Hop til indhold
Guest Maleren86

Sydfyn, Kat

Recommended Posts

Guest Maleren86

Så har jeg været forbi endnu en gang. En fornuftig god gang olie-massage med afslutning til 700 kr.
Det er i den dyre ende, men de er søde.

De måtte gerne sætte priserne lidt mere alm. i stedet for de "skæve" priser.

Stedet er fint og ligger laaangt væk på Thurø :)

https://annoncelight.dk/showad/330898

image.thumb.png.dc08be8caaa74c9c14d25c30d6a325fb.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Stjernedreng skrev, den 24.11.2021 at 19:54:

Fik du priser på "resten" også? Er det tilsvarende dyrt?

Nej kun at hun tog 300 ekstra for hj.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, den 15.11.2021 at 16:11:

Hvem er den 2. massør?

Er det mon Bummi, som tidligere var på Østerbro?

Det er helt sikkert ikke Bummi. Hende der er på nr. 2-billede nu har vist før været i Kolding, så vidt jeg husker. Kan ikke huske hvad hun hedder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så besøgte jeg selv stedet - fik et chok - det er jo topklasse ! Kørte forbi 3 gange , da jeg ikke kunne tro at de holdt til der :o - woow ! Tre thaikvinder gik rundt i små kjoler og jeg fik 1 time med Lisa og hun var rigtig lækker, måske den sødeste og kønneste (100% på stedet) jeg har besøgt - dejligt væsen og snaksalig :x . Jeg kommer med garanti igen - men ikke for tit så bliver jeg forelsket :x  og ja det er lidt dyrt dernede men den villa koster da også boxen at leje - og kvalitet koster drenge! 
 

stedet 10

pigen 10 

massagedelen 8 

Prisen 6

Hyggen 10.  , det hele på 10-skalaen 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 4 timer siden:

og ja det er lidt dyrt dernede men den villa koster da også boxen at leje - og kvalitet koster drenge! 

Tak for anmeldelsen... :-) Kan du mon fortælle lidt om hvad du "fik" og hvad du måtte betale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 8 timer siden:

Kan du beskrive de 3 piger mht. alder udseende, frækhedsfaktor, bryststørrelse mv.

 

Lisa er ca.30 år (rigtig alder) - små fine naturlige bryster med pæne vorter - lækker hud - dejligt væsen med let til grin ! Hun er en rigtig pæn thaipige (ala S).  De 2 andre jeg så er mere standard - men søde og snakker fint dansk ! De har nok silikone bryster og er lidt ældre, måske 35 og 50 men svært at bedømme ! 

 

22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:

Tak for anmeldelsen... :-) Kan du mon fortælle lidt om hvad du "fik" og hvad du måtte betale?

Ville egentlig bare have en gang massage (aaaa det troede jeg nok ikke helt på) men hun var simpelthen for pæn - så det udviklede sig til 1 time med nøgenmassage, lækre tungekys, pilleri og håndtrold - betalte samlet 900 men jeg gik meget glad derfra ! Og igen, huset/stedet/ samlet indtryk er for vildt - fik tanker hen imod Bent Fabricius`s Bordel i Klovn 

Redigeret af pokerface2000

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 6 timer siden:

betalte samlet 900 men jeg gik meget glad derfra !

Ok, er da nok i den dyre ende, men da ikke vildt meget dyrere end andre steder. De fleste gange hvor man får et hj som afslutning beholder pigen tøjet på... Altså indtil man prøver at "flå" det af dem.... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
pokerface2000 skrev, den 1.12.2021 at 22:54:

... 1 time med nøgenmassage, lækre tungekys, pilleri og håndtrold - betalte samlet 900 men jeg gik meget glad derfra ! ...

Øv øv og øv. Jeg er simpelthen bare for flink når der "forhandles pris".

Jeg var forbi og fik 10 min. B2B m. hj samt 18 minutters halvkedelig massage.
Ingen kys eller lign på trods af at jeg da ikke er den grimmeste i klassen :/
Aftalen var 45 minutter men jeg er for meget "gentleman" til at påpege det.
Jeg kommer simpelthen bare ikke igen, når jeg har haft en dårlig oplevelse.

Pigen talte kun engelsk og er ganske køn.  900 kr slap jeg for det :o

Jeg trillede derefter direkte videre til Nyborg og fik 60+ minutters fantastisk massage for 400 kr.

Tror jeg holder mig fra at forsøge at få den der "perfekte b2b oplevelse" og gemmer pengene til næste udlandsrejse.
Vil i opleve rigtig lækker B2B til 800 kr/time - så prøv Matahari i Prag.

Bonus info: 60 minutter sex ville koste 1300. Men det ville jo nok så være endt med 40 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, 1 time siden:

Øv - øv - øv ! Prag jeg er klar - har lige stået udenfor deres indgang - konen var desværre med :biggrin:

Kan du ikke sende hende på shopping? :-) ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
pokerface2000 skrev, den 5.12.2021 at 00:17:

Øv - øv - øv ! Prag jeg er klar - har lige stået udenfor deres indgang - konen var desværre med :biggrin:

Det er dælme ærgeligt. Jeg er gerne forbi en 3-4 gange på en lang weekend.
500 kr retur for fly - hotel 800 kr... og så ellers dem her (og billederne ER dem - og prisen ER den)

https://www.mataharisalon.cz/en

Men nu kørte det er sporet :)

Kat er sød og behagelig - anbefaler hende meget.
Jeg kommer bare ikke der igen :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når der på et givet sted er mere end en til at give massage kan det være svært at vælge eller fravælge stedet pga af anmeldelserne. Det vil næsten være utænkeligt at to piger på det samme sted ikke vil få forskellige anmeldelser. Det virker lidt til at @pokerface2000 og @Maleren86 blev betjent af to forskellige piger.

Meeeennnn jeg er nu stadig rimelig hooked på at besøge dem. Bor ret tæt på så det er nemt at komme derhen... Desværre "for nemt" hvis det viser sig at være et rigtig godt sted... Av av av min økonomi.... :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lisa har tidligere været flere forskellige steder i Odense. Det er ikke massagen man skal komme for hos hende, men hendes HJ er faktisk ret godt. Hun vil gerne sælge ekstra, men resten har jeg ikke prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 6 timer siden:

Når der på et givet sted er mere end en til at give massage kan det være svært at vælge eller fravælge stedet pga af anmeldelserne. Det vil næsten være utænkeligt at to piger på det samme sted ikke vil få forskellige anmeldelser. Det virker lidt til at @pokerface2000 og @Maleren86 blev betjent af to forskellige piger.

Meeeennnn jeg er nu stadig rimelig hooked på at besøge dem. Bor ret tæt på så det er nemt at komme derhen... Desværre "for nemt" hvis det viser sig at være et rigtig godt sted... Av av av min økonomi.... :huh:

Jeg tror det faktisk ikke, for vi er vist begge enige om, at hun kun talte Engelsk ! De 2 andre snakkede rimeligt dansk ! 

 

Den Lange skrev, for 5 timer siden:

Lisa har tidligere været flere forskellige steder i Odense. Det er ikke massagen man skal komme for hos hende, men hendes HJ er faktisk ret godt. Hun vil gerne sælge ekstra, men resten har jeg ikke prøvet.

Og ja dejligt handjob - og lækre tungekys !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 5 timer siden:

Lisa har tidligere været flere forskellige steder i Odense. Det er ikke massagen man skal komme for hos hende, men hendes HJ er faktisk ret godt. Hun vil gerne sælge ekstra, men resten har jeg ikke prøvet.

Og billederne på Annoncelight, 3 stk , der er det hende i midten med det lille modermærke på læben, hvilket faktisk er meget sødt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, den 6.12.2021 at 01:34:

Det er dælme ærgeligt. Jeg er gerne forbi en 3-4 gange på en lang weekend.
500 kr retur for fly - hotel 800 kr... og så ellers dem her (og billederne ER dem - og prisen ER den)

https://www.mataharisalon.cz/en

Men nu kørte det er sporet :)

Kat er sød og behagelig - anbefaler hende meget.
Jeg kommer bare ikke der igen :)
 

Hej Maleren 86

Hvornår fik du massage af os ?Jeg mener ,det er en fejl ,da en os gav dig utilfreds og dårlig oplevelse med vores  service.Jeg vil gerne give dig penge tilbage for de sidste 15 min ,du manglede , hvis en dag du har lyst til at konme forbi os  ,jeg vil tilbyde dig 30min.gratis.

 vil getne ret fejl, og  gøre  bedste for alle kunder. Men sådan har jeg forstået at  Lisa gav dig massage.Hun talte engelsk. 

Er ked af at høre du har dårlig oplevelse og ville ik komme igen.

Jeg beklager rigtig meget igen.

Mvh

Kat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kattydk12 skrev, for 4 timer siden:

Hej Maleren 86

Hvornår fik du massage af os ?Jeg mener ,det er en fejl ,da en os gav dig utilfreds og dårlig oplevelse med vores  service.Jeg vil gerne give dig penge tilbage for de sidste 15 min ,du manglede , hvis en dag du har lyst til at konme forbi os  ,jeg vil tilbyde dig 30min.gratis.

 vil getne ret fejl, og  gøre  bedste for alle kunder. Men sådan har jeg forstået at  Lisa gav dig massage.Hun talte engelsk. 

Er ked af at høre du har dårlig oplevelse og ville ik komme igen.

Jeg beklager rigtig meget igen.

Mvh

Kat

Det må jeg nok sige.....Respekt for det.

Sådan et sted vil jeg gerne besøge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Kattydk12 skrev, for 7 timer siden:

Hvornår fik du massage af os ?Jeg mener ,det er en fejl ,da en os gav dig utilfreds og dårlig oplevelse med vores  service.Jeg vil gerne give dig penge tilbage for de sidste 15 min ,du manglede , hvis en dag du har lyst til at konme forbi os  ,jeg vil tilbyde dig 30min.gratis.

 vil getne ret fejl, og  gøre  bedste for alle kunder. Men sådan har jeg forstået at  Lisa gav dig massage.Hun talte engelsk. 

Er ked af at høre du har dårlig oplevelse og ville ik komme igen.

Jeg beklager rigtig meget igen.

 

Hej Kat og tak.
Jeg var forbi i fredags og havde håbet lidt på samme behandling som en bruger her (tidligere i tråden) har beskrevet for de 900 kr.
Lisa tilbød en 30 min b2b til 900 kr - det accepterede jeg selvom det var lidt dyrt (og meget dyrt set ift den tidligere brugers beskrivelse)
Hun gik så med pengene og da hun kom retur sagde hun at jeg ville få 45 min. Jeg gætter på det er efter hun har talt med dig.
Det endte dog med 30 min alligevel.

Jeg tænker hvis jeg kigger forbi igen vil jeg spørge direkte efter dig - og så skal jeg nok betale dig det det koster og så er massagen perfekt :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 3 timer siden:

Hej Kat og tak.
Jeg var forbi i fredags og havde håbet lidt på samme behandling som en bruger her (tidligere i tråden) har beskrevet for de 900 kr.
Lisa tilbød en 30 min b2b til 900 kr - det accepterede jeg selvom det var lidt dyrt (og meget dyrt set ift den tidligere brugers beskrivelse)
Hun gik så med pengene og da hun kom retur sagde hun at jeg ville få 45 min. Jeg gætter på det er efter hun har talt med dig.
Det endte dog med 30 min alligevel.

Jeg tænker hvis jeg kigger forbi igen vil jeg spørge direkte efter dig - og så skal jeg nok betale dig det det koster og så er massagen perfekt :)
 

Hej Maleren 86

Jeg vil gerne give 30 min gratis, jeg er meget serøs om tiden når man arbejder skal ik spild af tiden .Kunder betaler penge for behandling og hver minut er vigtig.Du har fået min ord .Jeg vil give 30 min til dig som en undskylde til dig med vores fejl.Jeg vil også respektere at kunder vil have en god behandling.
Det er kun mig der lave en booking ,du er velkomme til ringe ellers skrive.

Mvh 

kat 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver altså bare nød til snart at komme på besøg, det ligger tilpas tæt på hvor jeg bor. :-)  Dejligt at høre at man vil rette en fejl og kompensere for det, det viser man er seriøs med dem man laver. Alle kan lave en fejl og måske have en dårlig dag. :-) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig bemærkningerne om, at @Kattydk12 er yderst seriøs og går meget op i at kunderne behandles ordentligt. Jeg havde selv en oplevelse for snart længe siden, hvor jeg havde betalt for en ydelse med en af hendes tilknyttede massører. Da ydelsen ikke blev leveret, så stoppede jeg mødet - massøren kaldte på Kat, der kom og gav pengene tilbage. MEN ikke nok med dét - der var vel gået omkring 30 minutter efter jeg havde forladt stedet, så fik jeg en SMS med en forklaring og et tilbud om, at jeg kunne komme en anden gang, og så ville hun personligt tage sig af mig. Dét var en fantastisk oplevelse at der findes massører, der giver sådan en behandling af kunderne. SUPERSERVICE og med totalt fokus på at behandle folk ordentligt. Jeg kan kun anbefale Kat, og PAS GODT PÅ HENDE, hun er ganske enkelt fantastisk !!!!!
Tak Kat - og pas på med de farvede drinks 

Redigeret af Sherlock
sprog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...