Hop til indhold
Guest Maleren86

Sydfyn, Kat

Recommended Posts

Sherlock skrev, for 5 timer siden:

Jeg kan kun tilslutte mig bemærkningerne om, at @Kattydk12 er yderst seriøs og går meget op i at kunderne behandles ordentligt. Jeg havde selv en oplevelse for snart længe siden, hvor jeg havde betalt for en ydelse med en af hendes tilknyttede massører. Da ydelsen ikke blev leveret, så stoppede jeg mødet - massøren kaldte på Kat, der kom og gav pengene tilbage. MEN ikke nok med dét - der var vel gået omkring 30 minutter efter jeg havde forladt stedet, så fik jeg en SMS med en forklaring og et tilbud om, at jeg kunne komme en anden gang, og så ville hun personligt tage sig af mig. Dét var en fantastisk oplevelse at der findes massører, der giver sådan en behandling af kunderne. SUPERSERVICE og med totalt fokus på at behandle folk ordentligt. Jeg kan kun anbefale Kat, og PAS GODT PÅ HENDE, hun er ganske enkelt fantastisk !!!!!
Tak Kat - og pas på med de farvede drinks 

Så det er god service, at hun gang på gang skal betale kunder tilbage en anden dag?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 12 timer siden:

Så det er god service, at hun gang på gang skal betale kunder tilbage en anden dag?

Ja selvfølgelig er det da dét. At der sker fejl er da noget alle oplever, men at der bliver rettet op på fejlene med en undskyldning, dét er da vist ikke den altid gældende norm. Så ja, jeg synes @Kattydk12 yder en god service

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 21 timer siden:

Så det er god service, at hun gang på gang skal betale kunder tilbage en anden dag?

 

 

Når skaden er sket er det da i hvert fald bedre service at betale tilbage end ikke at gøre det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kat er det sødeste menneske, og en ægte ener, og så kan klart anbefale hende. 
Har besøgt hende over 10 gange i den tid hub har været på Sydfyn. 
Særligt plus er de ordentlige forhold, og 100% rene omgivelser. Kan på stående fod ikke komme i tanker om bedre steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst både for og imod, tænkte jeg at det var tid til at danne mig min egen mening. 

Først vil jeg sige at stedet er super flot, meget imponerende. Pigen jeg blev massaget af var ligeledes en flot pige. 

 

Nå men tilbage til hvad det egentligt handler om. Ved ankomst bestilte jeg en time med B2B og blow. Syntes 1400 kr var i den høje ende, men omvendt stedet taget i betragtning og hvis det ellers var en god oplevelse ville det være ok. 

Den første halvdel af tiden bestod i at hun sad nøgen skiftevis på hver siden af mig og kørte hænderne ligegyldigt over mig. 

Ved turn around, håbede jeg så det blev bedre, men desværre ikke. Første del var en gentagelse, herefter brugte hun vel omkring 5 min på at glide rundt på mig inden hun gik i et ligegyldigt blow. 

Dette bestod bare af at hovedet var i munden, men hånden kørte nærmest mekanisk op og ked af skaftet. Herefter bad. 

Tiden passede meget godt. 

 

Gentagelse bliver det ikke til. Dette indlæg er ikke skrevet i håb om af få pengene retur som jeg kan se er tilbudt i tidlige kritiske indlæg, dette er blot ment som min oplevelse.  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Odense skrev, for 6 timer siden:

...Gentagelse bliver det ikke til. Dette indlæg er ikke skrevet i håb om af få pengene retur som jeg kan se er tilbudt i tidlige kritiske indlæg, dette er blot ment som min oplevelse.  

Det lyder som om du er rendt ind i den samme som jeg. Jeg skal heller ikke have penge retur.

Jeg fik også den der monotone bevægelse på ryggen i 3 minutter indtil jeg vente mig om. Det gad jeg sgu ikke vente på.

Så begyndte hun på samme måde på den anden side. Tænker hun kunne bruge lidt undervisning fra Kat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan fortælle ca. hvor mellem Nyborg - Svendborg de ligger - ikke så kendt på "øen", normalt et sted man kører over, men skal til Oure og aflevere nogle produkter, så kunne det være man skulle prøve noget massage på Fyn.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, for 9 timer siden:

Nogen der kan fortælle ca. hvor mellem Nyborg - Svendborg de ligger - ikke så kendt på "øen", normalt et sted man kører over, men skal til Oure og aflevere nogle produkter, så kunne det være man skulle prøve noget massage på Fyn.. :) 

Massage i arbejdstiden?.....Hvad mon chefen siger til det? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, den 17.1.2022 at 15:01:

Nogen der kan fortælle ca. hvor mellem Nyborg - Svendborg de ligger - ikke så kendt på "øen", normalt et sted man kører over, men skal til Oure og aflevere nogle produkter, så kunne det være man skulle prøve noget massage på Fyn.. :) 

Det ville jeg også gerne vide, skal nemlig i nærheden af Ringe senere på ugen, så måske i nærheden og muligt med et besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 11 timer siden:

Ringe ligger altså ikke mellem Svendborg og Nyborg... ;)

Tak for intet svar.

gislev ligger heller ikke lige midt imellem, men ved jo at der hører piger til der. Så kunne det jo være der de var, og det er tæt på Ringe.

B63BF627-6CE5-44AC-9C69-8F541B10235F.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 21 timer siden:

Tak for intet svar.

 

Det var da så lidt... Meget lidt... :-)  Hvis man "strækker" begrebet "midt imellem" lidt kan Gislev jo selvfølgelig godt ligge mellem Svendborg og Nyborg, men nu nævnte du jo selv Ringe. Det kan være de holder til i Gislev på det sted der har været omtalt i andre sammenhænge, men når man har læst lidt om hvor Kat ellers har været er der ikke meget der tyder på hun opholder sig på de gængse etablerede steder. Men heller ikke her er der vel ingen regler uden undtagelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg takker for geografi-lektionen. I deres seneste annonce skriver de, at de er på Langeland. Men det ligger vel også sådan cirka mellem Nyborg og Svendborg? :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 4 timer siden:

Jeg takker for geografi-lektionen. I deres seneste annonce skriver de, at de er på Langeland. Men det ligger vel også sådan cirka mellem Nyborg og Svendborg? :roll:

Selv tak... ;)

Deres seneste annoncer er fra 14/01 og har et andet link end det der tidligere er skrevet i denne tråd.

https://annoncelight.dk/showad/335341

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Er der nogen som har hoppet på fuldpakken og hvad koster det ca? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:

Alle deres annoncer er væk... Måske de er stoppet? Nogen der ved noget?

De annoncerede på AL igår onsdag, hvor de skrev at de var på Fyens Hoved på Nordfyn.

I dag torsdag skrev de, at de var på Nordfyn (nævnte ikke Fyens Hoved) og at de havde Happy Hours fra kl ca 16-18, hvor de tilbød 4 hånds massage i 30 min til 450 kr og med mulighed for  tilkøb af hj.

FP og B2B kun i forbindelse med 2 hånds massage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Jeg var forbi dem igår til et fint og hyggeligt besøg i et super lækkert sommerhus! Det er godt nok langt ude, men det er super diskret og fint! 
selve akten var også super fin og godkendt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snigeren902 skrev, for 20 timer siden:

Jeg var forbi dem igår til et fint og hyggeligt besøg i et super lækkert sommerhus! Det er godt nok langt ude, men det er super diskret og fint! 
selve akten var også super fin og godkendt. 

har du et link til dem? :):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 17 timer siden:

har du et link til dem? :):) 

Der står flere link i tråden, men de har ingen aktiv annonce i øjeblikket, så det er næppe muligt at besøge dem. Det ser ud til at de lejer forskellige steder rundt omkring på Fyn i kortere perioder ad gangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 59 minutter siden:

Der står flere link i tråden, men de har ingen aktiv annonce i øjeblikket, så det er næppe muligt at besøge dem. Det ser ud til at de lejer forskellige steder rundt omkring på Fyn i kortere perioder ad gangen.

Iflg AL annonce idag er de aktive på Sydfyn igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...