Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Optasia opdatering

Recommended Posts

Gæst

Ja måtte jo lige en smut forbi igen :)

Som i kan se, havde jeg mine spekulationer over, hvorfor der ikke stod nogen piger på i sidste uge ;)

Og det var der en årsag til...........Politiet har været forbi

Så der er blevet ændret lidt:

Betaling nu, er 50 euro til klubben, der dækker rummene, wellness, mad og drikke. 50 euro til pigerne, der dækker det du kommer efter ;)

Umiddelbart virker det som, at ordensmagten mere er pigerne selv nu, hvor det førhen virkede mere som "Thekenfrau" der styrede tropperne. Dette ser jeg som noget øv :!: Gud hjælpeme om, hvor jeg lige lå og hyggede mig vildt med en sød pige, så kommer en af de andre piger ind og pointerer tiden er skredet overfor hende pigen, jeg var sammen med :?det har jeg aldrig prøvet der før

Generelt synes jeg arbejdsklimaet er gået den forkerte retning......... Førhen kunne man godt lige nusse lidt med pigen først..... nogle kyssede lidt...... oftest hvis man var lidt flad, kunne man godt lokke en pige med i rummet, hvor det bare var nusse og massage

Sådan var det ikke igår :!: De piger jeg var sammen med, ville godt nusse en anelse, men de havde konstant øje med "døren" og virkede anspændte over det (klart, hvis de ellers får ørene i maskinen) Tænk sig, hvis der sneg sig noget nydelse ind, det går ikke ;)

I barrummet virkede det hele nu lidt mere livligt, pigerne havde generelt mere focus på at snakke lidt, ikke bare favoritterne.

Og så har de fået en åndsvag regel, du må kun have pigen med i rummet en gang æææhhhh, hvis der er en del af de fesne piger, er det da rart at kunne tage favoritten med op 2 gange. Eller hvis man er lidt tidspresset, så kan man jo risikere ikke at komme ovenpå igen, da man har prøvet den ledige pige.

Som det var igår, er det nok blevet lidt for koldt for mig :) Men giver nu stedet en chance (eller 2) mere, da der jo lige er sket nogle omvæltninger.....Der er blevet kridtet nogle streger op, men lad os nu se om det holder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja måtte jo lige en smut forbi igen :)

Som i kan se, havde jeg mine spekulationer over, hvorfor der ikke stod nogen piger på i sidste uge ;)

Og det var der en årsag til...........Politiet har været forbi

Så der er blevet ændret lidt:

Betaling nu, er 50 euro til klubben, der dækker rummene, wellness, mad og drikke. 50 euro til pigerne, der dækker det du kommer efter ;)

Umiddelbart virker det som, at ordensmagten mere er pigerne selv nu, hvor det førhen virkede mere som "Thekenfrau" der styrede tropperne. Dette ser jeg som noget øv :!: Gud hjælpeme om, hvor jeg lige lå og hyggede mig vildt med en sød pige, så kommer en af de andre piger ind og pointerer tiden er skredet overfor hende pigen, jeg var sammen med :?det har jeg aldrig prøvet der før

Generelt synes jeg arbejdsklimaet er gået den forkerte retning......... Førhen kunne man godt lige nusse lidt med pigen først..... nogle kyssede lidt...... oftest hvis man var lidt flad, kunne man godt lokke en pige med i rummet, hvor det bare var nusse og massage

Sådan var det ikke igår :!: De piger jeg var sammen med, ville godt nusse en anelse, men de havde konstant øje med "døren" og virkede anspændte over det (klart, hvis de ellers får ørene i maskinen) Tænk sig, hvis der sneg sig noget nydelse ind, det går ikke ;)

I barrummet virkede det hele nu lidt mere livligt, pigerne havde generelt mere focus på at snakke lidt, ikke bare favoritterne.

Og så har de fået en åndsvag regel, du må kun have pigen med i rummet en gang æææhhhh, hvis der er en del af de fesne piger, er det da rart at kunne tage favoritten med op 2 gange. Eller hvis man er lidt tidspresset, så kan man jo risikere ikke at komme ovenpå igen, da man har prøvet den ledige pige.

Som det var igår, er det nok blevet lidt for koldt for mig :) Men giver nu stedet en chance (eller 2) mere, da der jo lige er sket nogle omvæltninger.....Der er blevet kridtet nogle streger op, men lad os nu se om det holder :)

Pis os, ser ud til at min debut dernede kan ånde fesent :-(.

og hvis man kun må kneppe tøserne en gang så er det jo ikke ad libitum længere. Hmmm, måske skulle man overveje at tage længere syd på.

Tak for update LF :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vil nu stadig kalde det for ad libitum......Der var 9 piger i alt, en gang på hver, så er man nok færdig :)

Men men.... det er jo ud fra den betratning at du gider alle pigern ;) sådan er det jo sjældent :!: Der er jo altid nogen af pigerne man sorterer fra af den ene eller anden årsag....... hvilket hidtil har været underordnet, da man jo bare har snuppet ens favorit med i rummet 2 gange :)

Igår var jeg i tidspres, så pga reglen med man ikke måtte tage samme pige med 2 gange i rum, endte jeg op med, kun at have besøgt 3 piger. Dæleme langt at køre til Hamborg for 3 quickies :!: Dog er lidt af skylden min egen, da jeg ikke gider gruppeknaldene....... og de tager jo også en del af pigernes tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis jeg forstår dig ret, har prisen for indgangen ikke ændret sig. Det er bare specificeret hvad der går til hvad. Er det rigtigt forstået?

Men hvor meget har politiets besøg at gøre med resten? Kan klubben som sådan ikke fungere inden for lovens rammer, bare de piger der er der, har lovligt ophold osv?

Det kan vel sagtens bare være nogle enkelte piger, der ødelægger stemningen for resten. Men det er underligt, at de ikke kan forstå at det kan få kunderne til at blive væk.

Men hvor lang tid er den reglementerede tid i rummet? Hvad med alt det, der ikke lige finder sted i rummene, er det stadig som du og andre tidligere har beskrevet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

100 euro total ja

max 15 min i rum

Som jeg skriver, er det kun noget det "virker som" både før og nu :) altså med konceptet er ændret lidt....... kan sagtens være nogle gimper, der "spolerer" det hele. Nu er det jo også kun min mening ;) andre opfatter det måske anderledes

Da jeg startede på Optasia..... enkelte piger kyssede.....tiden, nogen kort tid andre noget længere....... nogle piger gik med i bad bagefter (pisse hyggeligt)...... man kunne tage samme pige med i rum flere gange

Denne uge..... ingen piger kyssede........ tiden meget reguleret...... selv piger jeg har hygget en del med før, kunne ikke slappe af til at nusse (hun sagde hun fik stress af alle kollegaerne, som kommer og forstyrrer)....... jeg så ikke en eneste pige tage bad hos "os"

Dog skal det siges, alle pigerne er blevet bedre til at snakke i sofaerne! Hvilket var en mangelvare før! (jeg fravælger normalvis dem, der bare sætter sig og ikke siger et kuk)...... I de store fællesrum er alt som det plejer, lidt strip og lidt...... tja svært at sætte ord på, men underholdning er det da :P

Men som sagt, giver nok stedet en chance mere, for har jo været glad for at være der. Måske tingene bare lige skal falde lidt på plads, og det bliver godt igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja måtte jo lige en smut forbi igen :)

Som i kan se, havde jeg mine spekulationer over, hvorfor der ikke stod nogen piger på i sidste uge ;)

Og det var der en årsag til...........Politiet har været forbi

Så der er blevet ændret lidt:

Betaling nu, er 50 euro til klubben, der dækker rummene, wellness, mad og drikke. 50 euro til pigerne, der dækker det du kommer efter ;)

Umiddelbart virker det som, at ordensmagten mere er pigerne selv nu, hvor det førhen virkede mere som "Thekenfrau" der styrede tropperne. Dette ser jeg som noget øv :!: Gud hjælpeme om, hvor jeg lige lå og hyggede mig vildt med en sød pige, så kommer en af de andre piger ind og pointerer tiden er skredet overfor hende pigen, jeg var sammen med :?det har jeg aldrig prøvet der før

Generelt synes jeg arbejdsklimaet er gået den forkerte retning......... Førhen kunne man godt lige nusse lidt med pigen først..... nogle kyssede lidt...... oftest hvis man var lidt flad, kunne man godt lokke en pige med i rummet, hvor det bare var nusse og massage

Sådan var det ikke igår :!: De piger jeg var sammen med, ville godt nusse en anelse, men de havde konstant øje med "døren" og virkede anspændte over det (klart, hvis de ellers får ørene i maskinen) Tænk sig, hvis der sneg sig noget nydelse ind, det går ikke ;)

I barrummet virkede det hele nu lidt mere livligt, pigerne havde generelt mere focus på at snakke lidt, ikke bare favoritterne.

Og så har de fået en åndsvag regel, du må kun have pigen med i rummet en gang æææhhhh, hvis der er en del af de fesne piger, er det da rart at kunne tage favoritten med op 2 gange. Eller hvis man er lidt tidspresset, så kan man jo risikere ikke at komme ovenpå igen, da man har prøvet den ledige pige.

Som det var igår, er det nok blevet lidt for koldt for mig :) Men giver nu stedet en chance (eller 2) mere, da der jo lige er sket nogle omvæltninger.....Der er blevet kridtet nogle streger op, men lad os nu se om det holder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for henvisningen Liderligfyr. Der er noget der er smuttet.

Jeg har tænkt mig at besøge Optasia om en uge eller to. Forhåbentlig er kridtstregerne mere udviskede til den tid.

Der kommer en rapport efter besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for henvisningen Liderligfyr. Der er noget der er smuttet.

Jeg har tænkt mig at besøge Optasia om en uge eller to. Forhåbentlig er kridtstregerne mere udviskede til den tid.

Der kommer en rapport efter besøget.

Vil jeg dæleme se frem til, for min tur er derned er også tæt på. Og ville være rart at vide om debutten på flat-rate skal finde sted på en anden klub

Del dette indlæg


Link til indlæg


Og ville være rart at vide om debutten på flat-rate skal finde sted på en anden klub

Ja, du kunne jo prøve at søge her: http://www.modell-auskunft.com/?data


=setcard&data[subpage]=uebersicht&data[engelid]=isklhm Ligger ikke ret langt fra Optasia, men nok ikke flatrate eller FKK - nok nærmere et bordel eller natklub med champagne til damerne - se evt. mere her:

Prøv evt. tønden her :mrgreen: : viewtopic.php?f=49&t=8056

Evt. flere her:

http://www.modelle-hamburg.com/erotik_t ... ugust.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu ved Jeg jo ikke hvad i går efter...... Men Flat 99 kunne også være en mulighed :) Kan findes på Modelle Hamburg.

Hvad jeg kan forstå, har de et tilbud, hvor du kan få 4x30 min for 110 euro inklusiv kys og FN..... alt efter hvor lang tid man har og hvor mange piger man kan holde til, er det jo et alternativ.

Men undersøg evt selv nærmere om det er rigtig...... de skriver selv, 2 timer sex, der kan fordeles udover 4 piger, og det er kun tiden i rummet der tæller

Til forskel fra Optasia, er du i lukkede rum med en dør i, du får kys med i, du får længere tid i rummene :)

Ulempem ved Flat 99, er du "kun" får 4 piger piger og endda til lidt højere pris.....kaffe, drikke og mad skal du købe ved siden af, ingen wellness som sauna etc.... så evt en Ipad med, i tilfælde af du kommer til at sidde alene

Har besøgt stedet før og egentlig været tilfreds..... har overvejet at prøve det igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har du besøg klubben og hvad synes du ?

Nu har du snakket så meget om flatrate, blev det ved kun snakken ?

Indtil videre kun blevet ved snakken Nille. Det er sikkert jeg skal derned ingen tvivl men skal lige finde tiden til det.

Der kommer helt sikkert en beretning fra mit hjørne når bedriften i det tyske er gennemført :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har Gungner været på testtur til Optasia igen.

Stregerne der var trukket op er nu temmeligt udviskede.

Man betaler for opholdet i klubben når man ankommer, når man så er blevet afklædt og iført badesandaler og håndklæde entrer bar/ kontaktrum, kontakter man en af pigerne og går op til baren.

Pigen får udleveret et armbånd og modtager 50 euro ( heldagspris). Pigen sætter så armbåndet på gæsten.Pengene bliver så afleveret til personalet bag baren. Jeg tror at når det er pigerne der modtager pengene er det ikke rufferi.

På armbåndet står der om man har betalt for to timer eller hele dagen.

En pige, som jeg desværre ikke fik navnet på havde jeg med op to gange, begge gange lang tid.

Sidste gang skiftede vi dog rum da hun gerne ville have massage.

Der var nogle få piger der tog bad hos os, dog ikke så mange om tidligere, måske skyldes det at det var en meget rolig dag.

Min tur var mindst lige så god som mine tidligere besøg. I følge hjemmesiden skulle der være syv piger; men der var ti. Jeg fik dem talt da der var gang-bang. Jeg blev sidst færdig og da jeg rullede om på ryggen var jeg eneste mand med ti nøgne kvinder. Er du i paradis? var der en der spurgte, jeg ved ikke svarede jeg, her ligger jeg i en seng med ti nøgne kvinder og har kun en pik.(Den var godt brugt, jeg havde lige afsluttet mit niende samleje den dag, hvilket er ny pb.

Der var en del piger jeg ikke havde truffet før. En spurgte jeg til hendes tatovering på armen, det er min datters navn svarede hun, hvor gammel er din datter? otte år var svaret. På hjemmesiden står hun til at være 21.

Jasmin kunne jeg ikke genkende fra billederne, hun er lidt ældre og meget tynd. På et tidspunkt kom hun iklædt et skørt med bjælder og små metal stykker og dansede en fantastisk mavedans i næsten ti minutter, det var virkelig flot.

Efter min mening er Optasia tilbage på sporet som før de fik besøg af myndighederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du betaler halvdelen ved entreen og halvdelen til pigerne. Men klubben får alligevel alle penge, pigerne giver baren dine penge, og pigerne får udbetal deres løn når dagen er omme.

Det er en teknisk finte som sikkert er acceptabel.

Det som er galt eller ulovlig mht. flatrate klubber er at pigerne ikke må være fast-ansat hos klubben, så klapper fælden, de kan være freelance eller selvstændige og benytter klubben som arbejdsramme, det er lovligt. Ja der er mange tekniske finter som klubberne finder på for at overholde eller omgå loven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sådan er det såmænd i alle brancher og alle lande :) Der er mange samarbejdsaftaler og lignende der på ingen måde har noget med virkeligheden at gøre. Den er udformet, så den tilfredsstiller told og skat.

Firmaer bruger mange penge på advokater, så man tilfredsstiller statstyranniet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pengene er jo til fordeling mellem alle pigerne, så de må jo samles et sted; men om der er nogle andre der har fingrene i kassen ved jeg ikke.

Pigen der stod i baren og modtog pengene fra de andre var Diana, der normalt arbejder på den anden side af baren. Hun nægtede pure at modtage pengene fra mig, de skulle gennem andre hænder først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pengene er jo til fordeling mellem alle pigerne, så de må jo samles et sted; men om der er nogle andre der har fingrene i kassen ved jeg ikke.

Pigen der stod i baren og modtog pengene fra de andre var Diana, der normalt arbejder på den anden side af baren. Hun nægtede pure at modtage pengene fra mig, de skulle gennem andre hænder først.

Pigerne bliver aflønnet per session. Det er naivt at tro at klubben ikke har fingrene i kassen, teknisk set kan pigerne få alle penge til fordeling og de giver klubben/ejerne nogle af pengene tilbage for at bruge klubben, dvs i som arbejdsomkostninger, som kan trækkes fra i regskabet. Hvor meget de får per session kan vi kun gisne om, jeg gætter på ca. 15-20€ per session. som typisk varer 15-20min. nogle får mere og andre får mindre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Hvor meget de får per session kan vi kun gisne om, jeg gætter på ca. 15-20€ per session. som typisk varer 15-20min. nogle får mere og andre får mindre.

Jeg synes det må være svært at holde øje med, hvormange sessioner den enkelte pige tager - især når der er gangbang - tror måske nærmere de har lidt holdsport i sig om at vinde over de rejste pikke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

I følge hjemmesiden betaler pigerne 20 euro pr dag til klubben.

På Optasia tror jeg ikke at der er nogen registrering af hvor mange sessioner pigerne har,så der er nok et puljesystem. Om der er andre der får fingre i pengene er svært at bevise.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I følge hjemmesiden betaler pigerne 20 euro pr dag til klubben.

På Optasia tror jeg ikke at der er nogen registrering af hvor mange sessioner pigerne har,så der er nok et puljesystem. Om der er andre der får fingre i pengene er svært at bevise.

Hvad koster det at holde klubben kørende med personale, mad drikke, vand og el, husleje reklamer mv.,

Du kan sige dig selv, hvis pigerne betalter 20€/dag til klubben, lad os antage der kommer 20 piger i løbet af dagen det er 400€ ca. 3000kr. det løber nok ikke rundt for klubben. Ejerne skal også tjene penge og investeringerne forrentes...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som gæst betaler man 50 euro til klubben i entre, og 50 euro til pigerne. Pigerne betaler 20 euro i "entre"

Der er mellem syv og fjorten piger alt efter ugedagene. Pigerne arbejder typisk fem dage om ugen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad koster det at holde klubben kørende med personale, mad drikke, vand og el, husleje reklamer mv.,

Du kan sige dig selv, hvis pigerne betalter 20€/dag til klubben, lad os antage der kommer 20 piger i løbet af dagen det er 400€ ca. 3000kr. det løber nok ikke rundt for klubben. Ejerne skal også tjene penge og investeringerne forrentes...

I hverdagene er der ca 10 piger..... til de 10 piger forventes ca 30 mænd :) Hvilket der formentlig også er, stedet er ret besøgt

Mændene betaler 50 euro til klubben og 50 euro til pigerne............. Lad os antage, de 50 euro mændene betaler til klubben ikke bliver smidt i skraldespanden. Så betyder det faktisk, at klubben får 1500 euro fra mændene (ca 11750) på en stille hverdag. I weekenden er der vel dobbelt så mange mænd??? Jeg har det ligesom Gungner, kommer der helst ikke fredag/lørdag da der er stuvende fuld af mænd.

De 50 euro pigerne får, går så vidt jeg ved ubeskåret til pigerne! Ja de bliver samlet oppe i baren.... Men hvad skulle de ellers gøre? sætte dem i g-strengen?............ Optasia er helt sikkert holdsport, thekenfrau har ingen mulighed for at holde styr på tøserne dernede.... slet ikke med den placering baren har. Og du giver ikke pigerne en polet, ligesom andre steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mændene betaler 50 euro til klubben og 50 euro til pigerne............. Lad os antage, de 50 euro mændene betaler til klubben ikke bliver smidt i skraldespanden. Så betyder det faktisk, at klubben får 1500 euro fra mændene (ca 11750) på en stille hverdag. I weekenden er der vel dobbelt så mange mænd??? Jeg har det ligesom Gungner, kommer der helst ikke fredag/lørdag da der er stuvende fuld af mænd.

De 50 euro pigerne får, går så vidt jeg ved ubeskåret til pigerne! Ja de bliver samlet oppe i baren.... Men hvad skulle de ellers gøre? sætte dem i g-strengen?............ Optasia er helt sikkert holdsport, thekenfrau har ingen mulighed for at holde styr på tøserne dernede.... slet ikke med den placering baren har. Og du giver ikke pigerne en polet, ligesom andre steder

Så lad os antaget at samlet betaler mændene 1500€ til pigerne fordel mellem 10 piger dvs. 150€ til minus 20€ som de skal betale til klubben. så Butto får hver piger ca. 130€ (1000kr) om dagen for de dage de er på arbejde :( De skal i princippet også betale skat af deres løn. Så netto er der ikke meget tilbage... nu snakker vi specifik om Optasia, men generel for flatrate klubber er at piger ikke tjener ret meget, og pigerne er heller ikke de flotteste, for så havde de arbejdet på FKK, hvor nogle piger tjener over 1000€ om dagen.

Men I ved jo også hvorfor, på Flatrates bruger vi mellem 100-150€ pr. besøg, mens på FKK bruger vi mellem 300-600€ pr. besøg

Min pointe er at pigerne på Flatrate ikke tjener ret meget, derfor skal man være heldig for at finde god service og engagerede piger, det kan være at nye piger stadig har gå-på-mod og overskud, men langsomt bliver de trætte og umotiveret. Det er helt forståeligt, de arbejder hårdt ingen tvivl om det. Ja i weekenderne kommer der horde af liderligere mænd, som bare ville knalde så meget som muligt. Fuck all you can. Jeg har faktisk lidt ondt af pigerne under disse arbejdsforholde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...