere (de smukkeste på Optasia, kunne godt begå sig på FKK, men vil ikke være toppigen der) servicen ofte bedre. Dog er der mulighed for, man nogengange løber ind i exceptionelt gode oplevelser på Flatrate, hvor man får meget mere end man kan forvente. Dette sker ikke så ofte på FKK, men kan da hænde :smile: Det med man selv har stor indflydelse på, hvor godt det bliver på Flatrate, finder jeg fascinerende. 

 

Nu har jeg ikke prøvet Absolut Girls der bliver reklameret meget for, men hvis de holder fast i deres 150 euro per dag, så skal det altså være godt!! Hvis du kan nøjes med 3 piger på en dag, vil dit budget på FKK Babylon og FKK Atmos være 210 euro for en dag, hvis du kan lade være med at være sugardaddy. På Harmony vil det være 230 Euro (inklusiv FN) Så skal man overveje om det ikke bedre kan betale sig, at smide de 60 Euro ekstra. Der er trods alt en lang køretur til Hamborg, hvis man ikke er en Borderguy :wink:

I mine øjne har Pamela desværre altid lignet syv dages regnvejr, jeg har fået tøet hende lidt op; men jeg ved ikke hvordan hun ser ud når hun smiler. Har lidt ondt af pigen hun har jo tydeligvis født og har sikkert et barn hjemme i Rumænien, det gælder jo også flere af de andre piger.

I morgen smutter jeg lige hen til Absolut-Girls. 

De har sænket prisen til 100€ hvilket bekymrer mig.

Uden at det skal forståes racistisk, har jeg nogen gange følt mig tilsidesat på Optasia, jeg frygter at der vil komme de samme grupperinger hos Absolut som dominerer Optasia.

Det er selvfølgeligt sjovere for pigerne at sidde sammen med nogen der forstår deres eget sprog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

ja de mørke elementer kan blive lidt for dominrende, er vi meget enige om!! bare den årsag gør, man gerne vil betale mere. Betaler hjertens gerne de 150 euro, hvis det er godt! altså relativ nemt adgang til piger ordentlige ture og en spisbar buffet :-)

Pamelas grin er lidt maskulint og hun smiler gerne. Hun er nu fra Bulgarien nærmere betegnet Sofia. Har en dreng, der er alt for gammel i forhold til hende selv. Muslim, hvis det har noget at sige :-) og snakker en del

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Optasia har skiftet navn - i hvert tilfælde hos modelle-hamburg.de, hvor stedet nu omtales som en FKK-klub! Det nye navn er åbenbart Fantasia Lounge. Er der nogen der har aktuelle erfaringer derfra? Deres egen egen hjemmeside - lovegirlshh.de -  bliver man ikke klogere af, for den er ligeså mangelfuld, som den altid har været! Er der i virkeligheden tale om gammel vin på nye flasker eller snakker vi om helt nye og friske safter - hvem ved? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Optasia har skiftet navn - i hvert tilfælde hos modelle-hamburg.de, hvor stedet nu omtales som en FKK-klub! Det nye navn er åbenbart Fantasia Lounge. Er der nogen der har aktuelle erfaringer derfra? Deres egen egen hjemmeside - lovegirlshh.de -  bliver man ikke klogere af, for den er ligeså mangelfuld, som den altid har været! Er der i virkeligheden tale om gammel vin på nye flasker eller snakker vi om helt nye og friske safter - hvem ved? 

 

Links?, men jeg tror nu netop det er den samme vin på de samme flasker. Jeg har f.eks også set stedet annonceret som en swingerclub, men det er vist mange år siden det var det - eller hed den fantasia-lounge dengang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok men du har altså ikke været der for nylig. Jeg var der sidst mellem jul og nytår, hvor jeg synes, at stedet bar præg af forfald. Jeg har besøgt klubben helt tilbage fra dengang den hed Club Te Amo og lå på Jefelder Strasse. Jeg mener at have fået at vide, at på den adresse havde der tidligere holdt en swingerklub til.  Links: modelle-hamburg.de og vælg erotik termine ude til venstre. Her bruger de selv udtrykket FKK-klub, og det mener jeg er noget helt andet, end det der hidtil har været praktiseret i klubben. Deres egen hjemmeside hedder fortsat lovegirlshh.de. Jeg stavede forkert i mit forrige indlæg, da jeg skrev fantasia med ia, det skulle have været Fantasy Lounge - sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok men du har altså ikke været der for nylig. Jeg var der sidst mellem jul og nytår, hvor jeg synes, at stedet bar præg af forfald. Jeg har besøgt klubben helt tilbage fra dengang den hed Club Te Amo og lå på Jefelder Strasse. Jeg mener at have fået at vide, at på den adresse havde der tidligere holdt en swingerklub til.  Links: modelle-hamburg.de og vælg erotik termine ude til venstre. Her bruger de selv udtrykket FKK-klub, og det mener jeg er noget helt andet, end det der hidtil har været praktiseret i klubben. Deres egen hjemmeside hedder fortsat lovegirlshh.de. Jeg stavede forkert i mit forrige indlæg, da jeg skrev fantasia med ia, det skulle have været Fantasy Lounge - sorry.

 

De annoncerer altså også stadig under Sex-partys på http://www.modelle-hamburg.de/  

 

med samme annonce : http://www.modelle-hamburg.de/sexpartys.html?data[meta_id]=9468 , hvor de skriver at der er GB, hver 2 time.

 

Tror bare det er et salgstrik, for at komme frem i søgeresultaterne, ligesom de også annoncerer under:

 

http://www.modelle-hamburg.de/locations.html

 

Hvor du finder flere af de sjove steder: 

 

http://www.modelle-hamburg.de/locations.html?data[meta_id]=10716

 

http://www.modelle-hamburg.de/locations.html?data[meta_id]=324

 

http://www.modelle-hamburg.de/locations.html?data[meta_id]=483

 

mmf.  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ender da snart med man må forbi igen :-)

 

En 100 Euro lotteri seddel er jo til at overse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok men du har altså ikke været der for nylig. Jeg var der sidst mellem jul og nytår, hvor jeg synes, at stedet bar præg af forfald. Jeg har besøgt klubben helt tilbage fra dengang den hed Club Te Amo og lå på Jefelder Strasse. Jeg mener at have fået at vide, at på den adresse havde der tidligere holdt en swingerklub til.  Links: modelle-hamburg.de og vælg erotik termine ude til venstre. Her bruger de selv udtrykket FKK-klub, og det mener jeg er noget helt andet, end det der hidtil har været praktiseret i klubben. Deres egen hjemmeside hedder fortsat lovegirlshh.de. Jeg stavede forkert i mit forrige indlæg, da jeg skrev fantasia med ia, det skulle have været Fantasy Lounge - sorry.

 

Ja, siden http://lovegirlshh.de/ ligner da sig selv, inklusiv navnet Love Girls/Optasia Lounge. De angiver som sædvanlig ingen priser, men at man kan få dem ved at ringe til dem. Som jeg har forstået det, har der været swingerklub tidligere på adressen på Kronsaalsweg. Er du sikker på, du ikke blander det sammen med et andet sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har ingen ide om, hvad der var før på Kronsaalsweg, så jeg er ret sikker på, at jeg ikke blander stederne sammen. Det udelukker jo ikke, at der også  kan have været swingerklub på Kronsaalsweg, jeg har bare ikke hørt om det. Jeg venter stadig på nyheder fra Kronsaalsweg, er der nogen der har været der for nylig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det var seingerklub før, navnet er skiftet til Fantasy Lounge..... klubben ledelse var lidt ligeglad på det sidste, så mon dog ikke nye ejere? og derfor det nye navn, for at tage afstand fra det gamle hvor der manglede vedligeholdelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Optasia og Absolut var tidligere svingerklubber.

Søger man på Google kommer der stadig oplysninger om fortiden, man må sortere lidt selv.

I dag er det flat-rate/ pauschalsteder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...